Natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een foto gepost?
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Peper voor in je reet. Kan Peun wel gebruiken.
Gemberquote:
Uh bah dat vind ik ook smerig.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gemberwordt men geil van, schijnt.
Heb jij dan wel eens een foto van jezelf gepost, ben best wel benieuwd. No homo.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bent toch best een hete Turk?
Hij is best wel lekker.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb jij dan wel eens een foto van jezelf gepost, ben best wel benieuwd. No homo.
Jaja..quote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is best wel lekker.
Nu ben je nog nieuwsgieriger he
Ik heb altijd graag een beeld bij mensen die ik vaak zie posten.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is best wel lekker.
Nu ben je nog nieuwsgieriger he
Neequote:Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bent toch best een hete Turk?
Dacht ik wel.quote:
Dan moet je maar eens naar een meet komen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb altijd graag een beeld bij mensen die ik vaak zie posten.
Dat is een stuk lastiger dan gezegd. Vervoer is 1 ding maar daarnaast ben ik IRL heel ingetogen en verlegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens naar een meet komen.
Dat laatste ben ik ook hoor. Verlegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een stuk lastiger dan gezegd. Vervoer is 1 ding maar daarnaast ben ik IRL heel ingetogen en verlegen.
Met dat laatste is niks mis, komt wel goed naarmate je elkaar ietsjes beter kent. Dat vervoer is ook voor mij een issue, en de tijd vinden vooralquote:Op maandag 17 maart 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een stuk lastiger dan gezegd. Vervoer is 1 ding maar daarnaast ben ik IRL heel ingetogen en verlegen.
Ja? Zo had ik me jou niet voorgesteld.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook hoor. Verlegen.
Als het een eenmalige meet is dan is dat wel lastig, om 'los' te komen. Niet om Yoki af te schrikken, maar daar heb ik problemen mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met dat laatste is niks mis, komt wel goed naarmate je elkaar ietsjes beter kent. Dat vervoer is ook voor mij een issue, en de tijd vinden vooral
Ik zit hier maar een beetje stoer te doen, maar irl doe ik mijn mond niet open op een meet hoor. Wat ik zei: vooral niet op een 1e meet. Ja of ik ga juist heel veel kletsen om het te verbergenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja? Zo had ik me jou niet voorgesteld.
Ik ben ook wel verlegen, hoewel ik me bij sommige mensen heel snel op mijn gemak voel en dan heb ik er geen last van.
Is toch ook niet erg als je weinig zegt? Kan de rest nog meer pratenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit hier maar een beetje stoer te doen, maar irl doe ik mijn mond niet open op een meet hoor. Wat ik zei: vooral niet op een 1e meet. Ja of ik ga juist heel veel kletsen om het te verbergen
Dat is de Marcos GT Le Mans auto van Cor Euser. En thnxs, ik ben een mooie maanquote:Op maandag 17 maart 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe toffe auto!
En leuk koppie ook hoor
Vind ik altijd zo ongemakkelijk. Of eigenlijk, dan voel ik me ongemakkelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is toch ook niet erg als je weinig zegt? Kan de rest nog meer praten
Dat ding heb ik inmiddels ritueel verbrand.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
Corrie trekt gewoon een Chinees gordijn aan, heb je gelijk een gespreksonderwerp.
Specularium-sopmapje heet hij ja. Bevat momenteel alleen nog screenshots van je meest opwindende posts.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij niet alvast een Specularium mapje hebt aangemaakt in afwachting.
Gevolgen van cyberpestenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ding heb ik inmiddels ritueel verbrand.
Oh noes, niet dit weer.quote:
Die van Volvo?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
VI. Ze lieten net een reclame met Zlatan zien.
Faalreclame.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een andere met een tijger erin. Ik miste waar het nou van was. Ik zit al te zoeken
Die is wel beter ja. Vooral de lange versie. En Zlatan die Zweeds spreektquote:
Dat is nep. En Van Damme is een ukkie.quote:
Het is niet eens zijn echte naam.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nep. En Van Damme is een ukkie.
Dat is niet echt een kunst dat kun jij zelfsquote:Op maandag 17 maart 2014 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trapt jou zo doormidden, greppeldoos.
Waarom? Luister gewoon een keer naar mijquote:Op maandag 17 maart 2014 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vuige tactiek van Penage dit.
Hij weet dat iemand dan juist wel gaat posten.
Wil jij mijn superhete body niet zien?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom? Luister gewoon een keer naar mij
Voorwoord lokkertje dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij mijn superhete body niet zien?
Als jij je foto post zal ik posten wat ik vandaag draag.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als jij je foto post zal ik posten wat ik vandaag draag.
Ik ben voorpik niet hequote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn broek hangt al op mijn knieen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:22 schreef YokiKater het volgende:
Oké ik heb mijn broeksknoop alvast los.
Jawel, doe maar even. Kruidenboter of niet, maakt niet uit.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar zit niemand op te wachten hoor
Nee man. Ik zie er echt niet uit en dan nog zou ik het niet doenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, doe maar even. Kruidenboter of niet, maakt niet uit.
Zo dan! Dat ga ik even aan de binnekant van mijn ogen bekijkenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Ik zie er echt niet uit en dan nog zou ik het niet doenOverigens heb ik wel die jas aan die je in mijn fobo ziet, dus je kunt je een voorstelling maken.
Alleen kijken he?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo dan! Dat ga ik even aan de binnekant van mijn ogen bekijken
Thnxs.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Niets mis mee Yoki.
En ja, doe eens posten Specu?
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sssstttt. ik zit al helemaal poesie mauw kom eens gauw
Dan niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk.
Als ik een foto zonder shirt post moet jij dat ook doen.
Ik zal maar niet vragen waaromquote:Op maandag 17 maart 2014 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken, ik heb gewoon twee handen nodig
Zou je wel willen he?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Niets mis mee Yoki.
En ja, doe eens posten Specu?
U is een leuke mevrouwquote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor in mijn mapje.
En ik mag het vragen want ik heb al heel vaak foto's gepost.
Baardjes zijn sexy joh. En alles ook trouwens.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef YokiKater het volgende:
Dat heb ik gisteren nog gedaan..
En ik ga nu geen foto maken want ik heb weer een baardje en alles.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Baardjes zijn sexy joh. En alles ook trouwens.
Dat is echt een bazenbaardquote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is dat met een wat voller baardje en ik ga mij morgen weer scheren. Deze foto is van vorige zomer.
Gelukkig maar, we misten je al.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef sp3c het volgende:
familiedingetjes en dikke werkdrukte enzo
gaat prima verder
die schoenen zijn echt niet tofquote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is dat met een wat voller baardje en ik ga mij morgen weer scheren. Deze foto is van vorige zomer.
M90 kisten, standard issue.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
die schoenen zijn echt niet tof
#nohommo
Ja, ik draag mijn broek er overheen. Ik loop al jaren op die dingen, niet duur en goed genoeg, wel ff wennen maar ik ben geen hommel. Gewoon stampen en pompen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow het zijn kistenIk dacht gewoon zwarte schoenen.
Beetje subtieler mag wel hoor Yoki. Hier houden de vrouwtjes niet van.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik draag mijn broek er overheen. Ik loop al jaren op die dingen, niet duur en goed genoeg, wel ff wennen maar ik ben geen hommel. Gewoon stampen en pompen.
klinkt wel cool iddquote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mietje. Ik had vroeger Dr Adams, dat zijn pas stoere schoenen. Zwarte met gele veters.
Is dat een echt wapen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vieze kraker.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mietje. Ik had vroeger Dr Adams, dat zijn pas stoere schoenen. Zwarte met gele veters.
Welke? die in mijn handen of op mijn been?quote:
Cool, hoe kom je er aan?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welke? die in mijn handen of op mijn been?
Heckler & Koch HK 416D met ACOG richtkijker en foregrip + een Glock 9mm.
Ik ook!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht juist het omgekeerde. Dat het NIET gebruikt moest worden, vanwege 'verlof', maar verlof heeft natuurlijk ook nog een andere betekenis.quote:
Dus je had ze alleen even geleend voor de foto?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wapenvergunnning.
[..]
Ze zijn van mijn broer, ex-marinier en sportschutter.
ben je een nazi ?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon cool gek.
Deze maar dan gele veters:
[ afbeelding ]
Dr Martens heette die dingen dus
Zijn nog steeds te koop in allerlei kleurtjes. Hier in de stad zat een soort legerdump die ze had. Maar ja die verkochten ook Lonsdalequote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
En toen die versleten waren kocht ik gewoon nog een paar.
Ik schiet ook wel eens op de baan als introducé. Ik heb altijd al gezegd dat ik niet zomaar aan of bij wapens kan komen, vroeger wel.. nu allang niet meer of ik moet mij mengen met mensen waar ik totaal geen trek in heb.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je had ze alleen even geleend voor de foto?
Was gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik schiet ook wel eens op de baan als introducé. Ik heb altijd al gezegd dat ik niet zomaar aan of bij wapens kan komen, vroeger wel.. nu allang niet meer of ik moet mij mengen met mensen waar ik totaal geen trek in heb.
Nah, mensen romantiseren dat soort shit.. mijn broer zat in SFIR3 en is fucked up terug gekomen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef Peunage het volgende:
Had ik maar een broer die ex-marinier is
Krijg namelijk nog geld van iemand...
Ik snap het wel hoor, mijn vader is militair geweest. En zijn broer.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, mensen romantiseren dat soort shit.. mijn broer zat in SFIR3 en is fucked up terug gekomen.
Nou en?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Peter v Vossen trainer Fortuna Sittard
Volgens mij is die kans best aanwezig in Den Haagquote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was gewoon nieuwsgierig
Hoewel ik het wel eng zo vinden als bijvoorbeeld mijn buurman dat spul in huis had..
Peter van Vossen vind ik zo een sukkeltje.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Peter v Vossen trainer Fortuna Sittard
De enige persoon die ik ken die in het leger zat heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, mensen romantiseren dat soort shit.. mijn broer zat in SFIR3 en is fucked up terug gekomen.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn nog steeds te koop in allerlei kleurtjes. Hier in de stad zat een soort legerdump die ze had. Maar ja die verkochten ook Lonsdale
Ik ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was gewoon nieuwsgierig
Hoewel ik het wel eng zo vinden als bijvoorbeeld mijn buurman dat spul in huis had..
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn nog steeds te koop in allerlei kleurtjes. Hier in de stad zat een soort legerdump die ze had. Maar ja die verkochten ook Lonsdale
corriequote:
Zijn nog best fashionable hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag ze wel een tijdje terug langskomen in het Primarktopic, met bloemetjes. Die vond ik ook nog wel leuk. Volgens mij waren DrMartens vroeger 170 gulden ofzo, ik vond ze in ieder geval duur. Maar mooi. Tegenwoordig zijn ze meer voor skinheads geloof ik.
Ik heb vandaag toevallig nog met mijn psychiater gesproken (ja ik ben een gekkie) en die verklaart mij volledig stabiel. Afgelopen weekend is er nog politie bij mij geweest en crisisdienst, ook no problem. Sterker nog ik wérk voor de politiequote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook.
Vind het al eng als ik van die speciale agenten zie met zulke grote geweren, bang dat ze opeens doordraaien en om zich heen gaan schieten.
Sorry hoor wist niet dat je kwaad werd.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangesproken, niet alles gaat om jou
Kun je ook niet gewoon slapen dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga gewoon slapen, stelletje sukkelhommels
Wat is nou weer gepener?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat een gepener weer in dezen topic.
Nee Dries, we wachten op foto's van jou in je gele zwembroek.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat een gepener weer in dezen topic.
Oe goeie Yoki. Driesgodquote:Op maandag 17 maart 2014 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee Dries, we wachten op foto's van jou in je gele zwembroek.
Ja joh. Met van die gangs en zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
huh? wonen er zoveel ieren in new york dan
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
Lijkt wel zo;n oostblokker met een babbeltruc.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
4. The Pirate Queen: (1530 -1603) Grace O’Malley, famous Irish sea pirate of the 16th century. Her fame became so great that Queen Elizabeth 1 summoned her to London in order to meet her. The Broadway Show ‘The Pirate Queen’ was based on her life.
Misschien was ze wel eastsidequote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt wel zo;n oostblokker met een babbeltruc.
Yupsquote:Op maandag 17 maart 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
quote:
Klinkt goed, ik ga niet kijken.quote:Centers on Sgt. Pete Hill who, after a stint in Afghanistan, is stationed at a small military base in Florida to tackle the toughest job of them all leading his dysfunctional brothers' squad.
Ik weet dat je Auti bent/wasquote:
Maar je kijkt wel naar Pauw en Witteman?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed, ik ga niet kijken.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet dat je Auti bent/was
Hoi
Dat is niet lachen met 'Murica.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar je kijkt wel naar Pauw en Witteman?
Het staat hier wel aan, maar ik heb er niet eens naar geluisterdquote:Op maandag 17 maart 2014 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb het niet gezien: WAT was er zo saai (ja, Rutte) specifiek?
En dat was een -10?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het staat hier wel aan, maar ik heb er niet eens naar geluisterd
Maar er zit zo'n dude bij die politici een cijfer geeft of zo.
Ja, dit helpt niet he? Wordt er niet duidelijker op...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij heeft net zo'n dude uit Heerlen een 9 gegeven.
Dat is Wim Daniels en die moet kapot.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar er zit zo'n dude bij die politici een cijfer geeft of zo.
Vraag het aan Specuquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dit helpt niet he? Wordt er niet duidelijker op...
Want?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Wim Daniels en die moet kapot.
Hoop voor je dat jij het mag halenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik neem het ze niet kwalijk, oude mensen en zo.
Ik ga het sowieso halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoop voor je dat jij het mag halen
De gezegende leeftijd die wij bejaarden al hebben weten te bereiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso halen.
Wat eigenlijk?
Het gemiddelde is ook maar...wat...83?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De gezegende leeftijd die wij bejaarden al hebben weten te bereiken.
Pciesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De gezegende leeftijd die wij bejaarden al hebben weten te bereiken.
Gemiddeldes zeggen niets over jouw individuele kans.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het gemiddelde is ook maar...wat...83?
Ik bedoel dat ik geen 83 hoef te worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, ik deed er gewoon 20 jaar bovenop
Goh, misschien ben je leuk danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik geen 83 hoef te worden.
Gaat sowieso niet lukken omdat ik leef als een Adriaan.
Ach...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:35 schreef Peunage het volgende:
Als hij 83 is?![]()
"GA VAN M'N ERF AF"
Terwijl hij geen erf heeft.
Nee, ik blijf wel in de stad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:35 schreef Peunage het volgende:
Als hij 83 is?![]()
"GA VAN M'N ERF AF"
Terwijl hij geen erf heeft.
Wou er vroeger studeren (en dus ook wonen),maar heb er niks meer meequote:
Schnitzeltje bakken lukt me nog wel hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij kan niet koken, ik moest verdomme zelf mijn schnitzels klaarmaken
Ja maar... vandaag is geen blowjob dag meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Schnitzeltje bakken lukt me nog wel hoorAls ik er zin in heb.
Helaas... misschien is het vandaag 'doe lief voor vrouwen dag'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar... vandaag is geen blowjob dag meer.
Oh jah lekkuh een ijsjuh.. dat het zo smelt en over je kin heen druipt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
Ik zei toch dat ik het netjes wilde houden![]()
Die viezuh man ziet er wel uit alsof hij een lekker tongetje heeftOm aan een ijsje te likken he? Ik heb het natuurlijk niet over poesjus. Want ik ben heul geen viespeuk.
Ik heb nog wel een calippoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh jah lekkuh een ijsjuh.. dat het zo smelt en over je kin heen druipt.
Oooowww dan krijg ik balle in me buik.
Gewoon geil. Kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een calippoAls die op is dan doe je dat kartonnen dingetje in je mond en drink je het laatste restje siroop op en dan druipt dan wel over je kin ja
Dat mag je vinden hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon geil. Kan er niets aan doen.
Sensueel likken en zuigen aan een callipo en daarna lekker slikken, ja dat werktquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag je vinden hoorMisschien kan ik op die manier een man strikken
Neem maar weer een kouwe douche Yokiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sensueel likken en zuigen aan een callipo en daarna lekker slikken, ja dat werkt\
BRB
Doe dan die met zonder broekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
Ja nou dat ziet er echt geil uit, die foto
Ik ben niet zo makkelijk hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah joh niet moeilijk doen... ik poste laatst ook gewoon een foto van mijn baquette.
Wel lekker! Ik moet ook wat gaan doen trouwens. Zou nog iets uitzoeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:33 schreef YokiKater het volgende:
Nou ja, dikke lul dan.. ik ga wel schnitels bakken
Schnitels, rijmt op skittelsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:33 schreef YokiKater het volgende:
Nou ja, dikke lul dan.. ik ga wel schnitels bakken
Hard 2 Corrie was het toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo makkelijk heDus gaat echt niet gebeuren malle.
Something hard4Corrie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. En dat is het nog steeds hoorNiet alleen 'was'.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Tem probeert een wit voetje te halen bij Karina en mij. Schattig
Serieus, zo makkelijk?quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rechtsonderaan: Wimpiesaus.
Waar is de Wimpy gebleven....dat was mijn favoriete fastfoodtent, maar ik zie ze nergens meer.![]()
[ afbeelding ]
Precies! Echte mes en vork erbij (geen plastic) en bediening aan tafel. helemaal top.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]Daar ging ik ook vaak naartoe. Zat er eentje bij het Spui in de buurt. Volgens mij bestaan ze niet meer. Was wel fastfood maar een beetje 'netter' dan bijv. de Mac. Patat en burger gewoon op een bord en niet in een zak en papiertje.
Jij bent net met dat idee gekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom komt er niemand op het idee om met een café vergunning en 1 man personeel, een ouderwetste patatzaak met asbakken, biertaps en gokkasten te beginnen?
Het is niet verboden.
Ze zijn prachtig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Tem probeert een wit voetje te halen bij Karina en mij. Schattig
Goed punt! Alleen 's avonds dan. Beetje gokken, beetje vreten, beetje zuipen, roken. Bijna net zoals thuisquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet gek gaan doen he....bij daglicht ergens gaan zitten....tssssk.
Klinkt goed....ik doe mee! (behalve met het zuipen dan)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed punt! Alleen 's avonds dan. Beetje gokken, beetje vreten, beetje zuipen, roken. Bijna net zoals thuis
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt goed....ik doe mee! (behalve met het zuipen dan)
Drink je geen alcohol?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt goed....ik doe mee! (behalve met het zuipen dan)
Ik ook niet, dus ook dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]Is goed. Ik haal de patat wel bij de snackbar he? Want zelf heb ik geen frituurpan.
Nope.quote:
als ik mijn wachtwoord uit me hoofd wist, dan was deze zin nu mijn signaturequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed punt! Alleen 's avonds dan. Beetje gokken, beetje vreten, beetje zuipen, roken. Bijna net zoals thuis
Weet je die nou al weer niet meerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als ik mijn wachtwoord uit me hoofd wist, dan was deze zin nu mijn signature
Gewoon geil.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |