Whahahahaha.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihihihihi.Lekker tussen je thunder thighs.
Jou natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, wie moeten we nu nog koppelen?
Van jou kant of haar kant?quote:
Beidequote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahahaha.![]()
[..]
Jou natuurlijk.
[..]
Van jou kant of haar kant?
Wat nee? Iedereen moet maar aan de man/vrouw behalve jijzelf?quote:
En ik, sla mij maar overquote:
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aanquote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog meer singles die gekoppeld moeten worden?
Ben jij niet iets voor GvE?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aan
Bedankt hequote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aan
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat nee? Iedereen moet maar aan de man/vrouw behalve jijzelf?
Ok.quote:
Ik ben toch een open boek?quote:Is dat erg? Je hebt nog niet zoveel over jezelf verteld.
Ik ben onkoppelbaarquote:
Dus je speelt matchmaker zodat je niet aan je eigen liefdesleven hoeft te denken?quote:
GvE gaat gewoon met El_matador.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welk liefdesleven?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je speelt matchmaker zodat je niet aan je eigen liefdesleven hoeft te denken?
Dat kan heul niet. Dat is mijn kloonquote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE gaat gewoon met El_matador.
Nee. Ik weet alleen dat je een baardje hebt, een bril draagt, een kat hebt en momenteel regelmatig date.quote:
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, complicate flirt met iedereen.
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. Dat is mijn kloon
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen dat je een baardje hebt, een bril draagt, een kat hebt en momenteel regelmatig date.
En castreert mannen mentaal door ze aan te moedigen in haar sig.quote:
Waarom is het onmogelijk? Heeft ze een ander?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.
[..]
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.
Dat ook jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
En castreert mannen mentaal door ze aan te moedigen in haar sig.
Een kater is ook een kat. Kat is de diersoort. Poes is vrouwelijk, kater is mannelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]Is dat niet genoeg dan? Het is overigens een kater, geen kat
Claim je ballen terug en zeg dat ze dat eruit moet halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook jaPfff dat was voor mij nou echt niet nodig hoor
Autistquote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kater is ook een kat. Kat is de diersoort. Poes is vrouwelijk, kater is mannelijk.
Damn ...
Mentaal castreren?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
De ballen gaan er niet echt af, dus tsja ...quote:
Nee, als ik met mij zou moeten daten zou ik dat niet aan kunnen. Ik kan tenslotte niet winnen van mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.
[..]
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.
Het erge is dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kater is ook een kat. Kat is de diersoort. Poes is vrouwelijk, kater is mannelijk.
Damn ...
Hopelijk is dat minder pijnlijk dan castreren IRLquote:
Enlighten mequote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
De ballen gaan er niet echt af, dus tsja ...
Uiteraard.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is het onmogelijk? Heeft ze een ander?
Wat is daar erg aan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het erge is dat je nog gelijk hebt ook.
Zo erg boeit het nou ook weer niet, maar ik zal het wel eens zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Claim je ballen terug en zeg dat ze dat eruit moet halen.
Dan moet je complicate haar sig eens lezen.quote:
Balen. Op naar de volgende, het is niet anders.quote:
Dat ik je op jouw woorden aansprak maar je gewoon gelijk had.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan?Ik ben dierverzorger, natuurlijk heb ik gelijk.
Ik vind dat ze jullie daarmee een beetje sneu afschildert, maar dat ben ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo erg boeit het nou ook weer niet, maar ik zal het wel eens zeggen.
Omg dat zie ik nu pas. Dat ze niet doorheeft hoe sneu dat overkomt.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof we dat zelf al niet doenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat ze jullie daarmee een beetje sneu afschildert, maar dat ben ik.
Ach, er zijn mensen die daarna alsnog roepen dat het niet zo is. Daar kan ik helemaal niet tegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik je op jouw woorden aansprak maar je gewoon gelijk had.
Zodra ik er een vind, zie ik wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen. Op naar de volgende, het is niet anders.
Echt hè ... Alsof ze een soort basisschool lerares is van een speciale school.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg dat zie ik nu pas. Dat ze niet doorheeft hoe sneu dat overkomt.
Dat heb je zelf in de hand.quote:
In feite is fok dat toch ook?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè ... Alsof ze een soort basisschool lerares is van een speciale school.
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |