Whahahahaha.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihihihihi.Lekker tussen je thunder thighs.
Jou natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, wie moeten we nu nog koppelen?
Van jou kant of haar kant?quote:
Beidequote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahahaha.![]()
[..]
Jou natuurlijk.
[..]
Van jou kant of haar kant?
Wat nee? Iedereen moet maar aan de man/vrouw behalve jijzelf?quote:
En ik, sla mij maar overquote:
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aanquote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog meer singles die gekoppeld moeten worden?
Ben jij niet iets voor GvE?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aan
Bedankt hequote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aan
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat nee? Iedereen moet maar aan de man/vrouw behalve jijzelf?
Ok.quote:
Ik ben toch een open boek?quote:Is dat erg? Je hebt nog niet zoveel over jezelf verteld.
Ik ben onkoppelbaarquote:
Dus je speelt matchmaker zodat je niet aan je eigen liefdesleven hoeft te denken?quote:
GvE gaat gewoon met El_matador.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welk liefdesleven?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je speelt matchmaker zodat je niet aan je eigen liefdesleven hoeft te denken?
Dat kan heul niet. Dat is mijn kloonquote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE gaat gewoon met El_matador.
Nee. Ik weet alleen dat je een baardje hebt, een bril draagt, een kat hebt en momenteel regelmatig date.quote:
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, complicate flirt met iedereen.
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. Dat is mijn kloon
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen dat je een baardje hebt, een bril draagt, een kat hebt en momenteel regelmatig date.
En castreert mannen mentaal door ze aan te moedigen in haar sig.quote:
Waarom is het onmogelijk? Heeft ze een ander?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.
[..]
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.
Dat ook jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
En castreert mannen mentaal door ze aan te moedigen in haar sig.
Een kater is ook een kat. Kat is de diersoort. Poes is vrouwelijk, kater is mannelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]Is dat niet genoeg dan? Het is overigens een kater, geen kat
Claim je ballen terug en zeg dat ze dat eruit moet halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook jaPfff dat was voor mij nou echt niet nodig hoor
Autistquote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kater is ook een kat. Kat is de diersoort. Poes is vrouwelijk, kater is mannelijk.
Damn ...
Mentaal castreren?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
De ballen gaan er niet echt af, dus tsja ...quote:
Nee, als ik met mij zou moeten daten zou ik dat niet aan kunnen. Ik kan tenslotte niet winnen van mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.
[..]
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.
Het erge is dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kater is ook een kat. Kat is de diersoort. Poes is vrouwelijk, kater is mannelijk.
Damn ...
Hopelijk is dat minder pijnlijk dan castreren IRLquote:
Enlighten mequote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
De ballen gaan er niet echt af, dus tsja ...
Uiteraard.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is het onmogelijk? Heeft ze een ander?
Wat is daar erg aan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het erge is dat je nog gelijk hebt ook.
Zo erg boeit het nou ook weer niet, maar ik zal het wel eens zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Claim je ballen terug en zeg dat ze dat eruit moet halen.
Dan moet je complicate haar sig eens lezen.quote:
Balen. Op naar de volgende, het is niet anders.quote:
Dat ik je op jouw woorden aansprak maar je gewoon gelijk had.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan?Ik ben dierverzorger, natuurlijk heb ik gelijk.
Ik vind dat ze jullie daarmee een beetje sneu afschildert, maar dat ben ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo erg boeit het nou ook weer niet, maar ik zal het wel eens zeggen.
Omg dat zie ik nu pas. Dat ze niet doorheeft hoe sneu dat overkomt.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof we dat zelf al niet doenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat ze jullie daarmee een beetje sneu afschildert, maar dat ben ik.
Ach, er zijn mensen die daarna alsnog roepen dat het niet zo is. Daar kan ik helemaal niet tegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik je op jouw woorden aansprak maar je gewoon gelijk had.
Zodra ik er een vind, zie ik wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen. Op naar de volgende, het is niet anders.
Echt hè ... Alsof ze een soort basisschool lerares is van een speciale school.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg dat zie ik nu pas. Dat ze niet doorheeft hoe sneu dat overkomt.
Dat heb je zelf in de hand.quote:
In feite is fok dat toch ook?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè ... Alsof ze een soort basisschool lerares is van een speciale school.
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Ik hoop voor je dat de volgende single is. Dat maakt het al een stuk makkelijker.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ik er een vind, zie ik wel.
Ik heb maar 1 iets in de hand tegenwoordig hihahoquote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Tsja ...quote:
Waarom date ze met je als ze bezet is?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk was die vrouw waar ik laatst mee datete toch wel erg leuk. Jammer dat ze bezet is.
Ja, precies dat.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus niet dat soort opmerkingen maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 iets in de hand tegenwoordig hihaho
Ik let er niet op. Eerlijk gezegd heb ik de laatste tijd een beetje schijt aan wat anderen van me denken.quote:
Story of my life.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de volgende single is. Dat maakt het al een stuk makkelijker.
Omdat ze een soort van open relatie heeft.quote:
Ik moet daar een beetje op letten anders heb ik alleen maar ruziequote:Op maandag 17 maart 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik let er niet op. Eerlijk gezegd heb ik de laatste tijd een beetje schijt aan wat anderen van me denken.
Of je hebt een open relatie of niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze een soort van open relatie heeft.
Komt wel goed.quote:
Eigen schuld, dikke bult.quote:
Oh, zo. Kun je niet gewoon seks met d'r hebben dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze een soort van open relatie heeft.
Ik snap dat nog steeds niet. Dat hele open relatie idee..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je hebt een open relatie of niet.
Oh my lord.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je hebt een open relatie of niet.
Dat kan, ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, zo. Kun je niet gewoon seks met d'r hebben dan?
Trek het slecht dat mensen dit al ruim 10 jaar zeggen.quote:
Rondneuken, maar wel een blijvertje waar je altijd op kan terugvallen. Ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap dat nog steeds niet. Dat hele open relatie idee..
Gewoon doen dus! Ik zie t probleem niet als je haar leuk vind.quote:
Pfff dit jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trek het slecht dat mensen dit al ruim 10 jaar zeggen.
Maar dat wil je niet?quote:
Sorry man. Ik weet even niks anders.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat het betekend... Maar ik zou dat echt absoluut niet kunnen..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rondneuken, maar wel een blijvertje waar je altijd op kan terugvallen. Ofzo.
Weet niet of ik haar wel op zo'n manier zie. God, wat ben ik toch weer moeilijk.quote:
Een kwestie van liefde en seks onderscheiden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap wel wat het betekend... Maar ik zou dat echt absoluut niet kunnen..
Ik zou het van mijn partner niet accepteren wanneer ie een ander dopt, maar van mezelf ook niet.![]()
Ik snap die liefde niet zo denk ik.
Ik snap wel waarom je single bent, man man man ...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet of ik haar wel op zo'n manier zie. God, wat ben ik toch weer moeilijk.
daar ben ik goed in tot ik een relatie hebquote:Op maandag 17 maart 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kwestie van liefde en seks onderscheiden.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je single bent, man man man ...
Dat is echt zo'n irritante tekst inderdaad. Net als 'je bent heel aardig, maar geen relatie-materiaal' en 'ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent'.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar sommige mensen kunnen het ook tijdens. Die worden niet jaloers als de partner met een ander neukt, omdat dat voor hen geen concurrentie is. Het is 'maar' neuken.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ben ik goed in tot ik een relatie heb
Waarom is het dan opeens anders dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ben ik goed in tot ik een relatie heb
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n irritante tekst inderdaad. Net als 'je bent heel aardig, maar geen relatie-materiaal' en 'ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent'.
Zelfs dat hoor ik niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n irritante tekst inderdaad. Net als 'je bent heel aardig, maar geen relatie-materiaal' en 'ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent'.
Jaja, omdat ik easy ben zeker. Het is goed met je.quote:
Dat snap ik dus ook niet. Seks is het lekkerste wat er is, maar dat betekent niet dat rondneuken binnen een relatie normaal is.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar sommige mensen kunnen het ook tijdens. Die worden niet jaloers als de partner met een ander neukt, omdat dat voor hen geen concurrentie is. Het is 'maar' neuken.
Tja als je een sterke geestelijke band hebt zou dat wellicht werken ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar sommige mensen kunnen het ook tijdens. Die worden niet jaloers als de partner met een ander neukt, omdat dat voor hen geen concurrentie is. Het is 'maar' neuken.
Dan ben je 'van mij'quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is het dan opeens anders dan?
Ligt aan je definitie van een relatie...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Seks is het lekkerste wat er is, maar dat betekent niet dat rondneuken binnen een relatie normaal is.
Wie gaat wie met wie koppelen?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog meer singles die gekoppeld moeten worden?
Boeiend wat normaal is. Als je daar toch samen afspraken over maakt en er beiden achterstaat, who are we to judge?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Seks is het lekkerste wat er is, maar dat betekent niet dat rondneuken binnen een relatie normaal is.
Pls, je bent onbereikbaar voor mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaja, omdat ik easy ben zeker. Het is goed met je.
Ik heb moeite met seks en liefde onderscheiden. Die keren dat ik dat wel deed, voelde ik me achteraf toch klote of ik bleek iemand wel op een serieuze manier leuk te vinden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je een sterke geestelijke band hebt zou dat wellicht werken ja.
Ik heb geen idee hoe het is om zo iets te hebben, dus ik ben geneigd te zeggen dat het niks voor mij zou zijn.
Ik vind het knap denk ik, want jaloezie zit toch ingebouwd...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, ik ben kennelijk niet leuk en geen relatiemateriaal.quote:
Wat jij wilt.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan ben je 'van mij'
Ik kan het niet anders beschrijven
Doe normaal wijf. Jij bent een 8 en ik ben een 6.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, je bent onbereikbaar voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Neem kattenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik ben kennelijk niet leuk en geen relatiemateriaal.
[..]
Wat jij wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |