Die van Lotr is de fenomenaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar die van Harry Potter vind ik zo pakkend hé
schijnt erg goed te zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die True Detective volgt? Graag uw mening.
hoor enkel positieve geluidenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
Volgde ik ja, is nu afgelopen. Goed opletten geblazen bij die serie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
Wat moet samenwerken met jou tragisch zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het moment dat je denk dat je pizza klaar is maar je erachter komt dat je de oven niet hebt aangezet.
Moet jij samenwerken om een pizza te bakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet samenwerken met jou tragisch zijn.
Dat is natuurlijk bij de meeste prijsvragen wel het geval. Ik mag niet eens meedoenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:25 schreef Pistone het volgende:
GC / [WIN] een prijzenpakket van Anchorman 2!
Best tof, maar om daarvoor nu mijn gegevens af te staan aan Danny.
Je moet eerst nog de pizza kopen in de winkel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij samenwerken om een pizza te bakken
Nee die had ik al. Bij de LIDL zitten 2 pizzas in 1 doosje. Superhandig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet eerst nog de pizza kopen in de winkel.
Jij en de oven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij samenwerken om een pizza te bakken
Waarom niet meedoen aan de hand van je gebruikersnaam, mocht je winnen kun je dan alsnog je gegevens afstaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bij de meeste prijsvragen wel het geval. Ik mag niet eens meedoen
Ah op die manier. Nooit over nagedacht eigenlijk. Ik vulde gewoon mijn adres inquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:29 schreef Pistone het volgende:
[..]
Waarom niet meedoen aan de hand van je gebruikersnaam, mocht je winnen kun je dan alsnog je gegevens afstaan.
Aan de andere kant heb je dan weer kans dat er mensen zijn die bijv. 10 accounts hebben voor prijsvragen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nooit over nagedacht eigenlijk. Ik vulde gewoon mijn adres inMaar heb je wel gelijk in eigenlijk.
Stel dat je 2x wint, ook toevallig, 2x hetzelfde adresquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef Pistone het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je dan weer kans dat er mensen zijn die bijv. 10 accounts hebben voor prijsvragen.
Reageer je niet, of geef je het adres van een vriend o.i.d.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel dat je 2x wint, ook toevallig, 2x hetzelfde adres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |