Overige links:quote:Kaartverkoop van start
De kaartverkoop is gelijk begonnen via www.incubate.org en 450 Primera winkels in Nederland. Vanaf 1 april zijn ze ook verkrijgbaar bij Sounds Records in Tilburg. Er zijn naast passe-partouts voor het volledige festival ook weekendkaarten en dagkaarten beschikbaar. Kaarten zijn in de voorverkoop goedkoper dan aan de deur.
Overnachten kan weer op de gezellige Incubate camping tegen een aantrekkelijk tarief. Vanaf 12 april zijn er in samenwerking met Festickets ook hotel + ticketarrangementen verkrijgbaar.
Vanaf 19 augustus komen er ook dancetickets en undergroundtickets voor enkele geselecteerde kleine zalen bij.
Passe-partout voor alle 7 dagen:
Tot 11 april zijn passe-partouts verkrijgbaar voor slechts ¤ 89,99.
Vanaf 12 april kost een passe-partout ¤ 99,99 in de voorverkoop (¤ 109,99 aan de deur)
Weekendticket (vrijdag, zaterdag, zondag):
¤ 74,99 in de voorverkoop (¤ 79,99 aan de deur)
De prijzen van de dagtickets staan op www.incubate.org/2014/tickets
Campingticket (vrijdag, zaterdag, zondagnacht)
¤ 12,50 per nacht en ¤ 32,50 voor drie nachten in het weekend.
Al deze tickets zijn vanaf nu verkrijgbaar via www.incubate.org .
Sferisch? Incubate promo strandballen, die zijn pas sferisch!!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:39 schreef On het volgende:
En natuurlijk de Current 93 poster, omdat hij zo sferisch is.
[ afbeelding ]
Overigens staat het nieuwe album nu ook op Spotify. Is wel een van hun beste platen sinds tijden, ook door de inbreng van John Zorn.
Zie al die hippe bollen dan op de poster! Kunnen weinig strandballen tegenop.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sferisch? Incubate promo strandballen, die zijn pas sferisch!!
Het zouden ook opgevulde cirkels kunnen zijn...quote:Op maandag 17 maart 2014 14:43 schreef On het volgende:
[..]
Zie al die hippe bollen dan op de poster! Kunnen weinig strandballen tegenop.
Zoals? Krezip bestaat niet meer helaas.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Geweldige eerste namen, alleen moet er nog wel wat meer gitaar geweld met effectpedalen erbij.
Jimi Hendrix?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Geweldige eerste namen, alleen moet er nog wel wat meer gitaar geweld met effectpedalen erbij.
Skullflower zou wel leuk zijn...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef brooklyndodger het volgende:
quote:
A Place to Bury Strangers gewoon nog een keertje inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Tof! Schappelijke prijs, maar niet iets waar ik speciaal voor naar Tilburg kom..quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:53 schreef On het volgende:
25 april Sir Richard Bishop in Theaters Tilburg voor Incubated. 10,-.
[ afbeelding ]
De tourshow van Boudewijn de Groot is tegelijkertijd in het theater. 2 vliegen in één klap.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tof! Schappelijke prijs, maar niet iets waar ik speciaal voor naar Tilburg kom..
oei, beide wil ik nog wel graag een keer zienquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:10 schreef On het volgende:
[..]
De tourshow van Boudewijn de Groot is tegelijkertijd in het theater. 2 vliegen in één klap.
Samen weer naar The Cosmic Dead a la Roadburn 2013?quote:
Aber natürlichquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:21 schreef Darkestrah het volgende:
Krallice, maar vooral 5 keer Aidan Baker in verschillende projecten.![]()
En eindelijk Goat eens zien.
[..]
Samen weer naar The Cosmic Dead a la Roadburn 2013?
Ik vind die Fritz Kola nog best goed te drinken trouwens. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:13 schreef On het volgende:
[..]
High Wolf eens in WORM gezien terwijl ik stond te spacen op de Fritz cola. Heerlijke muziek.
Fritz cola eens in WORM gedronken terwijl ik stond te spacen op High Wolf. Heerlijke cola.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind die Fritz Kola nog best goed te drinken trouwens. Maar dat terzijde.
Fritz Kola is een beetje de standaard in ieder 'eco/vega verantwoordelijk' pand aan het worden. De meloen variant is ook erg lekker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind die Fritz Kola nog best goed te drinken trouwens. Maar dat terzijde.
twitter:Corry_Konings twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 14:16:19Samen met @karinbruers en 500 andere moeders op #Incubate 2012 http://t.co/Nsvxmmgyi1 reageer retweet
Monarch heeft niet direct gecanceld, het was volgens mij nog niet 100% bevestigd vanuit beide kanten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:26 schreef brooklyndodger het volgende:
Doei depressieve slak slome doom![]()
![]()
. Na dat Monarch heeft gecanceld wil ik nog wel wat meer 2 bas noten per minuut muziek
Jawel, heel de stad hing behoorlijk vol toen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef arucard het volgende:
Merendeel van die moederposters hebben toch nooit ergens gehangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |