quote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
How did it work out for you? Ik heb 2 koppen achterover getikt en er he-le-maal niks van gemerkt.
En hij heeft er niks van gemerktquote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wow, krio drinkt koffie jongens, bel CNN. [ afbeelding ]
HaueuEHHEheaheha!!1 1quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hehehehehe ja omdat het niet werkt hehhehehe
Omdat ie niks voelde kan hij inderdaad niet zeggen dan nee hahahahahah! XD xDquote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hehehehehe ja omdat het niet werkt hehhehehe
tenzij CB de koffie gemaakt heeft heheheheheheequote:Op maandag 17 maart 2014 23:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ie niks voelde kan hij inderdaad niet zeggen dan nee hahahahahah! XD xD
Hij komt daar vandaanquote:Op maandag 17 maart 2014 23:45 schreef Gridlok het volgende:
Dat verhaal dwcwaarom Boxtel trouwens? Zit hier nog een verborgen boodschap in ofzo?
http://imgur.com/gallery/2T8mTquote:Op maandag 17 maart 2014 23:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha je gaat zeggen dat dat verhaal echt was?[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Geen flauw idee, kon me eigenlijk exht niet oppakken om te gaan dus koffie gezet en naar binnen gegooid maar denk dat opstaan eigenlijk al genoeg was. Heb niet het idee dat die koffie nou iets gedaan heeft ofzoquote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
How did it work out for you? Ik heb 2 koppen achterover getikt en er he-le-maal niks van gemerkt.
Hahaha kk creepy dit, die zag ik serieus 10 seconden geleden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/2T8mT![]()
Well it wont be hard for her to leave since she packed all her shit in a box
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wow, krio drinkt koffie jongens, bel CNN. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
En hij heeft er niks van gemerkt100% puur uit Z-Amerika.
KK.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:31 schreef Che_ het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
Nou ja, ik hoef zoals gezegd niet zwaar te liften
Dit spreekt elkaar tegen.quote:
Niet zwaar als in geen zware gewichten en low reps (low is bij mij 8 haha lol). Wel hoge intensiteit uiteraard, ben geen pussy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:15 schreef Modus het volgende:
Oh gewoon de abductor en adductor dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Kai Greene ze doet doe ik ze ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks![]()
Ja met de grapefruits doet ie iets anders hahahaha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:28 schreef Modus het volgende:
Kai Greene eet ook alleen Brinta en bananen.full stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: