Ik vond gisteren vliegticket naar China voor 650quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering vliegticket van 11k gedeclareerd![]()
Perth, First class.
Moet je dat eerst voorschieten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering vliegticket van 11k gedeclareerd![]()
Perth, First class.
Ik vlieg naar NYC voor 291 euroquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond gisteren vliegticket naar China voor 650
ook wel een goede voor de zomervakantie
Nee joh gek. De aandeelhouders beginnen daar steeds meer te zeiken. Vanaf nu mag Ryanair nooit meer tickets adverteren onder de 19 euro. O.a. Polen lukt nog wel voor een tientje, maar die prijzen van voorheen gaan hem nooit meer worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ryanair wil toch intercontinentaal gaan vliegen voor een tientje?
Spijtigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee joh gek. De aandeelhouders beginnen daar steeds meer te zeiken. Vanaf nu mag Ryanair nooit meer tickets adverteren onder de 19 euro. O.a. Polen lukt nog wel voor een tientje, maar die prijzen van voorheen gaan hem nooit meer worden.
O' Lary heeft bovendien gezegd voorlopig niet intercontinentaal te gaan vliegen.
Inderdaad. Zijn bij mij iig. een hoop goodwill kwijt. Die 8 euro dublintickets waren altijd wel geinig. Ik at dan als compensatie wel een ranzig broodje of zorgde op een andere manier wel dat ze wat gespekt werden (lotterijtickets e.d.quote:
Dat is best veel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond gisteren vliegticket naar China voor 650
ook wel een goede voor de zomervakantie
Het grote probleem is geloof ik dat ryanair met zoveel stoelen wil vliegen dat ze niet aan die eis kunnen voldoen om het toestel in een bepaalde tijd te ontruimen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ryanair wil toch intercontinentaal gaan vliegen voor een tientje?
Ben er volgens mij maar een keer mee gevlogen, was kutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn bij mij iig. een hoop goodwill kwijt. Die 8 euro dublintickets waren altijd wel geinig. Ik at dan als compensatie wel een ranzig broodje of zorgde op een andere manier wel dat ze wat gespekt werden (lotterijtickets e.d.).
Nu vlieg ik ze helemaal niet meer. Boelers.
Ik heb wel klinkersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Hmf of Knut, hebben jullie misschien nog wat pep liggen?
Kan me echt totaal niet concentreren met leren namelijk
En welkom terug
Pep is voor paupers man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:03 schreef Mansjester het volgende:
En welkom terug
Ekkies heb ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:03 schreef Mansjester het volgende:
En welkom terug
dex amfetamine is daar mooi voorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar om te leren een stuk handiger dan sos lijkt me
[..]
Die heb ik ook nog wel...
Jawel, ik moest lachen om het feit dat hij Shreyas achter de schermen moest verdedigen en dat je dan moest uitleggen dat hij niet trollt maar écht zo achterlijk is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben dat jij me niet één keer geDMt hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |