Op de dubbel-LP heten de kanten eeny (1-3), meeny (4-6), miney (7-10) en mo (11-12)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Op de dubbel-LP versie niet idd.
Normaal is het na Karma Police omdraaien.
Zo was ik 2 jaar geleden ook, tot ik erachterkwam dat veel mensen (die mensen in dit topic worden gerepresenteerd door Norrage) dat irritant vonden, toen ben ik daar maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Tchock het volgende:
Wet van Tchock: Elk gesprek, ongeacht het beginonderwerp of de intenties van de deelnemers, leidt, als je het genoeg tijd geeft, ontegenzeggelijk tot een opmerking over voetbal.
Hier ben ik het misschien wel mee eens.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Norrage het volgende:
Climbing Up The Walls is het beste nummer van OK Computer
Geen voetballer, maar Freire luisterde J Dilla altijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is gewoon pure provocatieWel leuk dat er nog goede voetballers zijn met enig muzikaal besef
Meeste voetballers luisteren naar mijn idee van die hersenloze muziek.
Ah ja, laten we het over wielrennen gaan hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geen voetballer, maar Freire luisterde J Dilla altijd.
Ken je deze remix alquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah ja, laten we het over wielrennen gaan hebben.
Ja, hij's mooi.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:20 schreef Moody het volgende:
Zet net Francis Harris op. Electro-jazz. Het moet niet veel gekker worden. I like it
Sowieso erg fijne band, dus denk dat het wel in mijn straatje past. Laat het nog weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe Cloud Nothings bevalt me wel.
Dat ik het leuk vind?quote:
Het is geen elektro, hoor. Althans, daar ervaar ik toch iets anders bij. En het is gelukkig een niet heel erg lang album (minder dan een uur) dus misschien lukt het je toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:20 schreef Moody het volgende:
Zet net Francis Harris op. Electro-jazz. Het moet niet veel gekker worden. I like it
Al kan ik bij voorbaat al weinig momenten bedenken waarop ik dit album in zijn geheel kan uitzitten.
Volgens diverse sites wel. En mijn oren zeggen ook dat het aan die kant van de muziek zit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen elektro, hoor. Althans, daar ervaar ik toch iets anders bij.
Ik bedoel dit niet om te neuzelen over sub-sub-sub-genres, maar als jij elektro zegt dan denk ik:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens diverse sites wel. En mijn oren zeggen ook dat het aan die kant van de muziek zit.
Boeie welk sub-sub-sub-genre het is.
Mail jij al die sites dan ff om het genre aan te passen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet om te neuzelen over sub-sub-sub-genres, maar als jij elektro zegt dan denk ik:
En niet rustige beats met dromerige samples.
Downtempo. Lekker algemeen, geen gemierenneuk, iedereen blij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Mail jij al die sites dan ff om het genre aan te passen?
Vertel dan meteen ook ff welk genre het moet zijn.
http://www.musicmeter.nl/album/405401quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Fora van de Viva en Libelle tellen niet mee, Moody.
Als dat Electro/Dance is kun je alles daar wel onder scharen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/405401
Electro/Dance
Wat zou het sub-sub-sub-sub genre dan zijn? Electro/Deep-House?
Dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dat Electro/Dance is kun je alles daar wel onder scharen.Dan is The Haxan Cloak ook Electro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |