Wat een lieffie! Hopelijk tot snel!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:20 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi dames,
Vandaag is mijn uitgerekende datum. Een bijzondere dag, vind ik. Het maakt het tijd om hier afscheid te nemen, want ik ben niet meer zwanger en de geboorte van ons mupje is al 17 dagen geleden.
Ik heb hier graag gepost, veel vragen gesteld en steun gevonden in de spanning van t bloedverlies en overgang naar het medische. Ik hoop nu al ooit weer mee te mogen posten hier, maar voorlopig is manlief erg stellig in zijn 'het blijft er bij 1'![]()
Voor jullie kan ik enkel zeggen: probeer te genieten van het wonder in je buik en je niet te laten overnemen door grote zorgen. Dat klinkt gemakkelijker dan het is, maar ik gun iedereen momentjes op een roze wolk. Hier was het ook geen permanente staat van euforie, maar erop terugkijkend is het zó bijzonder dat dit meisje in mijn buik gegroeid is!
Tot in het babytopic, want ik ga daar snel aanhaken!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef dodoria het volgende:
Kim, wat een pracht van een meid!
GM, das even schrikken! Is zo'n reactie normaal? Of was het een reactie op het prikken?
En verder: de hele ananas is op, vruchtvlees en hart. seks ook al geprobeerd (alle verschillende aangeraden manieren) man begint het een beetje bui te worden: volgens mij voelt hij zich lichtelijk gebruikt... Maar we kunnen er nog om lachen.
Verder veel trapgelopen (adviseerde vk). Yogabal heb ik niet...
SQ, ik zou in staat zijn een hele ananas inbrengen als dat zou helpen.... Maakt de bevalling waarschijnlijk ook wat makkelijker ;-)
Mmmmm je brengt me op ideeën om pannenkoeken te gaan maken! Toch maar niet doen, de kilo's zouden er veel te snel bijvliegenquote:
Die kun je wel hebben hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 10:45 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Mmmmm je brengt me op ideeën om pannenkoeken te gaan maken! Toch maar niet doen, de kilo's zouden er veel te snel bijvliegen
Ja!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM dat klinkt niet fijn. Nu inderdaad lekker rustig aan doen.
Kim wat een dotje.Een heerlijk meisje na een toch wel spannende zwangerschap. Zitten jullie nu lekker op jullie roze wolk?
Ik heb gisteren en eergisteren reeds pannenkoeken gegeten. 3 dagen na elkaar zal een beetje teveel van het goede zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 10:47 schreef Dot. het volgende:
[..]
Die kun je wel hebben hoorHet is dat we geen eieren in huis hebben, anders stond ik ze nu ook te maken
Ik doe geen suiker in het beslag, maar stroop en poedersuiker mogen er van mij wel altijd opquote:Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik heb gisteren en eergisteren reeds pannenkoeken gegeten. 3 dagen na elkaar zal een beetje teveel van het goede zijnpannenkoeken hier zijn trouwens de zoete variant, weet niet of we dezelfde bedoelen
Lol,maar je bent nog niet eens 40 weken! Misschien duurt het nog wel 2 weken,relaxxxx!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef dodoria het volgende:
En verder: de hele ananas is op, vruchtvlees en hart. seks ook al geprobeerd (alle verschillende aangeraden manieren) man begint het een beetje bui te worden: volgens mij voelt hij zich lichtelijk gebruikt... Maar we kunnen er nog om lachen.
Verder veel trapgelopen (adviseerde vk). Yogabal heb ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en traplopen kan ik nog wel proberen. Moet nog wat wasjes draaien en opvouwen.
Vandaag mag ik niet bevallen trouwens, is verjaardag van mijn moeder. Verjaardag van schoonvader ook netjes omzeilt. Vanaf morgen mag het losgaan![]()
Voor de dames die aftellen tot echo!
En jummm, pannenkoeken![]()
De echoscopiste ook niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:53 schreef Loj het volgende:
Ik kom er net achter dat op m'n tweede foto gewoon een verkeerde naam staat! Ik ben niet mevrouw G uit 1965![]()
Ja dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Bolletje... het volgende:
@ Fazz, het is straks voor m'n man gewoon rot, binnen een paar weken wordt er dan in hetzelfde team weer een "Joop" geboren, en hij moet dat dan enthousiast gaan brengen terwijl het heel suf overkomt![]()
Maar we blijven bij de naam, want hij heet gewoon al maanden zo
Je kindje en de vreugde van het ouderschap worden er ècht niet minder leuk vanquote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Bolletje... het volgende:
@ Fazz, het is straks voor m'n man gewoon rot, binnen een paar weken wordt er dan in hetzelfde team weer een "Joop" geboren, en hij moet dat dan enthousiast gaan brengen terwijl het heel suf overkomt![]()
Maar we blijven bij de naam, want hij heet gewoon al maanden zo
hoe oud je er uitziet is in the eye of the beholder hèquote:Op maandag 17 maart 2014 12:01 schreef Loj het volgende:
Vind ik ook... Die vrouheel i gewoon 20 ouder dan dat ik ben! Zo oud zie ik er toch niet uit
Gelukkig weet ik wel zeker dat t mijn echo is: tijdstip en datum klopt
Dan zie je er uit als 25 of jonger (want ze moeten tot 25 jaar om ID vragen). 25 is toch niet zo erg?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hoe oud je er uitziet is in the eye of the beholder hè
Was zaterdag met mijn man in de supermarkt , rwkende tegelijk met andere boodschappen ook twee blikjes bier af. Werd ik @#$&$@ om mijn id gevraagd!!! Ik ben verdorie 33, mijn manstond naast me! Ik heb er maar een grapje van gemaakt maar was wel heel irritant.
Ja SQ, dat bedoelde ik inderdaad ookquote:Op maandag 17 maart 2014 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kindje en de vreugde van het ouderschap worden er ècht niet minder leuk vanIk snap dat het nu met hormonen en whatnot heel zuur is, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen minder enthousiast op de komst van jullie kind gaan reageren omdat het kindje een zelfde naam heeft als die van een collega
nou ik heb al weet het niet hoe vaak bij die vrouw aan de kassa gestaan. En vaker blikjes bier bij mijn boodschappen gehad. En alleen vanwege mijn lengte vragen... mijn bek viel open van verbazing, heb nog gevraagd dat meen je niet serieus. En ja hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zie je er uit als 25 of jonger (want ze moeten tot 25 jaar om ID vragen). 25 is toch niet zo erg?
Wachten duurt ook langquote:Op maandag 17 maart 2014 12:04 schreef Bolletje... het volgende:
Hahaha hier ook nog geen 40 weken maar kan stiekem ook niet meer wachten hoor
Oh, dan is het wel lame jaquote:Op maandag 17 maart 2014 12:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou ik heb al weet het niet hoe vaak bij die vrouw aan de kassa gestaan. En vaker blikjes bier bij mijn boodschappen gehad. En alleen vanwege mijn lengte vragen... mijn bek viel open van verbazing, heb nog gevraagd dat meen je niet serieus. En ja hoor.
Zo erg is dat toch niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hoe oud je er uitziet is in the eye of the beholder hè
Was zaterdag met mijn man in de supermarkt , rwkende tegelijk met andere boodschappen ook twee blikjes bier af. Werd ik @#$&$@ om mijn id gevraagd!!! Ik ben verdorie 33, mijn manstond naast me! Ik heb er maar een grapje van gemaakt maar was wel heel irritant.
Ik ook niet, heel handig op je 14e in een kroegquote:Op maandag 17 maart 2014 12:50 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ben echt nog nooit om m'n ID. gevraagd.. Heb gewoon een oude kop
Maar jij bent toch ook nog best jong?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:51 schreef Moppert het volgende:
Mij schatten ze ergens tussen de 14 en 20..
Altijd leuk als ze mij zien lopen met 3 kinderen
Ik kon op mijn veertiende gewoon wiet kopen in de coffeeshopquote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik ook niet, heel handig op je 14e in een kroeg. Maar ik was op mn 14e volgens mij ook al bijna 1.80, dus dat hielp vast mee
Herkenbaar.. En ik had al grote tetten toenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik ook niet, heel handig op je 14e in een kroeg. Maar ik was op mn 14e volgens mij ook al bijna 1.80, dus dat hielp vast mee
Oh, daar was ik echt te braaf voor toenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kon op mijn veertiende gewoon wiet kopen in de coffeeshop
Ik ben ook oud geboren denk ik
Ja, ik was wat minder braaf, daarom heb ik mijn gymnasium ook nooit afgemaakt. Ach ja, ik heb het in elk geval allemaal geprobeerd, been there done that en nu klaar voor de volgende fasequote:Op maandag 17 maart 2014 12:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, daar was ik echt te braaf voor toenVolgens mij ben ik pas na mn 18e voor het eerst in een coffeeshop geweest en toen heb ik ook nog eens iemand anders laten bestellen
Whehehe nu voel ik me wel heel erg braafquote:Op maandag 17 maart 2014 12:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, daar was ik echt te braaf voor toenVolgens mij ben ik pas na mn 18e voor het eerst in een coffeeshop geweest en toen heb ik ook nog eens iemand anders laten bestellen
zelfs dat hoeft niets te zeggen. ik ben op mijn vijftiende met een kinderkaartje euro disney binnengekomen, met mijn voor de operatie borstenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:54 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Herkenbaar.. En ik had al grote tetten toen
Ik ben al weer 27 over enkele maandjesquote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook nog best jong?
26 dus, en ze moeten eigenlijk tot vermoedelijk 25 je ID vragen. Vind ik niet zo schokkendquote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik ben al weer 27 over enkele maandjesen dat vind ik toch wel een heel verschil met 14
Dat snap ik, maar och, als dat betekent dat je op je 40e nog 28 wordt geschat dan zou ik er voor tekenenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef Moppert het volgende:
Het id vragen ging het mij niet om hedat snap ik wel
Het 14 jaar schatten vind ik wel stom
Ach, je mist niksquote:Op maandag 17 maart 2014 13:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whehehe nu voel ik me wel heel erg braafIk ben nog nooooit in een coffeeshop geweest (ook nooit geblowd)
En ik word ook altijd te jong geschat. Vorige week mocht ik me nog legitimeren voor een flesje wijnEen moeder zei laatst tegen haar dochtertje over mij "voor jou is dat een mevrouw en voor mij een meisje." Waarna ik reageerde dat het toch leuk is om met bijna 30 nog een meisje te zijn. En een tijdje terug vroeg de tramcontroleur toen ik zei dat ik een abonnement heb (wat hij kennelijk niet kon zien op mijn kaart
), oh je hebt studenten-ov?
Ik ben echt heel benieuwd hoe lang dit nog gaat duren
Ik vind het wel een compliment en ik snap het ook wel. Ik zou mezelf ook geen 29 schatten.
Oh echt ja? Ik heb maar enkele keren een foto voorbij zien komen maar ik zou je wel inschatten zo oud als je blijkbaar ook bent, jaar of 25-27 zoiets.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:51 schreef Moppert het volgende:
Mij schatten ze ergens tussen de 14 en 20..
Altijd leuk als ze mij zien lopen met 3 kinderen
Arme DirtyHarryquote:Op maandag 17 maart 2014 13:26 schreef Chanty het volgende:
Los van dat het zou kunnen een studenten-OV, zou ik zelf nooit een dergelijke opmerking plaatsen. Gewoon omdat het gevoelig kan liggen en ik me toch wat gegeneerd zou voelen als ik iemand gruwelijk te jong (of te oud) schat. Op plekken waar legitimatie nodig is tot een bepaalde leeftijd kunnen ze natuurlijk niet anders.
Mensen die me niet/ nauwelijks kennen schatte me (begin) 20. Als ze wat langer met me praten win ik nog een paar jaartjes tot 24/ 25. Denk dat hoe je overkomt in een gesprek ook veel doet. Ik zeg altijd maar zo: ik ben straks 80 en scoor nog een lekkere jonge man van 50
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Kom ik aan met mijn 32 en nul kinderen
oh ja, duhquote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk een jonge chick scoren van 50
quote:Op maandag 17 maart 2014 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
Lol, ik ben iets meer dan 2 kilo aangekomen en mijn app vindt dat "EXCESSIVE" inclusief rode stoplichten omdat 0-2 kilo de norm is met 10 weken.
Het is maar goed dat ik daar vrij gevoelloos voor ben, maar kan me ineens wel voorstellen dat mensen daar huilbuien van krijgen
Een vrouw van 48? Lijkt me ook sterk.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:01 schreef Loj het volgende:
Vind ik ook... Die vrouw is gewoon 20 ouder dan dat ik ben! Zo oud zie ik er toch niet uit
Gelukkig weet ik wel zeker dat t mijn echo is: tijdstip en datum klopt
Ja dat iddquote:Op maandag 17 maart 2014 14:54 schreef Mevr_Mus het volgende:
Lijkt mij toch ook gek, als DE naam om de combi van namen in je omgeving tegen te komen.
En sommige combinaties lijken ook een soort natuurlijk combinaties te zijn. De namen van mij en mijn zusje komen bijv. heel vaak samen of samengevoegd voor. En toen ik laatste voor de grap "welke naam past bij *naam peuter*" intypte op Google ontdekte ik dat de combinatie van de namen van onze jongetjes ook niet bijster origineel is
Als jij heet zoals ik denk dat jij heet, heb jij juist een wat sjiekere naam? Ik vind hem niet suf dan iigquote:Op maandag 17 maart 2014 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik en mijn oudste broertje hebben echt heel duffekonijnnamen.De jongste heeft wel een toptien naam uit 1990 volgens mij
Ligt eraan wat je stalken noemt.... Als je daaronder verstaat dat ik het gelezen heb toen jij je naam met puntjes in het namentopic zette... dan welquote:Op maandag 17 maart 2014 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet of ik heet zoals jij denkt dat ik heet. Heb je me zitten stalken?
Oh nee, dan is het goedquote:Op maandag 17 maart 2014 15:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je stalken noemt.... Als je daaronder verstaat dat ik het gelezen heb toen jij je naam met puntjes in het namentopic zette... dan wel
Wat is er mis met jouw naam?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik en mijn oudste broertje hebben echt heel duffekonijnnamen.De jongste heeft wel een toptien naam uit 1990 volgens mij
Is dat niet gewoon een beetje een mensending, je eigen naam stom vinden? Net als dat vrijwel alle vrouwen zichzelf te dik vinden?quote:
Ik had dat ook altijd ja, maar dat waren wel namen die ik nu niet meer zou kiezen. Ik wist echt zeker dat ik mijn dochter Esmee en mijn zoon Mika zou noemen. Vind ze beide niet lelijk nu, maar heb er echt niks meer mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een beetje een mensending, je eigen naam stom vinden? Net als dat vrijwel alle vrouwen zichzelf te dik vinden?
ik vind het trouwens wel leuk om te zien dat zoveel mensen al een naam voor hun kind hebben voordat ze überhaupt zwanger zijnDat je echt al jaren DE NAAM in je hoofd hebt. Ik heb dat echt totaal niet, mijn man ook niet, en we vinden bijna alle namen stom.
![]()
Jaaaquote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een beetje een mensending, je eigen naam stom vinden?
Huhquote:Op maandag 17 maart 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Esmee was een heel lijzig meisje op mijn basisschool -> nope
Mika is een veel te Meerhovensche naam -> nope
(zo heb ik echt bij elke naam wel iets te zeiken. Zeiken)
Nee? Ik zag 'm daar regelmatig op de gevels van de blokkendozen hangen, tezamen met een gecrashte raamooievaar, toen ik daar in de jaren 2006-2007 nog dagelijks doorheen fietste naar mijn kantoor op Airportquote:Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
HuhDie associatie zie ik echt niet. Maar wel heel lief van je dat je Meerhoven een -sch toekent!
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jaaa![]()
ik vind het echt heul stom, mn eigen naam
zo'n net-niet-boerinnen naammaar dat zit vast tussen mn eigen oren.
Het scheelt misschien dat ik nooit in die richting kom eigenlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee? Ik zag 'm daar regelmatig op de gevels van de blokkendozen hangen, tezamen met een gecrashte raamooievaar, toen ik daar in de jaren 2006-2007 nog dagelijks doorheen fietste naar mijn kantoor op Airport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mijn naam wel leukquote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een beetje een mensending, je eigen naam stom vinden? Net als dat vrijwel alle vrouwen zichzelf te dik vinden?
ik vind het trouwens wel leuk om te zien dat zoveel mensen al een naam voor hun kind hebben voordat ze überhaupt zwanger zijnDat je echt al jaren DE NAAM in je hoofd hebt. Ik heb dat echt totaal niet, mijn man ook niet, en we vinden bijna alle namen stom.
![]()
en het broertje Stormquote:Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik vind mijn naam wel leukEn ik vind mezelf ook meestal niet te dik
![]()
Ik vond jongensnamen altijd heel moeilijk en bij meisjesnamen vond ik jongensnamen heel leuk, maar zo stellig als mijn schoonzus al jaren wist hoe haar dochter zou gana heten ben ik nooit geweest. Ja, op mn 11e, toen wilde ik een meisje Laila en later twee meisjes Skye en Sterre
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:34 schreef Dot. het volgende:
Ha, stuurt mn schoonmoeder net een sms of we vanavond pannenkoeken komen eten
Ik betwijfel hetquote:
really?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:34 schreef Loj het volgende:
I
(Toen ik zwanger was van Ow wel regelmatig en toen heb ik er ook de opmerking gekregen: alcohol is slecht voor je als je zwanger bent)
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:36 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
Maar andersmisschien zo voor de zekerheid even een ranzig seksverhaal posten
![]()
Ja, ik ken er een in meerhoven.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
HuhDie associatie zie ik echt niet. Maar wel heel lief van je dat je Meerhoven een -sch toekent!
OMG, daar zou ik ook echt niet gelukkig van worden neequote:Op maandag 17 maart 2014 16:26 schreef krijgerrtje het volgende:
Baalmoment hier, kom net thuis van werken met een verrassing van m'n schoonvader: hij kwam op marktplaats een kinderkamer tegen en heeft hem gekocht.. Voor ons![]()
Ik bedoel, best leuk spul maar totaal niet mijn smaak. Als je het verft is er misschien nog wel wat van te maken, maar bwuh. Heeft ook niks overlegd en wil het dit weekend vast ophalen. Ondertussen ben ik nog aan het bijkomen van het feit dat ik überhaupt zwanger ben. En had me ook wel verheugd op het uitkiezen van de kinderkamer met vriend.
Heel lief gebaar, maar mwuh
Dat is niet waar he, je hoèft het niet aan te nemen. Ik denk dat je best een aantal steekhoudende argumenten hebt om dat niet te doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik heb geen idee hoe hij het geregeld heeft, en eigenlijk moet ik er wel wat van zeggen want ik krijg er zeker spijt van. Gewoon omdat de kans om zelf nu een kamertje in te richten gewoon weg is, dat vind ik nog het vervelendste.
En ondertussen boos op vriend omdat hij niet direct snapt dat ik het niet leuk vind, huilen. Stomme hormonen.
Wat mij een goede oplossing lijkt: zeggen dat je het echt een heel lief gebaar vindt, maar dat je heel graag zelf een kamertje uit wil kiezen voor je eerste kindje. Maar dat hij of zij straks vast regelmatig met jullie op bezoek gaat bij hen, en dat het dan wel heel handig is als bij je schoonouders thuis ook een kamertje is waar je kunt verschonen en waar hij/zij kan slapen. Dus dat ze er hun eigen kamertje van kunnen maken als ze dat willen/leuk vinden.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik heb geen idee hoe hij het geregeld heeft, en eigenlijk moet ik er wel wat van zeggen want ik krijg er zeker spijt van. Gewoon omdat de kans om zelf nu een kamertje in te richten gewoon weg is, dat vind ik nog het vervelendste.
En ondertussen boos op vriend omdat hij niet direct snapt dat ik het niet leuk vind, huilen. Stomme hormonen.
Oef, dat is nogal wat. Ik zou er ook niet blij mee zijn, zeker iets van zeggen anders ga je spijt krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Begnt die naam met een N?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:54 schreef Mevr_Mus het volgende:
Lijkt mij toch ook gek, als DE naam om de combi van namen in je omgeving tegen te komen.
En sommige combinaties lijken ook een soort natuurlijk combinaties te zijn. De namen van mij en mijn zusje komen bijv. heel vaak samen of samengevoegd voor. En toen ik laatste voor de grap "welke naam past bij *naam peuter*" intypte op Google ontdekte ik dat de combinatie van de namen van onze jongetjes ook niet bijster origineel is
Jeetje zeg, lijkt me dat je man hier toch even in moet grijpen... Enthousiasme is leuk, maar dit gaat toch wel erg ver!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:02 schreef krijgerrtje het volgende:
Merk nu ook nog eens dat het open en bloot op facebook staat... Ofwel, iedereen die het heeft gezien zal nu wel zo'n vermoeden hebben dat ik zwanger benrotdag dit, zal het straks zeker even met m'n vriend bespreken..
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:02 schreef krijgerrtje het volgende:
Merk nu ook nog eens dat het open en bloot op facebook staat... Ofwel, iedereen die het heeft gezien zal nu wel zo'n vermoeden hebben dat ik zwanger benrotdag dit, zal het straks zeker even met m'n vriend bespreken..
lol,herkenbaar dezequote:Op maandag 17 maart 2014 18:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat superstom krijgertje! Daar zou ik ook onwijs van balen!
Weer een dag voorbij! Nog 27 uur!
Ik heb er morgen drie geloof ik. Wel sowieso de hele middag. Dus alleen morgenochtend een paar uurtjes nietquote:Op maandag 17 maart 2014 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol,herkenbaar deze![]()
Gelukkig vanavond nog een afspraak en morgen ook zes meetings dus dat vliegt om
Ik heb hetzelfde, maar meneer zit nog steeds heel hoog. Echt opschieten doet dat indalen dus nog nietquote:Op maandag 17 maart 2014 19:29 schreef Bolletje... het volgende:
Weer hele dag krampen gehad hier, en nu is t weer overVrij/zat ook dag en nacht en nu vandaag weer. En enorme steken in m'n foef
![]()
Zouden dat indalingsweeen zijn?
Och, vind het nog best te doen. Nog maximaal 3 wekenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het ook liever niet hoevenhet duurt niet lang meer, hou vol
Deze meneer is al aardig gezakt de laatste dagenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar meneer zit nog steeds heel hoog. Echt opschieten doet dat indalen dus nog niet![]()
Irritant hè... Zullen we maar gewoon snel gaan bevallen?
Ik moet de naamslinger nog afmaken, dus morgenmiddag?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Deze meneer is al aardig gezakt de laatste dagen
Maar dat bevallen lijkt mij een goed ideeBegin jij of ik?
Nou ja, dat lijkt me wat ver gaanquote:Op maandag 17 maart 2014 17:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Krijgertje, dit heeft want mij betreft niets met hormonen te maken. Zo'n actie is gewoon niet tof, en heel eerlijk gezegd niet eens lief bedoeld.
Wij zijn wel klaar hier nu, dus dan begin ik vannacht vast, dan kan jij nog even knutselen morgen ochtendquote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik moet de naamslinger nog afmaken, dus morgenmiddag?
Nouja, dan weet je wat je te doen staat vanavond hèquote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wij zijn wel klaar hier nu, dus dan begin ik vannacht vast, dan kan jij nog even knutselen morgen ochtend
Doe jij maar ff snel werpen ja, en Dodoria en Theeleuter ook.. Tjoptjop!quote:
Ik ga zo nog even de trap of en af rennen, bitterlemon drinken en heb net al veel kruiden gegetenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Nouja, dan weet je wat je te doen staat vanavond hèNee, niet zelf je vliezen doorprikken
![]()
Kan dat niet met een breinaald?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Nouja, dan weet je wat je te doen staat vanavond hèNee, niet zelf je vliezen doorprikken
![]()
Ja t is boller. Ze schelen 200 gram.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach gos!
En wat lijken ze op elkaar! Of beeld ik me dat in? T heeft wat bollere wangetjes.
En zo helder allebei! Ze zijn verdult net uit het ei!
We vinden zelf vooral T. op zijn zus lijken. Maar eigenlijk varieert het een beetje per foto en per moment.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oooh Nikki OP+
Ik zou er bijna van gaan rammelen![]()
Lijkt S nou op z'n zus?
Wat fijn dat je vriend achter je staat! Ik hoop dat schoonvader jullie gevoel snapt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:07 schreef krijgerrtje het volgende:
Nikki!en je schoonvader ook, wat een schat!
Heb het er met m'n vriend over gehad en hij is het wel met me eens, dus we gaan morgen eens met hem praten over hoe en wat. Als ik dit al heb met 8 weken zwangerschap, ben ik bang voor wat er straks allemaal nog komen gaatVoel me gelukkig alweer een stuk beter nu ik weet dat m'n vriend en ik aan 1 kant staan
Hier is dat standaard. Een check om te zien hoe het hoofdje ligt,al kunnen ze het meestal ook gewoon al heel goed voelen of het er goed voor ligt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:21 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik las dat ik dacht Poppejans een liggings echo had bij haar vk. Gebeurt dat vaker of is het niet standaard?
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef Burdie het volgende:
@Fazz, volgens mij krijg je die als je mini bij een bepaalde termijn (36 weken?) nog in stuit ligt, of als de ligging niet duidelijk te voelen is bij controle.
Oke, dus niet standaardquote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier is dat standaard. Een check om te zien hoe het hoofdje ligt,al kunnen ze het meestal ook gewoon al heel goed voelen of het er goed voor ligt.
Niet iedere praktijk doet het. 5 jaar geleden deden ze het hier iig ook nog niet.
oooooooooohhhhhquote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Krijgerrtje wat een vervelende situatie. Ik denk dat het in dit geval wel verstandig is om voor jezelf op te komen, want anders zou het zomaar kunnen zijn dat er meer van dit soort acties volgen. Dan kun je maar beter nu je standpunt duidelijk maken dan als je halve babykamer is gevuld met spullen die je eigenlijk niet wilt hebben.
Ik belde vandaag mijn schoonpapa dat we macaroni voor hem hadden. Nou hij wilde sowieso al even langskomen, dus dat kwam goed uit. Toen kwam hij met een grote bos bloemen aan voor mij en zei: "ja iedereen neemt iets mee voor de jongens, maar niemand neemt iets mee voor jou terwijl je zo'n kanjer bent."![]()
Ik vind het toch zo'n schat die man. En dan gaat hij na 10 minuten weer weg omdat hij denkt dat hij ons tot last is. Morgen ga ik vragen of hij woensdag komt kijken bij het badderen. Wel maf dat hij dan zo'n onnadenkende zoon (mijn zwager) gemaakt heeft.
Oh en LLM's ik kwam jullie baby's eruit rammelen:
S.[ link | afbeelding ]
T.[ link | afbeelding ]
Krijg je dan ergens last van? Ik heb vrijdag een uur gewandeld, maar het laatste stuk was ik eigenlijk te moequote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
*schrapt anderhalf uur wandelen van de lijst van goede ideeën*
ik ging sloffen, omdat mijn energie ineens BAM helemaal op was. Volgens mij zag ik er de laatste 300 meter uit als een dronken landloperquote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Krijg je dan ergens last van? Ik heb vrijdag een uur gewandeld, maar het laatste stuk was ik eigenlijk te moe
*lurker inbreekt* .. ik begin spontaan te rammelen door je ...quote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Krijgerrtje wat een vervelende situatie. Ik denk dat het in dit geval wel verstandig is om voor jezelf op te komen, want anders zou het zomaar kunnen zijn dat er meer van dit soort acties volgen. Dan kun je maar beter nu je standpunt duidelijk maken dan als je halve babykamer is gevuld met spullen die je eigenlijk niet wilt hebben.
Ik belde vandaag mijn schoonpapa dat we macaroni voor hem hadden. Nou hij wilde sowieso al even langskomen, dus dat kwam goed uit. Toen kwam hij met een grote bos bloemen aan voor mij en zei: "ja iedereen neemt iets mee voor de jongens, maar niemand neemt iets mee voor jou terwijl je zo'n kanjer bent."![]()
Ik vind het toch zo'n schat die man. En dan gaat hij na 10 minuten weer weg omdat hij denkt dat hij ons tot last is. Morgen ga ik vragen of hij woensdag komt kijken bij het badderen. Wel maf dat hij dan zo'n onnadenkende zoon (mijn zwager) gemaakt heeft.
Oh en LLM's ik kwam jullie baby's eruit rammelen:
S.[ link | afbeelding ]
T.[ link | afbeelding ]
Wij wel. De naam van onze eerste (eventuele) dochter ligt al jaren vast. Ik kan me ook niet voorstellen ooit een dochtertje te hebben dat niet die naam draagt...quote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Ze verkrampen hun lijfje helemaal en maken heel strak aangespannen vuistjes. En daarbij lieten ze dan ook telkens scheetjes. En het kwam en ging in vlagen, dus eventjes ontspannen en dan hupsa krijsen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 05:37 schreef Dot. het volgende:
Butter en Musique, veel succes en sterkte!
En Nikki, wat een prachtkerelsMaar hier doet het helaas niks, evenals de pannenkoeken
Ik heb nu even mijn ritueeltje van om half 6 een bakje Brinta voordat ik er weer in kruip tot 10 uur
En wat sneu van die krampjes! Hoe merk je dat eigenlijk dat dat het is?
Ik ben nu een paar bladzijdes terug aan het lezen maar ik kan het niet vinden. Typfoutje van kwakzor en loj denk ik dan, of ik lees.er toch grandioos overheenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er met bolletje dan?
IMA uiteraard ook succes vanavond
Foutje, BF ligt in t ziekenhuis met te hoge bloeddruk. Niet bolletje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er met bolletje dan?
IMA uiteraard ook succes vanavond
Oh kut, butterflower ja, niet bolletje. Sorry.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben nu een paar bladzijdes terug aan het lezen maar ik kan het niet vinden. Typfoutje van kwakzor en loj denk ik dan, of ik lees.er toch grandioos overheen
en nu terug je bed in jijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh kut, butterflower ja, niet bolletje. Sorry.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Musique & BF, hoe gaat het vandaag?
IMA & SQ: succes vandaag
Ik ben de dag goed begonnen vandaagIk stond op, fris en fruitig als altijdmet mijn make-uprestenhoofd en haren in de war schoot ik even snel mijn mooiste kleren waarin ik er altijd even charmant uitzie een slobberende joggingbroek en oude trui aan, gaf mijn geweldige dochtertje haar ontbijt, dat ze zoals altijd heel lief en zonder te knoeien op at, terwijl ze beleefd "dankjewel allerliefste moeder, wat zou ik zonder u moeten" zei. Uiteraard. Vervolgens pakte ik al haar spulletjes bij elkaar om haar naar de opvang te brengen.
Nu gaf de benzinemeter van mijn auto gisteren al aan dat er bijna niks meer in de tank zat. Npnp, het digitale tellertje gaf aan dat ik er nog 60km mee kon rijden (daarna liet het tellertje alleen nog maar streepjes zien). Gelukkig, rekenwonder dat ik ben, had ik berekend dat ik, terug van mijn werk, nog steeds zo'n 20km zou moeten kunnen rijden (en dat zou verdorie moeten kloppen ook! stom metertje). Meer dan genoeg om S. de volgende dag (vandaag dus, volgen jullie het nog?) af te zetten en dan te tanken bij het tankstation een paar 100m verderop. Strak plan!
![]()
Zo gezegd, niet zo gedaan.![]()
*pruttel* Sta ik stil MIDDEN OP EEN ROTONDE. Met kind achterin, dikke boik stond ik daarEen vriendelijke meneer gaf door luid te toeteren en zijn middelste vinger van zijn linkerhand op te steken aan dat ik wellicht beter niet daar stil kon staan
Gelukkig waren twee andere meneren zo vriendelijk me aan de kant te duwen
Nou ja, om een lang, en eigenlijk niet zo bijster interessant verhaal nog wat langer te maken: route mobiel gebeld, pechhulpdienst zou langskomen. Met het schaamrood op mijn kaken moest ik bekennen dat ik geen brandstof meer had (:')). Maar de vriendelijke jongen sleepte me, waarschijnlijk vanwege mijn uiterst charmante verschijning, met auto, kind, boik & al naar het tankstation waar ik sowieso al heen wilde, en daar kon ik tanken
Einde verhaal. Goed verhaal he?![]()
En nu ben ik weer thuis. Hurrah! Zo naar mijn werk, in mijn autootje mét een lekker volle tank![]()
Momenteel zelfs drie :pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:42 schreef StefanieV het volgende: Je moet daar van mij natuurlijk geen rekening mee houden maar een gewaarschuwd vrouw is er 2 waard
goed verslagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Musique & BF, hoe gaat het vandaag?
IMA & SQ: succes vandaag
Ik ben de dag goed begonnen vandaagIk stond op, fris en fruitig als altijdmet mijn make-uprestenhoofd en haren in de war schoot ik even snel mijn mooiste kleren waarin ik er altijd even charmant uitzie een slobberende joggingbroek en oude trui aan, gaf mijn geweldige dochtertje haar ontbijt, dat ze zoals altijd heel lief en zonder te knoeien op at, terwijl ze beleefd "dankjewel allerliefste moeder, wat zou ik zonder u moeten" zei. Uiteraard. Vervolgens pakte ik al haar spulletjes bij elkaar om haar naar de opvang te brengen.
Nu gaf de benzinemeter van mijn auto gisteren al aan dat er bijna niks meer in de tank zat. Npnp, het digitale tellertje gaf aan dat ik er nog 60km mee kon rijden (daarna liet het tellertje alleen nog maar streepjes zien). Gelukkig, rekenwonder dat ik ben, had ik berekend dat ik, terug van mijn werk, nog steeds zo'n 20km zou moeten kunnen rijden (en dat zou verdorie moeten kloppen ook! stom metertje). Meer dan genoeg om S. de volgende dag (vandaag dus, volgen jullie het nog?) af te zetten en dan te tanken bij het tankstation een paar 100m verderop. Strak plan!
![]()
Zo gezegd, niet zo gedaan.![]()
*pruttel* Sta ik stil MIDDEN OP EEN ROTONDE. Met kind achterin, dikke boik stond ik daarEen vriendelijke meneer gaf door luid te toeteren en zijn middelste vinger van zijn linkerhand op te steken aan dat ik wellicht beter niet daar stil kon staan
Gelukkig waren twee andere meneren zo vriendelijk me aan de kant te duwen
Nou ja, om een lang, en eigenlijk niet zo bijster interessant verhaal nog wat langer te maken: route mobiel gebeld, pechhulpdienst zou langskomen. Met het schaamrood op mijn kaken moest ik bekennen dat ik geen brandstof meer had (:')). Maar de vriendelijke jongen sleepte me, waarschijnlijk vanwege mijn uiterst charmante verschijning, met auto, kind, boik & al naar het tankstation waar ik sowieso al heen wilde, en daar kon ik tanken
Einde verhaal. Goed verhaal he?![]()
En nu ben ik weer thuis. Hurrah! Zo naar mijn werk, in mijn autootje mét een lekker volle tank![]()
Blij dat ik niet de enige ben die geen auto maar kan rijden sinds ze zwanger isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Sterkte voor de hogebloeddruk dames
Echodag! Spannend!
Coco. Ik ben nu zoooo'n warrige en slordige chauffeur, niet te doen. Vergeet de handrem eraf te halen, laat de auto afslaan midden op een rotonde, parkeer in als een natte krant etc
Klinkt goed van je schoonvader, krijgertje! Fijne reactie
Nog eventjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Bolletje... het volgende:
Ik wil bevallen, wil Joopie zien en heb er geen zin meer in, dat zwanger zijn
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Bolletje... het volgende:
Ik wil bevallen, wil Joopie zien en heb er geen zin meer in, dat zwanger zijn
Ik voel me helemaal prima nogquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:28 schreef Enfermera het volgende:
Musique wat naar dat je bloeddruk zo hoog isFijn wel dat de meiden goed op gewicht zijn voor de termijn
Succes vandaag!!
Bf jij ook al, bahSterkte!
Dot 40 weken!!![]()
![]()
Hoe voel je je?
Coco wat een ordeal, verschrikkelijk![]()
Ik zou echt zo hard huilen idd en mezelf zielig vinden.
Heb een bakkie van 12 jaar oud en analoge meter, ik tank altijd als ie op een kwart hangt, voor de zekerheid![]()
Hier vanochtend lekker even met dochterlief naar het winkelcentrum dorp verderop geweest, ging best aardig. Voel mn bekken nu wel maar zij was best in een aardig humeur ondanks al die doorkomende kiezen! Nu ligt ze ook heerlijk te slapen dus kan ik even rustig aan doenGa zo lekker even op de bank liggen!
Ohja, en even bedenken wat we gaan eten vanavond
gefeliciteerd meid!!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb mn man zover! Ik mag openlijk vertellen dat wij een MEISJE krijgen!!!![]()
![]()
Ach, dat echod handigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Roze muisjes voor GM!
mijn stressdarmkrampen komen weer opzetten
jeeeej mijlpaalquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:18 schreef Dot. het volgende:
[..]![]()
Hier nog steeds een niet-ingedaalde baby, maar verder alles goed, dus de laatste keer bij de vk op bezoek geweest en maandag komen ze hier voor de volgende controle en dan eventueel dinsdag maar het ziekenhuis voor een hartfilmpje als ie zich dan nog niet heeft laten zien. Ben benieuwdWe hebben de mijlpaal maar even gevierd met Bossche bollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man heeft inderdaad gelukkig de juiste genen van schoonvader meegekregen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:55 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat leuk GM! Hoe heb je je vriend zover gekregen? Hij was toch vrij stellig over het niet vertellen![]()
Nikki, wat lief van je manNet zo lief als je schoonvader
![]()
Bolletjenog maar een paar weken...
Ik heb wel eens kiwi's en ontbijtkoek als tips voorbij zien komen... Misschien heb je er wat aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en heeft iemand naast pruimen, lijnzaad en Roosvicee-Laxo nog andere poeptips?
Ze zijn,eh, welkom.
Ik heb gezegd dat ik achtervolgings waanzin kreeg bij de t kopen van roze spul, en dat het toch jammer is dat we over het geslacht van onze trots moeten zwijgen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:55 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat leuk GM! Hoe heb je je vriend zover gekregen? Hij was toch vrij stellig over het niet vertellen![]()
Nikki, wat lief van je manNet zo lief als je schoonvader
![]()
Bolletjenog maar een paar weken...
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat fijn Musiqueen wat klinkt het weer daar heerlijk!
En ik moest heel erg lachen om het verhaal van Cocohet zou mij kunnen overkomen.
En de rest heb ik gelezen maar ik ben te warrig om op iedereen te reagerensorry!
Ik herken me op dit moment een beetje in het verhaal van Kwak **voortgezetonderwijsboksFTW**! Ik mag de komende weken zelf 50 mondelingen HAVO5 afnemen, bijzitten bij nog eens 30 examenmondelingen, lesgeven aan en toetsen nakijken van al mijn 8 andere niet-examenklassen, een functioneringesprek met bijbehorende lesbezoeken doorstaan, twee studiemiddagen aanwezig zijn en nog een avondje met ouders kletsen over profielkeuze. Veeg mij maar op straks
.
Hoe ik dit ga volhouden is me nog niet helemaal duidelijk, maar misschien vraag ik wel een dagje lesvrij aan de rector om even op adem te komen. Even moed verzamelen.
Ah, dat ga ik proberen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens kiwi's en ontbijtkoek als tips voorbij zien komen... Misschien heb je er wat aan?
- probeer veel te bewegen, dit is goed voor de darmperistaltiekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en heeft iemand naast pruimen, lijnzaad en Roosvicee-Laxo nog andere poeptips?
Ze zijn,eh, welkom.
Hm, nou, ik heb vandaag gebeld dat ik me zorgen maakte over deze week en kreeg min of meer te horen dat ik zelf moest weten of ik me ziekmeld - maar dat ik dan wel echt ziek moest zijn - en dat als dat zo was mijn collega er voor opdraait. die heeft zelf alleen al 50 mondelingen... ik dacht eerder aan het vervallen van de lessen tussen de mondelingen zodat ik bij kan komen tussendoor en wat kan nakijken...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:03 schreef Franny_G het volgende:
Hee onderwijsdames. Trek op tijd aan de bel als het werk teveel wordt. Er valt altijd wel een oplossing voor te vinden. Per slot van rekening gaan jullie ook op een gegeven moment met verlof en dat zal de boel ook opgevangen moeten worden. Toen ik in week 24 in het ziekenhuis terechtkwam (1 nachtje maar) vanwege bloedverlies ging mijn rector ineens van alles regelen. Het was namelijk ook wel in zijn belang dat ik in ieder geval mijn lessen kon blijven geven tot aan mijn verlof.
Onderschat het eerste trimester niet he... Dat je nu weinig energie / bepaalde klachten hebt, wil niet per se zeggen dat dat over een aantal weken nog zo is! Grote kans dat je je in het tweede trimester een stuk beter voeltquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ben pas 9 of 10 weken verdorie, ik moet nu toch nog gewoon kunnen functioneren?
Heb je veel last van misselijkheid? Ik ben toen ik 6 weken zwanger was nog meegegaan op de Romereis die 10 dagen duurt. Dat ging goed. Maar vanaf week 8 sloeg de misselijkheid en duizeligheid toe en wist ik vaak niet hoe ik het ging redden voor de klas. Was heel blij dat rond week 14 de zomervakantie begon. (Vervolgens ook de hele zomervakantie nog zo slap als een vaatdoek geweest.. ging pas over vanaf de 20weken echo). Dus ja, juist de eerste maanden kunnen zwaar zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hm, nou, ik heb vandaag gebeld dat ik me zorgen maakte over deze week en kreeg min of meer te horen dat ik zelf moest weten of ik me ziekmeld - maar dat ik dan wel echt ziek moest zijn - en dat als dat zo was mijn collega er voor opdraait. die heeft zelf alleen al 50 mondelingen... ik dacht eerder aan het vervallen van de lessen tussen de mondelingen zodat ik bij kan komen tussendoor en wat kan nakijken...
nakijkwerk loop ik vreselijk mee achter, daar probeer ik me al minder druk om te maken, maar het moet nu wel echt een keertje. weet zeker dat ik op mijn bord krijg dat ik mee ben geweest op die reis als ik ergens over klaag, terwijl ik nog niet wist dat ik zwanger was toen ik daar akkoord voor gaf, en dus ook niet wist hoeveel impact t zou hebben.ben pas 9 of 10 weken verdorie, ik moet nu toch nog gewoon kunnen functioneren?
Nee, niet echt, al had ik op de reis wel veel last van misselijkheid als ik bijvoorbeeld een stuk flink had moeten doorlopen. Maar ben gewoon zo moe, en algeheel niet lekker/darmengedoe/duizelig, en ook nog meer chaotisch dan anders, en ik heb t gevoel dat iedereen vindt dat ik me aanstel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:14 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Heb je veel last van misselijkheid? Ik ben toen ik 6 weken zwanger was nog meegegaan op de Romereis die 10 dagen duurt. Dat ging goed. Maar vanaf week 8 sloeg de misselijkheid en duizeligheid toe en wist ik vaak niet hoe ik het ging redden voor de klas. Was heel blij dat rond week 14 de zomervakantie begon. (Vervolgens ook de hele zomervakantie nog zo slap als een vaatdoek geweest.. ging pas over vanaf de 20weken echo). Dus ja, juist de eerste maanden kunnen zwaar zijn.
lees stiekem af en toe mee, maar niet vaak genoeg om echt actief mee te posten (nu 9,5 wk zwanger van 2e)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:30 schreef Burdie het volgende:
Het tweede trimester vond ik hemels: weinig kwaaltjes, meer energie, zichtbaar buikje, baby die je kunt voelen schoppen, nog met gemak slagen voor de limone-test.
Het zal vast niet voor iedereen gelden, maar meestal wordt het idd beter qua energie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |