abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137832672
Zwangerschap & geboorte

2014

18 maart: Dot. (jongen)
21 maart: Dodoria
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87
17 augustus: geppie
22 augustus: rebel-angel
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine

18 september: Razztwizzle
23 september: Tante_Soesa

4 oktober: Spees_Eend
5 oktober: IsabellaMariaAnna
7 oktober: DagenNachtdromer
9 oktober: Skittles
***12 oktober: Stormqueen & bleiblei***
12 oktober: Loj
16 oktober: kwakz0r
20 oktober: Fee-nix
29 oktober: Little_Miss_Naughty

9 november: DevilsAndDust
13 november: Heliotrope
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
S. 2014
J. 2016
pi_137832688
Anders ga je ff bijna tegen de vlakte bij de huisarts... Stomme reactie op vitamine B injectie... Mocht pas na n half uur naar huis, wel met nieuwe creme en een verbind advies voor de nacht.
S. 2014
J. 2016
  maandag 17 maart 2014 @ 10:17:30 #3
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137832843
Djmomo, ik heb 2x geprobeerd vorige week om via Groupon de wikkeldeken te bestellen.. Tot 2x toe kreeg ik de easychanging mat thuis... :{
De enige mogelijkheid is dan terugsturen en geld terugkrijgen ( binnen 30 dgn) en opnieuw bestellen. Na opnieuw bestellen kreeg ik dus weer de verkeerde. Het juiste opsturen doen ze niet aan, moet ik weer opnieuw bestellen en betalen.. Nou ik ben er klaar mee! Benieuwd wanneer ik die 50'euro terug krijg :{
doei
  maandag 17 maart 2014 @ 10:17:50 #4
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137832855
Oh GM wat rot :*
doei
  maandag 17 maart 2014 @ 10:20:42 #5
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137832938
Hoi dames,

Vandaag is mijn uitgerekende datum. Een bijzondere dag, vind ik. Het maakt het tijd om hier afscheid te nemen, want ik ben niet meer zwanger en de geboorte van ons mupje is al 17 dagen geleden.

Ik heb hier graag gepost, veel vragen gesteld en steun gevonden in de spanning van t bloedverlies en overgang naar het medische. Ik hoop nu al ooit weer mee te mogen posten hier, maar voorlopig is manlief erg stellig in zijn 'het blijft er bij 1' ;(

Voor jullie kan ik enkel zeggen: probeer te genieten van het wonder in je buik en je niet te laten overnemen door grote zorgen. Dat klinkt gemakkelijker dan het is, maar ik gun iedereen momentjes op een roze wolk. Hier was het ook geen permanente staat van euforie, maar erop terugkijkend is het zó bijzonder dat dit meisje in mijn buik gegroeid is!

Tot in het babytopic, want ik ga daar snel aanhaken!

Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_137832963
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:20 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi dames,

Vandaag is mijn uitgerekende datum. Een bijzondere dag, vind ik. Het maakt het tijd om hier afscheid te nemen, want ik ben niet meer zwanger en de geboorte van ons mupje is al 17 dagen geleden.

Ik heb hier graag gepost, veel vragen gesteld en steun gevonden in de spanning van t bloedverlies en overgang naar het medische. Ik hoop nu al ooit weer mee te mogen posten hier, maar voorlopig is manlief erg stellig in zijn 'het blijft er bij 1' ;(

Voor jullie kan ik enkel zeggen: probeer te genieten van het wonder in je buik en je niet te laten overnemen door grote zorgen. Dat klinkt gemakkelijker dan het is, maar ik gun iedereen momentjes op een roze wolk. Hier was het ook geen permanente staat van euforie, maar erop terugkijkend is het zó bijzonder dat dit meisje in mijn buik gegroeid is!

Tot in het babytopic, want ik ga daar snel aanhaken!

[ afbeelding ]
Wat een lieffie! Hopelijk tot snel! :W
  maandag 17 maart 2014 @ 10:22:46 #7
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_137832992
Kim O+ O+ O+ tot snel!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 17 maart 2014 @ 10:22:53 #8
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137832999
Oh Kim, heel veel geluk met jullie meisje! Tot snel in het baby topic :*
En wat is ze moooiiiii O+
doei
pi_137833008
Ik ben wel vaker duizelig maar das altijd thuis... Voelde me zo lullig :') en de assistente in opleiding had geprikt, en die bleef maar sorry zeggen terwijl zij er ook niks aan kan doen...

Nu lekker op de bank met een bak thee! En TLC kijken
S. 2014
J. 2016
pi_137833205
Kim, wat een pracht van een meid!

GM, das even schrikken! Is zo'n reactie normaal? Of was het een reactie op het prikken?

En verder: de hele ananas is op, vruchtvlees en hart. seks ook al geprobeerd (alle verschillende aangeraden manieren) man begint het een beetje bui te worden: volgens mij voelt hij zich lichtelijk gebruikt... Maar we kunnen er nog om lachen.
Verder veel trapgelopen (adviseerde vk). Yogabal heb ik niet...

SQ, ik zou in staat zijn een hele ananas inbrengen als dat zou helpen.... Maakt de bevalling waarschijnlijk ook wat makkelijker ;-)
  maandag 17 maart 2014 @ 10:33:41 #11
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137833272
Whahahaha hele ananas inbrengen :')
doei
pi_137833307
Is een reactie op t middel wat ze inspuiten, is sowieso vrij nasty, maar dat is normaal. De reactie erop is gewoon pech.. Heb ik in al die tijd 1x eerder gehad en niet zo heftig.
Ach t zit er weer in.
S. 2014
J. 2016
pi_137833372
Oooh Kim, wat een mopje! O+.

Wat naar GM, gelukkig voel je je weer goed en is er TLC!

Hier gisteravond het lot getart door naar de bios te gaan op een tijdstip waarop ik normaal al slaap. Ging wonderbaarlijk goed, ik heb de hele film gezien. 8-) . Toen de wekker vanochtend om 6:40 ging voelde ik me alleen alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden... Klussen en tuinieren is ook blijkbaar niet meer zo slim, want ik kan nauwelijks zitten van de rugpijn. Maar we zijn nog lang niet klaar. ;(. Maar goed, vandaag over drie weken is de eerste echo, dus ik ga aftellen! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_137833387
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef dodoria het volgende:
Kim, wat een pracht van een meid!

GM, das even schrikken! Is zo'n reactie normaal? Of was het een reactie op het prikken?

En verder: de hele ananas is op, vruchtvlees en hart. seks ook al geprobeerd (alle verschillende aangeraden manieren) man begint het een beetje bui te worden: volgens mij voelt hij zich lichtelijk gebruikt... Maar we kunnen er nog om lachen.

SQ, ik zou in staat zijn een hele ananas inbrengen als dat zou helpen.... Maakt de bevalling waarschijnlijk ook wat makkelijker ;-)
:D En nu pannenkoeken als ontbijt?
pi_137833522
GM dat klinkt niet fijn. Nu inderdaad lekker rustig aan doen. :*

Kim wat een dotje. O+ Een heerlijk meisje na een toch wel spannende zwangerschap. Zitten jullie nu lekker op jullie roze wolk?
pi_137833621
KP wat een liefje O+ tot binnen een 9-tal weken in het babytopic!

GM klinkt eng! Gelukkig was het snel over en je nu idd kalm houden op de bank!

Ik heb vanavond controle.. Werd tijd, mijn ongerustheid neemt het over momenteel.. Twijfel nog om het aan de gyn te melden dat ik zo ongerust ben, moet ik mss toch doen. Maar dan voel ik mij een aansteller.. Ah er zit zoveel in mijn hoofd dat er uit moet. Nog 8u en 45min (zonder vertraging uiteraard..)

Dodoria wachten kan lang duren he :) succes met de laatste loodjes!
pi_137833640
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:37 schreef Dot. het volgende:

[..]

:D En nu pannenkoeken als ontbijt?
Mmmmm je brengt me op ideeën om pannenkoeken te gaan maken! Toch maar niet doen, de kilo's zouden er veel te snel bijvliegen ;)
pi_137833687
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:45 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Mmmmm je brengt me op ideeën om pannenkoeken te gaan maken! Toch maar niet doen, de kilo's zouden er veel te snel bijvliegen ;)
Die kun je wel hebben hoor ;) Het is dat we geen eieren in huis hebben, anders stond ik ze nu ook te maken :9
  maandag 17 maart 2014 @ 10:47:44 #19
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137833696
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM dat klinkt niet fijn. Nu inderdaad lekker rustig aan doen. :*

Kim wat een dotje. O+ Een heerlijk meisje na een toch wel spannende zwangerschap. Zitten jullie nu lekker op jullie roze wolk?
Ja! O+ ze doet het zoo goed! Drinkt lekker en groeit hard! Krijgt al een lekkere spektoet en wordt steeds alerter, heel leuk! Het is wel heel intensief, want mama is de leukste :Y) dus ik denk dat ik wel voor minimaal 16 uur per dag een baby bij me of op me heb liggen :+ maar dat gaat zichzelf vast regelen!

Ze is zooo leuk O+

Hoe doen je mannetjes het? Went het al een beetje? :D
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_137833791
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:47 schreef Dot. het volgende:

[..]

Die kun je wel hebben hoor ;) Het is dat we geen eieren in huis hebben, anders stond ik ze nu ook te maken :9
Ik heb gisteren en eergisteren reeds pannenkoeken gegeten. 3 dagen na elkaar zal een beetje teveel van het goede zijn :P pannenkoeken hier zijn trouwens de zoete variant, weet niet of we dezelfde bedoelen ;)
pi_137833825
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Ik heb gisteren en eergisteren reeds pannenkoeken gegeten. 3 dagen na elkaar zal een beetje teveel van het goede zijn :P pannenkoeken hier zijn trouwens de zoete variant, weet niet of we dezelfde bedoelen ;)
Ik doe geen suiker in het beslag, maar stroop en poedersuiker mogen er van mij wel altijd op :)

Ik heb het net geopperd als avondeten en het is goedgekeurd, dus ik sta vanavond lekker te bakken :Y)
pi_137833844
^O^ smakelijk alvast ;)
pi_137835210
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef dodoria het volgende:

Lol,maar je bent nog niet eens 40 weken! Misschien duurt het nog wel 2 weken,relaxxxx!
Mijn verloskundige stript bijv pas vanaf 41 weken (als strippen dan mogelijk is he)

Dit weekend de 34 weken aangetikt,wat gaat het HARD! Ik geniet enorm van alle bewegingen in mn buik,heerlijk!
Nog 2 daagjes werken deze week en dan verlof,zalig.
Net terug van verloskundige en liggingsecho gehad,hoofdje van de baby lag mooi omlaag en we zagen dat ze haar mondje bewoog. Echt gave beelden!
#einde dagboekpost
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_137835671
Dodoria, klinkt alsof je graag je kind wilt hebben en wel klaar bent met zwanger zijn :*
Ananas klinkt wel lekker trouwens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en traplopen kan ik nog wel proberen. Moet nog wat wasjes draaien en opvouwen.

Vandaag mag ik niet bevallen trouwens, is verjaardag van mijn moeder. Verjaardag van schoonvader ook netjes omzeilt. Vanaf morgen mag het losgaan :Y

:* Voor de dames die aftellen tot echo!

En jummm, pannenkoeken :Y)
pi_137835681
Kimpossible wat lief! O+

En naar gewoonmezelf, hoop dat het weer gaat.

Aftellen voor de dames die morgen een echo hebben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')