kut volendammers ook altijdquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Portret, wtf![]()
.
En dan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:
quote:
niks mis met koffiequote:Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:
Ik deed de krio, net kop koffie naar binnen gegooid als pre workout (srs jaar geleden dat ik koffie heb gedronken ranzige zooi) nu hopen dat het werkt
Sinds dat ik niet meer werk heb ik er niet meer zo'n behoefte aan.quote:
lekker DMenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[pic] 25 Advertentiefails + bonus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks aanquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
mijn godquote:
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
How did it work out for you? Ik heb 2 koppen achterover getikt en er he-le-maal niks van gemerkt.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:
Ik deed de krio, net kop koffie naar binnen gegooid als pre workout (srs jaar geleden dat ik koffie heb gedronken ranzige zooi) nu hopen dat het werkt
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
How did it work out for you? Ik heb 2 koppen achterover getikt en er he-le-maal niks van gemerkt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
How did it work out for you? Ik heb 2 koppen achterover getikt en er he-le-maal niks van gemerkt.Wow, krio drinkt koffie jongens, bel CNN.
![]()
![]()
En hij heeft er niks van gemerktquote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wow, krio drinkt koffie jongens, bel CNN. [ afbeelding ]100% puur uit Z-Amerika.
![]()
HaueuEHHEheaheha!!1 1quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hehehehehe ja omdat het niet werkt hehhehehe![]()
Omdat ie niks voelde kan hij inderdaad niet zeggen dan nee hahahahahah! XD xDquote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hehehehehe ja omdat het niet werkt hehheheheB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
tenzij CB de koffie gemaakt heeft heheheheheheequote:Op maandag 17 maart 2014 23:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ie niks voelde kan hij inderdaad niet zeggen dan nee hahahahahah! XD xD![]()
Hij komt daar vandaanquote:Op maandag 17 maart 2014 23:45 schreef Gridlok het volgende:
Dat verhaal dwcwaarom Boxtel trouwens? Zit hier nog een verborgen boodschap in ofzo?
.
![]()
http://imgur.com/gallery/2T8mTquote:Op maandag 17 maart 2014 23:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha je gaat zeggen dat dat verhaal echt was?[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]![]()
Well it wont be hard for her to leave since she packed all her shit in a box![]()
![]()
Geen flauw idee, kon me eigenlijk exht niet oppakken om te gaan dus koffie gezet en naar binnen gegooid maar denk dat opstaan eigenlijk al genoeg was. Heb niet het idee dat die koffie nou iets gedaan heeft ofzoquote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
How did it work out for you? Ik heb 2 koppen achterover getikt en er he-le-maal niks van gemerkt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Hahaha kk creepy dit, die zag ik serieus 10 seconden geleden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/2T8mT![]()
Well it wont be hard for her to leave since she packed all her shit in a box![]()
quote:quote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wow, krio drinkt koffie jongens, bel CNN. [ afbeelding ]quote:Op maandag 17 maart 2014 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
En hij heeft er niks van gemerkt100% puur uit Z-Amerika.
. Cafeďne hoort gewoon te werken hoor.
KK.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:31 schreef Che_ het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.Die laatste zin ook echt.
Tevens had een ex van me een halve middelvinger en enigszins vervormde hand ivm een ongeluk in haar kindertijd, come at me.(dead srs)
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
Nou ja, ik hoef zoals gezegd niet zwaar te liftenDit spreekt elkaar tegen.quote:.
![]()
Niet zwaar als in geen zware gewichten en low reps (low is bij mij 8 haha lol). Wel hoge intensiteit uiteraard, ben geen pussy.quote:Al werd ik wel duizelig en misselijk na 6 sets medium-high rep squats met 3 0 3 tempo en korte rust. =$
Oh gewoon de abductor en adductor dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:15 schreef Modus het volgende:
Oh gewoon de abductor en adductor dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Kai Greene ze doet doe ik ze ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja met de grapefruits doet ie iets anders hahahaha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:28 schreef Modus het volgende:
Kai Greene eet ook alleen Brinta en bananen.full stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: