`Probeer niet teveel kinderen te scheppen onderweg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga fietsen vriendjes.
Doei. Tot nooit.
Gezien de eerdere vrijlating van vele denk ik dat onze Messias momenteel alweer tussen de levende is.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien de eerdere vrijlating van vele denk ik dat onze Messias momenteel alweer tussen de levende is.
HIJ IS OPGESTAAN!
dat wel, maar dan is er alleen verschil in eerste minuten. wel zit er verschil in dat je door vochttekort nog erger zat wordt/ergere kater hebt. Na elk glas bier een glas water drinken helpt ook tegen je aangeschotenheid, ondanks dat je niet minder alcohol binnen krijgtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]nee maar wel dat de alcohol in sterke drank sneller opgenomen wordt
En nu we toch tips aan het geven zijn; Cola drinken helpt niet tegen katers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
dat wel, maar dan is er alleen verschil in eerste minuten. wel zit er verschil in dat je door vochttekort nog erger zat wordt/ergere kater hebt. Na elk glas bier een glas water drinken helpt ook tegen je aangeschotenheid, ondanks dat je niet minder alcohol binnen krijgt
Die ken ik...quote:
welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En nu we toch tips aan het geven zijn; Cola drinken helpt niet tegen katers.
Hahahahahaha, en mij uitlachen.quote:
cola light vond ik altijd kanjer lekker bij een katerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wel
althans vocht en suiker helpen wel. hoogstens dat het wat te zuur is en de caffeïne raar gaat doen, maar dat effect is minimaal.
Ik ook met vriendin lief op de bank.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahahahahaha, en mij uitlachen.
Ik heb vroeger ook Glee gekeken.
ik ook vroeger toen ik nog jonger wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook met vriendin lief op de bank.
Dat wel niet alleen.
Vroeger? Dat programma loopt drie jaar ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook vroeger toen ik nog jonger was
4-5 toch al welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger? Dat programma loopt drie jaar ofzo.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
Glee heb ik echt nog nooit gekeken. Ik houd niet van series waarin ze dansen en zingen. Behalve Fame dan, maar dat kennen jullie denk ik niet eens.
Yep die. Oh en wat ik ook nog volgde vrij recent was Dance Academy, dat kwam in de plaats van Spangas. Over een balletschool, eigenlijk een beetje net zoiets als Fame.quote:
hoever ben jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
House of Cards blijft genieten. Wel prettig dat ze bij Netflix-series alle afleveringen tegelijk online flikkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |