SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 20:50:45 ]
Hoe vind je de OP, Roboi?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die 'niet goed, geld terug'-garantie kunnen de reizigers nu ook wel vergeten.
quote:- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
Wel wat meer info geven over waar diegene zich kan aanmelden. Anders blijft iedereen als nog wegquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Risicovolle vraag nu Koala in het topic rondhangt.
Dan ga ik wel in zijn plek.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Koala kaulo juka die doet sowieso al niet mee.
Niet gewoon hosselen met curvefever-doeleindenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet gewoon hosselen via curvefever-doeleinden
Ja hè!!!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Nou flips wat een keus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Rodawa het volgende:
Zo'n plotselinge piek van Dima's bezoeken in je fotoboek, je zou bijna denken dat er DM-contact heeft plaatsgevonden oid.
Je bent zelf duld.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik duld niet belachelijk te worden gemaakt.
Ja, schiet nu maar op met die loting, ik heb niet de hele dag de tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Mensen die dat niet doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet gewoon hosselen met curvefever-doeleinden
Ongelooflijk. Zometeen hebben we nog hulp nodig bij het uitzoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn keuze wel gemaakt hoor. Jij dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen.Niet weten hoe effectief dat is.
(kut snow)
[..]
Ongelooflijk. Zometeen hebben we nog hulp nodig bij het uitzoeken.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Rodawa het volgende:
Toto heeft zich afgemeld voor de loting, zo heeft hij mij in DM laten weten.
Helaas mag ik geen DM's posten.
Hoera Rodawa wint yeyyee
Als jij je keuze hebt gemaakt en aangezien ik volle vertrouwen in je heb, mag jij de beslissing maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb mijn keuze wel gemaakt hoor. Jij dan.
Ik denk toto.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij je keuze hebt gemaakt en aangezien ik volle vertrouwen in je heb, mag jij de beslissing maken.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toto it is. Toto je mag de 23e van juni bij Snow en mij slapen.
We geven rodawa wel een bosje verlepte rozen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil dat al.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe een paar rode rozen en een witte. Die witte toont dan hoop aan.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We geven rodawa wel een bosje verlepte rozen.
Nee.quote:
En dat zeg jij, de verslinder van negerpiemelsquote:Op zondag 16 maart 2014 21:08 schreef Snowbells het volgende:
Succes. Heb je tenminste iets positiefs in je leven.
Namelijk aids
Kom vechtenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Zag je die steek in post #53, Mortaxx?? En dat van een mede #TeamGZB'er.
Ze is pot en met mij. Hjbquote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
En dat zeg jij, de verslinder van negerpiemels
Ik stel een royement voorquote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Zag je die steek in post #53, Mortaxx?? En dat van een mede #TeamGZB'er.
Wat wil je nu zeggen vriendje, jij hebt de hele plaatselijke peuterspeelzaal al gehosseld. #TeamGZB #agree #or #GTFOquote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
En dat zeg jij, de verslinder van negerpiemels
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen vriendje, jij hebt de hele plaatselijke peuterspeelzaal al gehosseld. #TeamGZB #agree #or #GTFO
Was wel een leuke filmquote:
Maar jij bent mijn grootste aanwinst.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen vriendje, jij hebt de hele plaatselijke peuterspeelzaal al gehosseld. #TeamGZB #agree #or #GTFO
dis black gurl be independent boy u cant handle me cant hav me loll xx god bless mi soulquote:Op zondag 16 maart 2014 21:16 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn grootste aanwinst.
Hoiquote:
Ik kan het weer niet laten » omw.quote:
Dat was een andere host, het gebeurt nu niet meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vorige keer werd ik na een half uur wachten gekickt :S "S
Je moest gewoon komen flipsquote:
Amaquote:
Nope sorryquote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef Rodawa het volgende:
Hoi Kirby, lang niet gezien. Kom je ook curven?
Ik ben net thuisquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry Elbee. Ik heb nog weinig FOK!films gemist, maar deze moest ik echt overslaan.
Top! En daar?quote:
Er komt heus een moment waarop we elkaar toevalligerwijs ontmoeten. En anders ga ik wel een keer shoppen in Rotterdam en dan ga jij ook shoppen en dan zo in ene komen we elkaar tegen.quote:
quote:
Moooooiquote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er komt heus een moment waarop we elkaar toevalligerwijs ontmoeten. En anders ga ik wel een keer shoppen in Rotterdam en dan ga jij ook shoppen en dan zo in ene komen we elkaar tegen.
Gewoon elke Albert Heijn daar af gaanquote:Op zondag 16 maart 2014 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er komt heus een moment waarop we elkaar toevalligerwijs ontmoeten. En anders ga ik wel een keer shoppen in Rotterdam en dan ga jij ook shoppen en dan zo in ene komen we elkaar tegen.
Euroland?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
Bestaan er in Nederland eigenlijk ook winkels net zoals 99 cent winkels zoals in Amerika?
Volgensmij zit er 'n 1 euro of 2 euro winkels ergens vlak bij de Dam in Amsterdamquote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
Bestaan er in Nederland eigenlijk ook winkels net zoals 99 cent winkels zoals in Amerika?
quote:
Moet ik ook nog wel precies op de dag gaan dat ze werkt en tijdens haar shift haar spotte. Te veel toevalligheden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon elke Albert Heijn daar af gaanBen je wel even bezig.
Met 'n beetje geluk zie je ook nog 'n hommo bij t brood staan.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Moet ik ook nog wel precies op de dag gaan dat ze werkt en tijdens haar shift haar spotte. Te veel toevalligheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 21:37:14 ]
Opwindender dan dat gaat het niet worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen.Niet weten hoe effectief dat is.
(kut snow)
Heee LRquote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opwindender dan dat gaat het niet worden.
Ja hoor. Jij dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Snow. Een goed weekend achter de rug nog los van de nieuwe crèmes en luchtjes?
Euroknallertjes bij McDonald's.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dag dat jij beslist gezond te gaan eten is de dag waarop dat filiaal failliet gaat.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Morgen maar weer een paar daar van naar binnen werken.
Zo maar eens wegen. Ik merk wel dat ik ben aangekomenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De dag dat jij beslist gezond te gaan eten is de dag waarop dat filiaal failliet gaat.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Zoveel geflirt in dit topic my gawd
Prima. Weinig tijd voor Curve fever gehad, gelukkig lopen curve fever hossels zelfs zonder te spelen door.quote:
Dat moet wel, tegen die tijd zit je in dat programma 'Obese'.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo maar eens wegen. Ik merk wel dat ik ben aangekomende dag dat ik een haan33-formaat heb ontwikkeld is de dag dat ik op mijn voeding ga letten.
Tegenwoordig is KLB omgedoopt tot GZB, ben je daarvan al op de hoogte? Ik neem aan dat je verder wel begrijpt waarom het zo heet.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Weinig tijd voor Curve fever gehad, gelukkig lopen curve fever hossels zelfs zonder te spelen door.
Ik hoop dat je tegen die tijd wel eens hebt gezegd van 'hm snow misschien moet je minder eten'quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat moet wel, tegen die tijd zit je in dat programma 'Obese'.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Morgen maar weer een paar daar van naar binnen werken.
Hm snow, misschien moet je minder eten.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo maar eens wegen. Ik merk wel dat ik ben aangekomende dag dat ik een haan33-formaat heb ontwikkeld is de dag dat ik op mijn voeding ga letten.
De memo is doorgekomen en hoewel ik verre van up to date ben qua Harry Peter praktijken sta ik volledig achter dit weloverwogen besluit.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tegenwoordig is KLB omgedoopt tot GZB, ben je daarvan al op de hoogte? Ik neem aan dat je verder wel begrijpt waarom het zo heet.
Blij dat te horen. Je bent toch wel het boegbeeld van de badass bitches in Zwadderich.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De memo is doorgekomen en hoewel ik verre van up to date ben qua Harry Peter praktijken sta ik volledig achter dit wel overwogen besluit.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De memo is doorgekomen en hoewel ik verre van up to date ben qua Harry Peter praktijken sta ik volledig achter dit weloverwogen besluit.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Hm snow, misschien moet je minder eten.
Wal wil je met een geweldig UI als de mijne. De laatste toevoeging is overigens een ode/eerbetoon aan mijn gevallen broeder Johannes_vermeer.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Blij dat te horen. Je bent toch wel het boegbeeld van de badass bitches in Zwadderich.
Nicki rip-offquote:Op zondag 16 maart 2014 22:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]you badgirl you!!!!!!
Luister dit. Is Nicki stylo.
Ik zou t niet pikkuh honde houwe van botte manne van vlees :Squote:Op zondag 16 maart 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
volgens mij vindt hij me dik ofso :S
Wp formaat xDquote:Op zondag 16 maart 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
volgens mij vindt hij me dik ofso :S
ja egt hea mss is ie gewoon hommoquote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou t niet pikkuh honde houwe van botte manne van vlees :S
aahhaahhahahahahahahahahahhah kkk wl;'w;sws;dlopasdsquote:
Jaa ekte manne houde van kurfs jwzquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ja egt hea mss is ie gewoon hommo![]()
[..]
aahhaahhahahahahahahahahahhah kkk wl;'w;sws;dlopasds
Fuck, heeft Johannes een ban? Wat heeft die rebelse kwajongen nu weer uitgespookt?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wal wil je met een geweldig UI als de mijne. De laatste toevoeging is overigens een ode/eerbetoon aan mijn gevallen broeder Johannes_vermeer.
[..]
Nicki rip-off![]()
Van curves hou ik wel, daar kan ik goed mee omgaan. Zojuist nog wat mensen anorexia aangecurvefeverd haha jajaja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jaa ekte manne houde van kurfs jwz
Watquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, heeft Johannes een ban? Wat heeft die rebelse kwajongen nu weer uitgespookt?
[..]
Van curves hou ik wel, daar kan ik goed mee omgaan. Zojuist nog wat mensen anorexia aangecurvefeverd haha jajaja.
Die vent is echt een halve zool.quote:
Hij heeft de afgelopen 3 dagen echt 7 topics geopend ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vent is echt een halve zool.
Flipje, ik heb m'n theorie voor het duiken met een 9,2 gehaald.
Troll ben je ookquote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb even het internet afgezocht naar pics van vrouwen die, wat mij betreft, curves hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mee eens, krullenbolletje?
Nice, gefeliciteerd.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vent is echt een halve zool.
Flipje, ik heb m'n theorie voor het duiken met een 9,2 gehaald.
Nou ja, bij curves denk ik eerder aan goede rondingen van nature (/F1978-mode). Kim Kardashian is daar niet bepaald een voorbeeld van. Bij de bovenste komen de rondingen meer door lichaamsvet heb ik het idee.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Troll ben je ookMaar even serieus wat vind jij "curves" de bovenste of de onderste?
Uhm, een les in beschut water (zwembad), en daarna de hele handel herhalen in de Rode Zee, en ik heb echt een grafhekel aan zout water. De Rode Zee is het zoutste van alle sloten op aarde.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd.Hoeveel praktijklessen moet je nog? Of is het klaar nu?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo, Dima laat er geen gras over groeien!
Goed vooruitzicht wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uhm, een les in beschut water (zwembad), en daarna de hele handel herhalen in de Rode Zee, en ik heb echt een grafhekel aan zout water. De Rode Zee is het zoutste van alle sloten op aarde.
Ik heb zojuist mijn haar gewassen. Dat je het weetquote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja, bij curves denk ik eerder aan goede rondingen van nature (/F1978-mode). Kim Kardashian is daar niet bepaald een voorbeeld van. Bij de bovenste komen de rondingen meer door lichaamsvet heb ik het idee.
Je maakt het me weer ontzettend moeilijk. Al mijn ondergoed zit al in de was, ik kan het er niet bij hebben dat deze ook die kant op moet.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn haar gewassen. Dat je het weet
Spijtig van het terugkerende motief, nu heeft het wat weg van een gordijn.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je maakt het me weer ontzettend moeilijk. Al mijn ondergoed zit al in de was, ik kan het er niet bij hebben dat deze ook die kant op moet.
Ik had het niet gepikt lr.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig van het terugkerende motief, nu heeft het wat weg van een gordijn.
Al met al kan ik enkel dromen van een Snuggie met deze bedrukking
[..]Al doen dit soort complimenten van jouw hand mij toch een stuk minder sinds je mij ophitste tot het millimeteren van mijn haar. Dat voelde als een mes in de rug. Al was de teleurstelling die het bij mij teweeg bracht nog wel het ergste van alles.
Ja oke maar stel Kim K. was puur natuur zou ik dat wel het perfecte voorbeeld van curves vinden. En rondingen zijn altijd lichaamsvet jaquote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja, bij curves denk ik eerder aan goede rondingen van nature (/F1978-mode). Kim Kardashian is daar niet bepaald een voorbeeld van. Bij de bovenste komen de rondingen meer door lichaamsvet heb ik het idee.
Hee geen zelfhaat in dit topic!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef Snowbells het volgende:
Ik haat zo erg op dikke mensenwel op dunne mensen haten en zelf overal van die kwabben hebben
.
Dik zijn is niet 'beautiful' het is vadsig en ongezond en gewoon vies
Ey ik ben gewoon normaal hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hee geen zelfhaat in dit topic!
Mijn god een jongen die naar halfnaakte vrouwen kijkt, bel de brandweerquote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef klawie het volgende:
In de woonkamer kijkt me moeder precies mee als ik langs de vrouwen in lingerie scroll
Mijn ouders zijn preutsquote:Op zondag 16 maart 2014 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn god een jongen die naar halfnaakte vrouwen kijkt, bel de brandweer![]()
![]()
Wat een schandequote:Op zondag 16 maart 2014 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn god een jongen die naar halfnaakte vrouwen kijkt, bel de brandweer![]()
![]()
Daar heb ik dan ook ontzettend veel spijt van. In die periode zat ik volledig onder invloed van drugs en drank te FOK!ken, zoiets zou ik nooit nuchter gezegd hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Al doen dit soort complimenten van jouw hand mij toch een stuk minder sinds je mij ophitste tot het millimeteren van mijn haar. Dat voelde als een mes in de rug. Al was de teleurstelling die het bij mij teweeg bracht nog wel het ergste van alles.
Vooral lekker blijven stoken. Zal ik je TT-vriendje anders even roepen?quote:
Wellicht wel, maar het is me allemaal wat teveel.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Ja oke maar stel Kim K. was puur natuur zou ik dat wel het perfecte voorbeeld van curves vinden.
Nou, dan zei ik toch niks verkeerd?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:19 schreef krullenbolletje het volgende:
En rondingen zijn altijd lichaamsvet ja
Zijn kleine scheurtjes in een verdere internetvriendschap van haast magische schoonheid. Ik ga zoiets 'kleins' echt niet tussen ons in laten komen. Zoals deze post al aangaf doet hij erg zijn best het weer goed te makenquote:
Skinny bitches gaan haten ja togquote:Op zondag 16 maart 2014 23:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ey ik ben gewoon normaal hoordie 2 onderkinnen zie je zo over het hoofd heen
Hij stuurt al je naaktfoto's door..quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kleine scheurtjes in een verdere internetvriendschap van haast magische schoonheid. Ik ga zoiets 'kleins' echt niet tussen ons in laten komen. Zoals deze post al aangaf doet hij erg zijn best het weer goed te maken
Gwn zware bottenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Skinny bitches gaan haten ja tog
[ afbeelding ]
Ik kan wel even uit de doeken doen dat je moeder geen maagd meer is!!!quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Skinny bitches gaan haten ja tog
[ afbeelding ]
Mja haar kont vind ik ook niet mooi inderdaad, past nergens inquote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook ontzettend veel spijt van. In die periode zat ik volledig onder invloed van drugs en drank te FOK!ken, zoiets zou ik nooit nuchter gezegd hebben.
[..]
Vooral lekker blijven stoken. Zal ik je TT-vriendje anders even roepen?![]()
[..]
Wellicht wel, maar het is me allemaal wat teveel.
[..]
Nou, dan zei ik toch niks verkeerd? [ afbeelding ]
Oh.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij stuurt al je naaktfoto's door..
Ik snap ineens waarom je de laatste tijd ietwat afstandelijk bent, maar Mika heeft mij toegezegd dat big boys you're beautifulquote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef Snowbells het volgende:
Ik haat zo erg op dikke mensenwel op dunne mensen haten en zelf overal van die kwabben hebben
.
Dik zijn is niet 'beautiful' het is vadsig en ongezond en gewoon vies
In eind 93 waren die er nog niet lolquote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan wel even uit de doeken doen dat je moeder geen maagd meer is!!!
Over je vader durf ik geen uitspraken te doen, je weet het nooit met al die Oostblokkers hier tegenwoordig.
Die belediging gebruik ik ook met regelmaatquote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan wel even uit de doeken doen dat je moeder geen maagd meer is!!!
Over je vader durf ik geen uitspraken te doen, je weet het nooit met al die Oostblokkers hier tegenwoordig.
Die rechter heeft curves, kijk maar naar zijn tepels, die zijn rond!quote:
Hahahahaquote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ik snap ineens waarom je de laatste tijd ietwat afstandelijk bent, maar Mika heeft mij toegezegd dat big boys you're beautiful
Net een bikini tochquote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet gewoon in je lingerie in het openbaar rondlopen
Snowbless kwam pas nog een vrouw met flinke derrière tegen in een winkel. In die broek past Kim ook nog wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja haar kont vind ik ook niet mooi inderdaad, past nergens in
Eens daarom zoek ik een schoonmoeder die dat niet is zodat ik en me vriendin ongestoord onze gang kunnen gaanquote:
Jij snaptquote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet gewoon in je lingerie in het openbaar rondlopen
Jonge. Zijn poepgaatje is vast ook rond.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die rechter heeft curves, kijk maar naar zijn tepels, die zijn rond!
Sinds wanneer heb jij een vriendin danquote:Op zondag 16 maart 2014 23:27 schreef klawie het volgende:
[..]
Eens daarom zoek ik een schoonmoeder die dat niet is zodat ik en me vriendin ongestoord onze gang kunnen gaan
Daarom, curves!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jonge. Zijn poepgaatje is vast ook rond.
Maat 44 ofzo waarschijnlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 23:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Snowbless kwam pas nog een vrouw met flinke derrière tegen in een winkel. In die broek past Kim ook nog wel.
Ik moest wel even glimlachen de eerste keer dat ik hem zag.quote:
Nude strandje, sauna alles.quote:
Perintent oneensquote:
Die heb ik niet meerquote:Op zondag 16 maart 2014 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vriendin dan
Ik zal jou eens curves laten zien dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest wel even glimlachen de eerste keer dat ik hem zag.
[..]
Nude strandje, sauna alles.
[..]
Perintent oneens
Maat 34?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het feit dat ik 10 maten kleiner heb dan
Mijn dm staat open. Kom maar op met die curves. Pls niet kotswaardige pics.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal jou eens curves laten zien dan.
Vriendin gezochtquote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer![]()
Daarom zoek ik nou een vriendin met een chille schoonmoeder
Rtquote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het feit dat ik 10 maten kleiner heb dan
Kan gewoon hier.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn dm staat open. Kom maar op met die curves. Pls niet kotswaardige pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, curves! En nu terug naar de keuken, gvd.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je had mij nu een hart onder de riem moeten stekenquote:
Klinkt als een goede nieuwe topicpointer. Wellicht wil Fopje zo lievvv zijn om dit te verwerken.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vriendin gezocht
Eisen:
- chille schoonmoeder
Voldoe jij aan mijn profiel, DM me dan gerust, en wellicht gaan wij op date.
x klawie
Okequote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had mij nu een hart onder de riem moeten stekenZo stelde Rodawa dat met het wegvallen van mijn penis door mijn overhangende pens mijn ogen er beter uitkwamen
Ja nou 44-34 wel doe nie so moeilykquote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Amarantha het volgende:
34 - 36 - 38 - 40 - 42 - 44. Dat zijn er geen 10?
Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Amarantha het volgende:
34 - 36 - 38 - 40 - 42 - 44. Dat zijn er geen 10?
En een schoonvader met een vette rekkening en ze moet lief zijn en niet zoveel appequote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vriendin gezocht
Eisen:
- chille schoonmoeder
Voldoe jij aan mijn profiel, DM me dan gerust, en wellicht gaan wij op date.
x klawie
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had mij nu een hart onder de riem moeten stekenZo stelde Rodawa dat met het wegvallen van mijn penis door mijn overhangende pens mijn ogen er beter uitkwamen
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Rodawa het volgende:
In die periode zat ik volledig onder invloed van drugs en drank te FOK!ken, zoiets zou ik nooit nuchter gezegd hebben.
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan gewoon hier.Kut rez. Ik schrap je van mijn lijst 'Wil ik ooit meeten' af. Ga godverdomme zelf naar de keuken niet geëmancipeerde vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, curves! En nu terug naar de keuken, gvd.
Sorry Snowquote:Op zondag 16 maart 2014 23:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja nou 44-34 wel doe nie so moeilyk![]()
Als het er wel 10 waren was het ook niet echt gezond geweestquote:
Lager dan 32 gaat het volgens mij nietquote:Op zondag 16 maart 2014 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het er wel 10 waren was het ook niet echt gezond geweest![]()
Bij de H&M iig niet neequote:Op zondag 16 maart 2014 23:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lager dan 32 gaat het volgend mij niet
Kutwijf, luister naar mijn bevelen, ben van het superieure geslacht ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut rez. Ik schrap je van mijn lijst 'Wil ik ooit meeten' af. Ga godverdomme zelf naar de keuken niet geëmancipeerde vent.
Wat is een topicpointer???quote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt als een goede nieuwe topicpointer. Wellicht wil Fopje zo lievvv zijn om dit te verwerken.
Bitch pulease.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kutwijf, luister naar mijn bevelen, ben van het superieure geslacht ja.
En dan zeggen dat ik minder serieus moet zijn, tering hé.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bitch pulease.
Ik luister hoogstens maar uitvoeren nou echt niet. Ga weg met je superieure geslacht. Denken dat mannen superieur zijn aan vrouwen.Deze vent.
pls.
Al is je moeder chill ben ik lief voor je en gaan we samen op date hahahaquote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bitch pulease.
Ik luister hoogstens maar uitvoeren nou echt niet. Ga weg met je superieure geslacht. Denken dat mannen superieur zijn aan vrouwen.Deze vent.
pls.
Lastig uit te leggen gezien we er geen hebben atm.quote:
Ik ben niet serieus.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik minder serieus moet zijn, tering hé.
Dit soort mensen.quote:Wie weet waar een schema staat van fermentatie/microbiologie?
Ja, pi.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen gezien we er geen hebben atm.
[..]
Ik ben niet serieus.Potverdorie ik gebruik voortaan wel PI's
Tevens zei snow dat
Nou probeer hetquote:Op zondag 16 maart 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen gezien we er geen hebben atm.
[..]
Ik ben niet serieus.Potverdorie ik gebruik voortaan wel PI's
Tevens zei snow dat
Ik mag van Typisch niet met vreemde jongens daten. Sorry.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Al is je moeder chill ben ik lief voor je en gaan we samen op date hahaha
Nu snap ik het zou wel lache zijn lolquote:Op zondag 16 maart 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
GC / [GRTD #3951] bart
Onder aan het topic staat er eentje.
Wtf ik ben niet vreemdquote:Op zondag 16 maart 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag van Typisch niet met vreemde jongens daten. Sorry.
Nu ook slapen, welterusten lui![]()
En toch huilie doen als er iemand flauw doetquote:Op zondag 16 maart 2014 23:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
GC / [GRTD #3951] bart
Ctrl + F: NO ONE LIKES US, WE DON'T CARE
Volgens Emile Rattelband zijn vrouwen in elk opzicht superieur aan mannen. Dit is best wel een aannemelijke reden om te stellen dat het tegendeel waar is.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bitch pulease.
pls.
Moet ik je anders weer keihard aanpakken?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En toch huilie doen als er iemand flauw doet![]()
![]()
Emile Ratelband verpest het wel op deze manier.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Emile Rattelband zijn vrouwen in elk opzicht superieur aan mannen. Dit is best wel een aannemelijke reden om te stellen dat het tegendeel waar is.
[..]
Moet ik je anders weer keihard aanpakken?![]()
Ik ga fok aanklagen voor de mentale schade die ik hierdoor heb geledenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die flips is echt een racist. Ze noemt je gewoon vreemd.
Ik zou echt mad worden hoor!!!!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ga fok aanklagen voor de mentale schade die ik hierdoor heb geleden
Doe echt.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ga fok aanklagen voor de mentale schade die ik hierdoor heb geleden
Walgelijk Snow, dat je mij van dit soort onwaarheden beschuldigt. Ik kan er met mijn virtuele pet niet bij.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die flips is echt een racist. Ze noemt je gewoon vreemd.
Dit gaat te ver. Ik wil scheiden.quote:
We zijn omgedoopt tot #TeamGZB, als verwijzing naar Zwadderich.quote:
Is haar dochter knap ????quote:Op zondag 16 maart 2014 23:50 schreef Rodawa het volgende:
Misschien krijgen we allemaal een cadeaubon voor the body shop. Of chanteer yv*nne zodat je met haar dochter op date mag, heb je meteen een prima schoonmoeder.
Ik begrijp dit nog steeds nietquote:Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We zijn omgedoopt tot #TeamGZB, als verwijzing naar Zwadderich.
Je zit trouwens in het verkeerde topic.
The Body Shopquote:Op zondag 16 maart 2014 23:50 schreef Rodawa het volgende:
Misschien krijgen we allemaal een cadeaubon voor the body shop. Of chanteer yv*nne zodat je met haar dochter op date mag, heb je meteen een prima schoonmoeder.
Jij werkt daar toch???quote:Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
The Body Shop
Ik ruik nu naar mango's, ha
Haha zonder mij heb je niks. Ik geef je een dak boven je hoofd, eten en aandacht. Ik koop kleding en diamanten voor je en toch besteel je mij van mijn body buttersquote:Op zondag 16 maart 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Walgelijk Snow, dat je mij van dit soort onwaarheden beschuldigt. Ik kan er met mijn virtuele pet niet bij.
[..]
Dit gaat te ver. Ik wil scheiden.
Trouwen????quote:Op zondag 16 maart 2014 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha zonder mij heb je niks. Ik geef je een dak boven je hoofd, eten en aandacht. Ik koop kleding en diamanten voor je en toch besteel je mij van mijn body butters
Dat jij nou zo'n vuile discriminator(!!!) bentIK zou een scheiding moeten eisen!!!!
Jij nare man
Ooh leek erop lolquote:Op zondag 16 maart 2014 23:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, ik ga misschien werken bij Rituals
Aan de andere kant wel knap hoe een simpele patatbakker zich dusdanig heeft weten op te werken in de media.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Emile Ratelband verpest het wel op deze manier.Nare man.
Je hoeft mij niet gelijk van man te beschuldigen omdat ik nu eenmaal de man in de relatie ben ook al ben ik een vrouw.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha zonder mij heb je niks. Ik geef je een dak boven je hoofd, eten en aandacht. Ik koop kleding en diamanten voor je en toch besteel je mij van mijn body butters
Dat jij nou zo'n vuile discriminator(!!!) bentIK zou een scheiding moeten eisen!!!!
Jij nare man
HAHAquote:Op zondag 16 maart 2014 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet gelijk van man te beschuldigen omdat ik nu eenmaal de man in de relatie ben ook al ben ik een vrouw.
En jij vergeet voor het gemak maar even al die Lana del Rey concerten, etentjes, luxe auto's als je 18 bent, je scooterrijbewijs even
Tevens kots ik mezelf even uit dat ik nog post terwijl ik al zou slapen. Echt pleiten nu
Natuurlijk, ze heeft yvonne's genen.quote:
Zwadderich zit vol rebelse kiddo's, GZB verwijst hiernaar. Veel duidelijker kan ik het niet maken hoor. Je spreekt toch wel een paar woordjes Japans hoop ik?quote:
zoo dat is lkr mango's ik wou dat ik rook naar mnago'squote:Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
The Body Shop
Ik ruik nu naar mango's, ha
Welterusten. Hier heb je nog een quotemelding.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet gelijk van man te beschuldigen omdat ik nu eenmaal de man in de relatie ben ook al ben ik een vrouw.
En jij vergeet voor het gemak maar even al die Lana del Rey concerten, etentjes, luxe auto's als je 18 bent, je scooterrijbewijs even
Tevens kots ik mezelf even uit dat ik nog post terwijl ik al zou slapen. Echt pleiten nu
Picsquote:Op zondag 16 maart 2014 23:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze heeft yvonne's genen.
[..]
Zwadderich zit vol rebelse kiddo's, GZB verwijst hiernaar. Veel duidelijker kan ik het niet maken hoor. Je spreekt toch wel een paar woordjes Japans hoop ik?
[..]
zoo dat is lkr mango's ik wou dat ik rook naar mnago's
Ik ben bang dat klawie een levenslange ban krijgtquote:Op maandag 17 maart 2014 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal het aan yvonne doorgeven, we gaan zien wat er met je account gebeurt.![]()
Hahaha lol moet ik dan voor straf een avond stappen met haar dochter lolquote:Op maandag 17 maart 2014 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal het aan yvonne doorgeven, we gaan zien wat er met je account gebeurt.![]()
dan wordt jij mijn boodschapper ga jij in naam van mij poste krijg je elke week een zakje wiet hahahaquote:Op maandag 17 maart 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bang dat klawie een levenslange ban krijgt
Mijn carriere staat al weken op een laag pitje. Wanneer trekken de GZB-boys en girls weer ten strijde, overheersend en genadeloos als wij zijn?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze heeft yvonne's genen.
[..]
Zwadderich zit vol rebelse kiddo's, GZB verwijst hiernaar. Veel duidelijker kan ik het niet maken hoor. Je spreekt toch wel een paar woordjes Japans hoop ik?
[..]
zoo dat is lkr mango's ik wou dat ik rook naar mnago's
Nou nee, in principe werken ze hier op FOK! gewoon met bans, maar als je account je veel waard is kun je wellicht een schikking treffen.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Hahaha lol moet ik dan voor straf een avond stappen met haar dochter lol
Ik kreeg daarnet nog een quote alert van mijn geliefde Fopje, we kunnen even een kijkje nemen of hij en anderen nog online zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn carriere staat al weken op een laag pitje. Wanneer trekken de GZB-boys en girls weer ten strijde, overheersend en genadeloos als wij zijn?
Nope, allemaal bezetquote:Op maandag 17 maart 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
Ama heb jij trouwens niet een leuk nichtje of zusje van een vriendin ofzo die singel is
Hmm ik vind haar opeens een lekkerdingquote:Op maandag 17 maart 2014 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nee, in principe werken ze hier op FOK! gewoon met bans, maar als je account je veel waard is kun je wellicht een schikking treffen.
[..]
Ik kreeg daarnet nog een quote alert van mijn geliefde Fopje, we kunnen even een kijkje nemen of hij en anderen nog online zijn.
Singelquote:Op maandag 17 maart 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
Ama heb jij trouwens niet een leuk nichtje of zusje van een vriendin ofzo die singel is
Faalquote:Op maandag 17 maart 2014 00:16 schreef klawie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 17 maart 2014 00:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Singel
[/
En daarna mag ik samen met een andere Open Water Diver tot 18 meter afdalen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht wel.![]()
En mijn geologische kennis gaat nog wel zo ver dat ik dat weet van de Rode Zee hoor.
Hientjeeeequote:
Ow, is dat leuk dan?!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hientjeeee
Waarom zit jij nooit op Curvefever?
Jaquote:
ONZ / [Curvefever #5] Krommenkoorts _O_quote:Op maandag 17 maart 2014 10:47 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik maar snel gaan kijken dan!
Wow, leef jij ook nog?quote:
Leefde.. Nu zit ik hier weerquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Leefde.. Nu zit ik hier weer![]()
Kreeg van 't weekend een mailtje via fotoboek van HeaN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |