Nee, weet namelijk nog steeds niet waar het over gaatquote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En jij leest gewoon terug, je had blijkbaar mijn reactie aan Modus gelezen.
Hoezo had je het dan over mij met dat sociaal experiment?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, weet namelijk nog steeds niet waar het over gaat. Link?
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wise zit een straf uit van 12 jaar zonder kans op vervroegde vrijlating wegens grove overtreding van Artikel 1 van de Grondwet, Veer zit in een blijf-van-m'n-lijf-huis zonder internet, Chloro heeft een neusverkleining gehad, en ergens in Maleisië hadden ze bedacht een vliegtuig proberen te laten vliegen met beide neusvleugels, CB heeft een mijlpaal bereikt van 100 anaal gefrituurde chicks en Vas is idd zwanger van Mur.
IK HEB WEL DOOR HOE JE NIET OP DE KERN VAN DE VRAAG IN GAAT!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Trouwen. En ik weet verder van niks, interesseert mah allemaal nie.
Heb wel even een medisch vraagje voor je:
- bijna niet geslapen afgelopen nacht
- moet trainen (niet extreem heavy (dat zou dom zijn haha), wel high volume dus high intensity)
- wil koffie drinken preworkout
- al minstens 10 jaar geen koffie gedronken
- hoeveel koppen kan ik maximaal nemen zonder dood te gaan?
Had je een tijdje niet zien posten, ik vulde dat in zijnde een sociaal experiment tot wanneer Modus stappen zou ondernemenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo had je het dan over mij met dat sociaal experiment?![]()
KLB / [KLB SC]
Met melk schijnt beter te zijn voor je hart. Persoonlijk geleerd van een hart en bloedvaten chirurg. #kennisismachtquote:Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]![]()
[..]
IK HEB WEL DOOR HOE JE NIET OP DE KERN VAN DE VRAAG IN GAAT!
Ik zou het lekker bij een kop houden. Met melk. Hoe medisch onderbouwd dat is weet ik niet, maar ik drink zelf nooit koffie, en als ik dan ineens zwart ga drinken voel ik me al-tijd kut
Ik neem liever geen medisch advies van jou aan, no offense.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]![]()
[..]
IK HEB WEL DOOR HOE JE NIET OP DE KERN VAN DE VRAAG IN GAAT!
Ik zou het lekker bij een kop houden. Met melk. Hoe medisch onderbouwd dat is weet ik niet, maar ik drink zelf nooit koffie, en als ik dan ineens zwart ga drinken voel ik me al-tijd kut
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik neem liever geen medisch advies van jou aan, no offense.Als ik wil weten hoe ik een onmeunig lekker wijf moet zijn kom ik naar jou though.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar als totaal-niet-lekkere-arts-in-spé: je gaat er van aan de schijt en wss ga je trillen en je hyper voelen. En dan niet op een lekkere manier, dus je liften wordt er NIET beter van. Je kan echt nog beter energydrink drinken.
Oh te toevallig danquote:Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je een tijdje niet zien posten, ik vulde dat in zijnde een sociaal experiment tot wanneer Modus stappen zou ondernemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Compliment en belediging in 1; thanksquote:Op maandag 17 maart 2014 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik neem liever geen medisch advies van jou aan, no offense.Als ik wil weten hoe ik een onmeunig lekker wijf moet zijn kom ik naar jou though.
Nou, niet overdrijven, ik zou jou ook keihard uitwonen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar als totaal-niet-lekkere-arts-in-spé: je gaat er van aan de schijt en wss ga je trillen en je hyper voelen. En dan niet op een lekkere manier, dus je liften wordt er NIET beter van. Je kan echt nog beter energydrink drinken.
Ik wil alle details horen. Behalve van het poepen, maar verder alles.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven, ik zou jou ook keihard uitwonen.
Nou ja, ik hoef zoals gezegd niet zwaar te liften, gewoon de benen goed volpompen, da's al. Dus daarvoor is hyper zijn juist goed denk ik. En ik heb geen energydrink of wat dan ook, dus ik moet het met koffie doen. We zullen zien.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
milkshake met koffiequote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven, ik zou jou ook keihard uitwonen.
Nou ja, ik hoef zoals gezegd niet zwaar te liften, gewoon de benen goed volpompen, da's al. Dus daarvoor is hyper zijn juist goed denk ik. En ik heb geen energydrink of wat dan ook, dus ik moet het met koffie doen. We zullen zien.![]()
Je kan het beter gewoon eens komen ervaren.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil alle details horen. Behalve van het poepen, maar verder alles.
als dokter moet je je ook voor de stoelgang interesserenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil alle details horen. Behalve van het poepen, maar verder alles.
Bedoel je nu de koffie, of het liften, of het poepen, of? Want ik trek wel een lijn bij plas hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan het beter gewoon eens komen ervaren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles behalve het poepen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bedoel je nu de koffie, of het liften, of het poepen, of? Want ik trek wel een lijn bij plas hoor.
Dqod heeft me beloofd nog eens te helpen een meet te organiseren, maar het komt er maar niet vanquote:
dat zeg je ook al een half jaar ofzoquote:Op maandag 17 maart 2014 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dqod heeft me beloofd nog eens te helpen een meet te organiseren, maar het komt er maar niet van
Inderdaad, en het komt er dus al een half jaar niet van. Als het je stoort, doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zeg je ook al een half jaar ofzo
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh te toevallig danDan toch lekker niet man, kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan doen we het toch bij jou thuis.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dqod heeft me beloofd nog eens te helpen een meet te organiseren, maar het komt er maar niet van
Wel met gastenlijst werken danquote:Op maandag 17 maart 2014 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |