Whahahahaha.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihihihihi.Lekker tussen je thunder thighs.
Jou natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, wie moeten we nu nog koppelen?
Van jou kant of haar kant?quote:
Beidequote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahahaha.![]()
[..]
Jou natuurlijk.
[..]
Van jou kant of haar kant?
Wat nee? Iedereen moet maar aan de man/vrouw behalve jijzelf?quote:
En ik, sla mij maar overquote:
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aanquote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog meer singles die gekoppeld moeten worden?
Ben jij niet iets voor GvE?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aan
Bedankt hequote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aan
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat nee? Iedereen moet maar aan de man/vrouw behalve jijzelf?
Ok.quote:
Ik ben toch een open boek?quote:Is dat erg? Je hebt nog niet zoveel over jezelf verteld.
Ik ben onkoppelbaarquote:
Dus je speelt matchmaker zodat je niet aan je eigen liefdesleven hoeft te denken?quote:
GvE gaat gewoon met El_matador.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welk liefdesleven?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je speelt matchmaker zodat je niet aan je eigen liefdesleven hoeft te denken?
Dat kan heul niet. Dat is mijn kloonquote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE gaat gewoon met El_matador.
Nee. Ik weet alleen dat je een baardje hebt, een bril draagt, een kat hebt en momenteel regelmatig date.quote:
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, complicate flirt met iedereen.
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. Dat is mijn kloon
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen dat je een baardje hebt, een bril draagt, een kat hebt en momenteel regelmatig date.
En castreert mannen mentaal door ze aan te moedigen in haar sig.quote:
Waarom is het onmogelijk? Heeft ze een ander?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.
[..]
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.
Dat ook jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
En castreert mannen mentaal door ze aan te moedigen in haar sig.
Een kater is ook een kat. Kat is de diersoort. Poes is vrouwelijk, kater is mannelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]Is dat niet genoeg dan? Het is overigens een kater, geen kat
Claim je ballen terug en zeg dat ze dat eruit moet halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook jaPfff dat was voor mij nou echt niet nodig hoor
Autistquote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kater is ook een kat. Kat is de diersoort. Poes is vrouwelijk, kater is mannelijk.
Damn ...
Mentaal castreren?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
De ballen gaan er niet echt af, dus tsja ...quote:
Nee, als ik met mij zou moeten daten zou ik dat niet aan kunnen. Ik kan tenslotte niet winnen van mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.
[..]
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.
Het erge is dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kater is ook een kat. Kat is de diersoort. Poes is vrouwelijk, kater is mannelijk.
Damn ...
Hopelijk is dat minder pijnlijk dan castreren IRLquote:
Enlighten mequote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
De ballen gaan er niet echt af, dus tsja ...
Uiteraard.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is het onmogelijk? Heeft ze een ander?
Wat is daar erg aan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het erge is dat je nog gelijk hebt ook.
Zo erg boeit het nou ook weer niet, maar ik zal het wel eens zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Claim je ballen terug en zeg dat ze dat eruit moet halen.
Dan moet je complicate haar sig eens lezen.quote:
Balen. Op naar de volgende, het is niet anders.quote:
Dat ik je op jouw woorden aansprak maar je gewoon gelijk had.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan?Ik ben dierverzorger, natuurlijk heb ik gelijk.
Ik vind dat ze jullie daarmee een beetje sneu afschildert, maar dat ben ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo erg boeit het nou ook weer niet, maar ik zal het wel eens zeggen.
Omg dat zie ik nu pas. Dat ze niet doorheeft hoe sneu dat overkomt.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof we dat zelf al niet doenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat ze jullie daarmee een beetje sneu afschildert, maar dat ben ik.
Ach, er zijn mensen die daarna alsnog roepen dat het niet zo is. Daar kan ik helemaal niet tegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik je op jouw woorden aansprak maar je gewoon gelijk had.
Zodra ik er een vind, zie ik wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen. Op naar de volgende, het is niet anders.
Echt hè ... Alsof ze een soort basisschool lerares is van een speciale school.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg dat zie ik nu pas. Dat ze niet doorheeft hoe sneu dat overkomt.
Dat heb je zelf in de hand.quote:
In feite is fok dat toch ook?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè ... Alsof ze een soort basisschool lerares is van een speciale school.
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Ik hoop voor je dat de volgende single is. Dat maakt het al een stuk makkelijker.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ik er een vind, zie ik wel.
Ik heb maar 1 iets in de hand tegenwoordig hihahoquote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Tsja ...quote:
Waarom date ze met je als ze bezet is?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk was die vrouw waar ik laatst mee datete toch wel erg leuk. Jammer dat ze bezet is.
Ja, precies dat.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus niet dat soort opmerkingen maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 iets in de hand tegenwoordig hihaho
Ik let er niet op. Eerlijk gezegd heb ik de laatste tijd een beetje schijt aan wat anderen van me denken.quote:
Story of my life.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de volgende single is. Dat maakt het al een stuk makkelijker.
Omdat ze een soort van open relatie heeft.quote:
Ik moet daar een beetje op letten anders heb ik alleen maar ruziequote:Op maandag 17 maart 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik let er niet op. Eerlijk gezegd heb ik de laatste tijd een beetje schijt aan wat anderen van me denken.
Of je hebt een open relatie of niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze een soort van open relatie heeft.
Komt wel goed.quote:
Eigen schuld, dikke bult.quote:
Oh, zo. Kun je niet gewoon seks met d'r hebben dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze een soort van open relatie heeft.
Ik snap dat nog steeds niet. Dat hele open relatie idee..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je hebt een open relatie of niet.
Oh my lord.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je hebt een open relatie of niet.
Dat kan, ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, zo. Kun je niet gewoon seks met d'r hebben dan?
Trek het slecht dat mensen dit al ruim 10 jaar zeggen.quote:
Rondneuken, maar wel een blijvertje waar je altijd op kan terugvallen. Ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap dat nog steeds niet. Dat hele open relatie idee..
Gewoon doen dus! Ik zie t probleem niet als je haar leuk vind.quote:
Pfff dit jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trek het slecht dat mensen dit al ruim 10 jaar zeggen.
Maar dat wil je niet?quote:
Sorry man. Ik weet even niks anders.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat het betekend... Maar ik zou dat echt absoluut niet kunnen..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rondneuken, maar wel een blijvertje waar je altijd op kan terugvallen. Ofzo.
Weet niet of ik haar wel op zo'n manier zie. God, wat ben ik toch weer moeilijk.quote:
Een kwestie van liefde en seks onderscheiden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap wel wat het betekend... Maar ik zou dat echt absoluut niet kunnen..
Ik zou het van mijn partner niet accepteren wanneer ie een ander dopt, maar van mezelf ook niet.![]()
Ik snap die liefde niet zo denk ik.
Ik snap wel waarom je single bent, man man man ...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet of ik haar wel op zo'n manier zie. God, wat ben ik toch weer moeilijk.
daar ben ik goed in tot ik een relatie hebquote:Op maandag 17 maart 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kwestie van liefde en seks onderscheiden.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je single bent, man man man ...
Dat is echt zo'n irritante tekst inderdaad. Net als 'je bent heel aardig, maar geen relatie-materiaal' en 'ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent'.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar sommige mensen kunnen het ook tijdens. Die worden niet jaloers als de partner met een ander neukt, omdat dat voor hen geen concurrentie is. Het is 'maar' neuken.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ben ik goed in tot ik een relatie heb
Waarom is het dan opeens anders dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ben ik goed in tot ik een relatie heb
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n irritante tekst inderdaad. Net als 'je bent heel aardig, maar geen relatie-materiaal' en 'ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent'.
Zelfs dat hoor ik niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n irritante tekst inderdaad. Net als 'je bent heel aardig, maar geen relatie-materiaal' en 'ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent'.
Jaja, omdat ik easy ben zeker. Het is goed met je.quote:
Dat snap ik dus ook niet. Seks is het lekkerste wat er is, maar dat betekent niet dat rondneuken binnen een relatie normaal is.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar sommige mensen kunnen het ook tijdens. Die worden niet jaloers als de partner met een ander neukt, omdat dat voor hen geen concurrentie is. Het is 'maar' neuken.
Tja als je een sterke geestelijke band hebt zou dat wellicht werken ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar sommige mensen kunnen het ook tijdens. Die worden niet jaloers als de partner met een ander neukt, omdat dat voor hen geen concurrentie is. Het is 'maar' neuken.
Dan ben je 'van mij'quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is het dan opeens anders dan?
Ligt aan je definitie van een relatie...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Seks is het lekkerste wat er is, maar dat betekent niet dat rondneuken binnen een relatie normaal is.
Wie gaat wie met wie koppelen?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog meer singles die gekoppeld moeten worden?
Boeiend wat normaal is. Als je daar toch samen afspraken over maakt en er beiden achterstaat, who are we to judge?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Seks is het lekkerste wat er is, maar dat betekent niet dat rondneuken binnen een relatie normaal is.
Pls, je bent onbereikbaar voor mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaja, omdat ik easy ben zeker. Het is goed met je.
Ik heb moeite met seks en liefde onderscheiden. Die keren dat ik dat wel deed, voelde ik me achteraf toch klote of ik bleek iemand wel op een serieuze manier leuk te vinden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je een sterke geestelijke band hebt zou dat wellicht werken ja.
Ik heb geen idee hoe het is om zo iets te hebben, dus ik ben geneigd te zeggen dat het niks voor mij zou zijn.
Ik vind het knap denk ik, want jaloezie zit toch ingebouwd...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, ik ben kennelijk niet leuk en geen relatiemateriaal.quote:
Wat jij wilt.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan ben je 'van mij'
Ik kan het niet anders beschrijven
Doe normaal wijf. Jij bent een 8 en ik ben een 6.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, je bent onbereikbaar voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Neem kattenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik ben kennelijk niet leuk en geen relatiemateriaal.
[..]
Wat jij wilt.
Ik weet zeker dat ik niet de eerste ben die eraan likt..quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe normaal wijf. Jij bent een 8 en ik ben een 6.Ik verwachte een: jij bent een 9 en ik ben een 6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat kattenquote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat 'van mij' hoeft toch ook niets te betekenen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan ben je 'van mij'
Ik kan het niet anders beschrijven
Ok, misschien had ik er 'voor mij' bij moeten zetten.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend wat normaal is. Als je daar toch samen afspraken over maakt en er beiden achterstaat, who are we to judge?
ik weet het, maar ik kreeg dat andere k-woord niet over mn lippen...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwachte een: jij bent een 9 en ik ben een 6.
[..]
Ik haat katten
Ik heb nog maar één iemand een 9 gegeven. Anders betekent die 9 ook niets.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwachte een: jij bent een 9 en ik ben een 6.
[..]
Ik haat katten
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef Fascination het volgende:
Of de vraag waarom je op jouw leeftijd nog geen relatie hebt gehad.
Awww.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik kreeg dat andere k-woord niet over mn lippen...
Muts.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één iemand een 9 gegeven. Anders betekent die 9 ook niets.
Jawel, ik ga mijn seks echt niet afgeven aan een ander hoor..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat 'van mij' hoeft toch ook niets te betekenen.
69 doet mij niets. Vreselijk standje.quote:
Ik bedoelde het echt lief.quote:
Jij valt op oude mannen?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niet de eerste ben die eraan likt..
quote:
Dat is echt een mannenadviesquote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon doen dus! Ik zie t probleem niet als je haar leuk vind.
Ik ben dan ook een man.quote:
herkenbaar. Sowieso beffen is geen fuck aan.quote:
Ik vind haar wel een 8,5quote:Op maandag 17 maart 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
Fas is nu beledigd dat ik haar een cijfer heb gegeven.
Oja wel.... en ook van nog niet getrouwd? En waar is je manquote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
En gebeft worden?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
herkenbaar. Sowieso beffen is geen fuck aan.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
Fas is nu beledigd dat ik haar een cijfer heb gegeven.
Zo bijzonder is het niet fax. Zeker als je niet heel lenig bent of de een veel kleiner/groter dan de ander is.quote:
Beffen is wel fijn. Om te ontvangen dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook nietquote:
Beffenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ow goh laat ik het dan maar nooit proberenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet fax. Zeker als je niet heel lenig bent of de een veel kleiner/groter dan de ander is.
Mag ik een herkansing?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]. Nee hoor. Je hebt jezelf wel tekort gedaan.
Snap ik maar wil niet zeggen dat dat 'van mij' altijd opgaat. Zat die vreemdgaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, ik ga mijn seks echt niet afgeven aan een ander hoor..
Wanneer je een relatie hebt met mij spreek je met mij af dat je voor mij gaat... Als je nog wilt jagen moet je geen relatie met me aangaan.
ook niet.. Hoeft van mij echt niet.. Sterker nog, ik weiger datquote:Op maandag 17 maart 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Beffen is wel fijn. Om te ontvangen dan.
Dat dus.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens goed gebeft worden dan
Ieder z'n ding.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook niet.. Hoeft van mij echt niet.. Sterker nog, ik weiger dat
Belabberde partners gehad?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:
Klopt, die van mij gingen ook vreemd.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snap ik maar wil niet zeggen dat dat 'van mij' altijd opgaat. Zat die vreemdgaan.
En scharrelen dan, dat komt in feite op hetzelfde neer alleen zonder de 'relatie' dan.
Ik voel er ook nooit zoveel van.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
7?quote:
ik denk niet dat dat het probleem isquote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens goed gebeft worden dan
Als ik een acht ben, ben jij ook een acht.quote:
Precies, de een komt door stimulatie van de clitoris makkelijk klaar, de ander door penetratie en de ander niet.quote:
Voor jou geldt hetzelfdequote:Op maandag 17 maart 2014 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voel er ook nooit zoveel van.
Neequote:
Nee vrouw, jij bent echt wel knapper en vrouwelijker.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik een acht ben, ben jij ook een acht.![]()
![]()
Volgens mij ga ik jou net als Fax ook maar plagenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik ben kennelijk niet leuk en geen relatiemateriaal.
Zo eenvoudig ja?quote:[..]
Wat jij wilt.
Bij mij is het andersom. Als ik geen clitoris had, dan was ik de pineut geweest.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies, de een komt door stimulatie van de clitoris makkelijk klaar, de ander door penetratie en de ander niet.
Ik kies voor optie 2 en dus is optie 1 voor mij tijdsverspilling.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik jou net als Fax ook maar plagen
[..]
Zo eenvoudig ja?
Tja, daar zit wat in. Zelf vind ik pijpen eerlijk gezegd lekkerder dan penetratie, al kan ik door beiden klaarkomen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies, de een komt door stimulatie van de clitoris makkelijk klaar, de ander door penetratie en de ander niet.
Ik kies voor optie 2 en dus is optie 1 voor mij tijdsverspilling.
Dan had je altijd nog het geestelijke klaarkomen ofzoiets.. Laatst een heel gesprek over gehad met een of andere wazige dudequote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Als ik geen clitoris had, dan was ik de pineut geweest.
Dat is duidelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, ik ga mijn seks echt niet afgeven aan een ander hoor..
Wanneer je een relatie hebt met mij spreek je met mij af dat je voor mij gaat... Als je nog wilt jagen moet je geen relatie met me aangaan.
Yeah ... Zeker zijn excuus omdat hij geen chick kan laten komen?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan had je altijd nog het geestelijke klaarkomen ofzoiets.. Laatst een heel gesprek over gehad met een of andere wazige dude
Vrouwen kunnen in principe op meerdere manieren klaarkomen, ik denk dat daar het verschil in zitquote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, daar zit wat in. Zelf vind ik pijpen eerlijk gezegd lekkerder dan penetratie, al kan ik door beiden klaarkomen.
daar is zo'n topic over in kpd. schijnt echt te werken.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan had je altijd nog het geestelijke klaarkomen ofzoiets.. Laatst een heel gesprek over gehad met een of andere wazige dude
Naja, om bij voorbaat al te zeggen zus of zo vind ik dat je jezelf gewoon tekort doet. Maargoed ieder zijn dingquote:Op maandag 17 maart 2014 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt, die van mij gingen ook vreemd.![]()
Maar bij mij betekend een relatie wel dat je alleen voor degene gaat waar je een relatie mee hebt.![]()
Doe je dat bij mij niet, kan je dan ook zeker opflikkeren...
Nee, scharrelen is geen verplichting om het alleen met elkaar te doen
Nee, hij deed soms wel eens aan die shit, en dat was blijkbaar heel heftig klaarkomen zonder spuiten ofzo..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah ... Zeker zijn excuus omdat hij geen chick kan laten komen?
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah ... Zeker zijn excuus omdat hij geen chick kan laten komen?
Het was wel een welgemeend advies.quote:
Ik ben geen type voor een open relatie. Als ik een relatie aan ga, hoop ik ook echt dat dat voor de rest van mijn leven is. Mocht ik, of de ander, er toch geen zin meer in hebben om alleen elkaar te doen, of een ander op het oog hebben, moet je het uitmaken. Zo simpel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, om bij voorbaat al te zeggen zus of zo vind ik dat je jezelf gewoon tekort doet. Maargoed ieder zijn ding
In jouw geval gepijpt worden... gok ik zoquote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, daar zit wat in. Zelf vind ik pijpen eerlijk gezegd lekkerder dan penetratie, al kan ik door beiden klaarkomen.
Precies! En dan liefst voordat je vreemd gaat en de huidige partner dat ontdekt. Dat is namelijk pijnlijker dan er gewoon eerlijk over zijn en de relatie verbreken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben geen type voor een open relatie. Als ik een relatie aan ga, hoop ik ook echt dat dat voor de rest van mijn leven is. Mocht ik, of de ander, er toch geen zin meer in hebben om alleen elkaar te doen, of een ander op het oog hebben, moet je het uitmaken. Zo simpel.
Ik geloof ook echt wel dat het werkt, ik kom niet voor niks soms in mn slaap klaar... Maar ik zou echt wel voor gewone seks gaan wanneer ik die keuze zou hebben.. Dat geestelijke is te diep hoor...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
daar is zo'n topic over in kpd. schijnt echt te werken.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben geen type voor een open relatie. Als ik een relatie aan ga, hoop ik ook echt dat dat voor de rest van mijn leven is. Mocht ik, of de ander, er toch geen zin meer in hebben om alleen elkaar te doen, of een ander op het oog hebben, moet je het uitmaken. Zo simpel.
preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! En dan liefst voordat je vreemd gaat en de huidige partner dat ontdekt. Dat is namelijk pijnlijker dan er gewoon eerlijk over zijn en de relatie verbreken.
Wat is dat nu weer?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In jouw geval gepijpt worden... gok ik zo
wat sluit ik dan uit?quote:
Ik geloof wel dat dat kanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Ik bedoel je kan wel zo geil zijn dat je niet veel meer nodig hebt, maar geestelijk komen
Wow, klaarkomen in je slaap.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geloof ook echt wel dat het werkt, ik kom niet voor niks soms in mn slaap klaar... Maar ik zou echt wel voor gewone seks gaan wanneer ik die keuze zou hebben.. Dat geestelijke is te diep hoor...
Fas klaagde in de chat over een tekort aan seks. Dan is daar een oplossing, is het weer niet goed.quote:
Geen excuus... ik heb gewerkt van 8:45 t/m 19:00 en daarna nog huisvrouw gespeeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]Je hebt gelijk. Ik moet echt meer slapen geloof ik. Vanmorgen was ik al om 5 uur in touw.
Zo apart is dat toch niet? Ik ken wel meer mensen die dat hebben..quote:
1 oplossing ja.... met nog wat haken en ogenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Fas klaagde in de chat over een tekort aan seks. Dan is daar een oplossing, is het weer niet goed.
Hier van 5 tot 18.00 uur, maar gelukkig geen huishoudelijke taken vandaag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen excuus... ik heb gewerkt van 8:45 t/m 19:00 en daarna nog huisvrouw gespeeld
Oké dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, hij deed soms wel eens aan die shit, en dat was blijkbaar heel heftig klaarkomen zonder spuiten ofzo..
Maar toch.. Seksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké dan.Ik heb wel gehoord dat bepaalde stammen in India of zo dat ook doen.
goodnightquote:
Slaap lekker.quote:
Dat niet zozeer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat sluit ik dan uit?
Ongelukkig zijn omdat ik mn vent een ander laat palen?
Nou, wat dan?quote:
Hebben we het goed gedaan ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Boeiende gesprekken hier, ging zelfs nog over seks ook!!
Ik ben trots op jullie!!
Ik ben geen watjequote:
Ook nietquote:
Ik heb gisteren één van de heerlijkste dingen ooit gegetenquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren één van de heerlijkste dingen ooit gegeten![]()
Razor clams, boven een houtskoolvuur gehouden totdat ze open klapten, daarna afgeblust in een licht soort witte wijn saus met veul knoflook, met een tartaartje van Gamba's en lichte groentjesquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Razor clams, boven een houtskoolvuur gehouden totdat ze open klapten, daarna afgeblust in een licht soort witte wijn saus met veul knoflook, met een tartaartje van Gamba's en lichte groentjesOrgastisch voedsel!
Das toch allang bedorven tegen de tijd dat ik er ben johquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]wanneer kom je mij dat brengen?
Onzin, die paar uur vliegen en rijden redden ze vast wel... En anders breng je de chef maarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das toch allang bedorven tegen de tijd dat ik er ben joh![]()
Ergo: ik heb het zelf ondertussen allang opgegeten![]()
![]()
waarom?quote:
bewijs het en ik kiesquote:
Koffie met melk en 2 suiker graagquote:
Gaat dan wel automatenkoffie worden jongedame.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Koffie met melk en 2 suiker graag
ik sta zelf wel opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat dan wel automatenkoffie worden jongedame.
Als dat een lekkere koffie op gaat leveren moet je dat zeker doen.quote:
Nog steeds geen bonenkoffiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat een lekkere koffie op gaat leveren moet je dat zeker doen.![]()
Kom maar halenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin, die paar uur vliegen en rijden redden ze vast wel... En anders breng je de chef maar
Ik ben luiquote:
Bewijs kan ik niet tonen. En ik wil je imago niet om zeep helpen dus ik zal verder ook geen details postenquote:
Zonder dat alles heb je dus geen zaak, en dus zal ik niks toegeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
Bewijs kan ik niet tonen. En ik wil je imago niet om zeep helpen dus ik zal verder ook geen details posten
Koffie van vers gemalen bonen.quote:
Dan wil ik een javaans meisje hoorquote:
Ik ben niet op zoek naar erkenning eigenlijk, zolang ik het maarw eetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zonder dat alles heb je dus geen zaak, en dus zal ik niks toegeven.
je weet niksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar erkenning eigenlijk, zolang ik het maarw eet
Ik nu ook.quote:
Das dan pech, geen orgasme opwekkend voedsel voor uquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan wil ik een javaans meisje hoor
Dan wek ik wel een ander orgasme opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan pech, geen orgasme opwekkend voedsel voor u
Geen idee. Ik kijk dit soort shit nietquote:
Zei ze toen ze even wegkeek van gtstquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk dit soort shit niet
die staat pas op half 11 op opnemenquote:
Mis express alles.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja stomme trailers komen steeds voorbij
Ja ik zie vaak wel iets voor ik het door heb, en dan kijk ik snel weg en zing ik lalalalalalalaquote:
Jummie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak wel even een lekker cappuccino
Dat zou ik niet weten, ik kijk die shit natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vroeger was ie veel slinkser. Nu ist een mietje
En toch denk ik dat er weer zo'n periode aankomt hoor.. Ik hoop het iig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vroeger was ie veel slinkser. Nu ist een mietje
Vingers in je oren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik zie vaak wel iets voor ik het door heb, en dan kijk ik snel weg en zing ik lalalalalalala
Ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch denk ik dat er weer zo'n periode aankomt hoor.. Ik hoop het iig.
nog een kwartier en dan zien we vast een actie tegen Lucas en Bingquote:
Ik begrijp dat je gisteravond niet hebt gezien?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog een kwartier en dan zien we vast een actie tegen Lucas en Bing
jawel, maar heb de helft natuurlijk gemist omdat ik zat te appen. Gisteren is ie er alleen achter gekomen toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gisteravond niet hebt gezien?
GoT spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo, ja. Maar over een kwartier is toch gewoon herhaling van gisteren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawel, maar heb de helft natuurlijk gemist omdat ik zat te appen. Gisteren is ie er alleen achter gekomen toch?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
GoT spoilerIk heb de boeken schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
nee, om half 11 is op rtl lounge de preview van vanavondquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ludo, ja. Maar over een kwartier is toch gewoon herhaling van gisteren?
Oh, oke.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, om half 11 is op rtl lounge de preview van vanavond
ongeduldig, ik ben het op alle vlakkenquote:
Ik zal niks zeggen hoor. Heb ze trouwens nog niet allemaal uit, maar ik ben iets verder dan de serie nu is. Maar ja, het boek gaat wel een beetje anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
LoLa zei net dat ze nog niet alles had gezien.
Dat zei mijn zwager ook ja, die kan amper zijn bek houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:23 schreef Fera het volgende:
Ik zal niks zeggen hoor. Heb ze trouwens nog niet allemaal uit, maar ik ben iets verder dan de serie nu is. Maar ja, het boek gaat wel een beetje anders.
Ik ben alleen ongeduldig in die zin, dat ik na de uitzending 's avonds wel zo snel mogelijk wil terugkijken. Aangezien ik vrijwel nooit om 8 uur thuis ben. Maar verder, veelste druk om ongeduldig te zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ongeduldig, ik ben het op alle vlakken
Ik nam het sowieso altijd op omdat ik het vergat ... En nu ben ik het zo gewend om te kijken wanneer ik wil, dat ik het de ene keer om half 11 kijk, en de andere keer pas om 3 uur snachts, maar het wel dagelijks volg, wat dus kei knap is voor mijn doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben alleen ongeduldig in die zin, dat ik na de uitzending 's avonds wel zo snel mogelijk wil terugkijken. Aangezien ik vrijwel nooit om 8 uur thuis ben. Maar verder, veelste druk om ongeduldig te zijn.
Iedereen hier in huis volgt het en ik heb nog niets gezegd. Het is veel leuker straks de geschokte reacties te zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zei mijn zwager ook ja, die kan amper zijn bek houden.
Nog een maandje
Opnemen, dat deed ik vroeger inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik nam het sowieso altijd op omdat ik het vergat ... En nu ben ik het zo gewend om te kijken wanneer ik wil, dat ik het de ene keer om half 11 kijk, en de andere keer pas om 3 uur snachts, maar het wel dagelijks volg, wat dus kei knap is voor mijn doen
Ach, 4chan heeft me daarin al verpestquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen hier in huis volgt het en ik heb nog niets gezegd. Het is veel leuker straks de geschokte reacties te zien.
En zus neemt awkward en girl code voor me opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opnemen, dat deed ik vroeger inderdaad
Wel zonde. Ik mijd dat soort bronnen meestal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, 4chan heeft me daarin al verpest![]()
Niet qua spoiler, qua gruwelijkheden. Ik kan de gorethreadsverleiding niet altijd weerstaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel zonde. Ik mijd dat soort bronnen meestal.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet qua spoiler, qua gruwelijkheden. Ik kan de gorethreadsverleiding niet altijd weerstaan.
Al gelezen, ik vond m matigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:49 schreef rival het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
De meeste laten haar in de boom hangen![]()
Matigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond 1 opmerking grappig. die ik post
checkquote:
nee, slechts matigquote:
Wel netjes vragen eerst he. En dankjewel zeggen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet. Speel liever met die van een ander
Ik ben nooit tevredenquote:
er is altijd nog wel iets dat verbeterd kan worden, dus nee,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |