Staat al een paar uur op repeat, kom haten dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:48 schreef Gridlok het volgende:
such illuminate
very mystery
[ afbeelding ]
Oh zij is hier inderdaad tijd niet geweestquote:Op maandag 17 maart 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Veer en d'r sociaal experiment waarbij ze bijhoudt wanneer Modus pas politie e.d. gaat inlichten over d'r verdwijning van FOK!.
Hoe hebben ze dat überhaupt onderzocht?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
Godskanki, chicks in dat opblaaspoptopic die ook nog eens gaan vermelden waarom hun vriend hun zoveel liever wil dan een opblaaspop
Ja weet ik veel. Die ZarB kwam met het argument dat zij kookte, en daarom beter was dan een opblaaspop. Seriously, dat is je enige argument? Dus je geeft nog toe ook dat hij beter een pop kan neuken dan jou?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zij is hier inderdaad tijd niet geweest
[..]
Hoe hebben ze dat überhaupt onderzocht?
What the actual fuck, ik wil niet zeggen dat ik je gemist heb, maar ik vind het 0,1800% leuk dat je weer post nuquote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
Godskanki, chicks in dat opblaaspoptopic die ook nog eens gaan vermelden waarom hun vriend hun zoveel liever wil dan een opblaaspop
Oef.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual fuck, ik wil niet zeggen dat ik je gemist heb, maar ik vind het 0,1800% leuk dat je weer post nu.
wd >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual fuck, ik wil niet zeggen dat ik je gemist heb, maar ik vind het 0,1800% leuk dat je weer post nu.
Vas is zwanger van Mur.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oef.Nu nog een lieve opmerking van Chloro en mijn maand is weer gemaakt.
Is er hier nog iets boeiends gebeurd? Mensen dood? Nieuwe relaties? Ander drama?
Wise zit een straf uit van 12 jaar zonder kans op vervroegde vrijlating wegens grove overtreding van Artikel 1 van de Grondwet, Veer zit in een blijf-van-m'n-lijf-huis zonder internet, Chloro heeft een neusverkleining gehad, en ergens in Maleisië hadden ze bedacht een vliegtuig proberen te laten vliegen met beide neusvleugels, CB heeft een mijlpaal bereikt van 100 anaal gefrituurde chicks en Vas is idd zwanger van Murquote:Op maandag 17 maart 2014 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oef.Nu nog een lieve opmerking van Chloro en mijn maand is weer gemaakt.
Is er hier nog iets boeiends gebeurd? Mensen dood? Nieuwe relaties? Ander drama?
Wat lees jij nou weer terug dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Veer en d'r sociaal experiment waarbij ze bijhoudt wanneer Modus pas politie e.d. gaat inlichten over d'r verdwijning van FOK!.
Trouwenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dag Krio. Wil jij mij updaten over de roddels hier? Zijn Chloro en jij al getrouwd?
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
ergens in Maleisië hadden ze bedacht een vliegtuig proberen te laten vliegen met beide neusvleugels,
Haha topic stond nog open na vanmiddagquote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo lees ik terug? En hoezo reageer je als je naam wordt genoemd, meelezer.
1quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef krioro het volgende:
- hoeveel koppen kan ik maximaal nemen zonder dood te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |