kut volendammers ook altijdquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Portret, wtf![]()
.
En dan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:
quote:
niks mis met koffiequote:Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:
Ik deed de krio, net kop koffie naar binnen gegooid als pre workout (srs jaar geleden dat ik koffie heb gedronken ranzige zooi) nu hopen dat het werkt
Sinds dat ik niet meer werk heb ik er niet meer zo'n behoefte aan.quote:
lekker DMenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[pic] 25 Advertentiefails + bonus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks aanquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
mijn godquote:
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
How did it work out for you? Ik heb 2 koppen achterover getikt en er he-le-maal niks van gemerkt.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:
Ik deed de krio, net kop koffie naar binnen gegooid als pre workout (srs jaar geleden dat ik koffie heb gedronken ranzige zooi) nu hopen dat het werkt
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
How did it work out for you? Ik heb 2 koppen achterover getikt en er he-le-maal niks van gemerkt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |