16 maart 19:54 uur Captain piloot was sinds kort gescheiden van zijn familie (vrijwillig of onvrijwillig is niet bekend) en hij was zeer actief in de politieke partij van de oppositie.
16 maart 19:24 uur LONDEN - In het Verenigd Koninkrijk wordt onderzoek gedaan naar de betrokkenheid van Maleisische terroristen bij de verdwijning van de Boeing 777-200 van Malaysia Airlines. Dit schrijft de Sunday Telegraph. Een Al Qaida-informant, die verblijft in een Engelse gevangenis, heeft een Britse rechter onlangs gezegd dat er plan was om een vliegtuig over te nemen In Maleisië. Vier Maleisische terroristen zouden aan boord gaan van een verkeersvliegtuig met een bomschoen. De bom zou worden gebruikt om de cockpitdeur te forceren en de controle over het toestel over te nemen. De Al Qaida-informant zou de piloot zelfs hebben ontmoet in Afghanistan en de kaping zou als sinds lange tijd worden voorbereid.
Situatie in het kort: Sinds zaterdagochtend 8 maart 01:21 (GMT +8) wordt een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand. De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur International Airport met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 24 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland. Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten. Het vliegtuig is om 08:11 op satellietbeelden gepingd in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment het vliegtuig nog in de lucht was of op land is geregistreerd. Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen. De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.
Persconferentie Avherald: • 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14) • Er wordt in de territories van 11 landen gezocht. • Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt. • Focus is nu op crew en passagiers. • De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht. • Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist. • Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board. • Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond. • Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke motieven/scenario's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord van dank
Iedereen die aan het topic heeft meegewerkt, d.m.v. nieuwslinks, technische kennisoverdracht en nuttige plaatjes en video's wordt hartelijk bedankt.
De OP is het resultaat van ruim 8 dagen hard teamwork en tracht de lezer te informeren van:
• Laatste nieuws - vaak geupdate - bovenaan zodat je niet het hele topic doorhoeft • Achtergronden - technische informatie is voor de geinteresseerde leek om wijzer te worden • Eerdere gebeurtenissen waar we wat van kunnen leren
Vermoedelijke locatie vliegtuig - speculatie door verscheidene FOK!kers:
Falco:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Co_OL:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. El_Matador:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eight:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DeParo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Arthur_Spooner:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 17-03-2014 00:41:38 ]
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zo jongens, het stokje is weer aan jullie. IK hoop dat ik jullie niet teveel in spanning heb laten zitten ivm een topic kaping. Heb serieus mijn best gedaan om het netjes onder elkaar te zetten allemaal. Vanaf heden ga ik er weer rustig tegenaan, met mee speculeren.
Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef gijsman het volgende: het gebied rondom de NSS is zo ongeveer het meest beveiligde plek in de wereld op het wittehuis , pentagon en area 51 na. Dus wil je proberen een aanslag te plegen dan wordt je sowieso neergehaald door een F16
Die terroristen zouden maar alle passagiers in het vliegtuig mee vervoeren en richting Den Haag vliegen, als je dan als F16 piloot zo een vliegtuig moet neerhalen heb je ook een rot gevoel..
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Draailamp het volgende: Zo jongens, het stokje is weer aan jullie. IK hoop dat ik jullie niet teveel in spanning heb laten zitten ivm een topic kaping. Heb serieus mijn best gedaan om het netjes onder elkaar te zetten allemaal. Vanaf heden ga ik er weer rustig tegenaan, met mee speculeren.
Slaap lekker
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Terroristen die een aanslag willen plegen geven vrij weinig fucks om de passagiers denk ik. De aanwezigheid van passagiers maakt de hypothese van het geland zijn van het vliegtuig niet minder aannemelijk mijns inziens.
Die terroristen zouden maar alle passagiers in het vliegtuig mee vervoeren en richting Den Haag vliegen, als je dan als F16 piloot zo een vliegtuig moet neerhalen heb je ook een rot gevoel..
Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Renn het volgende: Terroristen die een aanslag willen plegen geven vrij weinig fucks om de passagiers denk ik. De aanwezigheid van passagiers maakt de hypothese van het geland zijn van het vliegtuig niet minder aannemelijk mijns inziens.
Mij ook niet, als je dat vliegtuig ergens in wilt laten crashen is het indrukwekkender wanneer er nog ruim 200 levende passagiers in zitten.
Ja, ik heb het er weleens gezien daar....rijst. Daarbij, een vliegtuig vol Chinezen, dan heb je per passagier 20kg eten in je laadruim. Die lui nemen echt alles mee.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Renn het volgende: Terroristen die een aanslag willen plegen geven vrij weinig fucks om de passagiers denk ik. De aanwezigheid van passagiers maakt de hypothese van het geland zijn van het vliegtuig niet minder aannemelijk mijns inziens.
Mij wel.. dat vliegtuig zou dus al een week ergens aan de grond staan.. wat doe je in al die tijd met zoveel mensen.. nee, gaat er bij mij niet in.. bodem oceaan wel.
Mij wel.. dat vliegtuig zou dus al een week ergens aan de grond staan.. wat doe je in al die tijd met zoveel mensen.. nee, gaat er bij mij niet in.. bodem oceaan wel.
Doodmaken, om het meest voor de hand liggende te suggereren.
Ja, ik heb het er weleens gezien daar....rijst. Daarbij, een vliegtuig vol Chinezen, dan heb je per passagier 20kg eten in je laadruim. Die lui nemen echt alles mee.
Wat weet je veel over Chinezen zeg
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Mij wel.. dat vliegtuig zou dus al een week ergens aan de grond staan.. wat doe je in al die tijd met zoveel mensen.. nee, gaat er bij mij niet in.. bodem oceaan wel.
zou wel een deceptie zijn als ie 'gewoon' vlak na opstijgen in de zee is geboord door een gekke piloot en dat het is. En dat satellietpings, vermeend contact etc. allemaal foutief waargenomen was.
Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Draailamp het volgende: Oké jongens, wat zijn nu de feiten? Het veranderd met de dag. Is hij nu dus richting het noorden volgens jullie en staat hij aan de grond?
Dan zijn de mensen ook al dood vrees ik, uitgehongerd en uitgedroogd
Uitgehongerd ik denk eerder omgelegd als terroristen hier achter zitten laten ze die mensen helaas niet leven.. of als een regering er achter zit of een bepaalde unit van het leger (Iran? Nkorea?) die die chinezen experts aan boord koste wat had het kost wilden hebben.. en die nu op dit moment gemarteld worden tot ze volledige mede werking geven. in wat ze moeten vertellen of doen.
zou wel een deceptie zijn als ie 'gewoon' vlak na opstijgen in de zee is geboord door een gekke piloot en dat het is. En dat satellietpings, vermeend contact etc. allemaal foutief waargenomen was.
zou wel een deceptie zijn als ie 'gewoon' vlak na opstijgen in de zee is geboord door een gekke piloot en dat het is. En dat satellietpings, vermeend contact etc. allemaal foutief waargenomen was.
Alleen in een druk bevolkt gebied met zoveel mogelijk media en dan zouden ze er ook niet zo lang mee wachten.
Wie zegt dat de passagiers in dit scenario nog leven? Tevens zijn aanslagen meestal in drukbevolkte gebieden, een beetje het idee van een aanslag. Er zijn genoeg plausibele scenarios te bedenken, waarvan we vele niet uit kunnen sluiten.
Doodmaken, om het meest voor de hand liggende te suggereren.
Dus kapers zouden al die passagiers stuk voor stuk een kogel door het hoofd hebben gejaagd en dat is hen gelukt zonder ook maar iemand te laten ontsnappen.. hmz
Op zondag 16 maart 2014 22:51 schreef DeParo het volgende: Herstel ik lees nu net dat zijn gezin toch niet vlak voor de crash is vertrokken uit hun huis daar.
Dus kapers zouden al die passagiers stuk voor stuk een kogel door het hoofd hebben gejaagd en dat is hen gelukt zonder ook maar iemand te laten ontsnappen.. hmz
Laten stikken door druk weg te laten vallen. Zelf uit maskers of losse flessen ademen. Dood voordat je geland bent.
hele verhaal van dat ie misschien ergens geland is, is volgens mij alleen maar gebaseerd op die ping van 8.11. Vraag me af hoe betrouwbaar zo'n ping is. Kan dat niet van een ander vliegtuig zijn geweest die per ongeluk dezelfde code gebruikt ofzo?
Nee serieus, als vrienden en studiegenootjes vroeger terugkwamen van familiebezoek, zaten de koffers vol met eten. Had oma de koffer volgestopt en alles. Ok, het was geen serieuze toevoeging hier dat snap ik ook wel
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Nee serieus, als vrienden en studiegenootjes vroeger terugkwamen van familiebezoek, zaten de koffers vol met eten. Had oma de koffer volgestopt en alles. Ok, het was geen serieuze toevoeging hier dat snap ik ook wel
Ik ben zelf ook binnenkort weer in Azie voor een half jaar binnenkort, ik ken die lui wel een beetje ja maar het klonk nogal denigerend
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Dus kapers zouden al die passagiers stuk voor stuk een kogel door het hoofd hebben gejaagd en dat is hen gelukt zonder ook maar iemand te laten ontsnappen.. hmz
Hoe wil je ontsnappen als ze landen in de middle of nowhere, bij een verborgen vliegbasis met een zooi terroristen met ak47..
Als ik naar mijn ex schoonouders kijk, ja inderdaad. Heel vieze mensen, lichamelijk en in huis ook
nouja, vooral in huis. heb in de vs onder andere met 2 chinezen samen gewoond. Was blij dat ik en een amerikaan een eigen badkamer hadden. Keuken was altijd een teringbende omdat ze alles op de grond gooiden en niet opruimden. Vlees gooiden ze allemaal los door elkaar in de vriezer bleghh.
Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef Pleun2011 het volgende: Mijn laatste ex is half Chinees.. kan je verzekeren dat ze zeker niet vies was
Je bedoelt in bed of hygiene? Dat laatste hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, was bij mijn ex ook niet. Maar de oudere genre. Dat eerste is altijd top.
Eerlijk gezegd zou ik liever met Malaisair vliegen dan Aeroflot
Aeroflot is wel de langs bestaande vliegtuigmaatschappij. En daardoor hebben ze relatief gezien heel weinig ongelukken. Er is zo'n site met alle vliegtuig maatschappijen ter wereld, en wat hun aantal vluchten/ongelukken ratio is, en aeroflot scoort best goed.
Edit, hun internationale divisie iig, binnenlands is een ander verhaal
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Je bedoelt in bed of hygiene? Dat laatste hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, was bij mijn ex ook niet. Maar de oudere genre. Dat eerste is altijd top.
Eh allebei.. overigens lopen in Kuala Lumpur in de Chinese wijken de ratten en kakkerlakken over je schoenen dus een erg schoon volk is het misschien niet nu ik erover nadenk
Aeroflot is wel de langs bestaande vliegtuigmaatschappij. En daardoor hebben ze relatief gezien heel weinig ongelukken. Er is zo'n site met alle vliegtuig maatschappijen ter wereld, en wat hun aantal vluchten/ongelukken ratio is, en aeroflot scoort best goed.
Zou ik niet verwachten. Klinkt heel slecht; alsof het plotseling uitelkaar valt.
Zou ik niet verwachten. Klinkt heel slecht; alsof het plotseling uitelkaar valt.
De naam is idd kut , maar hun vliegtuigen zijn beter dan waarmee ik doorgaans zit als ik met KLM reis. KLM was ooit heel modern, maar heb het idee dat het een beetje vergane glorie aan het worden is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Als ik weer naar Maleisie ga, dan zal dat ook gewoon met Malaysia Air zijn.. na dit incident zullen ze namelijk veiligheidsmaatregelen aanscherpen..de kans dat zoiets 2x achter elkaar gebeurt is sowieso nihil
Doel van terrorisme is onder andere angst verspreiden. Verstoppertje spelen met een vliegtuig gaat dat doel een beetje voorbij. Tenzij ze het vliegtuig ergens hebben kunnen landen en het later gaan gebruiken voor een aanslag o.i.d. Dan denk ik eerder aan een actie van een persoon, of een klein aantal.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
De naam is idd kut , maar hun vliegtuigen zijn beter dan waarmee ik doorgaans zit als ik met KLM reis. KLM was ooit heel modern, maar heb het idee dat het een beetje vergane glorie aan het worden is.
Op zondag 16 maart 2014 23:04 schreef FritsFlits het volgende: Doel van terrorisme is onder andere angst verspreiden. Verstoppertje spelen met een vliegtuig gaat dat doel een beetje voorbij. Tenzij ze het vliegtuig ergens hebben kunnen landen en het later gaan gebruiken voor een aanslag o.i.d. Dan denk ik eerder aan een actie van een persoon, of een klein aantal.
Niet als gijzeling en losgeld het doel is.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 23:04 schreef FritsFlits het volgende: Doel van terrorisme is onder andere angst verspreiden. Verstoppertje spelen met een vliegtuig gaat dat doel een beetje voorbij.
Precies.. eenmansactie van de piloot die iedereen in de luren legt en om de een of andere reden wraak wil nemen op iets of iemand ligt het meest voor de hand. Als er niet zoveel onschuldige mensenlevens in het spel waren zou ik er nog respect voor kunnen hebben ook dat 1 persoon de hele wereld om de tuin leidt..
Op zondag 16 maart 2014 23:04 schreef FritsFlits het volgende: Doel van terrorisme is onder andere angst verspreiden. Verstoppertje spelen met een vliegtuig gaat dat doel een beetje voorbij. Tenzij ze het vliegtuig ergens hebben kunnen landen en het later gaan gebruiken voor een aanslag o.i.d. Dan denk ik eerder aan een actie van een persoon, of een klein aantal.
idd en ook die theorieen om de electriciteit uit te schakelen en daarna door gaan vliegen gaat nergens om. als je dan een vliegtuig wilt laten crashen doe je dat toch op dat moment en ga je niet nog even door vliegen lijkt mij.
Dat vind ik nog steeds het meest logische. Al twijfel ik door het ping-gedoe.
Ja, dat moeten we als feit duidelijk hebben:
Moet een vliegtuig heel zijn om een gePINGd te kunnen worden?
Experts in de zaal?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Niet als de kaping mislukt is en ze toch in de Oceaan liggen.
Als het om een terroristische organisatie zou gaan dan zouden die wel iets opeisen lijkt me. Ook al is hun missie niet geslaagd, is het ze wel gelukt een vliegtuig te kapen. Dat kan ook al angst zaaien.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Hoe lang had het vliegtuig na de 08:11 ping nog door kunnen vliegen qua brandstof
Dat weet niemand, alleen de piloot.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Om een signaal te zenden en te ontvangen moet de elektrische apparatuur werken. Lijkt me niet dat dat kan wanneer het in 1000 stukjes ligt.
Precies, dat lijkt mij dus ook, maar hebben we dat als feit duidelijk? Dan kan je die hele zuidelijke boog laten schieten namelijk.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik heb geen idee...maar logischerwijs, denk ik dat er electriciteit voor nodig is, middels een accu??
Als we hier geleerd hebben dat zelfs de zwarte doos geen aparte accu heeft, dan dit ding ook niet lijkt me....
Daarom zeg ik; noordelijke boog. 00:41-08:11 is echt te lang met zoveel vliegbewegingen, draaien, duiken, klimmen, etc. Dat red je niet. Is mijn inschatting, alleen de piloot weet hoeveel kerosine ie heeft.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Mijn theorie heb ik nog wat aangescherpt, maar vliegtuigexperts moeten maar aangeven of er wat gaten in mijn verhaal zitten . Hoe dan ook, het vliegtuig heeft koers gezet naar Tibet. Zoals eerder gemeld, hij stelt de passagiers 'gerust' door te melden dat er een technisch mankementje is en dat ze daardoor een andere route moeten nemen. Nothing to worry about zal die vast gezegd hebben. Eenmaal boven Tibet wil hij de ultieme pilotenbaas worden om net als die Hudson-dude te landen op het water. Tibet heeft meerdere meren die groot genoeg zijn om een Boeing te laten landen. Het zicht is niet optimaal, maar vooruit het is te doen.
Dit lukt wonderwel! Het vliegtuig blijft drijven op het water rond 8 uur en die beruchte ping vindt niet veel later plaats. Missie geslaagd denkt onze doorgedraaide piloot, ik kan nu als een baas sterven . Weet niet hoe lang een Boeing erover doet om te zinken, ligt ook aan de impact natuurlijk... Maar hiermee heb je als piloot wel een enorm grote verdwijntruc uitgehaald als uiteindelijk dat vliegtuig weer wat urem later ongemerkt op de bodem van een van die Tibetaanse meertjes ligt.
Behalve als hij na de ping naar beneden ging....brandstof op, plons.
Dat is wel HEEEL toevallig. Dat het vliegtuig nog net om 8:11 genoeg kerosine had.
Interessant om de ping van 9:11 te hebben!
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Is er ooit eerder een ongeluk geweest waarbij bewust de communicatieapparatuur is uitgezet? Zo ja, dan kan de piloot daardoor geinspireerd zijn geweest.
Als we hier geleerd hebben dat zelfs de zwarte doos geen aparte accu heeft, dan dit ding ook niet lijkt me....
Daarom zeg ik; noordelijke boog. 00:41-08:11 is echt te lang met zoveel vliegbewegingen, draaien, duiken, klimmen, etc. Dat red je niet. Is mijn inschatting, alleen de piloot weet hoeveel kerosine ie heeft.
Die vent op cnn beweert dat het qua afstand en brandstof 3000 miles wel kan.
Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Falco het volgende: Mijn theorie heb ik nog wat aangescherpt, maar vliegtuigexperts moeten maar aangeven of er wat gaten in mijn verhaal zitten . Hoe dan ook, het vliegtuig heeft koers gezet naar Tibet. Zoals eerder gemeld, hij stelt de passagiers 'gerust' door te melden dat er een technisch mankementje is en dat ze daardoor een andere route moeten nemen. Nothing to worry about zal die vast gezegd hebben. Eenmaal boven Tibet wil hij de ultieme pilotenbaas worden om net als die Hudson-dude te landen op het water. Tibet heeft meerdere meren die groot genoeg zijn om een Boeing te laten landen. Het zicht is niet optimaal, maar vooruit het is te doen.
Dit lukt wonderwel! Het vliegtuig blijft drijven op het water rond 8 uur en die beruchte ping vindt niet veel later plaats. Missie geslaagd denkt onze doorgedraaide piloot, ik kan nu als een baas sterven . Weet niet hoe lang een Boeing erover doet om te zinken, ligt ook aan de impact natuurlijk... Maar hiermee heb je als piloot wel een enorm grote verdwijntruc uitgehaald als uiteindelijk dat vliegtuig weer wat urem later ongemerkt op de bodem van een van die Tibetaanse meertjes ligt.
Ik heb je idee in de OP gezet; prima, die kaartjes met speculaties.
Kan jij de jouwe nog es posten (in een spoiler)? dan gaat ie erbij.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef Loekie1 het volgende: Is er ooit eerder een ongeluk geweest waarbij bewust de communicatieapparatuur is uitgezet?
Als we hier geleerd hebben dat zelfs de zwarte doos geen aparte accu heeft, dan dit ding ook niet lijkt me....
Daarom zeg ik; noordelijke boog. 00:41-08:11 is echt te lang met zoveel vliegbewegingen, draaien, duiken, klimmen, etc. Dat red je niet. Is mijn inschatting, alleen de piloot weet hoeveel kerosine ie heeft.
India en Pakistan beweren dat hij niet op hun radar zichtbaar is geweest. Stel ze hebben gelijk en dat het niet is omdat de radar uitstond dan valt dat stukje ook weg....wat dan, Myanmar?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Natuurlijk wel. Ze kunnen toch nagaan hoeveel kerosine in het vliegtuig zat em kijken naar de luchtstromen en vlieghoogtes die al bekend zijn. Dat moet voldoende zijn om een goede schatting te maken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Ik sluit niet uit dat dat al gedaan is, maar dat het niet bekend is gemaakt.
bij de persconferentie vanmorgen werd expliciet verteld dat er geen contact is gezocht of eisen zijn gesteld. kan natuurlijk nog steeds zijn dat ze iets achterhouden.
Die vent op cnn beweert dat het qua afstand en brandstof 3000 miles wel kan.
Hebben ze de vele vliegbewegingen besproken? Lijkt me sterk als het kan, eerlijk gezegd.
Die 8:30 is geen feit he? Het is de theoretische maximale tijd dat het vliegtuig nog zou kunnen vliegen. ALS ie zuinig is geweest met kerosine, anders red je dat noooit.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
India en Pakistan beweren dat hij niet op hun radar zichtbaar is geweest. Stel ze hebben gelijk en dat het niet is omdat de radar uitstond dan valt dat stukje ook weg....wat dan, Myanmar?
Dan kan hij alleen nog gevlogen hebben via Bangladesh of Myanmar. Waren er Oeigoeren aan boord?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
Hebben ze de vele vliegbewegingen besproken? Lijkt me sterk als het kan, eerlijk gezegd.
Die 8:30 is geen feit he? Het is de theoretische maximale tijd dat het vliegtuig nog zou kunnen vliegen. ALS ie zuinig is geweest met kerosine, anders red je dat noooit.
Ja dat is een feit. Wat weet jij ervan dat ie dat anders NOOIT redt?
bij de persconferentie vanmorgen werd expliciet verteld dat er geen contact is gezocht of eisen zijn gesteld. kan natuurlijk nog steeds zijn dat ze iets achterhouden.
Ok, die had ik even gemist
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Is een flight 93 scenario mogelijk? Kapers schakelen piloten uit en vliegen richten Kuala Lumpur voor een aanslag. Een groep passagiers probeert de macht weer over te nemen, maar mislukt en het vliegtuig stort ergens neer op een -tot nu toe- onvindbare locatie.
Natuurlijk wel. Ze kunnen toch nagaan hoeveel kerosine in het vliegtuig zat em kijken naar de luchtstromen en vlieghoogtes die al bekend zijn. Dat moet voldoende zijn om een goede schatting te maken.
Je kan een schatting maken van een range. Dat is al niet gebeurd en daardoor is die 8:30 volkomen nutteloos. Het is het maximum, denken ze.
Dat is dus als de piloot zuinig vliegt.
We hebben aanwijzingen dat dat tussen 1:21 en 02:40 in ieder geval NIET het geval is geweest (heb je al wat kerosineverlies). Waarom zou dat tussen 02:40 en 08:11 (5,5 uur?!) ineens WEL het geval zijn? Dat is niet logisch.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hebben ze de vele vliegbewegingen besproken? Lijkt me sterk als het kan, eerlijk gezegd.
Die 8:30 is geen feit he? Het is de theoretische maximale tijd dat het vliegtuig nog zou kunnen vliegen. ALS ie zuinig is geweest met kerosine, anders red je dat noooit.
Ja dat bespreekt hij ook, hij zegt nog dat je flink moet klimmen om de himalaya over te gaan.
Maar, de co-piloot is nog gehoord tussen uitzetten Transponder en ASCAR, toch? Dus die is dan niet meteen door de gezagvoerder uitgeschakeld. Of was het juist de co-piloot?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
dank je, ja hij was aan het laden. Die himalaya over met nog UREN brandstof is natuurlijk niet moeilijk. Zeker niet moeilijker dan eerst naar Andaman en dan HELEMAAL naar Perth (1500 km ten westen). En waarom stopt ie nou?? Hij bespreekt de noordelijke route, maar de zuidelijke niet.
2000 miles naar het noorden (net Tibet is genoeg, je hoeft niet naar Kazachstan) of 4000 naar het zuiden, wat is logischer?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 23:21 schreef Uccie het volgende: Maar, de co-piloot is nog gehoord tussen uitzetten Transponder en ASCAR, toch? Dus die is dan niet meteen door de gezagvoerder uitgeschakeld. Of was het juist de co-piloot?
Ze weten niet wie er 'alright, good night' gezegd heeft.
Ik bedoel of de 8.11 ping cirkel recht over een klein eind zoals de cocos of christmas gaat?
De noordelijke boog loopt helemaal over land (kan je in principe overal landen), die zuidelijke zou PRECIES op een piepklein eilandje moeten vallen (waar je zo gespot wordt).
Lijkt me zwaar onwaarschijnlijk, eerlijk gezegd.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
De noordelijke boog loopt helemaal over land (kan je in principe overal landen), die zuidelijke zou PRECIES op een piepklein eilandje moeten vallen (waar je zo gespot wordt).
Lijkt me zwaar onwaarschijnlijk, eerlijk gezegd.
Ja lijkt mij ook een stuk onwaarschijnlijker, ik dacht ik los het hele mysterie even makkelijk op.
Christmas Island ligt er zo goed als pal op, Cocos Island ligt net een stukje binnen de cirkel.
Australië heeft toch al aangegeven geen gelande vliegtuigen gehad te hebben daar, of niet?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 23:31 schreef Pleun2011 het volgende: Ik wed om een krat bier dat de noordelijke cirkel onzin is en dat dat ding zuidelijk is gevlogen.. ik kom de krat t.z.t. wel incasseren
Ik ben het met je eens aangezien het nergens op een radar is verschenen.
Als je het merendeel van de media moet geloven is het vliegtuig ergens geland, sommige zeggen dat het daarna gebruikt kan worden voor terroristische doelen.
Ik ben het met je eens aangezien het nergens op een radar is verschenen.
Ehhh:
• Dat weet je niet; het wordt beweerd door de autoriteiten van Pakistan en India, is het daarmee ook echt waar? • Ik denk dat we kunnen vaststellen dat al die radar en andere plaatsbepaling niet zo goed/precies of betrouwbaar werkt, de enige echt harde conclusie van de afgelopen week • Je kan met (flight sim) ervaring boven andere vliegtuigen gaan hangen en zo radar ontwijken
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
dank je, ja hij was aan het laden. Die himalaya over met nog UREN brandstof is natuurlijk niet moeilijk. Zeker niet moeilijker dan eerst naar Andaman en dan HELEMAAL naar Perth (1500 km ten westen). En waarom stopt ie nou?? Hij bespreekt de noordelijke route, maar de zuidelijke niet.
2000 miles naar het noorden (net Tibet is genoeg, je hoeft niet naar Kazachstan) of 4000 naar het zuiden, wat is logischer?
Mooi filmpje. Het luchtruim van Australië zal je niet ongezien doorkomen, daarvoor is het te zwaar bewaakt. Tibet is zeker een vd opties. Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij ergens geland is in Bangladesh.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
In het geval het vliegtuig toch de noordelijke route heeft genomen via Bangladesh of Myanmar:
Xinjiang (de Oeigoeren)
Kan nog geen beter plaatje vinden, maar op deze staan 13 vliegvelden van Xinjiang (er zouden er 19 zijn). Enkele, zoals Aksu, Kuqa, Korla en Qeimo liggen m.i. ongeveer op 'de cirkel' net als de Tarim Basin met de Taklamakan woestijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
Mooi filmpje. Het luchtruim van Australië zal je niet ongezien doorkomen, daarvoor is het te zwaar bewaakt. Tibet is zeker een vd opties. Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij ergens geland is in Bangladesh.
Landen in Bangladesh komt niet overeen met de ping van 8.11
Logisch: • politieke doeleinden/een groter geheel dan wij meekrijgen/gefragmenteerde en tegenstrijdige informatie lijkt uit politiek motief van de Maleisische overheid (tot een rel met China aan toe) • Veel meer belangen in Oeigoerie/Kazachstan+Rusland/Myanmar/Tibet dan op Cocos eiland of Christmas eiland • Veel makkelijker ongemerkt land betreden in Azië dan in Australië • tegen de klok invliegen geeft je meer nacht
Niet logisch: • Eerst rondjes vliegen en dan "nou ja, dan dump ik hem maar in de Indische Oceaan"
Onmogelijk - in mijn ogen, overtuig me van het tegendeel!: • Eerst veel kerosine verbruiken met rondjes vliegen, stijgen, dalen • En dan nog 7,5 uur doorvliegen en gePINGD worden
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 23:33 schreef gijsman het volgende: Als je het merendeel van de media moet geloven is het vliegtuig ergens geland, sommige zeggen dat het daarna gebruikt kan worden voor terroristische doelen.
Ja maar als we Van Gaal mogen geloven dan hoeven we van de media geen hoge pet op te hebben..
Ja maar als we Van Gaal mogen geloven dan hoeven we van de media geen hoge pet op te hebben..
Daar heeft de Grote Baas dan ook helemaal gelijk in.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
• Ik denk dat we kunnen vaststellen dat al die radar en andere plaatsbepaling niet zo goed/precies of betrouwbaar werkt, de enige echt harde conclusie van de afgelopen week
Ehhh wat? Door wie is dat vastgesteld? Door jou? Of is er gezegd dat er al vaker vliegtuigen door Pakistan, India, zijn gevlogen zonder op de radar te verschijnen? Ik heb er nog niet van gehoord in ieder geval.
Zo'n radar werkt doordat die op een bepaalde graad een signaal terug krijgt. Dat je op 2 verschillende hoeken wat terug krijgt moet te zien zijn
De bron is beweringen van mensen met meer flight sim ervaring in een eerder deel.
Als je een linkje hebt; heel graag! Dan gaat dat in de OP. Onder spoilers, mobiele scrollers
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ehhh wat? Door wie is dat vastgesteld? Door jou? Of is er gezegd dat er al vaker vliegtuigen door Pakistan, India, zijn gevlogen zonder op de radar te verschijnen? Ik heb er nog niet van gehoord in ieder geval.
De radar op het Maleisisch schiereiland heeft ook niks opgepikt, wel?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Natuurlijk heeft die geen bron man, dit hersenspinsel heb ik gisternacht persoonlijk gespuid hier op het forum. En nu brengt hij het als 'mogelijk'
Het is natuurlijk heel logisch.
Die radar doet niet anders dan vlekjes constateren. Een iets groter vlekje door een "dubbel" vliegtuig merkt een slaperige Pakistaan echt niet hoor.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Is er in dit tijdperk nog wel ergens een vliegveld in de wereld waar een 777 kan landen en wat ook echt in omstreken ombemand/onbewoond is?
Want als je ook omstanders moet gaan omkomen dan wordt het imo. ongeloofwaardig...
Daarom; veel logischer in een woestijn als die van Centraal-Azie.
Een geoefend piloot kan daar bij zonsopgang (die tijd is het ongeveer daar) prima landen, lijkt me.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En zeker niet als die nog een beetje van de opium gesnoept heeft. Ik bedoel, als ik vandaag zie wat morfine met iemand kan doen..
Please, laten we het inhoudelijk houden, eight.
Ik zou er niet aan willen, ik vind het nog knap als iemand kan posten met dat spul op (geen ervaring mee gelukkig).
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dank voor de roddels, Mylene! En netjes gepresenteerd.
De OP is iets te serieus opgezet voor de Daily Mail als bron, maar de belangrijkste punten staan al in de OP.
Doe mee met de speculatie (en maak een kaartje), wat denk jij?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Maar twee vlekjes op ongeveer dezelfde plek maar met en verschillende hoogte valt wel op
Dat hangt er maar net vanaf hoe verschillend die is.
Zaharie heeft 18.000 echte en wie weet hoeveel flight sim vlieguren?
In al deze waanzin die we nu gezien hebben kan een stuntje van hoe dicht kan ik ongemerkt boven/achter een vliegtuig hangen er ook wel bij.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Er zijn vast plekken waar weinig mensen zijn. En het moet je maar net opvallen en je moet er net op Letten.
Ergens in Tibet, waar geen internetverbindingen zijn? Koekie, en de wereld komt het niet snel te weten.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 23:50 schreef MrBanaan1 het volgende: Geheel offtopic, maar vroeg ik me gewoon af: kan een 777 technische gezien een looping doen?
Just out of curiousity
Zou een leuke zijn voor de Mythbusters
❤ Rozen zijn rood ❤ ❤ Viooltjes zijn blauw ❤ ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Op zondag 16 maart 2014 23:50 schreef MrBanaan1 het volgende: Geheel offtopic, maar vroeg ik me gewoon af: kan een 777 technische gezien een looping doen?
Just out of curiousity
Nee, ik meen dat hij dan breekt door G-krachten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Ik blijf het vaag vinden dat het vliegtuig nog niet gevonden is. 240 passagiers aan boord met smartphones met apps die continu posities bijhouden. Alleen daardoor is het toch al onmogelijk om compleet te verdwijnen?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼 Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Maar zou het andere vliegtuig dat dan zelf niet opmerken?
Dat moet je zien te vermijden. Een zwaar geoefend piloot als Zaharie kan dat wel denk ik.
Ik hoorde in 1 van die filmpjes dat grondradar helemaal niet precies is; het registreert alleen dat er iets langskomt, hoe hoog (ongeveer!) en hoe groot. Ik zoek nog een goeie bron om het te slechten.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef Pandaplint het volgende: Ik blijf het vaag vinden dat het vliegtuig nog niet gevonden is. 240 passagiers aan boord met smartphones met apps die continu posities bijhouden. Alleen daardoor is het toch al onmogelijk om compleet te verdwijnen?
In het Himalaya gebergte of in de woestijn staan weinig steunzenders. Zolang er in Nederland nog dorpen zijn zonder bereik, verbaast mij dat in elk geval niet.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef Pandaplint het volgende: Ik blijf het vaag vinden dat het vliegtuig nog niet gevonden is. 240 passagiers aan boord met smartphones met apps die continu posities bijhouden. Alleen daardoor is het toch al onmogelijk om compleet te verdwijnen?
Naar mate de informatie toeneemt begin ik het juist steeds beter te begrijpen waarom het vliegtuig nog niet gevonden is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Op zondag 16 maart 2014 23:50 schreef MrBanaan1 het volgende: Geheel offtopic, maar vroeg ik me gewoon af: kan een 777 technische gezien een looping doen?
Just out of curiousity
Ik denk dat hij naar beneden zal vallen door gebrek aan lift/stuwing wanneer hij verticaal vliegt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼 Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Op zondag 16 maart 2014 23:50 schreef MrBanaan1 het volgende: Geheel offtopic, maar vroeg ik me gewoon af: kan een 777 technische gezien een looping doen?
Just out of curiousity
Het toestel kan max 2,5g en -1,0g aan, bij een looping komen meer krachten vrij denk ik.
In het Himalaya gebergte of in de woestijn staan weinig steunzenders. Zolang er in Nederland nog dorpen zijn zonder bereik, verbaast mij dat in elk geval niet.
Ja precies. Als mensen het daar zien duurt het heel lang voordat dat nieuws onder in de bewoonde wereld is.
Dank voor de roddels, Mylene! En netjes gepresenteerd.
De OP is iets te serieus opgezet voor de Daily Mail als bron, maar de belangrijkste punten staan al in de OP.
Doe mee met de speculatie (en maak een kaartje), wat denk jij?
Ik denk dat de Boeing ergens geland is. Het lijkt allemaal zo bewust te zijn gegaan, apparatuur dat uit stond. Misschien een politiek doel. Of anders zelfmoord.
Ik vermoed dat daar weinig vlakke gebieden zijn waar je ongemerkt kunt landen.
! De Gobi is een van de droogste verlaten plekken ter wereld.
Wat is moeilijker? Een grote 777 op een eilandje Cocos kwijt, of op een enorme intermontane vlakte??
Tibetaanse Hoogvlakte heet niet voor niets zo.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef Pandaplint het volgende: Ik blijf het vaag vinden dat het vliegtuig nog niet gevonden is. 240 passagiers aan boord met smartphones met apps die continu posities bijhouden. Alleen daardoor is het toch al onmogelijk om compleet te verdwijnen?
"Luister, dit is een kaping, lever allemaal je telefoons in, je wordt gefouilleerd, dus geen zin om tegen te werken"
En dan een vliegtuig vol Aziaten? Die luisteren wel.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Maar wat heb je er precies aan om een vliegtuig (met 100+ passagiers) ergens in de middle-of-nowhere aan de grond te zetten. Mocht je willen gijzelen had je dat allang kenbaar gemaakt om wat te eisen ofzo. Mocht je iets terroristisch willen doen moet je in de middle of nowhere dat vliegtuig weer vullen met kerosine en weer van de grond krijgen.
Op zondag 16 maart 2014 23:57 schreef Fides het volgende: Maar wat heb je er precies aan om een vliegtuig (met 100+ passagiers) ergens in de middle-of-nowhere aan de grond te zetten. Mocht je willen gijzelen had je dat allang kenbaar gemaakt. Mocht je iets terroristisch willen doen moet je in de middle of nowhere dat vliegtuig weer vullen met kerosine en weer van de grond krijgen.
Meen je dat terroristen die explosiefen en wapens kunnen krijgen geen kerosine kunnen regelen
Een wapen tegen je hoofd is vrij universeel. Maar het zou wel het overgaan van dat mobieltje kunnen verklaren. Kan natuurlijk ook dat die persoon is bestolen op het vliegveld en de telefoon helemaal niet meer bij zich had
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Een wapen tegen je hoofd is vrij universeel. Maar het zou wel het overgaan van dat mobieltje kunnen verklaren. Kan natuurlijk ook dat die persoon is bestolen op het vliegveld en de telefoon helemaal niet meer bij zich had
Kan natuurlijk ook gewoon dat het waar is wat de providers zeggen, en dat het mobieltje in feite helemaal niet overgaat.
Een wapen tegen je hoofd is vrij universeel. Maar het zou wel het overgaan van dat mobieltje kunnen verklaren. Kan natuurlijk ook dat die persoon is bestolen op het vliegveld en de telefoon helemaal niet meer bij zich had
Meen je dat terroristen die explosiefen en wapens kunnen krijgen geen kerosine kunnen regelen
Nou, succes met een tankwagen (met juiste 'slurf' enzo) in de middle of nowhere krijgen. Er zijn onderweg naar de middle of nowhere (middenin de gobi woestijn) ook geen tankstations om de tankwagen zelf bij te tanken hè.
Op zondag 16 maart 2014 23:57 schreef Fides het volgende: Maar wat heb je er precies aan om een vliegtuig (met 100+ passagiers) ergens in de middle-of-nowhere aan de grond te zetten. Mocht je willen gijzelen had je dat allang kenbaar gemaakt om wat te eisen ofzo. Mocht je iets terroristisch willen doen moet je in de middle of nowhere dat vliegtuig weer vullen met kerosine en weer van de grond krijgen.
Gewoon voltanken met een tankwagen en dan weer opstijgen?
Nou, succes met een tankwagen (met juiste 'slurf' enzo) in de middle of nowhere krijgen. Er zijn onderweg naar de middle of nowhere ook geen tankstations om de tankwagen zelf bij te tanken hè.
Klopt. Maar als jij de connecties hebt om mensen te regelen die een vliegtuig kapen en ook honderden wapens krijgt, dan geloof mij maar dat dat het minste probleem is.
Anderhalve dag na de vermissing, heeft een nabestaande het mobieltje hpgebeld van iemand aan boord, en dat ging over ipv de melding dat het nummer niet in gebruik was of wat dan. Dus dat leidde tot wat commotie, maar volgens de provider, kan dat zo klinken voor de beller, terwijl het mobiel niet in gebruik is.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op maandag 17 maart 2014 00:02 schreef MrBanaan1 het volgende: Klopt. Maar als jij de connecties hebt om mensen te regelen die een vliegtuig kapen en ook honderden wapens krijgt, dan geloof mij maar dat dat het minste probleem is.
Ach, de broer van de nicht van mijn kapper kan dat zo voor je regelen. De vader van de zwager van de buurvrouw van zijn schoonzus werkt bij BP Balochistan.
Gewoon voltanken met een tankwagen en dan weer opstijgen?
1) zijn er wegen (verhard, met tankstations along the way enzo) naar de middle of nowhere die een tankwagen erheen kunnen brengen? 2) waar haal je de juist equipment vandaan om even een vliegtuig bij te tanken? 3) heb je in de middle of nowhere een lekkere startbaan om zo op te stijgen?
Ik denk zelf dat de zuidelijke route het meest voor de hand liggende is. Volgens mij is het uiteindelijk toch een zelfmoordactie van de piloot. Dat is wel de meest simpele verklaring, alleen de omweg is dan merkwaardig. Maar stel nou dat de piloot geïnspireerd was door AF447 en hij het toestel wilde laten verdwijnen, dan is de zuid Indische Oceaan de ideale locatie.
Anderhalve dag na de vermissing, heeft een nabestaande het mobieltje hpgebeld van iemand aan boord, en dat ging over ipv de melding dat het nummer niet in gebruik was of wat dan. Dus dat leidde tot wat commotie, maar volgens de provider, kan dat zo klinken voor de beller, terwijl het mobiel niet in gebruik is.
Klopt. Maar als jij de connecties hebt om mensen te regelen die een vliegtuig kapen en ook honderden wapens krijgt, dan geloof mij maar dat dat het minste probleem is.
Wapens zijn in 98% van de wereld natuurlijk helemaal niet speciaal hè. Tankwagens om vliegtuigen bij de tanken zie je niet dagelijks.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op maandag 17 maart 2014 00:06 schreef Uccie het volgende: Ik ga in elk geval slapen, morgen weer aan het werk. Duik in de pauze nog wel op denk ik......en ik wil ping-nieuws
1) zijn er wegen (verhard, met tankstations along the way enzo) naar de middle of nowhere die een tankwagen erheen kunnen brengen? 2) waar haal je de juist equipment vandaan om even een vliegtuig bij te tanken? 3) heb je in de middle of nowhere een lekkere startbaan om zo op te stijgen?
Als het gepland is dan is het voltanken van dat ding wel het kleinste probleem. Als je op zoiets kan landen kan je er toch ook weer opstijgen?
Als het gepland is dan is het voltanken van dat ding wel het kleinste probleem. Als je op zoiets kan landen kan je er toch ook weer opstijgen? [ afbeelding ]
Je kan hier niet landen en niet opstijgen, wie heeft dat eigenlijk bedacht Wat een onzin, en wat is dan de reden? Grote bullshit als je het mij vraagt. Als TheStranger (als piloot zijnde) mij kan vertellen dat je daar een B777 aan de grond kan zetten, dan geloof ik het, eerder niet.
Op maandag 17 maart 2014 00:07 schreef DeParo het volgende: Wat was nou die satellietentheorie dat het vliegtuig waarschijnlijk ergens in een stuk te vinden is?
Het vliegtuig is om 8.11 gepinged door een satelliet.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Je kan hier niet landen en niet opstijgen, wie heeft dat eigenlijk bedacht Wat een onzin, en wat is dan de reden? Grote bullshit als je het mij vraagt. Als TheStranger (als piloot zijnde) mij kan vertellen dat je daar een B777 aan de grond kan zetten, dan geloof ik het, eerder niet.
Ze kunnen die vliegtuigen zelfs op het water laten landen, een verharde woestijnvlakte moet dan ook wel lukken toch?
Je kan hier niet landen en niet opstijgen, wie heeft dat eigenlijk bedacht Wat een onzin, en wat is dan de reden? Grote bullshit als je het mij vraagt. Als TheStranger (als piloot zijnde) mij kan vertellen dat je daar een B777 aan de grond kan zetten, dan geloof ik het, eerder niet.
Ik heb 0 uur vliegervaring ook op sims, maar gewoon redenerend; het moeilijkste (voor een ervaren piloot als Zaharie niet) lijken me de valwinden achter de Himalaya. Een hoogvlakte op 5 kilometer met onvoorspelbare windpatronen.
Maar qua terrein is misschien alleen een zoutmeer makkelijker. Het is keivlak, zie die topografische kaart met die ster en de foto.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Je kan hier niet landen en niet opstijgen, wie heeft dat eigenlijk bedacht Wat een onzin, en wat is dan de reden? Grote bullshit als je het mij vraagt. Als TheStranger (als piloot zijnde) mij kan vertellen dat je daar een B777 aan de grond kan zetten, dan geloof ik het, eerder niet.
Kun je prima landen, die kameel rent wel weg hoor.
Als het gepland is dan is het voltanken van dat ding wel het kleinste probleem. Als je op zoiets kan landen kan je er toch ook weer opstijgen? [ afbeelding ]
Landen lijkt me een stug eenvoudiger dan opstijgen. Met opstijgen moet je snelheid kunnen maken enzo. Nouja, mij niet. Tienduizenden liters kerosine op een verlaten plek krijgen is volgens mij helemaal niet zo eenvoudig. Tenzij je het met een vliegtuig doet. Ik zie enorm zware voertuigen (we hebben het over tientonners ofzo) niet duizenden kilometers door de woestijn rijden.
Op maandag 17 maart 2014 00:05 schreef Arthur_Spooner het volgende: Ik denk zelf dat de zuidelijke route het meest voor de hand liggende is. Volgens mij is het uiteindelijk toch een zelfmoordactie van de piloot. Dat is wel de meest simpele verklaring, alleen de omweg is dan merkwaardig. Maar stel nou dat de piloot geïnspireerd was door AF447 en hij het toestel wilde laten verdwijnen, dan is de zuid Indische Oceaan de ideale locatie.
Wat die man nu bereikt wilde hij misschien, dat mensen weken maanden jaren over hem praten
Landen lijkt me een stug eenvoudiger dan opstijgen. Met opstijgen moet je snelheid kunnen maken enzo. Nouja, mij niet. Tienduizenden liters kerosine op een verlaten plek krijgen is volgens mij helemaal niet zo eenvoudig. Tenzij je het met een vliegtuig doet. Ik zie enorm zware voertuigen (we hebben het over tientonners ofzo) niet duizenden kilometers door de woestijn rijden.
Er zullen vast ook verharde vlaktes zijn richting Kazachstan of Xinjiang, misschien wat makkelijker bereikbaar. Een of twee tankwagens erheen rijden en volgooien.
Tuurlijk joh. Absoluut. Vooral de KLB posts die "fipo" bevatten vind ik persoonlijk erg veel diepgang hebben.
Ik ga voor kwantiteit in plaats van kwaliteit.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Er zullen vast ook verharde vlaktes zijn richting Kazachstan of Xinjiang, misschien wat makkelijker bereikbaar. Een of twee tankwagens erheen rijden en volgooien.
Waarom wil je weg daar dan? Daar kan je de gijzelaars toch stallen en lekker afwachten?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Er zullen vast ook verharde vlaktes zijn richting Kazachstan of Xinjiang, misschien wat makkelijker bereikbaar. Een of twee tankwagens erheen rijden en volgooien.
Welja, ze kunnen ook gewoon op JFK airport landen en aan Joe Pumpstation vragen of hij hem volgooit.
Maar India heeft niets gezien op de radar....en het wordt hier bevestigd dat niet alle systemen altijd ingeschakeld waren. Dus lijkt mij dat niet gezien niet hetzelfde is als daadwerkelijk niet overheen gevlogen.
En nu echt slapen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Welja, ze kunnen ook gewoon op JFK airport landen en aan Joe Pumpstation vragen of hij hem volgooit.
Je doet net alsof kerosine zo ontzettend moeilijk te verkrijgen is . Op het kaartje in dit topic zie je trouwens dat er ook genoeg vliegvelden in xinjiang zijn.
Heeft de Dalai Lama al gereageerd op het schokkende nieuws dat er 154 "landgenoten" zijn verdwenen?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je doet net alsof kerosine zo ontzettend moeilijk te verkrijgen is . Op het kaartje in dit topic zie je trouwens dat er ook genoeg vliegvelden in xinjiang zijn.
Nouja, het landen op een (extreem) desolate plek en de verkrijgen en vervoeren van (tien)duizenden liters kerosine naar die desolate plek bijt elkaar wel een beetje, ja. Denk je nou echt dat de Chinezen het luchtruim in Xinjiang niet in de gaten houden?
China: al-Qaida traint Oeigoeren Toegevoegd: vrijdag 14 mrt 2014, 15:23 Update: vrijdag 14 mrt 2014, 16:20 China beschuldigt Pakistan ervan Oeigoerse extremisten onderdak te geven. Die zouden in het grensgebied met Afghanistan worden voorbereid op het plegen van aanslagen in China.
De leider van de Oeigoeren, Abdoullah Mansour, zei in een telefonisch interview met persbureau Reuters dat zijn strijders zich voorbereiden om vergeldingsaanvallen uit te voeren op Chinees grondgebied. De Oeigoeren vormen een grote minderheid in de westelijke regio Xinjiang in China, waar ze strijden voor onafhankelijkheid. Ze zeggen dat de Chinese autoriteiten hun cultuur en religie verstikken.
Aanslagen Mansour sprak kort vanuit een geheime locatie. Reuters meldt dat zijn mobiele telefoon een Afghaanse sim-card bevatte. Hij zei dat de strijd tegen China de opdracht is van alle moslims. "China is de vijand van alle moslims, we hebben plannen voor veel aanslagen in China", zei Mansour via een tolk.
Volgens bronnen bij de Pakistaanse inlichtingendienst zijn de Oeigoerse strijders als eregasten ontvangen in de trainingskampen in Noord-Waziristan.
Bondgenoten China heeft zijn bondgenoot Pakistan opgeroepen de Oeigoeren uit het schimmige grensgebied met Afghanistan te verjagen. De Taliban en al-Qaida hebben het daar voor het zeggen. Pakistan schat het aantal Oeigoerse strijders in de regio op 400.
Bij aanslagen in China wijst Peking vaak naar de Oeigoeren. Een massale steekpartij twee weken geleden op het station van Kunming met 29 doden was volgens China ook het werk van Oeigoerse extremisten.
Nouja, het landen op een (extreem) desolate plek en de verkrijgen en vervoeren van (tien)duizenden liters kerosine naar die desolate plek bijt elkaar wel een beetje, ja. Denk je nou echt dat de Chinezen het luchtruim in Xinjiang niet in de gaten houden?
Tienduizenden liters hoeft maar 1 tankwagen te zijn. Huur je even op een van de vele lokale vliegvelden.
De rode lijn is de lijn die ergens naar de Indische Oceaan loopt. De gele lijn waar ik ongeveer verwacht dat het vliegtuig zal landen mocht dat het geval zijn.
Ik stel echter dat ik de rode lijn wat waarschijnlijker acht. De piloot had een reden om zelfmoord te plegen, althans dat vond hij dan zelf, politiek teleurgesteld, waarschijnlijk privé-problemen, en dan ten slotte de veroordeling van die oppositieleider. Ik vrees dat hij zijn co-piloot heeft vermoord en vervolgens op wat voor manier dan ook met behulp van afleidingsmanoeuvres koers heeft gezet richting de Indische Oceaan en daar ergens het vliegtuig heeft doen laten neerkomen (en niet in een stuk).
De gele lijn acht ik minder waarschijnlijk maar in dat geval is de piloot niet de kaper maar de co-piloot met behulp van Maleisische terroristen. Het vliegtuig staat dan in de omgeving van West-China, Pakistan, Tadzjikistan of wellicht Afghanistan mocht dat haalbaar zijn. De piloot heeft de radar vermeden door via grensgebieden te gaan vliegen en de Himalaya. Tibet zie ik minder als een mogelijkheid omdat groeperingen daar minder gebruik maken van dit soort methodes. Dit lijkt me geen eenmansactie maar gecoördineerd en dan heb je toch al snel te maken met een terroristennetwerk en die vind je in een van die landen veel.
Tienduizenden liters hoeft maar 1 tankwagen te zijn. Huur je even op een van de vele lokale vliegvelden.
Ja, werkt dat zo? Lijkt me sterk. Die wegen zijn vet onbegaanbaar daar. Dat kost dagen.
Beter verstop je je gijzelaars daar. Wegvliegen brengt nieuwe risico's met zich mee, waarom die nemen?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, werkt dat zo? Lijkt me sterk. Die wegen zijn vet onbegaanbaar daar. Dat kost dagen.
Beter verstop je je gijzelaars daar. Wegvliegen brengt nieuwe risico's met zich mee, waarom die nemen?
Is ook alleen nodig wanneer je wilt wegvliegen. Dat het dagen duurt verklaard natuurlijk wel waarom ze nog niet gevonden zijn, ze wachten nog op de tankwagen om op te kunnen stijgen :p
De rode lijn is de lijn die ergens naar de Indische Oceaan loopt. De gele lijn waar ik ongeveer verwacht dat het vliegtuig zal landen mocht dat het geval zijn.
Ik stel echter dat ik de rode lijn wat waarschijnlijker acht. De piloot had een reden om zelfmoord te plegen, althans dat vond hij dan zelf, politiek teleurgesteld, waarschijnlijk privé-problemen, en dan ten slotte de veroordeling van die oppositieleider. Ik vrees dat hij zijn co-piloot heeft vermoord en vervolgens op wat voor manier dan ook met behulp van afleidingsmanoeuvres koers heeft gezet richting de Indische Oceaan en daar ergens het vliegtuig heeft doen laten neerkomen (en niet in een stuk).
De gele lijn acht ik minder waarschijnlijk maar in dat geval is de piloot niet de kaper maar de co-piloot met behulp van Maleisische terroristen. Het vliegtuig staat dan in de omgeving van West-China, Pakistan, Tadzjikistan of wellicht Afghanistan mocht dat haalbaar zijn. De piloot heeft de radar vermeden door via grensgebieden te gaan vliegen en de Himalaya. Tibet zie ik minder als een mogelijkheid omdat groeperingen daar minder gebruik maken van dit soort methodes. Dit lijkt me geen eenmansactie maar gecoördineerd en dan heb je toch al snel te maken met een terroristennetwerk en die vind je in een van die landen veel.
Ik kwam deze theorie van iemand op een of ander piloten forum tegen en kan me hier wel heel erg in vinden;
quote:
What appears to be an important chain of consistency in terms of all of the information that we have is that every significant occurrence seems to have the effect, intended or not, of making it harder to track the location of this plane. Comms termination as are crossing FIRs ACARS termination Travel backtrack between Malaysian and Thai airspace at FL295 Feint to the north, then heading to the south I have seen no simple explanation of why all of these strange events should occur other than because some sentient individual is willing them. All of them suggest that this individual doesn't want this plane to be found, ever. If this person wanted to head to the Stans, why didn't they commandeer one of the many flights from KL that head towards Europe? Far few tracks would need to be covered. The idea that this plane secretly landed is beyond far-fetched. Further, I see hundreds of millions of dollars being spent by dozens of governments looking at sea, not at land.
While I have no crystal ball, it seems certain that this individual had to have extensive knowledge of T7 systems, as well as extensive knowledge of flight surveillance systems in SE Asia. This individual would also have to be well-placed to effectuate this plan on the plane. One of the flight deck crew seems to be the most likely possibility. Shooting the companion pilot or getting him off the flight deck and then turning off the A/C packs and opening the outflow would incapacitate everyone behind the flight deck door in short order -- especially if the altitude was in the >FL350 range.
The aforementioned analysis is based on consistent logic. I am not a psychologist and cannot venture a guess as to why this pilot may have done this. Hatred at MAS, hatred at the Malaysian government, upset at home situation -- or perhaps wanted to end his career as a lost icon that lives forever in aviation history -- such as Amelia Earhart or D. B. Cooper.
All of this suggests that this plane headed southwest into the furthest and deepest location of the Indian Ocean -- say halfway between Australia and Diego Garcia. Given the remoteness of this area, its bad weather for surface navigation, and its great depth, this is where the plane was crashed.
While I hold out hope that we may find some floating evidence of the crash, I am betting that in my remaining lifetime the actual plane will not be found, and no final proof will be established as to exactly what happened, or why.
Waarom überhaupt laten leven? Geld vragen voor die gasten is veel te riskant, kun je beter het vliegtuig verpatsen.
Politiek pressiemiddel van Oegoeirse/Tibetaanse en Maleise oppositie.
Hoop belangen daar. Vermoorden is zonde.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Politiek pressiemiddel van Oegoeirse/Tibetaanse en Maleise oppositie.
Hoop belangen daar. Vermoorden is zonde.
Beide groepen zijn apart te slecht georganiseerd (Maleisische oppositie is politiek), de Tibetaanse oppositie zie ik dit simpelweg niet voor elkaar krijgen, de Oegoeirse oppositie zou nog gebruik kunnen maken van relaties met bepaalde terreurnetwerken in die regio waar ze vast wel eens vaker gebruik van hebben gemaakt.
Op maandag 17 maart 2014 00:29 schreef Arthur_Spooner het volgende: Ik kwam deze theorie van iemand op een of ander piloten forum tegen en kan me hier wel heel erg in vinden;
All of this suggests that this plane headed southwest into the furthest and deepest location of the Indian Ocean -- say halfway between Australia and Diego Garcia. Given the remoteness of this area, its bad weather for surface navigation, and its great depth, this is where the plane was crashed.
Op maandag 17 maart 2014 00:33 schreef hmmmz het volgende: Ik vind het scenario dat het stiekem aan de grond is gezet toch veel spannender om over te praten.
Ja dat is het hem nou juist, we raken de realiteit een beetje kwijt hier Bepaalde mensen tenminste.
Op maandag 17 maart 2014 00:33 schreef Draailamp het volgende: Gezagvoerder heeft video gezien over jsilbreaking van ipads en iphones lees ik op twitter
Op maandag 17 maart 2014 00:33 schreef hmmmz het volgende: Ik vind het scenario dat het stiekem aan de grond is gezet toch veel spannender om over te praten.
Tot we het vliegtuig vinden zal het ook een optie blijven, misschien zelfs daarna, haha.
Om maar eens te schieten op deze theorie, waarom dan achteloos je vliegtuig laten crashen? Dan is het toch veel spannender om er ook iets mee te doen. Denk je niet? Persoon zet dus bepaalde apertuur uit om daarna het vliegtuig in zee te pleuren zodat het nooit gevonden kan worden en niemand weet wat er gebeurd is? Klinkt niet echt logisch toch.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Die film komt er sowieso wel, daar durf ik m'n hand wel voor in het vuur te steken.
Godzilla vs. MH370
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Om maar eens te schieten op deze theorie, waarom dan achteloos je vliegtuig laten crashen? Dan is het toch veel spannender om er ook iets mee te doen. Denk je niet? Persoon zet dus bepaalde apertuur uit om daarna het vliegtuig in zee te pleuren zodat het nooit gevonden kan worden en niemand weet wat er gebeurd is? Klinkt niet echt logisch toch.
Als je er een einde aan wilt maken klinkt dat juist wel logisch, hij hoefde toch geen statement te maken. Hij wilde gewoon dood, thats it, en het liefst zonder dat iemand met zekerheid wist wat hij gedaan had. En waarom zou hij 'iets' moeten doen met het vliegtuig? Het is geen terrorist, hij hoefde niet perse ergens in te vliegen.
Als je er een einde aan wilt maken klinkt dat juist wel logisch, hij hoefde toch geen statement te maken. Hij wilde gewoon dood, thats it, en het liefst zonder dat iemand met zekerheid wist wat hij gedaan had. En waarom zou hij 'iets' moeten doen met het vliegtuig? Het is geen terrorist, hij hoefde niet perse ergens in te vliegen.
Als je dood wilt hoef je toch geen moeite te doen om apparatuur uit te schakelen en dergelijke? Dan gooi je toch gewoon die kist in de zee?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Als je er een einde aan wilt maken klinkt dat juist wel logisch, hij hoefde toch geen statement te maken. Hij wilde gewoon dood, thats it, en het liefst zonder dat iemand met zekerheid wist wat hij gedaan had. En waarom zou hij 'iets' moeten doen met het vliegtuig? Het is geen terrorist, hij hoefde niet perse ergens in te vliegen.
Idd. De moeite die hij ervoor gedaan heeft is puur om een statement te maken of veel publiciteit te creëren. Meer dan dat is onwaarschijnlijk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Als je er een einde aan wilt maken klinkt dat juist wel logisch, hij hoefde toch geen statement te maken. Hij wilde gewoon dood, thats it, en het liefst zonder dat iemand met zekerheid wist wat hij gedaan had. En waarom zou hij 'iets' moeten doen met het vliegtuig? Het is geen terrorist, hij hoefde niet perse ergens in te vliegen.
Juist. Speculaties moeten ook niet te lang duren, daar krijg je bizarre vermoedens van haha
Als je dood wilt hoef je toch geen moeite te doen om apparatuur uit te schakelen en dergelijke? Dan gooi je toch gewoon die kist in de zee?
zou ik ook zeggen, maar het zou een "kijk mij stoer zijn" kunnen zijn.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog