klopt, 3de komt in septemberquote:
Doe normaalquote:
tis gewoon in onopgevoed kutbeest.quote:
No prob, is veel goedkoper dan kfc en je kan zelf je kipkeuze maken, dus geen plof kipquote:
Weggestopt in een benchquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, 3de komt in september
maar nu 2 en een golden kuthond
Ik heb het liefst plofkip idd. Omdat niemand dat wil. Hipsterlyphe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
No prob, is veel goedkoper dan kfc en je kan zelf je kipkeuze maken, dus geen plof kip![]()
Al interesseert het mij weinig wat voor kip het is, als ik het maar op kan nommen.
EN dan wel 3 kinderen nemenquote:
nee, die worden weggestopt bij opa en omaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weggestopt in een bench_
Als ze dat nou eens met die kinderen deed
Ja het is een soort crispystrip idee, maar je kan uiteraard ook gewoon chickenwings of drumsticks nemen. Gewoon wat jij wil, want het is jouw leveuhhhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het liefst plofkip idd. Omdat niemand dat wil. Hipsterlyphe.
Maar zijn dus eigenlijk chickenstrips?
[..]
EN dan wel 3 kinderen nemen
laten we zeggen dat mn zus en ik nogal verschillen van mening en karakterquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die worden weggestopt bij opa en oma
hond schijnt tegenwoordig meer buiten de bench te zijn
Oja crispystrip. Die wil ik idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het is een soort crispystrip idee, maar je kan uiteraard ook gewoon chickenwings of drumsticks nemen. Gewoon wat jij wil, want het is jouw leveuhhh
Dat zijn ook onopgevoedde kutbeestenquote:
Nou iddquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat mn zus en ik nogal verschillen van mening en karakter
Vind de burgers van kfc niet zo .. en de wraps ook net niet.. gewoon nemen waar ze goed in zijn.. kipquote:
whutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een appartement van 4.450 euro /maand____
zeg me dat dit nep isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:35 schreef LudoSanders het volgende:
http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com
"Meubel- en interieurtips voor de moderne Reeshof vrouw en andere vinex-horror."quote:
beam me up scotty, this planet sucksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Meubel- en interieurtips voor de moderne Reeshof vrouw en andere vinex-horror."
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn ook onopgevoedde kutbeesten![]()
Als ik de verhalen zo hoor.
Twister met kaasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind de burgers van kfc niet zo .. en de wraps ook net niet.. gewoon nemen waar ze goed in zijn.. kip
hey, ik mag dat zeggen, jij nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn ook onopgevoedde kutbeesten![]()
Als ik de verhalen zo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |