nou nou, gelijk boos en allesquote:Op maandag 17 maart 2014 19:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Inderdaad, en het komt er dus al een half jaar niet van. Als het je stoort, doe er wat aan zou ik zeggen
Hot. Dqod en ik hebben ooit wel eens een scenario uitgedacht waarin jij en de Muis ook voorkwamen, maar daar ben je vast te homofoob voorquote:Op maandag 17 maart 2014 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan doen we het toch bij jou thuis.Jij, ik, en je slaapmasker. Muisje mag toekijken.
Ik homofoob? You must be new here.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hot. Dqod en ik hebben ooit wel eens een scenario uitgedacht waarin jij en de Muis ook voorkwamen, maar daar ben je vast te homofoob voor
Met Pans?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik homofoob? You must be new here.I'm in. (srs)
Of ik nou 1, 2, of 3 bitches domineer, maakt niet zoveel uit toch.quote:
Whut?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok vergeet die staaf maar als single![]()
![]()
Staaf als in ijzeren pijp? Of piemel?quote:
dat mag nietquote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer mag je met je brakke scooter op de A10 rijden?
Heb je een doodswens of zo?
kk ouwe takquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hot. Dqod en ik hebben ooit wel eens een scenario uitgedacht waarin jij en de Muis ook voorkwamen, maar daar ben je vast te homofoob voor
CY pls respond, volledig scenario in DM gaarne.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik homofoob? You must be new here.I'm in. (srs)
Hahahaha wat ben je ook een portret hequote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Staaf als in ijzeren pijp? Of piemel?
Single als in vrijgezel? Of nummer van een album?
Ik kan er geen chocola van maken.
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mag niet
ja, eigenlijk wel
nog meer vragen?
krijg je daar harde penis van of waquote:
grrrrquote:
Portret, wtfquote:Op maandag 17 maart 2014 20:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha wat ben je ook een portret heStaaf als in JOINTJE, SNAP JE HEM NU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie vraagt dat?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja
Waarom wordt er ineens 50ct voor knoflooksaus gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |