vergeet de ode nietquote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef gargamelnl het volgende:
Hier nog even de link waar het begonnen is voor de FOK!ertjes die afvragen wat er gebeurd is en afgebekt worden door boze hork.
Backfire topic 1e klas.![]()
KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn
Ik ben nimmer een boze jongemanquote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef gargamelnl het volgende:
Hier nog even de link waar het begonnen is voor de FOK!ertjes die afvragen wat er gebeurd is en afgebekt worden door boze hork.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geweldig he. En het was nog maar een jaar bekend! Echt een super detectives.
Stelletje josti's beter brengen jullie echt nieuws in plaats van oude koeien uit de sloot te halen.
Ja en druk bezig alles verwijderen, al zijn werkquote:
Die zit ff flink te zweten achter zijn computerquote:
hij schopt zn hele inboedel kapot denk ikquote:
Volgend jaar nog een keer.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben nimmer een boze jongeman
Maar dit vooral:
[..]
Voel me vereerd dat ik heb mogen bijdragen aan deze avondquote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef DieselTank het volgende:
[..]
vergeet de ode niet
ONZ / Ode aan fotograaf Kees Zwaan.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die zit ff flink te zweten achter zijn computer
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij schopt zn hele inboedel kapot denk ik
Wat is er mis met mijn triangel?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben nimmer een boze jongeman
Maar dit vooral:
[..]
Hoink nodig hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef Zaktabak het volgende:Waar is hoink581 als je hem nodig hebt??
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef Zaktabak het volgende:
Waar is hoink581 als je hem nodig hebt??
je moederquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voel me vereerd dat ik heb mogen bijdragen aan deze avond
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voel me vereerd dat ik heb mogen bijdragen aan deze avond
Nikonlover ontmaskerd.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef Snowballed het volgende:
Ja god voor dommen...
SAMENVATTING AUB![]()
Tldr enzo..
Nikonlover post tumblr foto en hackers hacken de naam kees zwaan en toen wij zoeken kees zwaan wij vinden veel kees zwaan foto en treinen fideo met kees zwaan hooft erinquote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef Snowballed het volgende:
Ja god voor dommen...
SAMENVATTING AUB![]()
Tldr enzo..
Wat speelt er allemaal tussen hoink en uwer persoon? Beginnen de gevoelens al op te spelen? Vlinders in uw buikje?quote:
Gezien de uploads welquote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef Leafeon672 het volgende:
https://www.youtube.com/user/Keeszify
Is dit zijn youtubeaccount?
Toch lijkt het hem nu opeens wel te boeien, aangezien hij alles afgeschermd of verwijderd heeftquote:
Alweer... of nog steeds?quote:
We kennen elkaar via de Publieke Omroep.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat speelt er allemaal tussen hoink en uwer persoon? Beginnen de gevoelens al op te spelen? Vlinders in uw buikje?
Mensen denken iets ontdekt te hebben wat allang bekend was en nu voelen ze zich allemaal detectives.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef Snowballed het volgende:
Ja god voor dommen...
SAMENVATTING AUB![]()
Tldr enzo..
Maar, telt ij dan als 1 of 2 letters?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mensen denken iets ontdekt te hebben wat allang bekend was en nu voelen ze zich allemaal detectives.
Is een beetje hetzelfde als een topic openen met het bericht dat het alfabet 26 letters heeft. En dat jij dat dan uitgevonden hebt.
dit vraag ik me ook af inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als het al langer zo groots bekend was, waarom is het dan nu ineens pas allemala geblokt, en laat NL niks meer van zich horen... En in de tussentijd wel gewoon actief.
Omdat er nu pas ophef door een stel kleuters wordt gemaakt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als het al langer zo groots bekend was, waarom is het dan nu ineens pas allemala geblokt, en laat NL niks meer van zich horen... En in de tussentijd wel gewoon actief.
Iemand is jaloers op detectif tiem.quote:
Wat heeft die lama er nou weer mee van doen?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Spelbrekerquote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mensen denken iets ontdekt te hebben wat allang bekend was en nu voelen ze zich allemaal detectives.
Is een beetje hetzelfde als een topic openen met het bericht dat het alfabet 26 letters heeft. En dat jij dat dan uitgevonden hebt.
Waarschijnlijk omdat hij nu pas doorheeft wat voor een mongool hij wel niet is op FOK!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
misschien omdat hij toen nog niet 'genoeg' bekend stond om aandachtshoer en nu welquote:
Je hebt het helemaal verpestquote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Omdat er nu pas ophef door een stel kleuters wordt gemaakt.
Jullie hebben niks nieuws gevonden.
Oud nieuws... allemaal.
Gofferdommequote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat heeft die lama er nou weer mee van doen?
+ op het WWW.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij nu pas doorheeft wat voor een mongool hij wel niet is op FOK!
Ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Iemand is jaloers op detectif tiem.
Jij bent gewoon Keesquote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja hoorNormaal gesproken ben ik fan van dit soort dingen. Maar dan moet het wel iets nieuws zijn.
okeydokeyquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Leafeon672 het volgende:
Jongens, zoek een op Keeszify, misschien staat er nog wat leuks tussen.
Blijkbaar wisten niet veel mensen dit (en wilde veel het wel graag weten)quote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja hoorNormaal gesproken ben ik fan van dit soort dingen. Maar dan moet het wel iets nieuws zijn.
Kutkeesquote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is dit topic toch nog ergens goed voor... Ik had ze nog nooit geteld...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat heeft die lama er nou weer mee van doen?
Als het hem niks zou boeien niet, dan zou ik het juist wel cool vinden dat hij gewoon doorgaat met zijn bullshit terwijl iedereen alles van hem weet. Helaas blijkt nu dat het hem wel degelijk boeit.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Blijkbaar wisten niet veel mensen dit (en wilde veel het wel graag weten)
Als het al bekend was is het nog dommer om je als zo'n mongol te gedragen
Alleen maar sensatiezoekers joh.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Blijkbaar wisten niet veel mensen dit (en wilde veel het wel graag weten)
Als het al bekend was is het nog dommer om je als zo'n mongol te gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |