ik weet toch niet waar jij nu weer zitquote:
Ja.quote:
Uutje.. vanochtend begonnen in Damsco..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet toch niet waar jij nu weer zit
Ja neequote:
hoeveel km rij je per week?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uutje.. vanochtend begonnen in Damsco..
Wat een pret had ik op de A10_
Zou het niet weten gemiddeld, maar een week geleden reed ik 725 kmquote:
Dan moet ik dat ook eens proberen. Hoe ging dat ook al weer en waar haal je die shizzle?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh Nootmans!
Die zelfmaak- KFC is wel echt aan te raden![]()
Superlekkere kiep.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou het niet weten gemiddeld, maar een week geleden reed ik 725 km
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh Nootmans!
Die zelfmaak- KFC is wel echt aan te raden![]()
Superlekkere kiep.
Uhm... als je in Grunna toko's hebt dan moet je de Hot and Spicy variant nemen van het merk Kobe (Tepung Kentucky). Kost wel 99 ctquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet ik dat ook eens proberen. Hoe ging dat ook al weer en waar haal je die shizzle?
Oke, meneer rucolaquote:
rib uit je lijfquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... als je in Grunna toko's hebt dan moet je de Hot and Spicy variant nemen van het merk Kobe (Tepung Kentucky). Kost wel 99 ct
Hmmm spareribsquote:
Dat hebben we hier wel. That all?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... als je in Grunna toko's hebt dan moet je de Hot and Spicy variant nemen van het merk Kobe (Tepung Kentucky). Kost wel 99 ct
mijn verse natte rucola in jouw vette kfc bakquote:
Mijn bro maakt sicke spareribsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm spareribs![]()
Onlangs wezen eten.. onbeperkt![]()
Ik wil dat ook kunnen maken.
:squote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
mijn verse natte rucola in jouw vette kfc bak
spare ribs?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm spareribs![]()
makkelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm spareribs![]()
Kippendijfilet, geen kipfilet.. anders te droge meuk.. een idd just add waterquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
mijn verse natte rucola in jouw vette kfc bak
jij snapt hetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kan ze beter in een pan met (zonnebloem)olie bakken/frituren, omdat een frituse niet werkt.
Alles blijft aan het mandje plakken en dat is gewoon heel smerig_
droge meukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kippendijfilet, geen kipfilet.. anders te droge meuk.. een idd just add water
Je kan ze beter in een pan met (zonnebloem)olie bakken/frituren, omdat een frituse niet werkt.
Ik heb het ooit een keer zelf gemaakt met een bol knoflook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn bro maakt sicke spareribsgewoon bij de makro weg. ZElf marineren en goed laten trekken
meesterlijk
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja achterbuurman heeft nu rode oortjes.
vatwasser¿quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het ooit een keer zelf gemaakt met een bol knoflook.
DAT WAS GODDELIJK
Alleen wel veel afwas achteraf.
Ik heb geen bbqquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spare ribs?
bbq opstoken en slow cooken
Dat was ook alleen maar omdat het met de friteuse geen succes verhaal werd.quote:
sowieso friteuse / frituurquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was ook alleen maar omdat het met de friteuse geen succes verhaal werd.
Navigatie weer verkeerd ingesteld?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou het niet weten gemiddeld, maar een week geleden reed ik 725 km
ik ook niet, maar ik mag die van de buurman gebruiken. staat allemaal in dezelfde schuur.quote:
Wise is een fervent liefhebber van gourmetten en de geur hiervanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso friteuse / frituur
veelste vet en stinkt als de tyfus
gourmettenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise is een fervent liefhebber van gourmetten en de geur hiervan
quote:
Vet leuk johquote:
wat is daar leuk aan?quote:
http://instantrimshot.com/classic/?sound=downerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De eerste keer in Amsterdam reed ik wel twee keer verkeerd.
Met tomtom ja.
Uhm, het is gezellig?quote:
1x in het jaar, en wel met kerstquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise is een fervent liefhebber van gourmetten en de geur hiervan
burgertrut gespotquote:
Mja, maar dat is dan wel weer super afgezaagdquote:
Ik wil graag twee kinderen en een golden retrieverquote:
Wat heeft ze nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
Waarom heeft Chai weer een streep door dr naam?
mijn zusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag twee kinderen en een golden retriever
mogen we het niet over hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan?. Heeft nauwelijks gepost sinds laatste ban.
Die wil drie kinderenquote:
THanksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kippendijfilet, geen kipfilet.. anders te droge meuk.. een idd just add water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |