quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:59 schreef monkeybrain het volgende:
Opperhoofd Chinees is in Nederland![]()
[ afbeelding ]
Gewoon. Google Chromecast. Nu verkrijgbaar in zowat heel Europa (bij Google zelf).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef l0lownkill het volgende:
Ik zoek een erg goedkoop iets om netflix op de tv af te spelen, en ook alleen daarvoor. Moet wel wat gebruiksvriendelijk zijn. Zat te denken aan een android box, maar er moet toch wel een beter alternatief zijn?
Grote kans dat ze treuzelen met doorzenden naar 4PX (soort parcel international / bedrijf dat pakketten verzameld en doorzend). Normaal werkt het ruwweg zo:quote:Op zondag 23 maart 2014 00:43 schreef LompeWorst het volgende:
Wie heeft hier al bij geekbuying besteld?
Ik heb daar vorige week iets besteld, en via DHL 4-8 dagen, maar bij DHL tracking staat nog steeds; Zending informatie ontvangen HONG KONG - HONG KONG.
Ik word er een beetje hopeloos van.
Geen PayPalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Wa's er mis met MisterTao dan?
Behalve dat de discountengine down is, zijn ze wel erg rap en behulpvaardig verder.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:59 schreef monkeybrain het volgende:
Opperhoofd Chinees is in Nederland![]()
[ afbeelding ]
banggood zeker?quote:Op zondag 23 maart 2014 10:18 schreef davedavy het volgende:
"Kunt u mijn order aub cancelen?" (Ruim op tijd!)
We will send your order to your soon and sincerely hope you will receive it soon and safely.
Please do not hesitate to contact us if any need.
Sjezus
Ik heb daar m´n Minix x7 gekocht (top aankoopquote:Op zondag 23 maart 2014 00:43 schreef LompeWorst het volgende:
Wie heeft hier al bij geekbuying besteld?
Ik heb daar vorige week iets besteld, en via DHL 4-8 dagen, maar bij DHL tracking staat nog steeds; Zending informatie ontvangen HONG KONG - HONG KONG.
Ik word er een beetje hopeloos van.
Je moet ze ook niet in het Nederlands mailenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:18 schreef davedavy het volgende:
"Kunt u mijn order aub cancelen?" (Ruim op tijd!)
We will send your order to your soon and sincerely hope you will receive it soon and safely.
Please do not hesitate to contact us if any need.
Sjezus
quote:Op zondag 23 maart 2014 10:26 schreef davedavy het volgende:
Welliswaar met Malaysia post, niet dat mijn pakket dalijk ook spoorloos is![]()
Ben heel benieuwd, denk er over om hem zelf ook te halen voor op de motor.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef egelhond het volgende:
Heb de SJ4000 binnen. Besteld op 7 maart en gister binnen.
Zometeen uitproberen met de phantom.
Had er btw 2 besteld. 1 voor de verkoop. Dus wie interesse heeft
Hey ik zie je naam even omhoog poppen hier, even een vraagje krijg je een mail van iTailor als ze het shirt opsturen of zie ik hem vanzelf een keer binnen komen?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, denk er over om hem zelf ook te halen voor op de motor.
Je ziet hem vanzelf binnenkomen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey ik zie je naam even omhoog poppen hier, even een vraagje krijg je een mail van iTailor als ze het shirt opsturen of zie ik hem vanzelf een keer binnen komen?
Prima thanksquote:Op zondag 23 maart 2014 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je ziet hem vanzelf binnenkomen.
Al kreeg ik bij de laatste twee shirts wel een email dat ze verzonden waren (datum in het verleden).
Had ze alleen al 2 dagen daarvoor binnengekregen
Uiteraard krijg je wel een bevestiging van de payments e.d.
Ja maak je geen zorgen hoor, je bestelling komt echt wel!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Prima thanksIs toch pas 2 weken geleden dus dan zie ik hem vanzelf wel binnenkomen
In die LD22 zit maar een XP-G R5. Stelt niet zoveel voor, maar ja, is ook niet voor speciale accu's. Het lef wat ze daarvoor durven te vragen omdat het een 'Fenix' is.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef Woelwater het volgende:
Hoi, hier zitten ook zaklampexperts toch?
Heb een tijdje terug de Fenix LD22 besteld en ben daar best wel van onder de indruk (in vergelijking met een brakke MagLite)
Zit er nu aan te denken de PD35 te bestellen, of is er een zaklamp die daar nog ver bovenuit steekt met ongeveer dezelfde grootte en looks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |