Eens.quote:Op zondag 27 april 2014 14:45 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Gister btb bezocht. Leuk feestje, maar niet meer dan dat.
Echt contact met het publiek is er niet nee. Maar wel was er tijdens die set imo meer sfeer dan bij de andere sets, dus schijnbaar heeft hij hier ook nog genoeg mensen die het waarderenquote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Eens.
Wat me wel gister opviel is dat HHZ totaal publiekschuw is. Hij kijkt alleen maar naar zijn mixers en als hij richting het publiek kijkt dan is het echt over ze heen.![]()
Volgens mij is die jongen echt bang voor alle reacties vanuit het (Nederlandse) publiek. Het buitenland draagt hem op handen en hier wordt hij lichtelijk afgemaakt omdat hij zulke cheesy tracks maakt....
Hoezo niet meer dan leuk? Ikzelf iedereen die ik heb gesproken vond het echt superquote:Op zondag 27 april 2014 14:45 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Gister btb bezocht. Leuk feestje, maar niet meer dan dat.
dat zou knap zijn, aangezien deze 12 uur geleden is gemaaktquote:
Ow zijn set was heel goed juist.quote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Echt contact met het publiek is er niet nee. Maar wel was er tijdens die set imo meer sfeer dan bij de andere sets, dus schijnbaar heeft hij hier ook nog genoeg mensen die het waarderenIk vond zijn set zelf best wel meevallen. Afgezien van de vreselijke handjeklapk/meezingnummers die hij draaide, kwamen er ook nog een paar leuke klassiekertjes langs
Geluid viel me tegen, indeling van het terrein (en dan met name die bottleneck bij de wc's) vond ik raar en de sfeer was op sommige momenten gewoon afwezig op de plekken waar ik heb gestaan.quote:Op zondag 27 april 2014 21:59 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Hoezo niet meer dan leuk? Ikzelf iedereen die ik heb gesproken vond het echt super
Daar word ik niet vrolijk vanquote:Op maandag 28 april 2014 20:37 schreef robuust89 het volgende:
Die lyrics_!
echt een voorbeeld van meer RAW is meer beter
"modderfukker"
Aan het eind bij de wc's hoefde je niet of maar heel kort te wachten. Iedereen staat vooraan.quote:Op maandag 28 april 2014 11:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Geluid viel me tegen, indeling van het terrein (en dan met name die bottleneck bij de wc's) vond ik raar en de sfeer was op sommige momenten gewoon afwezig op de plekken waar ik heb gestaan.
lkkr raw pompe jonge hhz is pussyquote:Op maandag 28 april 2014 20:37 schreef robuust89 het volgende:
Die lyrics_!
"modderfukker"
En dan die hardcore kicks eronderquote:Op maandag 28 april 2014 20:37 schreef robuust89 het volgende:
Die lyrics_!
"modderfukker"
Ran-D VS Digital Punk toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:19 schreef Schijf het volgende:
is het al bekend wie er ipv Adaro komt op xxlerator outdoor?
iemand?
Die bottleneck bij de wc's was inderdaad zeer hinderlijk en zorgde ervoor dat iedereen ging duwen en bendequote:Op maandag 28 april 2014 11:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Geluid viel me tegen, indeling van het terrein (en dan met name die bottleneck bij de wc's) vond ik raar en de sfeer was op sommige momenten gewoon afwezig op de plekken waar ik heb gestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here, op naar D4Lquote:Op woensdag 30 april 2014 18:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die bottleneck bij de wc's was inderdaad zeer hinderlijk en zorgde ervoor dat iedereen ging duwen en bende.
Alleen als je dan eenmaal bij de wc's was kon je gelukkig gelijk doorlopen naar achter en had je alle ruimte
Sfeer was aardig te doen hoor, alleen veel van die mensen die gaan staren als je los gaat
Verder kut straaltje water uit de kraan bij de wc's
Top dagje gehad hoor
Op naar Dance4Liberation maandag
Opzoek naar de shirtloze binks. Eckte eckte boysquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zin in, ben erg benieuwd wat voor volk daar rondloopt gezien het alle leeftijden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |