ik vind het echt he-le-maal niksquote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook en linkdumpje van mijn kant. Wat een plaatdit is in mijn ogen zoals het moet zijn.
ja, ik!!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Heeft er iemand interesse in een Defqon code?
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik!!
* robuust89 steekt vinger op
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:13 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Remcore zie PM
dit is niet het hardcore topicquote:
Dat is die groupie toch? :pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef robuust89 het volgende:
Er zijn een paar zekerheden in het leven:
Je wordt geboren
Je betaalt belasting
Jeanine staat op de aftermovie
en je gaat dood
quote:
niet hangen op haarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef robuust89 het volgende:
Er zijn een paar zekerheden in het leven:
Je wordt geboren
Je betaalt belasting
Janine staat op de aftermovie
en je gaat dood
Hangen? Pardon?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil terug; wat een sfeer, wat een genot!!
helaas geen tetetetetetetete in de aftermovie
[..]
niet hangen op haarJanini
![]()
heb haar nog wel even gesproken, lang niet gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pattern 2quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
http://www18.zippyshare.com/v/86618081/file.html
Mixje gemaakt voor een dj contest.
[ afbeelding ]
Niks tegen het feestje an sich, maar ik vond het wel weer de standaard namen. Niks verrassends voor nu....quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kaartjes gehaald voor Hardclassics on the Beach
Toch ieder jaar weer een prima feestje, vind de on the beach edities de besten. Met Activator en Mani ook al 2 erg toffe namen bevestigd...
Ja klopt. Vandaagquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Ziekebaard het volgende:
Vandaag wordt toch de line-up van Defqon bekend gemaakt? Weekend is vorig jaar wel goed bevallen. Nog even de line-up afwachten en dan beslissing maken of we gaan of niet.
Tickets voor Dance Valley worden sowieso gehaald, laatste twee edities zijn zeer goed bevallen en toevallig heeft UDC de hele opgenomen set van Thera online gezet.
Blijft een prachtig duo trouwens Thera en Da Syndrome.
ben benieuwdquote:@Q_dance: We know you are curious about the #Defqon1 line-up. Hold on just a little longer! Which artist would you like to see?
Dat was dezequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:01 schreef Basxt het volgende:
Net de liveset van Knockout 2013 titan vs radical op b2s radio geluisterd. Wat was dat voor een dik nummer aan het eind?
Een soort van "opera" man met een zieke hardcore edit
Held.. bedanktquote:
Ik ga me prima vermakenquote:Vrijdag
the gathering
ran-d
wild motherfuckers
================
zaterdag
red
noisecontrollers live (nld)
zatox (ita)
psyko punkz (nld)
b-front & frequencerz presents b-freqz live (nld)
d-block & s-te-fan (nld)
crypsis (nld)
hosted by villain (nld)
black
neophyte records bigger than ever hostile take over:
neophyte, panic, the viper, evil activities, endymion & furian & tieum & kasparov
partyraiser & drokz (nld)
art of fighters (ita)
hosted by jeff (nld)
blue (![]()
![]()
![]()
)
minus militia (nld)
b-front (nld)
alpha2 (nld)
frequencerz (nld)
digital punk (nld)
dj thera’s training sessions (nld)
titan & high voltage (nld)
deepack (nld)
exit mind (aut)
jack of sound (nld)
hosted by dv8 (nld)
brown
mark with a k (bel)
lny tnz (nld)
dr. rude & dr phunk (nld)
ruthless (nld)
indigo ()
degos & re-done (nld)
warface (nld)
the geminizers & the machine (nld & ltu)
dark pact (nld)
deetox & delete (nld & aus)
prefix & density (nld)
solutio (nld)
artifact (nld)
blackburn & k96 (nld)
afterparty:![]()
tnt
a2 allstars
endymion ft. murda
darkraver
ruffian
================
zondag
blue
radical redemption (nld)
tatanka (ita)
chain reaction (nld)
hard driver (nld)
activator (ita)
luna (nld)
hosted by dv8 (nld)
black
angerfist (nld)
tha playah (nld)
hosted by jeff (nld)
magenta
alpha2 (nld)
davide sonar (ita)
jones (nld)
hosted by da syndrome (nld)
the closing
frontliner
brennan heart![]()
adaro
hosted by villain
Verdorie ik snel deze topic openen want ik dacht iemand heeft code...quote:
Tis dat ik op vakantie ben, anders was ik zeker weten gegaan. Dus maar ff dik inhalen op C.R.A.F.Tquote:
quote:Ok, the #DQ14 announcement storm is over..
Check it out chicks and gents, we will be playing Defqon's Saturday Mainstage for the first time . Excited and honoured at the same time!
AND!
We will do an exclusive 2005-2009 'Oldscool Modulators' set on the sunday Magenta stage.
ik vond die onbekende naam al zo raar staan in de early stage, maar tofquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:13 schreef Lamabal het volgende:
Lekkere WYFYB mind! 1 2 STAMPPUHHHH
Bass modulators
[..]
zaterdagquote:Magenta, Early Hardstyle (2001-2005)
Balistic favoriet
Deepack
Gary D
Tatanka
Technoboy
Tuneboy
Zenith
MC: Da Syndrome
zondagquote:Magenta, Early Hardstyle (2005-2009)
Alpha²
Davide Sonar
Jones
Oldscool Modulators
Scope DJ
Toyax
MC: Da Syndrome
quote:
Je was niet bij de tijdmachine zeker??quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:14 schreef robuust89 het volgende:
Waarom is iedereen zo blij met DBSTF? Dat gasten zijn berucht in het draaien van kaas!
gast dat zijn gewoon zo'n helden. Voor veel mensen begon het bij hun.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:14 schreef robuust89 het volgende:
Waarom is iedereen zo blij met DBSTF? Dat gasten zijn berucht in het draaien van kaas!
Ik was echt wel bij deze tijdmachine!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je was niet bij de tijdmachine zeker??
Al zullen ze helaas niet zo'n soort set neerzetten uiteraard..
Waarom is iedereen zo blij met Defqon?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:14 schreef robuust89 het volgende:
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
gast dat zijn gewoon zo'n helden. Voor veel mensen begon het bij hun.
Daarnaast vind ik het te prijzen, los van de muziek de ze maken, dat ze de ENIGE act zijn, naast showtek, die een statement maakten en van hun eigen kracht uitgingen. Ze gingen niet mee in de politiek en bleven hun eigen ding doen. Jaren genegeerd voor de grote feesten en nu zijn ze terug. Dat is gewoon mooi.
Daarnaast vind ik hun muziek, op de super commerciele tracks na, echt heel vet.
?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:10 schreef NrSiX het volgende:
Even een vraagje aan de kenners.. naar mijn id zit er in een oud hardstyle nummer een deel van dit nummer verwerkt. Weten jullie zo welke plaat?
Wel nog 'n presale code voor mij? :pquote:Op zondag 23 maart 2014 11:51 schreef ElDani het volgende:
Defqon line-up is belachelijk goed. Helaas zit ik dan in Spanje, dus geen Defqon voor mij.
En wát een heerlijke kaas draaien die kerels. De sfeer in hun platen is echt geweldig. Bijna elke plaat van hen, waarvan er een boel helaas niet even goed opgepikt zijn door het publiek, kan ik opzetten en puur van genieten. Combinatie van vocalen en melodieën zijn subliem. Built this City en Worlds Collide zijn weer dikke meesterwerken. Ook dik respect dat ze zo veel tracks draaien van opkomende producers.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:14 schreef robuust89 het volgende:
Hoe hard ging het vanaf een uurtje of 4? Line up was meer dan prima. 5 april lekker naar Qapital.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:22 schreef RiKe het volgende:
Ik heb me prima vermaakt op Knock Out
Beetje jammer van haperend geluid af en toe tijdens de set van Code Black/Outbreak (defecte CDJ/DJM volgens mij of een track die niet goed geëxporteerd was), verder was het geluid heel dik.
Volume was de hele avond door goed hard en lekker veel bas, het klonk allemaal heel lekker vol.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe hard ging het vanaf een uurtje of 4? Line up was meer dan prima. 5 april lekker naar Qapital.
B-front en Titan vielen echt tegen. Veel te veel en lange breaks!quote:Op zondag 23 maart 2014 16:22 schreef RiKe het volgende:
Ik heb me prima vermaakt op Knock Out
Beetje jammer van haperend geluid af en toe tijdens de set van Code Black/Outbreak (defecte CDJ/DJM volgens mij of een track die niet goed geëxporteerd was), verder was het geluid heel dik.
Ik vond het juist enorm meevallen met B-Front en Titan, vond het wel een energieke set.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:56 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
B-front en Titan vielen echt tegen. Veel te veel en lange breaks!
Coone draaide ineens een superhard nummer volgen mij van The Machine, weet jij zo welke dit was?
Ze draaide lekkere energieke nummers ja maar mocht wat meer tempo in.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik vond het juist enorm meevallen met B-Front en Titan, vond het wel een energieke set.
Ik zou het je niet durven zeggen, tijdens die set kwam ik net binnen dus dat kan ik zomaar gemist hebben.
Wees blij dat het dan geen Radical Redemption/Minus Militia was, die heeft in praktisch elke track een break van 1,5 minuut zittenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:17 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ze draaide lekkere energieke nummers ja maar mocht wat meer tempo in.
Kan je lekker stampen en komt er wéér een break van een halve minuut pff..
Want?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef KeesBromfiets het volgende:
Presale Defqon geeft alleen maar 2 zaterdag tickets en 4 weekend tickets.
dat is mooi achterlijk.
Tsunamiquote:Op maandag 24 maart 2014 17:59 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
![]()
Hoop dat de rest van de setjes nog online komen.
Allen E-force vs Crypsis zal niet komen vanwege nieuwe nummers![]()
Dit zie ik ze niet op een hardstylefeestje doenquote:
Church Of The Darkside anyone?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:44 schreef S-te-Fan het volgende:
https://soundcloud.com/ac(...)r-just-an-unfinished
![]()
![]()
precies, laffe bende allemaalquote:Op maandag 24 maart 2014 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit zie ik ze niet op een hardstylefeestje doen
Dan staan ze of te keufelen of allemaal met de telefoon in de lucht
quote:
quote:
Haha wat denken jullie? Gaat om die eerste natuurlijk.quote:
Uh ja, hij is eigenlijk niet gemaakt door Dozerquote:Op maandag 24 maart 2014 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Church Of The Darkside anyone?
maar dat heb ik met wel meer platen van The Pitcher, dan ik gelijk moeten denk aan Dozer (![]()
)
iemand enig idee of daar een connectie tussen zit?
[..]
precies, laffe bende allemaal![]()
![]()
zoals het op dat filmpje van SR gaat, zo hoort het bij elk feest te zijn
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeee Dozer, wat doe je me aan?!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Uh ja, hij is eigenlijk niet gemaakt door Dozer
A The Church Of The Darkside 5:38
Credits
Producer, Written-By – Kantini
http://www.discogs.com/artist/360064-Kantini = Michel Pollen
Wist je serieus niet dat Michel Pollen achter de Tony/Pitcher/Dozer/Donkey Rollors tracks zat?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeee Dozer, wat doe je me aan?!
The Pitcher en Donkey Rollers wist ik, maar Tony en Dozer niet; wat een ellende!!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:50 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Wist je serieus niet dat Michel Pollen achter de Tony/Pitcher/Dozer/Donkey Rollors tracks zat?
Nu is het meer B-Front die voor Dozer produceert neem ik aan.
Boeiend! Doe je die herkansing toch volgend schooljaar?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef Massief het volgende:
Kut tentamen gehad zeg vandaag, als ik hem niet gehaald heb kan ik defqon iig vergeten. Herkansing is 1/7. Zou ook meteen mijn eerste herkansing ever zijn. Gaat er echt om spannen helaas.
Misschien kunnen ze deze achter bassface draaien:quote:Op maandag 24 maart 2014 17:59 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
![]()
Hoop dat de rest van de setjes nog online komen.
Allen E-force vs Crypsis zal niet komen vanwege nieuwe nummers![]()
Gewoon zo, zoals het hoortquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
raw is alweer uit, tegenwoordig telt alleen extra raw![]()
![]()
Qult staat zeker nog een keer op mijn to-do listquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef T-Force het volgende:
Nog mensen naar Qult zaterdag? Ik ga mijn maatje Bold Action supporten en voor de rest lekker dansen in de Techno area
Zou eventueel gaan, maar heb dan helaas wat anders. Staat nog wel op de verlanglijst om daar nog een tweede keer heen te gaan!quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef T-Force het volgende:
Nog mensen naar Qult zaterdag? Ik ga mijn maatje Bold Action supporten en voor de rest lekker dansen in de Techno area
ik heb er al 5 gehad, vind het wel goed zoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nog 1 dagje werken. En dan is het weekend
Vorig jaar hetzelfde, lijkt erop dat de b2s feesten het stokje heeft overgenomen. Of misschien hebben ze veel meer tickets.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:38 schreef mstx het volgende:
Is Defqon dood? Volgens mij was het nog nooit zo makkelijk om een kaartje te kopen.
* mstx heeft een saturday ticket gescoord
nog altijd niet uitverkocht dusquote:Dit is een automatische wachtrij
Deze wachtrij onthoudt je plek. Indien je de pagina ververst, sta je automatisch weer achteraan in de rij. Wij adviseren je dit dus niet te doen! Het openen van meerdere tabbladen in een browser zal je kans op tickets niet vergroten.
De wachtrij werkt volgens het principe "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Deze methode geeft je geen garantie tot een kaart, maar iedereen heeft een eerlijke plek in de rij en wordt op die volgorde behandeld.
dat is wel uniekquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef mstx het volgende:
Ik had niet eens een wachtrij, kon meteen bestellen
quote:Saturday Tickets for #Defqon1 are sold out. We have sold more Weekend Tickets than ever before. There is still a limited amount of Weekend Tickets available at http://Defqon1.nl/tickets
Als dit een 1-aprilgrap is jonge, ooooooooquote:We just noticed we've reached 70.000 Likes on our FB Page. We want to thank you for your support this last decade!
And therefor we will give away "D.O.N.K.E.Y." tomorrow via a Like App on this page.
Stay tuned!!!
D.O.N.K.E.Y. moeten ze ook helemaal niet meer releasenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:51 schreef robuust89 het volgende:
FB van Donkey Rollers:
[..]
Als dit een 1-aprilgrap is jonge, oooooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
![]()
![]()
Rape de download buttonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice gozer![]()
heerlijke line-up ook weerquote:
Dat TLquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
heb net even gekeken of ik van de feestjes waar ik de afgelopen jaren ben geweest, de dvd's ook heb... kwam tot de conclusie dat ik die van Qlimax 2005 niet heben dat was nog wel m'n eerste feestje!!
Google levert niet veel op, iemand enig idee of deze nog ergens te koop is?
of iemand die hem heeft, maar er vanaf wil? tegen vergoeding uiteraard
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
![]()
![]()
Proficiat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Als het goed is heb ik die dvd ook een keer gedownload of het was van 2006, maar daar ben je denk ik niet naar op zoek of wel?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
heb net even gekeken of ik van de feestjes waar ik de afgelopen jaren ben geweest, de dvd's ook heb... kwam tot de conclusie dat ik die van Qlimax 2005 niet heben dat was nog wel m'n eerste feestje!!
Google levert niet veel op, iemand enig idee of deze nog ergens te koop is?
of iemand die hem heeft, maar er vanaf wil? tegen vergoeding uiteraard
Heb em vandaag twee keer achter elkaar geluisterdquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Gewoon zo, zoals het hoort![]()
https://soundcloud.com/st(...)ess-steel-dj-contest
01. Zatox - So High
02. Showtek - Colour of the Harder Styles
03. Project 1 - The Art of Creation
04. Noisecontrollers - Astral
05. Headhunterz vs Abject - Scantraxx Rootz
06. Dozer - Church of the Darkside
07. Davide Sonar - Natural
08. Frontliner - Sunblast
09. The Pitcher - I Just Can't Stop
10. Technoboy - Rage
11. The Prophet Feat. Wildstylez - Cold Rockking
12. D-Block & S-te-Fan - Keep it Coming
13. Noisecontrollers - Interview
14. Pavo - Communicate
15. 2 Best Enemies - Phases (Technoboy Romantic Mix)
16. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (D-Block & S-te-Fan Remix)
17. Zany & Duro - Our Power (Stainless Steel Re-Sample)
TUDUDUTUUTTUUTUDUDUDUDUUD ZO HEURT 'T !quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef luckass het volgende:
Nog steeds kippenvel. Vetste feestje ooit
.
Hij is fijn!quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Gewoon zo, zoals het hoort![]()
https://soundcloud.com/st(...)ess-steel-dj-contest
01. Zatox - So High
02. Showtek - Colour of the Harder Styles
03. Project 1 - The Art of Creation
04. Noisecontrollers - Astral
05. Headhunterz vs Abject - Scantraxx Rootz
06. Dozer - Church of the Darkside
07. Davide Sonar - Natural
08. Frontliner - Sunblast
09. The Pitcher - I Just Can't Stop
10. Technoboy - Rage
11. The Prophet Feat. Wildstylez - Cold Rockking
12. D-Block & S-te-Fan - Keep it Coming
13. Noisecontrollers - Interview
14. Pavo - Communicate
15. 2 Best Enemies - Phases (Technoboy Romantic Mix)
16. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (D-Block & S-te-Fan Remix)
17. Zany & Duro - Our Power (Stainless Steel Re-Sample)
Ik vind z'n muziek niet zo super, maar die gast zelf is een baas!quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:57 schreef Lamabal het volgende:
Oh yeey, radical heeft zijn enkel gebroken. Maar toch draait hij gewoon vanavond. Laat wel passie voor het vak zien
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:21 schreef Quyxz_ het volgende:
En hebben jullie het gehoord van M.I? Hij is weg bij de bookings van The Magic Show! Meer uitleg zou ik waarderen.
Ik vind hem dik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:57 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wel typisch delete/vazard nummertje maar die intro
quote:
Jazeker! Zin in! Phuture Noize helaas missen door de TT, maar die zit verder prima in elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:34 schreef robuust89 het volgende:
http://hardnews.nl/back-i(...)e-hardstyle-artists/
ckers soberso voor brendan heard en degos en redone lkkr rawquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef Scootermuisje het volgende:
Gaan er nog FOK!kers naar xxlerator outdoor?
Nice!quote:
01. K-Traxx - Noise Tool (Technoboy Remix)quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:17 schreef mstx het volgende:
TBY heeft weer een nieuwe tribute mix gemaakt zie ik
quote:Op woensdag 9 april 2014 11:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
01. K-Traxx - Noise Tool (Technoboy Remix)
02. K-Traxx - Hardventure (Technoboy Remix)
03. Speedwave - The Hardstyle Factory (Brass Mix)
04. Builder - Skyscraper (Luca Antolini Dj Mix)
05. Hunter - The Beauty And The Beat (Technoboy Remix)
06. The Hose - Drugqueen (Dark Oscillators Remix)
07. Dj Gius - Jerk It (Doggiestyle Mix)
08. Speedwave - Mescal (Bud Mix)
09. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Fidelio Mix)
10. Technoboy - Guns 'N' Noses (Technoboy's Supa Bass Mix)
11. Dj Gius - Things To Do (Dr Cox Mix)
12. Speedwave - Junior (First Switch Mix)
13. Tuneboy - Housensation (Dj Isaac Remix)
14. Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
15. Bruno Power - Mandala
16. Dj Phil TY - Miami Belch (Unpolite Mix)
17. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
18. Ivan Carsten - You Try To Play Me
19. Dj Phil TY - A Kay A (Ehm... Mix)
20. Tuneboy - Re-Generate It
21. Technoboy - Ti Sento
https://soundcloud.com/djtechnoboy/tbys-early-hardstyle-tribute-1
lijkt mij prima termquote:Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
https://www.facebook.com/sgonzalezfreq/posts/621889814559893
Veel plezier en succes Sethjequote:Op vrijdag 11 april 2014 23:37 schreef Sethje het volgende:
gewoon hardstyle!
en morgen REBIRTHHHHHHHHHHHH
zoveel zin in, echt weer een dikke stap vooruit dit jaar
Digital Punk & B-Front - For The Girlsquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Basxt het volgende:
iemand iemand iemand?!
klinkt als een kek nummertje!
Thanks!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Digital Punk & B-Front - For The Girls
Vanavond Indicator
klinkt goedquote:
zoveel?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
55 duizend man op de zaterdag. Dat wordt wat
Wat was dat vetquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Loudness
Spoontech kicks in het klokgebouw
Lang geleden dat ik weer zo genoten heb van een hardstylefeest. Zimmersionquote:
quote:The Masochist – Ldmf (Wildstylez Remix)
Abyss & Judge – Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
The Nasty Boyz – Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Scope DJ – Lockdown (2013 Live Edit)
Toneshifterz – Elektro Shock
Nitrouz meets Toneshifterz – Tha BiDniZ
Headhunterz – Hate It Or Love It (Live Edit)
Headhunterz & Wildstylez – Blame It On The Music (D-Block & S-Te-Fan remix)
Tatact – Saiv Mai Nait
Josh & Wesz – Like Thiz
Psyko Punkz – Pull Your Strings (2010 Remix)
Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers – Tonight
Psyko Punkz – Rock Ya Attitude
Tuneboy – XY
Crypsis – Break Down Low
Tuneboy ft. Soleo – Six
Noisecontrollers – Feel So Good
The Prophet – Counterfeit
Activator & Zatox – Oxygen
D-Block & S-Te-Fan - Anger
wat een mooien tekstquote:
Ik ga me kapot lachen als headhunterz met een remix van rosanne uit komtquote:Collega Simon blikt al vooruit op het daaropvolgende album. "Dat wordt wel wat meer hardstyle", vertelt hij voor de camera van RTL Boulevard.
Toch grappig dat de Matrixx zich focust op de raw en toch zo'n cheesy track gebruikt als Anthem.....quote:
gaat vanavond aan tijdens het sporten. Ben benieuwdquote:Op maandag 21 april 2014 19:26 schreef -Menn0- het volgende:
Nu zonder copyright gezeik!
https://soundcloud.com/djmno/air-quake-re-run
[..]
Zeker wel 😁quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:31 schreef haakon het volgende:
Vandaag hardstylen op Hardfest in Enschede! Nog meer van hier?
Kwaliteitsplaat ja!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
gaat vanavond aan tijdens het sporten. Ben benieuwd
Dat Sethtje deze nog niet gepost had.... wat een track
uiteraardquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:31 schreef haakon het volgende:
Vandaag hardstylen op Hardfest in Enschede! Nog meer van hier?
Prima locatiequote:Op zaterdag 26 april 2014 15:39 schreef eQuaL het volgende:
Iemand hier ervaring met de NDSM werf? Zit er aan te denken om naar C.R.A.F.T. te gaan.
Eens.quote:Op zondag 27 april 2014 14:45 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Gister btb bezocht. Leuk feestje, maar niet meer dan dat.
Echt contact met het publiek is er niet nee. Maar wel was er tijdens die set imo meer sfeer dan bij de andere sets, dus schijnbaar heeft hij hier ook nog genoeg mensen die het waarderenquote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Eens.
Wat me wel gister opviel is dat HHZ totaal publiekschuw is. Hij kijkt alleen maar naar zijn mixers en als hij richting het publiek kijkt dan is het echt over ze heen.![]()
Volgens mij is die jongen echt bang voor alle reacties vanuit het (Nederlandse) publiek. Het buitenland draagt hem op handen en hier wordt hij lichtelijk afgemaakt omdat hij zulke cheesy tracks maakt....
Hoezo niet meer dan leuk? Ikzelf iedereen die ik heb gesproken vond het echt superquote:Op zondag 27 april 2014 14:45 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Gister btb bezocht. Leuk feestje, maar niet meer dan dat.
dat zou knap zijn, aangezien deze 12 uur geleden is gemaaktquote:
Ow zijn set was heel goed juist.quote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Echt contact met het publiek is er niet nee. Maar wel was er tijdens die set imo meer sfeer dan bij de andere sets, dus schijnbaar heeft hij hier ook nog genoeg mensen die het waarderenIk vond zijn set zelf best wel meevallen. Afgezien van de vreselijke handjeklapk/meezingnummers die hij draaide, kwamen er ook nog een paar leuke klassiekertjes langs
Geluid viel me tegen, indeling van het terrein (en dan met name die bottleneck bij de wc's) vond ik raar en de sfeer was op sommige momenten gewoon afwezig op de plekken waar ik heb gestaan.quote:Op zondag 27 april 2014 21:59 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Hoezo niet meer dan leuk? Ikzelf iedereen die ik heb gesproken vond het echt super
Daar word ik niet vrolijk vanquote:Op maandag 28 april 2014 20:37 schreef robuust89 het volgende:
Die lyrics_!
echt een voorbeeld van meer RAW is meer beter
"modderfukker"
Aan het eind bij de wc's hoefde je niet of maar heel kort te wachten. Iedereen staat vooraan.quote:Op maandag 28 april 2014 11:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Geluid viel me tegen, indeling van het terrein (en dan met name die bottleneck bij de wc's) vond ik raar en de sfeer was op sommige momenten gewoon afwezig op de plekken waar ik heb gestaan.
lkkr raw pompe jonge hhz is pussyquote:Op maandag 28 april 2014 20:37 schreef robuust89 het volgende:
Die lyrics_!
"modderfukker"
En dan die hardcore kicks eronderquote:Op maandag 28 april 2014 20:37 schreef robuust89 het volgende:
Die lyrics_!
"modderfukker"
Ran-D VS Digital Punk toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:19 schreef Schijf het volgende:
is het al bekend wie er ipv Adaro komt op xxlerator outdoor?
iemand?
Die bottleneck bij de wc's was inderdaad zeer hinderlijk en zorgde ervoor dat iedereen ging duwen en bendequote:Op maandag 28 april 2014 11:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Geluid viel me tegen, indeling van het terrein (en dan met name die bottleneck bij de wc's) vond ik raar en de sfeer was op sommige momenten gewoon afwezig op de plekken waar ik heb gestaan.
Same here, op naar D4Lquote:Op woensdag 30 april 2014 18:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die bottleneck bij de wc's was inderdaad zeer hinderlijk en zorgde ervoor dat iedereen ging duwen en bende.
Alleen als je dan eenmaal bij de wc's was kon je gelukkig gelijk doorlopen naar achter en had je alle ruimte
Sfeer was aardig te doen hoor, alleen veel van die mensen die gaan staren als je los gaat
Verder kut straaltje water uit de kraan bij de wc's
Top dagje gehad hoor
Op naar Dance4Liberation maandag
Opzoek naar de shirtloze binks. Eckte eckte boysquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zin in, ben erg benieuwd wat voor volk daar rondloopt gezien het alle leeftijden is
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Opzoek naar de shirtloze binks. Eckte eckte boys
Als je ergens een reus ziet lopen van 2 meter ben ik het.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vooral de eckto's zonder shirt zijn geweldig
Zag er bij BTB genoeg,echt wat veel lange mensen daarquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als je ergens een reus ziet lopen van 2 meter ben ik het.
Ik zal wel een eckto stoere swek boy pet op doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zag er bij BTB genoeg,echt wat veel lange mensen daar
Rare katten hierzo(Zie fotoboek)
Zal je als je die eckte eckte swekpet op heb vast wel zienquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zal wel een eckto stoere swek boy pet op doen.
Maar D4l heeft een fijne line up wel. Gaat mooi feest worden
Valt me op dat ze echt bij elke man die in beeld komt snel weer naar een vrouw gaanquote:
4 jaar onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef cherrycoke het volgende:
de nu- hardstyle is dood, overhypte tering zooi
RIP hardstyle
als je 2005-2004 hebtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik heb nog een aantal hardstyledvd's liggen waar ik vanaf wil, o.a. defqon, qlimax en decibel. Ik zal morgen even erbij opzoeken van welke jaren ze zijn. Is er interesse voor hier, Euro of 5 (exclusief verzenden) lijkt me prima...
ik wilde het even kwijtquote:
Nee, helaas.quote:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)k-tba-t42995-25.htmlquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef Lamabal het volgende:
Leuk feest gister wel in zwolle.
Donkeyrollers dikke pech volgens mij. Geluid was helemaal naar de kloten daar. Eerste paar minuten geen geluid.
Hulde voor Theracords allstars.
Vraagje: Ik zoek een nummer. Hij klinkt wel rauw maar je hoort op een gegeven moment: Show me your bassface.
Ik zag E-force of Outbreak. Maar beide niet gevonden
Thanksquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/f(...)k-tba-t42995-25.html
quote:
outbreak - bassface, nummer komt binnenkort een preview van online geloof ik! Wel een bazennummerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef Lamabal het volgende:
Donkeyrollers dikke pech volgens mij. Geluid was helemaal naar de kloten daar. Eerste paar minuten geen geluid.
Vraagje: Ik zoek een nummer. Hij klinkt wel rauw maar je hoort op een gegeven moment: Show me your bassface.
Het feest was opzicht wel leuk, weet alleen wel dat ik niet meer naar een feest ga waar alle leeftijden worden toegelaten icm zo een lage prijs... 14 jarige ventjes die een beetje tegen je aan gaan beuken, stoer johquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef Lamabal het volgende:
Same here. Heb me kapot gelachen om al die 16 jarige mensen die doen alsof ze alles zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het feest was opzicht wel leuk, weet alleen wel dat ik niet meer naar een feest ga waar alle leeftijden worden toegelaten icm zo een lage prijs... 14 jarige ventjes die een beetje tegen je aan gaan beuken, stoer joh![]()
Nog 2 rare katten voorbij zien komen?
Was vrij vroeg al wegach nu wachten op de C.R.A.F.T. showcase
!
Viel het jou ook op dat ze allemaal hetzelfde rare dansje deden waarbij ze onder hun benen door gingen slaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Same here. Heb me kapot gelachen om al die 16 jarige mensen die doen alsof ze alles zijn.
Ik heb gewoon van de muziek genoten en nergens naar gekeken.
Wowquote:
Helaas niet, ik zit wel klaar voor de Decibel KVKquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:46 schreef Ramkraker het volgende:
Morgen XXlerator OutdoorMeer mensen die gaan?
RRquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Yay, een HS topic![]()
Ik luister Radical Redemption - The Ultimate Dissas we speak
Het weer zit niet echt mee zo te zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:46 schreef Ramkraker het volgende:
Zo te zien gaat het helemaal losquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:46 schreef Ramkraker het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het helemaal los
[ afbeelding ]
dankuquote:
balen dat je niet kunt, ofniet?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
2 zaterdagtickets voor Defqon.1 in de aanbieding. Zelf gekocht en dus niet viavia.
Ik doe ze weg, omdat ik zelf niet kan gaan (how surprising)
Uiteraard zonder eigenbelang/winst, dus 150,- voor beide.
Ik ga een dag later op ontwikkelingshulp en wil uitgerust van start gaan. Dus enerzijds jammer idd, anderzijds iets mooiers waar ik me deze zomer een maand mee bezig ga houdenquote:
ah, klinkt tof jahquote:Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ga een dag later op ontwikkelingshulp en wil uitgerust van start gaan. Dus enerzijds jammer idd, anderzijds iets mooiers waar ik me deze zomer een maand mee bezig ga houden
Beter niet nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |