Wat een lieffie! Hopelijk tot snel!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:20 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi dames,
Vandaag is mijn uitgerekende datum. Een bijzondere dag, vind ik. Het maakt het tijd om hier afscheid te nemen, want ik ben niet meer zwanger en de geboorte van ons mupje is al 17 dagen geleden.
Ik heb hier graag gepost, veel vragen gesteld en steun gevonden in de spanning van t bloedverlies en overgang naar het medische. Ik hoop nu al ooit weer mee te mogen posten hier, maar voorlopig is manlief erg stellig in zijn 'het blijft er bij 1'![]()
Voor jullie kan ik enkel zeggen: probeer te genieten van het wonder in je buik en je niet te laten overnemen door grote zorgen. Dat klinkt gemakkelijker dan het is, maar ik gun iedereen momentjes op een roze wolk. Hier was het ook geen permanente staat van euforie, maar erop terugkijkend is het zó bijzonder dat dit meisje in mijn buik gegroeid is!
Tot in het babytopic, want ik ga daar snel aanhaken!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef dodoria het volgende:
Kim, wat een pracht van een meid!
GM, das even schrikken! Is zo'n reactie normaal? Of was het een reactie op het prikken?
En verder: de hele ananas is op, vruchtvlees en hart. seks ook al geprobeerd (alle verschillende aangeraden manieren) man begint het een beetje bui te worden: volgens mij voelt hij zich lichtelijk gebruikt... Maar we kunnen er nog om lachen.
Verder veel trapgelopen (adviseerde vk). Yogabal heb ik niet...
SQ, ik zou in staat zijn een hele ananas inbrengen als dat zou helpen.... Maakt de bevalling waarschijnlijk ook wat makkelijker ;-)
Mmmmm je brengt me op ideeën om pannenkoeken te gaan maken! Toch maar niet doen, de kilo's zouden er veel te snel bijvliegenquote:
Die kun je wel hebben hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 10:45 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Mmmmm je brengt me op ideeën om pannenkoeken te gaan maken! Toch maar niet doen, de kilo's zouden er veel te snel bijvliegen
Ja!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM dat klinkt niet fijn. Nu inderdaad lekker rustig aan doen.
Kim wat een dotje.Een heerlijk meisje na een toch wel spannende zwangerschap. Zitten jullie nu lekker op jullie roze wolk?
Ik heb gisteren en eergisteren reeds pannenkoeken gegeten. 3 dagen na elkaar zal een beetje teveel van het goede zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 10:47 schreef Dot. het volgende:
[..]
Die kun je wel hebben hoorHet is dat we geen eieren in huis hebben, anders stond ik ze nu ook te maken
Ik doe geen suiker in het beslag, maar stroop en poedersuiker mogen er van mij wel altijd opquote:Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik heb gisteren en eergisteren reeds pannenkoeken gegeten. 3 dagen na elkaar zal een beetje teveel van het goede zijnpannenkoeken hier zijn trouwens de zoete variant, weet niet of we dezelfde bedoelen
Lol,maar je bent nog niet eens 40 weken! Misschien duurt het nog wel 2 weken,relaxxxx!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef dodoria het volgende:
En verder: de hele ananas is op, vruchtvlees en hart. seks ook al geprobeerd (alle verschillende aangeraden manieren) man begint het een beetje bui te worden: volgens mij voelt hij zich lichtelijk gebruikt... Maar we kunnen er nog om lachen.
Verder veel trapgelopen (adviseerde vk). Yogabal heb ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en traplopen kan ik nog wel proberen. Moet nog wat wasjes draaien en opvouwen.
Vandaag mag ik niet bevallen trouwens, is verjaardag van mijn moeder. Verjaardag van schoonvader ook netjes omzeilt. Vanaf morgen mag het losgaan![]()
Voor de dames die aftellen tot echo!
En jummm, pannenkoeken![]()
De echoscopiste ook niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:53 schreef Loj het volgende:
Ik kom er net achter dat op m'n tweede foto gewoon een verkeerde naam staat! Ik ben niet mevrouw G uit 1965![]()
Ja dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Bolletje... het volgende:
@ Fazz, het is straks voor m'n man gewoon rot, binnen een paar weken wordt er dan in hetzelfde team weer een "Joop" geboren, en hij moet dat dan enthousiast gaan brengen terwijl het heel suf overkomt![]()
Maar we blijven bij de naam, want hij heet gewoon al maanden zo
Je kindje en de vreugde van het ouderschap worden er ècht niet minder leuk vanquote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Bolletje... het volgende:
@ Fazz, het is straks voor m'n man gewoon rot, binnen een paar weken wordt er dan in hetzelfde team weer een "Joop" geboren, en hij moet dat dan enthousiast gaan brengen terwijl het heel suf overkomt![]()
Maar we blijven bij de naam, want hij heet gewoon al maanden zo
hoe oud je er uitziet is in the eye of the beholder hèquote:Op maandag 17 maart 2014 12:01 schreef Loj het volgende:
Vind ik ook... Die vrouheel i gewoon 20 ouder dan dat ik ben! Zo oud zie ik er toch niet uit
Gelukkig weet ik wel zeker dat t mijn echo is: tijdstip en datum klopt
Dan zie je er uit als 25 of jonger (want ze moeten tot 25 jaar om ID vragen). 25 is toch niet zo erg?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hoe oud je er uitziet is in the eye of the beholder hè
Was zaterdag met mijn man in de supermarkt , rwkende tegelijk met andere boodschappen ook twee blikjes bier af. Werd ik @#$&$@ om mijn id gevraagd!!! Ik ben verdorie 33, mijn manstond naast me! Ik heb er maar een grapje van gemaakt maar was wel heel irritant.
Ja SQ, dat bedoelde ik inderdaad ookquote:Op maandag 17 maart 2014 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kindje en de vreugde van het ouderschap worden er ècht niet minder leuk vanIk snap dat het nu met hormonen en whatnot heel zuur is, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen minder enthousiast op de komst van jullie kind gaan reageren omdat het kindje een zelfde naam heeft als die van een collega
nou ik heb al weet het niet hoe vaak bij die vrouw aan de kassa gestaan. En vaker blikjes bier bij mijn boodschappen gehad. En alleen vanwege mijn lengte vragen... mijn bek viel open van verbazing, heb nog gevraagd dat meen je niet serieus. En ja hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zie je er uit als 25 of jonger (want ze moeten tot 25 jaar om ID vragen). 25 is toch niet zo erg?
Wachten duurt ook langquote:Op maandag 17 maart 2014 12:04 schreef Bolletje... het volgende:
Hahaha hier ook nog geen 40 weken maar kan stiekem ook niet meer wachten hoor
Oh, dan is het wel lame jaquote:Op maandag 17 maart 2014 12:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou ik heb al weet het niet hoe vaak bij die vrouw aan de kassa gestaan. En vaker blikjes bier bij mijn boodschappen gehad. En alleen vanwege mijn lengte vragen... mijn bek viel open van verbazing, heb nog gevraagd dat meen je niet serieus. En ja hoor.
Zo erg is dat toch niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hoe oud je er uitziet is in the eye of the beholder hè
Was zaterdag met mijn man in de supermarkt , rwkende tegelijk met andere boodschappen ook twee blikjes bier af. Werd ik @#$&$@ om mijn id gevraagd!!! Ik ben verdorie 33, mijn manstond naast me! Ik heb er maar een grapje van gemaakt maar was wel heel irritant.
Ik ook niet, heel handig op je 14e in een kroegquote:Op maandag 17 maart 2014 12:50 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ben echt nog nooit om m'n ID. gevraagd.. Heb gewoon een oude kop
Maar jij bent toch ook nog best jong?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:51 schreef Moppert het volgende:
Mij schatten ze ergens tussen de 14 en 20..
Altijd leuk als ze mij zien lopen met 3 kinderen
Ik kon op mijn veertiende gewoon wiet kopen in de coffeeshopquote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik ook niet, heel handig op je 14e in een kroeg. Maar ik was op mn 14e volgens mij ook al bijna 1.80, dus dat hielp vast mee
Herkenbaar.. En ik had al grote tetten toenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik ook niet, heel handig op je 14e in een kroeg. Maar ik was op mn 14e volgens mij ook al bijna 1.80, dus dat hielp vast mee
Oh, daar was ik echt te braaf voor toenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kon op mijn veertiende gewoon wiet kopen in de coffeeshop
Ik ben ook oud geboren denk ik
Ja, ik was wat minder braaf, daarom heb ik mijn gymnasium ook nooit afgemaakt. Ach ja, ik heb het in elk geval allemaal geprobeerd, been there done that en nu klaar voor de volgende fasequote:Op maandag 17 maart 2014 12:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, daar was ik echt te braaf voor toenVolgens mij ben ik pas na mn 18e voor het eerst in een coffeeshop geweest en toen heb ik ook nog eens iemand anders laten bestellen
Whehehe nu voel ik me wel heel erg braafquote:Op maandag 17 maart 2014 12:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, daar was ik echt te braaf voor toenVolgens mij ben ik pas na mn 18e voor het eerst in een coffeeshop geweest en toen heb ik ook nog eens iemand anders laten bestellen
zelfs dat hoeft niets te zeggen. ik ben op mijn vijftiende met een kinderkaartje euro disney binnengekomen, met mijn voor de operatie borstenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:54 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Herkenbaar.. En ik had al grote tetten toen
Ik ben al weer 27 over enkele maandjesquote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook nog best jong?
26 dus, en ze moeten eigenlijk tot vermoedelijk 25 je ID vragen. Vind ik niet zo schokkendquote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik ben al weer 27 over enkele maandjesen dat vind ik toch wel een heel verschil met 14
Dat snap ik, maar och, als dat betekent dat je op je 40e nog 28 wordt geschat dan zou ik er voor tekenenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef Moppert het volgende:
Het id vragen ging het mij niet om hedat snap ik wel
Het 14 jaar schatten vind ik wel stom
Ach, je mist niksquote:Op maandag 17 maart 2014 13:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whehehe nu voel ik me wel heel erg braafIk ben nog nooooit in een coffeeshop geweest (ook nooit geblowd)
En ik word ook altijd te jong geschat. Vorige week mocht ik me nog legitimeren voor een flesje wijnEen moeder zei laatst tegen haar dochtertje over mij "voor jou is dat een mevrouw en voor mij een meisje." Waarna ik reageerde dat het toch leuk is om met bijna 30 nog een meisje te zijn. En een tijdje terug vroeg de tramcontroleur toen ik zei dat ik een abonnement heb (wat hij kennelijk niet kon zien op mijn kaart
), oh je hebt studenten-ov?
Ik ben echt heel benieuwd hoe lang dit nog gaat duren
Ik vind het wel een compliment en ik snap het ook wel. Ik zou mezelf ook geen 29 schatten.
Oh echt ja? Ik heb maar enkele keren een foto voorbij zien komen maar ik zou je wel inschatten zo oud als je blijkbaar ook bent, jaar of 25-27 zoiets.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:51 schreef Moppert het volgende:
Mij schatten ze ergens tussen de 14 en 20..
Altijd leuk als ze mij zien lopen met 3 kinderen
Arme DirtyHarryquote:Op maandag 17 maart 2014 13:26 schreef Chanty het volgende:
Los van dat het zou kunnen een studenten-OV, zou ik zelf nooit een dergelijke opmerking plaatsen. Gewoon omdat het gevoelig kan liggen en ik me toch wat gegeneerd zou voelen als ik iemand gruwelijk te jong (of te oud) schat. Op plekken waar legitimatie nodig is tot een bepaalde leeftijd kunnen ze natuurlijk niet anders.
Mensen die me niet/ nauwelijks kennen schatte me (begin) 20. Als ze wat langer met me praten win ik nog een paar jaartjes tot 24/ 25. Denk dat hoe je overkomt in een gesprek ook veel doet. Ik zeg altijd maar zo: ik ben straks 80 en scoor nog een lekkere jonge man van 50
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Kom ik aan met mijn 32 en nul kinderen
oh ja, duhquote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk een jonge chick scoren van 50
quote:Op maandag 17 maart 2014 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
Lol, ik ben iets meer dan 2 kilo aangekomen en mijn app vindt dat "EXCESSIVE" inclusief rode stoplichten omdat 0-2 kilo de norm is met 10 weken.
Het is maar goed dat ik daar vrij gevoelloos voor ben, maar kan me ineens wel voorstellen dat mensen daar huilbuien van krijgen
Een vrouw van 48? Lijkt me ook sterk.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:01 schreef Loj het volgende:
Vind ik ook... Die vrouw is gewoon 20 ouder dan dat ik ben! Zo oud zie ik er toch niet uit
Gelukkig weet ik wel zeker dat t mijn echo is: tijdstip en datum klopt
Ja dat iddquote:Op maandag 17 maart 2014 14:54 schreef Mevr_Mus het volgende:
Lijkt mij toch ook gek, als DE naam om de combi van namen in je omgeving tegen te komen.
En sommige combinaties lijken ook een soort natuurlijk combinaties te zijn. De namen van mij en mijn zusje komen bijv. heel vaak samen of samengevoegd voor. En toen ik laatste voor de grap "welke naam past bij *naam peuter*" intypte op Google ontdekte ik dat de combinatie van de namen van onze jongetjes ook niet bijster origineel is
Als jij heet zoals ik denk dat jij heet, heb jij juist een wat sjiekere naam? Ik vind hem niet suf dan iigquote:Op maandag 17 maart 2014 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik en mijn oudste broertje hebben echt heel duffekonijnnamen.De jongste heeft wel een toptien naam uit 1990 volgens mij
Ligt eraan wat je stalken noemt.... Als je daaronder verstaat dat ik het gelezen heb toen jij je naam met puntjes in het namentopic zette... dan welquote:Op maandag 17 maart 2014 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet of ik heet zoals jij denkt dat ik heet. Heb je me zitten stalken?
Oh nee, dan is het goedquote:Op maandag 17 maart 2014 15:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je stalken noemt.... Als je daaronder verstaat dat ik het gelezen heb toen jij je naam met puntjes in het namentopic zette... dan wel
Wat is er mis met jouw naam?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik en mijn oudste broertje hebben echt heel duffekonijnnamen.De jongste heeft wel een toptien naam uit 1990 volgens mij
Is dat niet gewoon een beetje een mensending, je eigen naam stom vinden? Net als dat vrijwel alle vrouwen zichzelf te dik vinden?quote:
Ik had dat ook altijd ja, maar dat waren wel namen die ik nu niet meer zou kiezen. Ik wist echt zeker dat ik mijn dochter Esmee en mijn zoon Mika zou noemen. Vind ze beide niet lelijk nu, maar heb er echt niks meer mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een beetje een mensending, je eigen naam stom vinden? Net als dat vrijwel alle vrouwen zichzelf te dik vinden?
ik vind het trouwens wel leuk om te zien dat zoveel mensen al een naam voor hun kind hebben voordat ze überhaupt zwanger zijnDat je echt al jaren DE NAAM in je hoofd hebt. Ik heb dat echt totaal niet, mijn man ook niet, en we vinden bijna alle namen stom.
![]()
Jaaaquote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een beetje een mensending, je eigen naam stom vinden?
Huhquote:Op maandag 17 maart 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Esmee was een heel lijzig meisje op mijn basisschool -> nope
Mika is een veel te Meerhovensche naam -> nope
(zo heb ik echt bij elke naam wel iets te zeiken. Zeiken)
Nee? Ik zag 'm daar regelmatig op de gevels van de blokkendozen hangen, tezamen met een gecrashte raamooievaar, toen ik daar in de jaren 2006-2007 nog dagelijks doorheen fietste naar mijn kantoor op Airportquote:Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
HuhDie associatie zie ik echt niet. Maar wel heel lief van je dat je Meerhoven een -sch toekent!
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jaaa![]()
ik vind het echt heul stom, mn eigen naam
zo'n net-niet-boerinnen naammaar dat zit vast tussen mn eigen oren.
Het scheelt misschien dat ik nooit in die richting kom eigenlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee? Ik zag 'm daar regelmatig op de gevels van de blokkendozen hangen, tezamen met een gecrashte raamooievaar, toen ik daar in de jaren 2006-2007 nog dagelijks doorheen fietste naar mijn kantoor op Airport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mijn naam wel leukquote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een beetje een mensending, je eigen naam stom vinden? Net als dat vrijwel alle vrouwen zichzelf te dik vinden?
ik vind het trouwens wel leuk om te zien dat zoveel mensen al een naam voor hun kind hebben voordat ze überhaupt zwanger zijnDat je echt al jaren DE NAAM in je hoofd hebt. Ik heb dat echt totaal niet, mijn man ook niet, en we vinden bijna alle namen stom.
![]()
en het broertje Stormquote:Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik vind mijn naam wel leukEn ik vind mezelf ook meestal niet te dik
![]()
Ik vond jongensnamen altijd heel moeilijk en bij meisjesnamen vond ik jongensnamen heel leuk, maar zo stellig als mijn schoonzus al jaren wist hoe haar dochter zou gana heten ben ik nooit geweest. Ja, op mn 11e, toen wilde ik een meisje Laila en later twee meisjes Skye en Sterre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |