Waarschijnlijk omdat hij nu pas doorheeft wat voor een mongool hij wel niet is op FOK!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als het al langer zo groots bekend was, waarom is het dan nu ineens pas allemala geblokt, en laat NL niks meer van zich horen... En in de tussentijd wel gewoon actief.
misschien omdat hij toen nog niet 'genoeg' bekend stond om aandachtshoer en nu welquote:
Je hebt het helemaal verpestquote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Omdat er nu pas ophef door een stel kleuters wordt gemaakt.
Jullie hebben niks nieuws gevonden.
Oud nieuws... allemaal.
Gofferdommequote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat heeft die lama er nou weer mee van doen?
+ op het WWW.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij nu pas doorheeft wat voor een mongool hij wel niet is op FOK!
Ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Iemand is jaloers op detectif tiem.
Jij bent gewoon Keesquote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja hoorNormaal gesproken ben ik fan van dit soort dingen. Maar dan moet het wel iets nieuws zijn.
okeydokeyquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Leafeon672 het volgende:
Jongens, zoek een op Keeszify, misschien staat er nog wat leuks tussen.
Blijkbaar wisten niet veel mensen dit (en wilde veel het wel graag weten)quote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja hoorNormaal gesproken ben ik fan van dit soort dingen. Maar dan moet het wel iets nieuws zijn.
Kutkeesquote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is dit topic toch nog ergens goed voor... Ik had ze nog nooit geteld...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mensen denken iets ontdekt te hebben wat allang bekend was en nu voelen ze zich allemaal detectives.
Is een beetje hetzelfde als een topic openen met het bericht dat het alfabet 26 letters heeft. En dat jij dat dan uitgevonden hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat heeft die lama er nou weer mee van doen?
Als het hem niks zou boeien niet, dan zou ik het juist wel cool vinden dat hij gewoon doorgaat met zijn bullshit terwijl iedereen alles van hem weet. Helaas blijkt nu dat het hem wel degelijk boeit.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Blijkbaar wisten niet veel mensen dit (en wilde veel het wel graag weten)
Als het al bekend was is het nog dommer om je als zo'n mongol te gedragen
Alleen maar sensatiezoekers joh.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Blijkbaar wisten niet veel mensen dit (en wilde veel het wel graag weten)
Als het al bekend was is het nog dommer om je als zo'n mongol te gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |