Ik heb je een DM gestuurd!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:43 schreef krioro het volgende:
Informatie over de dame in kwestie kan in dit topic gepost worden, of eventueel in een DM aan mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Daarom is het je ex zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:50 schreef krioro het volgende:
[..]
KK.Die laatste zin ook echt.
Tevens had een ex van me een halve middelvinger en enigszins vervormde hand ivm een ongeluk in haar kindertijd, come at me.(dead srs)
neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:28 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan niet geloven dat mensen dat geil vinden, die tieten uit de OP.
Geloof ook niet dat jij dat geil vindt Krio vuile leugenaar
Ja gezicht is niet echt lelijk ofzo maar vind die tieten gewoon een beetje eng. Ze zien er ook gewoon keihard uit, niet lekker zacht ofzo maar meer alsof het pijn zou doen als je je hoofd er tegen stoot.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
maar qua gezicht lijkt ze op een oud klasgenoot, dat werkt dan wel weer in haar voordeel
nee, ik heb op zich niks tegen borstvergroting, maar dit is toch een beetje extreemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja gezicht is niet echt lelijk ofzo maar vind die tieten gewoon een beetje eng. Ze zien er ook gewoon keihard uit, niet lekker zacht ofzo maar meer alsof het pijn zou doen als je je hoofd er tegen stoot.
Oh dacht dat ze echt warenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb op zich niks tegen borstvergroting, maar dit is toch een beetje extreem
lijkt me niet eigenlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze echt warenMet al die aders enzo, was ook een keer zo'n vrouw bij een talkshow met van die monstertieten die niet eens nep waren.
Snap niet waarom je je tieten zo zou laten vergrotenquote:
doe het ook maar nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap niet waarom je je tieten zo zou laten vergroten
Nee was sowieso niet van plan om ze te laten vergrotenquote:
lijkt me verstandig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee was sowieso niet van plan om ze te laten vergroten
Nee nee morgen weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me verstandig.
vandaag weer naar Heële?
na je stage bedoel je? nicequote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee morgen weer.
Mag heel misschien beetje blijvenmaar durf er nog niet goed naar te vragen / de uren op te eisen
Stagebegeleidster gaf laatst zo'n opmerking maar durf er niet op terug te komen haha
Ja na m'n stage idd. Een van de museumdocenten emigreert naar Zweden in april. Is op freelance basis maar hij gaf best wel veel workshops en rondleidingen en mij hebben ze graag. Is wel meer uitvoerend dan ik zou willen - doe liever ontwikkeling - maar zeker goed voor CV... Plus ja, het is niet alsof het een sector is waar je gemakkelijk iets vindt. Moet gewoon een keer de stoute schoenen aantrekken en er naar vragen dnek ik maar daar ben ik zo slecht inquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na je stage bedoel je? nice
gewoon subtiel naar informeren
go for itquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja na m'n stage idd. Een van de museumdocenten emigreert naar Zweden in april. Is op freelance basis maar hij gaf best wel veel workshops en rondleidingen en mij hebben ze graag. Is wel meer uitvoerend dan ik zou willen - doe liever ontwikkeling - maar zeker goed voor CV... Plus ja, het is niet alsof het een sector is waar je gemakkelijk iets vindt. Moet gewoon een keer de stoute schoenen aantrekken en er naar vragen dnek ik maar daar ben ik zo slecht in
Will doquote:
Roeiequote:
knoeiequote:
okequote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeie loeie knoeie roeie
Alsof dit allemaal me ken boeie
kk wijfquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeie loeie knoeie roeie
Alsof dit allemaal me ken boeie
Dayummmmquote:
wat zijn jullie toch lief voor elkaarquote:
Iedereen hier altijdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn jullie toch lief voor elkaar
Bukken krengquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Iedereen hier altijd
[KLB much love SC]
quote:
half hard geworden enzoquote:
juistquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:47 schreef Robophatt het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/424079
dusssquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:47 schreef Robophatt het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/424079
Ligt beetje aan de bilspleet.quote:
Lekker, en bij een beetje baldadigheidsgevoel spuw ik er nog even inquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laten we even van een gunstige spleet uitgaan
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laten we even van een gunstige spleet uitgaan
Ook nog...quote:
naar jou ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef Salatrel het volgende:
Tjongejongejonge tis ook altijd zelfde gezeik he. Trein komt niet want stuk dus nu moet ik kwartier wachten. En naar mij zit eennof andere Anita rijstwijfels weg te grinden
ik heb waldkornbollen met nutella en zure haring vandaagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Pak je broodje goudsalami met pindakaas en smak terug.
wat doet dat paard met die pony?quote:
Wat een rare combinatiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb waldkornbollen met nutella en zure haring vandaag
mooie bankquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Awwwwwwwwwwwww so cute desu kawai check hahaha xD so nice![]()
poezebeesten awwwwwwwwww ;>
[ afbeelding ]
Doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Awwwwwwwwwwwww so cute desu kawai check hahaha xD so nice![]()
poezebeesten awwwwwwwwww ;>
[ afbeelding ]
wat moeje kom dan vuilak stierenklquote:
quote:
Klappen hebbenquote:
dacht dat je het nooit zou vragenquote:
Op je oogbol, viespeuk.quote:
wacht, zal mn bril afzettenquote:
Gewoon met bril hoorquote:
dan is mn bril scheefquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dussssss
Afdeling A moet informatie hebben over mijn dienstverbanden, ik informeer bij afdeling A1 (onderdeel van A) en heb de benodigde informatie.communicatie
quote:
Heeft de opticien ook weer wat te doenquote:
Moet ik jouw bril ook even verbouwen?quote:
mijn zorgverzekering denkt dat niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft de opticien ook weer wat te doen
En je zorgverzekering ook_
Denkt jouw zorgverzekering niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn zorgverzekering denkt dat niet.
maar bril zelf is verzekerd
Mijn bril is groter dan jouw 2 vuisten bij elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik jouw bril ook even verbouwen?
Hoe gigantisch ben jij dan wel niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn bril is groter dan jouw 2 vuisten bij elkaar
1.83mquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gigantisch ben jij dan wel niet?
Die drie cm extra ookquote:
zorgverzekeringen denken allemaal niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denkt jouw zorgverzekering niet?
Wie denkt er nou niet tegenwoordig?
Nou weet je wat ik vandaag zag in Damsco ?
Een hoofddoek..
In een Aygo..___ Kngrttt dat ziet er toch helemaal niet uit?
IS wel weer een eikellengte extra hahaquote:
Op een kameel, maar dromedaris mag ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorgverzekeringen denken allemaal niet.
in welke auto hoort volgens jou een hoofddoek?
en hoofddoeken mogen toch helemaal niet rijden?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IS wel weer een eikellengte extra haha
racistquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een kameel, maar dromedaris mag ook.
Har har har.
Waar precies?quote:
Wat een lelijk kind.quote:
ik weet toch niet waar jij nu weer zitquote:
Ja.quote:
Uutje.. vanochtend begonnen in Damsco..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet toch niet waar jij nu weer zit
Ja neequote:
hoeveel km rij je per week?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uutje.. vanochtend begonnen in Damsco..
Wat een pret had ik op de A10_
Zou het niet weten gemiddeld, maar een week geleden reed ik 725 kmquote:
Dan moet ik dat ook eens proberen. Hoe ging dat ook al weer en waar haal je die shizzle?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh Nootmans!
Die zelfmaak- KFC is wel echt aan te raden![]()
Superlekkere kiep.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou het niet weten gemiddeld, maar een week geleden reed ik 725 km
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh Nootmans!
Die zelfmaak- KFC is wel echt aan te raden![]()
Superlekkere kiep.
Uhm... als je in Grunna toko's hebt dan moet je de Hot and Spicy variant nemen van het merk Kobe (Tepung Kentucky). Kost wel 99 ctquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet ik dat ook eens proberen. Hoe ging dat ook al weer en waar haal je die shizzle?
Oke, meneer rucolaquote:
rib uit je lijfquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... als je in Grunna toko's hebt dan moet je de Hot and Spicy variant nemen van het merk Kobe (Tepung Kentucky). Kost wel 99 ct
Hmmm spareribsquote:
Dat hebben we hier wel. That all?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... als je in Grunna toko's hebt dan moet je de Hot and Spicy variant nemen van het merk Kobe (Tepung Kentucky). Kost wel 99 ct
mijn verse natte rucola in jouw vette kfc bakquote:
Mijn bro maakt sicke spareribsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm spareribs![]()
Onlangs wezen eten.. onbeperkt![]()
Ik wil dat ook kunnen maken.
:squote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
mijn verse natte rucola in jouw vette kfc bak
spare ribs?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm spareribs![]()
makkelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm spareribs![]()
Kippendijfilet, geen kipfilet.. anders te droge meuk.. een idd just add waterquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
mijn verse natte rucola in jouw vette kfc bak
jij snapt hetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kan ze beter in een pan met (zonnebloem)olie bakken/frituren, omdat een frituse niet werkt.
Alles blijft aan het mandje plakken en dat is gewoon heel smerig_
droge meukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kippendijfilet, geen kipfilet.. anders te droge meuk.. een idd just add water
Je kan ze beter in een pan met (zonnebloem)olie bakken/frituren, omdat een frituse niet werkt.
Ik heb het ooit een keer zelf gemaakt met een bol knoflook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn bro maakt sicke spareribsgewoon bij de makro weg. ZElf marineren en goed laten trekken
meesterlijk
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja achterbuurman heeft nu rode oortjes.
vatwasser¿quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het ooit een keer zelf gemaakt met een bol knoflook.
DAT WAS GODDELIJK
Alleen wel veel afwas achteraf.
Ik heb geen bbqquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spare ribs?
bbq opstoken en slow cooken
Dat was ook alleen maar omdat het met de friteuse geen succes verhaal werd.quote:
sowieso friteuse / frituurquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was ook alleen maar omdat het met de friteuse geen succes verhaal werd.
Navigatie weer verkeerd ingesteld?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou het niet weten gemiddeld, maar een week geleden reed ik 725 km
ik ook niet, maar ik mag die van de buurman gebruiken. staat allemaal in dezelfde schuur.quote:
Wise is een fervent liefhebber van gourmetten en de geur hiervanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso friteuse / frituur
veelste vet en stinkt als de tyfus
gourmettenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise is een fervent liefhebber van gourmetten en de geur hiervan
quote:
Vet leuk johquote:
wat is daar leuk aan?quote:
http://instantrimshot.com/classic/?sound=downerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De eerste keer in Amsterdam reed ik wel twee keer verkeerd.
Met tomtom ja.
Uhm, het is gezellig?quote:
1x in het jaar, en wel met kerstquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise is een fervent liefhebber van gourmetten en de geur hiervan
burgertrut gespotquote:
Mja, maar dat is dan wel weer super afgezaagdquote:
Ik wil graag twee kinderen en een golden retrieverquote:
Wat heeft ze nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
Waarom heeft Chai weer een streep door dr naam?
mijn zusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag twee kinderen en een golden retriever
mogen we het niet over hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan?. Heeft nauwelijks gepost sinds laatste ban.
Die wil drie kinderenquote:
THanksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kippendijfilet, geen kipfilet.. anders te droge meuk.. een idd just add water
klopt, 3de komt in septemberquote:
Doe normaalquote:
tis gewoon in onopgevoed kutbeest.quote:
No prob, is veel goedkoper dan kfc en je kan zelf je kipkeuze maken, dus geen plof kipquote:
Weggestopt in een benchquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, 3de komt in september
maar nu 2 en een golden kuthond
Ik heb het liefst plofkip idd. Omdat niemand dat wil. Hipsterlyphe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
No prob, is veel goedkoper dan kfc en je kan zelf je kipkeuze maken, dus geen plof kip![]()
Al interesseert het mij weinig wat voor kip het is, als ik het maar op kan nommen.
EN dan wel 3 kinderen nemenquote:
nee, die worden weggestopt bij opa en omaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weggestopt in een bench_
Als ze dat nou eens met die kinderen deed
Ja het is een soort crispystrip idee, maar je kan uiteraard ook gewoon chickenwings of drumsticks nemen. Gewoon wat jij wil, want het is jouw leveuhhhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het liefst plofkip idd. Omdat niemand dat wil. Hipsterlyphe.
Maar zijn dus eigenlijk chickenstrips?
[..]
EN dan wel 3 kinderen nemen
laten we zeggen dat mn zus en ik nogal verschillen van mening en karakterquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die worden weggestopt bij opa en oma
hond schijnt tegenwoordig meer buiten de bench te zijn
Oja crispystrip. Die wil ik idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het is een soort crispystrip idee, maar je kan uiteraard ook gewoon chickenwings of drumsticks nemen. Gewoon wat jij wil, want het is jouw leveuhhh
Dat zijn ook onopgevoedde kutbeestenquote:
Nou iddquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat mn zus en ik nogal verschillen van mening en karakter
Vind de burgers van kfc niet zo .. en de wraps ook net niet.. gewoon nemen waar ze goed in zijn.. kipquote:
whutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een appartement van 4.450 euro /maand____
zeg me dat dit nep isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:35 schreef LudoSanders het volgende:
http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com
"Meubel- en interieurtips voor de moderne Reeshof vrouw en andere vinex-horror."quote:
beam me up scotty, this planet sucksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Meubel- en interieurtips voor de moderne Reeshof vrouw en andere vinex-horror."
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn ook onopgevoedde kutbeesten![]()
Als ik de verhalen zo hoor.
Twister met kaasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind de burgers van kfc niet zo .. en de wraps ook net niet.. gewoon nemen waar ze goed in zijn.. kip
hey, ik mag dat zeggen, jij nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn ook onopgevoedde kutbeesten![]()
Als ik de verhalen zo hoor.
waarom zoveel moeite?quote:
Volgens mij had ik er eentje zonder kaas..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Twister met kaasis gewoon wrap met 2 crispystrips er in.
quote:
Hahahaha gvdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zoveel moeite?
1x goed met die schep uithalen is genoeg
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zoveel moeite?
1x goed met die schep uithalen is genoeg
sorry, normaal ben ik best vriendelijkquote:
Ben je ongesteld?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, normaal ben ik best vriendelijk
nee, collega's zijn domquote:
Sla ze met diezelfde schep?quote:
graagquote:
meh, volgende week weer sollicitatiequote:
Zonder reiskosten.quote:
En de vriendin van je baas? of houd die je niet meer in de gaten?quote:
jawel, maar die is tenminste stilquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En de vriendin van je baas? of houd die je niet meer in de gaten?
die bovenste keukenkastjes kom jij nooitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.huurwoningen.nl/huren/den-haag/488017/keizerstraat/
Douche in je slaapkamer
Yupquote:
Har har harquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die bovenste keukenkastjes kom jij nooit
locatie is wel mooi
Ziet er wel goed uit verder, en mooie locatie idd. Maar betaalde voor groter huis gewoon 290eu incl. op 5m lopen van de grote markt in grunnaquote:
laat mij verdomme ook een beetje lachen vandaagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Har har har![]()
Ja dat dan weer wel.
's Avonds naar het strand![]()
290??quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit verder, en mooie locatie idd. Maar betaalde voor groter huis gewoon 290eu incl. op 5m lopen van de grote markt in grunna
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
290??
volgens mij maken ze niet eens iets zo goedkoop hier
Ja, denk dat je voor dat huis nu tussen 350 en 400 betaald, maar dan nog...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
290??
volgens mij maken ze niet eens iets zo goedkoop hier
Ja maar dit is de randstadquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit verder, en mooie locatie idd. Maar betaalde voor groter huis gewoon 290eu incl. op 5m lopen van de grote markt in grunna
Ik snij je mondhoeken wel openquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat mij verdomme ook een beetje lachen vandaag
randstadquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snij je mondhoeken wel open![]()
Big smile
quote:
Gewoon ingeschreven blijven staan in provincie Utrecht hoor.. wat denken ze wel niet?quote:
ga je weer verhuizen dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon ingeschreven blijven staan in provincie Utrecht hoor.. wat denken ze wel niet?
Gr gr de belastingdienst
Doorgestuurd naar afdeling jebentdebok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon ingeschreven blijven staan in provincie Utrecht hoor.. wat denken ze wel niet?
Gr gr de belastingdienst
Dat zit wel in de planningquote:
Hallo herr gruppe sturmbannführerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar afdeling jebentdebok.
gr gr medewerker belastingdienst
4ebe terug naar de kustquote:
Ik snap nie meer... eerst agga dan braboland dan utreg en dan weer agga en dan weer dunno :squote:
dit is op zoveel manieren foutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo herr gruppe sturmbannführer
watquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo herr gruppe sturmbannführer
Terug rollen in zeequote:
rolling in the deepquote:
Nou.. euhm.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap nie meer... eerst agga dan braboland dan utreg en dan weer agga en dan weer dunno :s
Ohquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. euhm.
Het is turbulent idd
Die was ik dus even vergeten.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnou, neem dan maar even een rustperiode en bekijk dezen plaatjen maar even
https://nl-nl.facebook.com/HenksFashion
als jij een zeehondje was, zou ik mijn knuppel of jou gebruikenquote:
het is een Gruppenführer of een Sturmscharführerquote:
knuppel of jou ahhahaha je bedoeld natuurlijk op jou ;D hahahahaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:13 schreef wise het volgende:
[..]
als jij een zeehondje was, zou ik mijn knuppel of jou gebruiken![]()
Henk niet serieus nemenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
knuppel of jou ahhahaha je bedoeld natuurlijk op jou ;D hahahaha
Ben jij een reincarnatie?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een Gruppenführer of een Sturmscharführer
fagquote:
Het is bedoelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
knuppel of jou ahhahaha je bedoeld natuurlijk op jou ;D hahahaha
* Blaftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:13 schreef wise het volgende:
[..]
als jij een zeehondje was, zou ik mijn knuppel of jou gebruiken![]()
quote:
quote:
nee, mijn opa was fout de oorlogquote:
quote:
Mijn opa zat in het verzet.quote:
Pardon?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
als 4ebe een hond was, zou het een kuttlikkertje zijn
dus de jouwe was ook foutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn opa zat in het verzet.
Onze opa's hadden waarschijnlijk fittie
Neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon?
Ik zou een duitse herdershond zijn.
eerder een Chihuehuheuhahequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon?
Hangt er vanaf van welke kant je het bekijkt..quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon?
de bovenkantquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van welke kant je het bekijkt..
Maar eigenlijk dus niet.
Als hij in het verzet heeft gezeten.. hoe kan hij dan fout zijn geweest?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bovenkant
maar mijn opa heeft ook wat verzetsdingetjes gedaan.
althans1, de ander zat gewoon in een mijn te werken
Hij liet scheten tijdens het eten. Rotvent.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als hij in het verzet heeft gezeten.. hoe kan hij dan fout zijn geweest?
Was hij een mol of zo?
godsammequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was hij een mol of zo?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van welke kant je het bekijkt..
nee dat was de anderquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was hij een mol of zo?
Ik heb zojuist mijn kauwgom doorgesliktquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij liet scheten tijdens het eten. Rotvent.
want die groef ondergronds hihahaquote:
om de kauwgom door te spoelenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn kauwgom doorgeslikt
Iehl.quote:
Jong vuillak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel fucked up trouwens...
Slik je meer?
hihi haha hoho ;p chilivlok op je bipsquote:
ja, jij slikt hem afquote:
Breng maar twee potjes chilivlokken mee hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihi haha hoho ;p chilivlok op je bips
Ik wil slapen.quote:
heb alleen hele chili'squote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Breng maar twee potjes chilivlokken mee hoor.
Moet zelf ook weer nieuwe aanschaffenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Breng maar twee potjes chilivlokken mee hoor.
ik hou je niet tegen..quote:
Ik alleen chinchillas en chiliconcarnequote:
Ook goed.quote:
nu heb ik zin in chili con carnequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik alleen chinchillas en chiliconcarne
Heb nog een potje met drie vlokjes erin en ze willen er niet uitkomenquote:
Varkensvoer hoorquote:
varkens vreten ongeveer alles, dus dan is iets al snel varkensvoerquote:
wowquote:
Doe het met een rietjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nog een potje met drie vlokjes erin en ze willen er niet uitkomen
mexicaanquote:
Mensenvlees bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
varkens vreten ongeveer alles, dus dan is iets al snel varkensvoer
9 varken 1/2 uur. met bot en alles.quote:
Was ook zo'n engelse moordenaar die dit deed met zijn slachtoffers... voeren aan varkens.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9 varken 1/2 uur. met bot en alles.
snatch weetjes enzo
herriequote:
Als je dat al herrie vind moet je eens metal gaan luisterenquote:
metal is ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dat al herrie vind moet je eens metal gaan luisteren
Metalquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
metal is ook
maar liever metal dan nederrap
quote:
ga je gang...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ben hem niet tegengekomen maar volgens mij is dat helemaal geen straf om jou te n**ken. (sorry, het klinkt zo plat.)
quote:
dom topic waar het gebruikelijk aandachtsgehoer weer naar voren komt.quote:
Eigenlijk noem jij indirect met die opmerking alle vrouwen die ooit seks hebben gehad een hoer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
dom topic waar het gebruikelijk aandachtsgehoer weer naar voren komt.
niet alle vrouwen zijn hoeren, netzoals niet alle Marokkanen stelenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk noem jij indirect met die opmerking alle vrouwen die ooit seks hebben gehad een hoer.
Wel waarheidsgetrouw opzich.
xDquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zijn hoeren, netzoals niet alle Marokkanen stelen
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zijn hoeren, netzoals niet alle Marokkanen stelen
Ik denk dat wise zn moeder wel ooit seks heeft gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk noem jij indirect met die opmerking alle vrouwen die ooit seks hebben gehad een hoer.
Wel waarheidsgetrouw opzich.
Shots firedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat wise zn moeder wel ooit seks heeft gehad.
Tenzij ze Maria heet en wise Jezus.quote:
oiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat wise zn moeder wel ooit seks heeft gehad.
Ik denk dat wise eigenlijk Maria heetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij ze Maria heet en wise Jezus.
maria heeft ook gewoon geneukt, alleen heeft ze dit altijd voor jozef verzwegen en een dom verhaal verzonnen over "onbevlekt ontvangen"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij ze Maria heet en wise Jezus.
Bron?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maria heeft ook gewoon geneukt, alleen heeft ze dit altijd voor jozef verzwegen en een dom verhaal verzonnen over "onbevlekt ontvangen"
is mij toegefluisterd door de pastoor toen vroeger misdienaar wasquote:
Liet ie nog aan je zien hoe het ongeveer moest zijn gebeurd?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is mij toegefluisterd door de pastoor toen vroeger misdienaar was
pils in een weizen glasquote:
In het OVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |