Ik heb je een DM gestuurd!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:43 schreef krioro het volgende:
Informatie over de dame in kwestie kan in dit topic gepost worden, of eventueel in een DM aan mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Daarom is het je ex zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:50 schreef krioro het volgende:
[..]
KK.Die laatste zin ook echt.
Tevens had een ex van me een halve middelvinger en enigszins vervormde hand ivm een ongeluk in haar kindertijd, come at me.(dead srs)
neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:28 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan niet geloven dat mensen dat geil vinden, die tieten uit de OP.
Geloof ook niet dat jij dat geil vindt Krio vuile leugenaar
Ja gezicht is niet echt lelijk ofzo maar vind die tieten gewoon een beetje eng. Ze zien er ook gewoon keihard uit, niet lekker zacht ofzo maar meer alsof het pijn zou doen als je je hoofd er tegen stoot.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
maar qua gezicht lijkt ze op een oud klasgenoot, dat werkt dan wel weer in haar voordeel
nee, ik heb op zich niks tegen borstvergroting, maar dit is toch een beetje extreemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja gezicht is niet echt lelijk ofzo maar vind die tieten gewoon een beetje eng. Ze zien er ook gewoon keihard uit, niet lekker zacht ofzo maar meer alsof het pijn zou doen als je je hoofd er tegen stoot.
Oh dacht dat ze echt warenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb op zich niks tegen borstvergroting, maar dit is toch een beetje extreem
lijkt me niet eigenlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze echt warenMet al die aders enzo, was ook een keer zo'n vrouw bij een talkshow met van die monstertieten die niet eens nep waren.
Snap niet waarom je je tieten zo zou laten vergrotenquote:
doe het ook maar nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap niet waarom je je tieten zo zou laten vergroten
Nee was sowieso niet van plan om ze te laten vergrotenquote:
lijkt me verstandig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee was sowieso niet van plan om ze te laten vergroten
Nee nee morgen weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me verstandig.
vandaag weer naar Heële?
na je stage bedoel je? nicequote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee morgen weer.
Mag heel misschien beetje blijvenmaar durf er nog niet goed naar te vragen / de uren op te eisen
Stagebegeleidster gaf laatst zo'n opmerking maar durf er niet op terug te komen haha
Ja na m'n stage idd. Een van de museumdocenten emigreert naar Zweden in april. Is op freelance basis maar hij gaf best wel veel workshops en rondleidingen en mij hebben ze graag. Is wel meer uitvoerend dan ik zou willen - doe liever ontwikkeling - maar zeker goed voor CV... Plus ja, het is niet alsof het een sector is waar je gemakkelijk iets vindt. Moet gewoon een keer de stoute schoenen aantrekken en er naar vragen dnek ik maar daar ben ik zo slecht inquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na je stage bedoel je? nice
gewoon subtiel naar informeren
go for itquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja na m'n stage idd. Een van de museumdocenten emigreert naar Zweden in april. Is op freelance basis maar hij gaf best wel veel workshops en rondleidingen en mij hebben ze graag. Is wel meer uitvoerend dan ik zou willen - doe liever ontwikkeling - maar zeker goed voor CV... Plus ja, het is niet alsof het een sector is waar je gemakkelijk iets vindt. Moet gewoon een keer de stoute schoenen aantrekken en er naar vragen dnek ik maar daar ben ik zo slecht in
Will doquote:
Roeiequote:
knoeiequote:
okequote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeie loeie knoeie roeie
Alsof dit allemaal me ken boeie
kk wijfquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeie loeie knoeie roeie
Alsof dit allemaal me ken boeie
Dayummmmquote:
wat zijn jullie toch lief voor elkaarquote:
Iedereen hier altijdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn jullie toch lief voor elkaar
Bukken krengquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Iedereen hier altijd
[KLB much love SC]
quote:
half hard geworden enzoquote:
juistquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:47 schreef Robophatt het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/424079
dusssquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:47 schreef Robophatt het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/424079
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |