Wat een lieffie! Hopelijk tot snel!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:20 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi dames,
Vandaag is mijn uitgerekende datum. Een bijzondere dag, vind ik. Het maakt het tijd om hier afscheid te nemen, want ik ben niet meer zwanger en de geboorte van ons mupje is al 17 dagen geleden.
Ik heb hier graag gepost, veel vragen gesteld en steun gevonden in de spanning van t bloedverlies en overgang naar het medische. Ik hoop nu al ooit weer mee te mogen posten hier, maar voorlopig is manlief erg stellig in zijn 'het blijft er bij 1'![]()
Voor jullie kan ik enkel zeggen: probeer te genieten van het wonder in je buik en je niet te laten overnemen door grote zorgen. Dat klinkt gemakkelijker dan het is, maar ik gun iedereen momentjes op een roze wolk. Hier was het ook geen permanente staat van euforie, maar erop terugkijkend is het zó bijzonder dat dit meisje in mijn buik gegroeid is!
Tot in het babytopic, want ik ga daar snel aanhaken!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef dodoria het volgende:
Kim, wat een pracht van een meid!
GM, das even schrikken! Is zo'n reactie normaal? Of was het een reactie op het prikken?
En verder: de hele ananas is op, vruchtvlees en hart. seks ook al geprobeerd (alle verschillende aangeraden manieren) man begint het een beetje bui te worden: volgens mij voelt hij zich lichtelijk gebruikt... Maar we kunnen er nog om lachen.
Verder veel trapgelopen (adviseerde vk). Yogabal heb ik niet...
SQ, ik zou in staat zijn een hele ananas inbrengen als dat zou helpen.... Maakt de bevalling waarschijnlijk ook wat makkelijker ;-)
Mmmmm je brengt me op ideeën om pannenkoeken te gaan maken! Toch maar niet doen, de kilo's zouden er veel te snel bijvliegenquote:
Die kun je wel hebben hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 10:45 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Mmmmm je brengt me op ideeën om pannenkoeken te gaan maken! Toch maar niet doen, de kilo's zouden er veel te snel bijvliegen
Ja!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM dat klinkt niet fijn. Nu inderdaad lekker rustig aan doen.
Kim wat een dotje.Een heerlijk meisje na een toch wel spannende zwangerschap. Zitten jullie nu lekker op jullie roze wolk?
Ik heb gisteren en eergisteren reeds pannenkoeken gegeten. 3 dagen na elkaar zal een beetje teveel van het goede zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 10:47 schreef Dot. het volgende:
[..]
Die kun je wel hebben hoorHet is dat we geen eieren in huis hebben, anders stond ik ze nu ook te maken
Ik doe geen suiker in het beslag, maar stroop en poedersuiker mogen er van mij wel altijd opquote:Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik heb gisteren en eergisteren reeds pannenkoeken gegeten. 3 dagen na elkaar zal een beetje teveel van het goede zijnpannenkoeken hier zijn trouwens de zoete variant, weet niet of we dezelfde bedoelen
Lol,maar je bent nog niet eens 40 weken! Misschien duurt het nog wel 2 weken,relaxxxx!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef dodoria het volgende:
En verder: de hele ananas is op, vruchtvlees en hart. seks ook al geprobeerd (alle verschillende aangeraden manieren) man begint het een beetje bui te worden: volgens mij voelt hij zich lichtelijk gebruikt... Maar we kunnen er nog om lachen.
Verder veel trapgelopen (adviseerde vk). Yogabal heb ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en traplopen kan ik nog wel proberen. Moet nog wat wasjes draaien en opvouwen.
Vandaag mag ik niet bevallen trouwens, is verjaardag van mijn moeder. Verjaardag van schoonvader ook netjes omzeilt. Vanaf morgen mag het losgaan![]()
Voor de dames die aftellen tot echo!
En jummm, pannenkoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |