Overige links:quote:Kaartverkoop van start
De kaartverkoop is gelijk begonnen via www.incubate.org en 450 Primera winkels in Nederland. Vanaf 1 april zijn ze ook verkrijgbaar bij Sounds Records in Tilburg. Er zijn naast passe-partouts voor het volledige festival ook weekendkaarten en dagkaarten beschikbaar. Kaarten zijn in de voorverkoop goedkoper dan aan de deur.
Overnachten kan weer op de gezellige Incubate camping tegen een aantrekkelijk tarief. Vanaf 12 april zijn er in samenwerking met Festickets ook hotel + ticketarrangementen verkrijgbaar.
Vanaf 19 augustus komen er ook dancetickets en undergroundtickets voor enkele geselecteerde kleine zalen bij.
Passe-partout voor alle 7 dagen:
Tot 11 april zijn passe-partouts verkrijgbaar voor slechts ¤ 89,99.
Vanaf 12 april kost een passe-partout ¤ 99,99 in de voorverkoop (¤ 109,99 aan de deur)
Weekendticket (vrijdag, zaterdag, zondag):
¤ 74,99 in de voorverkoop (¤ 79,99 aan de deur)
De prijzen van de dagtickets staan op www.incubate.org/2014/tickets
Campingticket (vrijdag, zaterdag, zondagnacht)
¤ 12,50 per nacht en ¤ 32,50 voor drie nachten in het weekend.
Al deze tickets zijn vanaf nu verkrijgbaar via www.incubate.org .
Sferisch? Incubate promo strandballen, die zijn pas sferisch!!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:39 schreef On het volgende:
En natuurlijk de Current 93 poster, omdat hij zo sferisch is.
[ afbeelding ]
Overigens staat het nieuwe album nu ook op Spotify. Is wel een van hun beste platen sinds tijden, ook door de inbreng van John Zorn.
Zie al die hippe bollen dan op de poster! Kunnen weinig strandballen tegenop.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sferisch? Incubate promo strandballen, die zijn pas sferisch!!
Het zouden ook opgevulde cirkels kunnen zijn...quote:Op maandag 17 maart 2014 14:43 schreef On het volgende:
[..]
Zie al die hippe bollen dan op de poster! Kunnen weinig strandballen tegenop.
Zoals? Krezip bestaat niet meer helaas.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Geweldige eerste namen, alleen moet er nog wel wat meer gitaar geweld met effectpedalen erbij.
Jimi Hendrix?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Geweldige eerste namen, alleen moet er nog wel wat meer gitaar geweld met effectpedalen erbij.
Skullflower zou wel leuk zijn...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef brooklyndodger het volgende:
quote:
A Place to Bury Strangers gewoon nog een keertje inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Tof! Schappelijke prijs, maar niet iets waar ik speciaal voor naar Tilburg kom..quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:53 schreef On het volgende:
25 april Sir Richard Bishop in Theaters Tilburg voor Incubated. 10,-.
[ afbeelding ]
De tourshow van Boudewijn de Groot is tegelijkertijd in het theater. 2 vliegen in één klap.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tof! Schappelijke prijs, maar niet iets waar ik speciaal voor naar Tilburg kom..
oei, beide wil ik nog wel graag een keer zienquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:10 schreef On het volgende:
[..]
De tourshow van Boudewijn de Groot is tegelijkertijd in het theater. 2 vliegen in één klap.
Samen weer naar The Cosmic Dead a la Roadburn 2013?quote:
Aber natürlichquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:21 schreef Darkestrah het volgende:
Krallice, maar vooral 5 keer Aidan Baker in verschillende projecten.![]()
En eindelijk Goat eens zien.
[..]
Samen weer naar The Cosmic Dead a la Roadburn 2013?
Ik vind die Fritz Kola nog best goed te drinken trouwens. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:13 schreef On het volgende:
[..]
High Wolf eens in WORM gezien terwijl ik stond te spacen op de Fritz cola. Heerlijke muziek.
Fritz cola eens in WORM gedronken terwijl ik stond te spacen op High Wolf. Heerlijke cola.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind die Fritz Kola nog best goed te drinken trouwens. Maar dat terzijde.
Fritz Kola is een beetje de standaard in ieder 'eco/vega verantwoordelijk' pand aan het worden. De meloen variant is ook erg lekker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind die Fritz Kola nog best goed te drinken trouwens. Maar dat terzijde.
twitter:Corry_Konings twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 14:16:19Samen met @karinbruers en 500 andere moeders op #Incubate 2012 http://t.co/Nsvxmmgyi1 reageer retweet
Monarch heeft niet direct gecanceld, het was volgens mij nog niet 100% bevestigd vanuit beide kanten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:26 schreef brooklyndodger het volgende:
Doei depressieve slak slome doom![]()
![]()
. Na dat Monarch heeft gecanceld wil ik nog wel wat meer 2 bas noten per minuut muziek
Jawel, heel de stad hing behoorlijk vol toen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef arucard het volgende:
Merendeel van die moederposters hebben toch nooit ergens gehangen?
Dat ATP concert was tof... niet helemaal wat ik verwachte maar toch zeker 1 van de logste en zwaarste concerten met een dwarsfluit die ik gezien hebquote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef Gehenna het volgende:
Mooie namen weerBardo Pond kijk ik nu alweer naar uit.
Paar jaar terug op ATP gezien, toen nog helemaal geen fan van hun muziek, maar Inmiddels behoorlijk
ja klopt was erg tof, ik zie dat ik wat negatief klonk in mijn postquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat ATP concert was tof... niet helemaal wat ik verwachte maar toch zeker 1 van de logste en zwaarste concerten met een dwarsfluit die ik gezien heb
Klonk niet negatief in mijn oren hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt was erg tof, ik zie dat ik wat negatief klonk in mijn postIk kende ze toen gewoon nauwelijks
mooi feestje was datquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:14 schreef Darkestrah het volgende:
Chris Moss Acid, die optrad tijdens de Acid Flashback op Incubate 2013, kreeg een verjaardagstaart van zijn ouders:
[ afbeelding ]
![]()
hehe zn ouders moesten vast een plaatje uploaden voor de taart en ze hebben letterlijk alles overgenomenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:14 schreef Darkestrah het volgende:
Chris Moss Acid, die optrad tijdens de Acid Flashback op Incubate 2013, kreeg een verjaardagstaart van zijn ouders:
[ afbeelding ]
![]()
Serieus? Ik dacht dat jij sowieso Ramleh wel zou kennen. The Space Lady is ook wel een aanrader hoor.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat jij sowieso Ramleh wel zou kennen. The Space Lady is ook wel een aanrader hoor.
Zeke is een erg goed vergelijking, fijne liveband ook met (ex)-leden van o.a gewapend beton.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Gehenna het volgende:
Voor de rest zegt mij het weinig eigenlijk, maar als Death Alley idd vernoemd is naar het Zeke album, dan is dat ook iets om in de gaten te houden
Nu ook officieel bevestigd, samen met Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra, Carter Tutti Void, God is an Astronaut en meer moois.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
King Buzzo
Sep. 18, 2014 - Tilburg, The Netherlands @ Incubate Fest
Heb hem nu opstaan toevallig. Ik zie hem wel een beetje los van hun jazzy black metal periode (geweldige platen), maar deze shoegaze richting is zeker geen verkeerde.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Gehenna het volgende:
Nais!!
en ook: Lantlôs![]()
(op roadburn toen niet geweest, maar die nieuwe plaat is wel toch wel erg tof)
Snoop Lion?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:20 schreef Trashcanman het volgende:
Ah, de koning der dieren staat er ook. Die moet ik ook even gaan kijken (:
quote:The Incubate 2014 line-up is vastly growing but we’re not quite done yet! Today, we’re revealing 31 new acts including Bombino with his meditative and earthy blues music. We're also adding the energetic krautrock-groove trio TRAAMS and Tweens bring some serious girl power on stage in the form of trashy garage pop, next to The Besnard Lakes (photo) with their mix of dream-pop and shoegaze. Aaron Dilloway introduces us to an ultra-grotesque world of psychedelic noise, constructed with sonic alchemy. But that’s far from all because we have more acts coming your way!
First we've got Bombino with his West African psychedelic blues and the soothing and reflective songwriting of Brazilian Rodrigo Amarante. Kevin Morby, who is the ex-bass player from Woods, takes Incubate on with his solo project. Talking about solo appearances: Daniel Calder, who is the frontman of indie/emo band The Lowest Standard will play an acoustic show.
Next is a special selection of cutting-edge Polish acts. Ranging from drones, jazz, noise- and post-rock, these bands will show what the Polish musical landscape has got to offer. Check out the kosmische folk by Stara Rzeka, the jazzy krautrock by Innercity Ensemble and the free jazz with electronics from Mikrokolektyw and Baaba. Kristen and Hokei are two bands that infuse math- and noise rock into their complex songwriting. Napszyklat augment their hip hop with glitchy electronics and noise. This project is cofinanced by the Ministry of Culture and National Heritage of the Republic of Poland.
TRAAMS and their infectious blend of garage, krautrock and post-punk are making waves in the Dutch club- and festival circuit, like at the Best Kept Secret Festival where they performed a few days ago. You can also expect the rattling, lo-fi and noisy garage bands Snøffeltøffs, Mile Me Deaf, Fist City, Bad Vision, Fright Eye and Yung to get your fists pumping and your legs shaking.
The following three garage and rock 'n roll bands are presented in collaboration with Nightbirds, who host musical nights with exciting bands on a monthly basis at The Ladybird Skatepark in Spoorzone, Tilburg. Tweens bring some serious girl power on stage in the form of trashy garage pop, Protokids play popsongs in the tradition of '70s punk and Travel Check are stone cold party starters.
It's also possible to get lost in dreams and space with the following acts, like The Besnard Lakes, who's latest album Until in Excess, Imperceptible UFO was nominated for the 2013 Polaris Music Prize. After waking up from The Besnard Lakes's and Blouse's dream world, you can prepare yourself for some mind expanding psych-outs from Cave, Waiver and Klaus Johann Grobe.
And that's not all, because with noise acts Aaron Dilloway and Purging Light, and drone/ambient acts Arvind Ganga, Dotlights and Bear Bones, Lay Low you can enjoy the work of some producers who are ready to bring their overwhelming soundscapes and experimental guitar playing to Tilburg.
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genottelijke lineup tot zover.
Gaan of niet?
Innercity Ensemble en Stara Rzeka liggen wel in jouw straatje denk ik. Check hun laatste platen maar eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:31 schreef Gehenna het volgende:
Ken alleen Aaron Dilloway van de nieuwe namen, maar daar heb ik niet heel veel mee, maar de beschrijvingen van de andere namen maakt hier en daar wel nieuwsgierig.
Oh wacht, Purging Light, dat waren die Noise-emo's toch van Optimus Prime toch? Ik hoop dat het zaaltje waar ze spelen een aardig dekkende verzekering heeft dan.
Oh innercity ensemble is geweldig idd, helemaal overheen gelezenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:04 schreef On het volgende:
[..]
Innercity Ensemble en Stara Rzeka liggen wel in jouw straatje denk ik. Check hun laatste platen maar eens.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:04 schreef On het volgende:
[..]
Innercity Ensemble en Stara Rzeka liggen wel in jouw straatje denk ik. Check hun laatste platen maar eens.
Zag net het hoesje van haar album terug, maar die kende ik toch al. Toffe muziek idd, maar wel een naam die je blijkbaar zo weer vergeetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh innercity ensemble is geweldig idd, helemaal overheen gelezen
Die andere ga ik checken
Stara Rzeka, haar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Zag net het hoesje van haar album terug, maar die kende ik toch al. Toffe muziek idd, maar wel een naam die je blijkbaar zo weer vergeet
Ah weer wat geleerd, ik vond 'Stara' wel vrouwelijk klinken en dat in combinatie met de vrouwelijke zangstemmen (tussen de black metalquote:
https://translate.google.nl/#pl/nl/stara%20rzekaquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ah weer wat geleerd, ik vond 'Stara' wel vrouwelijk klinken en dat in combinatie met de vrouwelijke zangstemmen (tussen de black metal) op het album, leek me dat heel logisch
Je verwacht het ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
https://translate.google.nl/#pl/nl/stara%20rzeka
Ik dacht dat volgende week de grote app-update gepland stond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:58 schreef Gehenna het volgende:
Oh wacht: data is nog van vorig
Krijgt die nog een update?
Nice!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht dat volgende week de grote app-update gepland stond.
http://incubate.org/2014/line-up/257/lend-me-your-underbellyquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:27 schreef On het volgende:
Met een overkill aan nieuwe namen is het muziekprogramma compleet én er is een gratis programma. Mijn favorieten vallen onder het 'vrouwelijke pioniers in elektronische muziek'-kopje met oa. Pauline Oliveros (alweer ouder dan 80 jaar!) en Stellar Om Source.
http://incubate.org/2014/138/incubate-lineup-complete
Nog gratis ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://incubate.org/2014/line-up/257/lend-me-your-underbelly
Ik wist dat het er aan zat te komen, hij was erg blij dat hij er mag spelen. In the sounds is denk ik ook best wel een leuke plek voor hemquote:
Oh leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://incubate.org/2014/line-up/257/lend-me-your-underbelly
Is weer eens wat anders dan op een noise concertquote:
Waarom skippen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Die vrouwelijke pioniers is ook wel smullen![]()
ik denk alleen dat ik dit jaar helaasch moet skippensz. (maar wie weet dat ik evnt nog een dagje kan pakken)
Omdat ik niet kan. Life sometimes gets in the way....quote:
Life.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan. Life sometimes gets in the way....
Het kost wat maar dan heb je ook niets.quote:
Hij is vandaag geupdate.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:58 schreef Gehenna het volgende:
Oh wacht: data is nog van vorig
Krijgt die nog een update?
Ik draai 'm allangquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef On het volgende:
[..]
Hij is vandaag geupdate.
http://incubate.org/2014/140/incubate-app
Je kunt hier aangeven welke artiest je graag wilt zien (nadat je hebt ingelogd), en dan kun je een mooi overzichtje krijgen op welke dag de meeste artiesten komen die je graag wil zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een dag uitzoeken, heb toevallig precies die week vakantie! Komt mooit uit. Hier nog advies voor een goed dagje?
Zat zelf te denken aan de zaterdag met Wovenhand en Goat.
I know, maar ken lang niet alles, misschien hier nog wat suggestiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Je kunt hier aangeven welke artiest je graag wilt zien (nadat je hebt ingelogd), en dan kun je een mooi overzichtje krijgen op welke dag de meeste artiesten komen die je graag wil zien
ah zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
I know, maar ken lang niet alles, misschien hier nog wat suggesties?
Ik ga naar C93, maar wel met pijn in mijn hart omdat ik Bardo Pond dan mis.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:45 schreef xpompompomx het volgende:
Lastig, moet ik nou C93 gaan kijken of Skitsystem en Bardo Pond
Ga Couchsurfen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:52 schreef xpompompomx het volgende:
En het is jammer dat Puce Mary pas zo laat komt op donderdag. De laatste trein is al lang en breed weg huis als zij begint
Moet vrijdag nog aan de arbeit. Misschien kan ik ene pony van je lenen om thuis te komen?quote:
Ja dan ga je toch vanuit je logeeradres weg?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moet vrijdag nog aan de arbeit. Misschien kan ik ene pony van je lenen om thuis te komen?
Na lange twijfel toch pond, beide bands gelukkig al gezien en tjah Current pak ik liever op een los concert mee dan op een festival. Plus bardo speelt in een van de fijnste zalen(Nwe vorst) van heel het festival.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:49 schreef On het volgende:
[..]
Ik ga naar C93, maar wel met pijn in mijn hart omdat ik Bardo Pond dan mis.
Ik zou het wel weten hoor, het is wel een theatershow en met deze extra artiesten.. Maar ik snap verder je twijfel wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:32 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Na lange twijfel toch pond, beide bands gelukkig al gezien en tjah Current pak ik liever op een los concert mee dan op een festival. Plus bardo speelt in een van de fijnste zalen(Nwe vorst) van heel het festival.
TWOOOOOOOOOOOOOO HEADEEEEEEEEEEEEEEEEEED BOOOOOOOOOOOOOOOOOOY(stiekem mag je me toch wel)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten hoor, het is wel een theatershow en met deze extra artiesten.. Maar ik snap verder je twijfel wel.
Kan er gelukkig ook niemand doorheen zingen(/fluisteren) bij Current 93 zoals dat wel bij NMH gebeurde.
Je stond anders zelf best wel mee te zingen tijdens Portishead.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef On het volgende:
Daarbij is Current 93 een exclusieve Nederlandse show.
Edit: mensen die door concerten schreeuwen en alleen aan hun eigen concertervaring denken.![]()
Toen was ik stil. Punt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je stond anders zelf best wel mee te zingen tijdens Portishead.
Leugens.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je stond anders zelf best wel mee te zingen tijdens Portishead.
Dit is de locatie in ieder geval: http://incubate.org/2014/venues/6/ticket-info-centerquote:Op woensdag 3 september 2014 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Ik print net mijn kaartje uit, maar hoe zit het nu? Onderaan staat dat "ticket en info center location to be determined" staat en er een kaartje boven staat waarop wel een ticket en infocenter staat aangevinkt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef On het volgende:
Er zijn nu ook 15 Belgische acts aangekondigd, waaronder veel garage rock. Mijn favorieten zijn The Guru Guru (mental noise rock), yadayn (fingerpicking/post-rock, doet me qua stijl wat denken aan een instrumentale Sun Kil Moon ten tijde van Admiral Fell Promises) en The Glücks (garage rock-stelletje dat laatst nog een Belgische talentenprijs won).
Lijst:
Yawns (photo)
The Tubs
I Drove A Tank
Teen Creeps
The Glücks
30.000 Monkies
Alpha Whale
Mind Rays
Samowar
Shun Club
Ides Moon
Bear Run
Leopard Skull
The Guru Guru
yadayn
De moeite als het geen uur rijden zou zijn ja ...quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ga vrees ik ook alleen in het weekend, shit loopt wat anders dan ik zou willen de laatste tijd.
Jammer, want de line up is de hele week door wel dik de moeite waard.
Oh, ik vind het naast van te voren kijken wat ik zou willen zien ook wel tof om at random wat zaaltjes en cafees binnen te lopen om te kijken wat er staat. Op 'magere' dagen ben ik dus alsnog dolgelukkig met de linne up.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
De moeite als het geen uur rijden zou zijn ja ...
Nouja dat ga ik niet doen als ik sowieso 3 keer op een neer kan gaan. Maar heb wel een hoop overlappingen dus alternatieven.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oh, ik vind het naast van te voren kijken wat ik zou willen zien ook wel tof om at random wat zaaltjes en cafees binnen te lopen om te kijken wat er staat. Op 'magere' dagen ben ik dus alsnog dolgelukkig met de linne up.
Mijn moeder is er op zondag ook weer bij.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat ga ik niet doen als ik sowieso 3 keer op een neer kan gaan. Maar heb wel een hoop overlappingen dus alternatieven.
Ben je nu aan het couchsurferbaiten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
Zoek dan een couch om op te slapen?
Ik ben sowieso heel verbaast dat ik nog geen verzoeken heb gehad... Normaal zit het huis altijd vol met dingen als incubate en roadburn
Haha nee dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben je nu aan het couchsurferbaiten?
Wellicht dat het ontbijt bij je niet binnen te houden is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha nee dat bedoelde ik niet
Een fokker op mijn bank lijkt me dan weer heel heel vreemd
Ik was gewoon verbaasd
Alleen jammer dat ze tegelijk met Stara Rzeka speeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:39 schreef Trashcanman het volgende:
Genoeg gekkigheden nu.
Ik ben iig wel blij datMarissa Nadler
in het weekend speelt, Haar wil ik sowieso niet missen.
Ook mijn vrienden hebben ze nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wellicht dat het ontbijt bij je niet binnen te houden is?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn moeder is er op zondag ook weer bij.
Liever in bed?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik was gewoon verbaasd
Op studio Brussel laat men toch regelmatig bands van incubatie horen en vermelden ze ook dat festival. Dat onze nationale popzender die zich alternatieve radio durft te noemen te commercieel is en dit niet doet is tekenent voor de muziekcultuur in NL.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
Nee het komt gewoon laat op gang om de een of andere reden
Viel bij mij altijd wel mee hoor, en ik heb er al best wat over de vloer gehad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen jaren gemiddeld 5 man over vloer die heel het weekend in lachwekkende staten van dronkenheid/slaperigheid nog 30 minuten moesten fietsen. 'Gelukkig' heb ik maar een slaper voor de zaterdag-zondag dit jaar hoef ik amper met mensen rekening te houdenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Viel bij mij altijd wel mee hoor, en ik heb er al best wat over de vloer gehad.
Cool! Dan gaan we daar even voor zorgen.quote:Op zondag 14 september 2014 21:34 schreef Trashcanman het volgende:
Oh, ik kan je de hele zaterdag wel zo'n beetje gaan stalken Darkiekwarkie. Het meerendeel van die selectie komt ook in de mijne voor.
Ah, je gaat me het stalken makkelijk maken?quote:Op zondag 14 september 2014 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Cool! Dan gaan we daar even voor zorgen.
Niet helemaal, ik zie nu al dat ik niet alles kan zien wat ik hierboven heb neergepend. Ik moet ook heel Incubate Zero nog uitpluizen, al vrees ik dat ik daar in de praktijk weinig tijd voor ga hebben. LMYU wil ik uiteraard wel graag eventjes zien.quote:Op zondag 14 september 2014 21:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah, je gaat me het stalken makkelijk maken?
quote:
Klopt. Goede tijddoderquote:Op woensdag 17 september 2014 10:06 schreef arucard het volgende:
Die arcadehall is ook wel lachen
https://vine.co/v/OWzAxUKMM0D
Brrrrr... Ik kan absoluut niet tegen huilende baby's. Doe me dan maar gewoon noise a la Prurient.quote:
Verkoudheid, check. We moeten elkaar maar gewoon vermijden deze week.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:18 schreef brooklyndodger het volgende:
Was geweldig maar dat was het vrijdag ook. Vanavond Krallice, mag ik hammertje sicked zeggen. Wel minder sicked voor de verkoudheid die ik heb opgelopen
Dit was maar een klein deel van zijn set. Hij gebruikte verder eigenlijk geen samples.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Brrrrr... Ik kan absoluut niet tegen huilende baby's. Doe me dan maar gewoon noise a la Prurient.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Verkoudheid, check. We moeten elkaar maar gewoon vermijden deze week.
Viel mij ook op. De Foyer van de 013 stond wel ergens in het programma trouwens.quote:Op maandag 22 september 2014 14:15 schreef Grobbel het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom 013 nagenoeg niet mee deed als locatie dit jaar?
Een geld kwestie blijkbaar.quote:Op maandag 22 september 2014 14:15 schreef Grobbel het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom 013 nagenoeg niet mee deed als locatie dit jaar?
Op donderdag was er wel wat in 013 te doen (voornamelijk dance en minimal) . Een heel leuke show in de foyer vond ik de space lady. Niet strak maar gewoon grappig. http://www.thespacelady.net/quote:Op maandag 22 september 2014 14:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De Foyer van de 013 stond wel ergens in het programma trouwens.
Ik vond het eigenlijk wel fijn, hierdoor heb ik veel meer meegekregen wat er in de stad speelde. Vorig jaar kon je zo de hele dag in de 013 hangen, en nog steeds een tof festival hebben. Aan de andere kant maakte ik hierdoor wel wat 'veiligere' keuzes (lees: alleen dingen bezoeken die ik al ken) in het programma, omdat de afstand tussen locaties wat groter is.
nou idd..quote:Op maandag 22 september 2014 16:48 schreef Faxie het volgende:
Grote zaal lijkt me toch groot zat daar...
Ik ken maar 1 kleine zaal daar, maar die was vorig jaar wel aardig afgeladen ja.quote:Op maandag 22 september 2014 18:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nou idd..
Al wel veel te vaak meegemaakt dat de Greenroom en batcave helemaal vol stonden en zo dingen misgelopen, dus dat die wat groter worden zou ik in principe niet zo raar vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, het was weer een fantastische week.![]()
Oh dat is nog behoorlijk wat wel, zo tussen het behang-plaksel halen doorquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:46 schreef Darkestrah het volgende:
Gisteravond even geteld, ik ben dit jaar tot over de 50 acts gekomen waar ik een substantieel deel van de show gezien heb. 52 om precies te zijn.
[..]
Ze zag er wel uit als een sterke vrouw.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:24 schreef Gehenna het volgende:
Van Pauline Oliveros vind ik het alleen al knap dat ze op haar leeftijd nog steeds haar trekharmonica/accordeon kan bespelen. Ik probeerde het laatst eens, maar daar ben je nog aardig wat kracht voor nodig. Of ik doe het natuurlijk compleet verkeerd natuurlijk
Nee, werk helaasquote:Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef On het volgende:
[..]
Ze zag er wel uit als een sterke vrouw.Was je er bij die dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was hij gewoon eigenwijs bezig en vond hij het wel welletjes zo. Container stopte ook na de helft al, maar die 'dacht dat hij het uur al volgemaakt had'.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:20 schreef Gehenna het volgende:
Trouwens, wat was dat eigenlijk waarom Skullflower maar een halve set speelde? Miscommunicatie of had hij er geen zin meer in ofzo?
Skullflower speelt altijd sets van een half uur, de 2 keer dat ik hem hiervoor zag deed hij precies hetzelfde. Ik vind het wel best het is muziek die ik een uur thuis prima trek maar op podium maar op de duur toch te saai word.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:20 schreef Gehenna het volgende:
Trouwens, wat was dat eigenlijk waarom Skullflower maar een halve set speelde? Miscommunicatie of had hij er geen zin meer in ofzo?
Klopt wel, die droney/noisy krautrock die hij ooit maakte is thuis idd ideale achtergrondmuziek, maar live weet ik ook niet of dat echt nog boeiend is zolang..quote:Op donderdag 25 september 2014 10:49 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Skullflower speelt altijd sets van een half uur, de 2 keer dat ik hem hiervoor zag deed hij precies hetzelfde. Ik vind het wel best het is muziek die ik een uur thuis prima trek maar op podium maar op de duur toch te saai word.
Had ik ook nog wel willen zien, samen met Unkind. Maarja, het mocht niet zo zijn. Verder, Pallbearerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:31 schreef Trashcanman het volgende:
Goede kwaliteit van het geluid wel.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:50 schreef arucard het volgende:
Gehenna en Trashcanman gespot in de docu
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:50 schreef arucard het volgende:
euh ik zie ze niet.quote:
Ja inderdaad, zag ze ook al voorbij komen. Jij was ook nog te zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:50 schreef arucard het volgende:
wat! Waar?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zag ze ook al voorbij komen. Jij was ook nog te zien.
Ah ik zie ook de achtergrond zangeres van lend me your underbellyquote:
vrij snel in heb begin in iddquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:45 schreef arucard het volgende:
[..]
Ah gevonden, korte broek aan het rocken
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah ik zie ook de achtergrond zangeres van lend me your underbelly
staat op de plaat heb je zelf op RYM gezet geloof ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
vrij snel in heb begin in idd
[..]
Klopt, ik probeer alleen maar mee te hypenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
staat op de plaat heb je zelf op RYM gezet geloof ik
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer alleen maar mee te hypen
Vooruit dan maar zeikerdquote:
Ik hoor overal dat het voornamelijk niet heel hard is... soort van chille lounge concerten.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:24 schreef Gehenna het volgende:
Weet trouwens niet of Merzbow live heel tof is, maar dat is wel zo'n naam die hier gewoon moet staan
Ja, die wil ik gewoon afgevinkt kunnen hebben.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:24 schreef Gehenna het volgende:
Weet trouwens niet of Merzbow live heel tof is, maar dat is wel zo'n naam die hier gewoon moet staan
Ook nog een show samen met Full of Hell. Dat album is zo tof.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:24 schreef Gehenna het volgende:
Ben al weg...quote:
En daarom is het een goed festivalquote:Op donderdag 16 april 2015 15:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ken er eigenlijk helemaal niets van
Vorig jaar 1 dag geweest en dat beviel me prima, dit jaar zal ik vast ook wel een dagje gaan.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En daarom is het een goed festival
quote:Op donderdag 16 april 2015 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar 1 dag geweest en dat beviel me prima, dit jaar zal ik vast ook wel een dagje gaan.
Wat heb je vorig jaar gezien en wat vond je leuk?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar 1 dag geweest en dat beviel me prima, dit jaar zal ik vast ook wel een dagje gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |