Ben je nu aan het couchsurferbaiten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
Zoek dan een couch om op te slapen?
Ik ben sowieso heel verbaast dat ik nog geen verzoeken heb gehad... Normaal zit het huis altijd vol met dingen als incubate en roadburn
Haha nee dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben je nu aan het couchsurferbaiten?
Wellicht dat het ontbijt bij je niet binnen te houden is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha nee dat bedoelde ik niet
Een fokker op mijn bank lijkt me dan weer heel heel vreemd
Ik was gewoon verbaasd
Alleen jammer dat ze tegelijk met Stara Rzeka speeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:39 schreef Trashcanman het volgende:
Genoeg gekkigheden nu.
Ik ben iig wel blij datMarissa Nadler
in het weekend speelt, Haar wil ik sowieso niet missen.
Ook mijn vrienden hebben ze nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wellicht dat het ontbijt bij je niet binnen te houden is?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn moeder is er op zondag ook weer bij.
Liever in bed?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik was gewoon verbaasd
Op studio Brussel laat men toch regelmatig bands van incubatie horen en vermelden ze ook dat festival. Dat onze nationale popzender die zich alternatieve radio durft te noemen te commercieel is en dit niet doet is tekenent voor de muziekcultuur in NL.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
Nee het komt gewoon laat op gang om de een of andere reden
Viel bij mij altijd wel mee hoor, en ik heb er al best wat over de vloer gehad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen jaren gemiddeld 5 man over vloer die heel het weekend in lachwekkende staten van dronkenheid/slaperigheid nog 30 minuten moesten fietsen. 'Gelukkig' heb ik maar een slaper voor de zaterdag-zondag dit jaar hoef ik amper met mensen rekening te houdenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Viel bij mij altijd wel mee hoor, en ik heb er al best wat over de vloer gehad.
Cool! Dan gaan we daar even voor zorgen.quote:Op zondag 14 september 2014 21:34 schreef Trashcanman het volgende:
Oh, ik kan je de hele zaterdag wel zo'n beetje gaan stalken Darkiekwarkie. Het meerendeel van die selectie komt ook in de mijne voor.
Ah, je gaat me het stalken makkelijk maken?quote:Op zondag 14 september 2014 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Cool! Dan gaan we daar even voor zorgen.
Niet helemaal, ik zie nu al dat ik niet alles kan zien wat ik hierboven heb neergepend. Ik moet ook heel Incubate Zero nog uitpluizen, al vrees ik dat ik daar in de praktijk weinig tijd voor ga hebben. LMYU wil ik uiteraard wel graag eventjes zien.quote:Op zondag 14 september 2014 21:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah, je gaat me het stalken makkelijk maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |