Nou, sterker nog. Ik trek volle zalen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Hihaho die heb ik nog niet eerder gehoord. Op de basisschool ook de lolligste?
Zal ik Etsu vragen of hij mijn ijsje in de OP zet?quote:
Duurt wel lang zeker, een hele zaal trekken?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, sterker nog. Ik trek volle zalen.
Hij levert wel mooi 14 maanden xbox gold ipv 12. Dat is nog eens een bijdrage zeg...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Hoezo negeren jullie LETMEIN niet gewoon? Wel zo makkelijk. Een goede bijdrage heeft toch nooit geleverd.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, sterker nog. Ik trek volle zalen.
Ik heb het nog steeds niet emotioneel verwerkt dat ie homo isquote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Weet ik. Daarom Wentworth Miller.
Ik kan dat.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt wel lang zeker, een hele zaal trekken?
Misschien was het een tussenvlucht? Hij is daar ook gaan reizen en heeft meerdere vluchten gehad..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap t niet
laatst zei je nog dat je je vriend op t vliegtuig had gezet
dat was echt geen september
Is zeker langquote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
jeetje dat is lang
ja rustig
niet veel gedaan, beetje voor school
Ach, hoe hij nu is, mag je hem hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet emotioneel verwerkt dat ie homo is
Niks tegen homo's maar had hem liever hetro gezien
Was beter dan JBquote:
Kopen?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij levert wel mooi 14 maanden xbox gold ipv 12. Dat is nog eens een bijdrage zeg...
Ja klopt. Goed uitgerust iigquote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien was het een tussenvlucht? Hij is daar ook gaan reizen en heeft meerdere vluchten gehad..
Maar dat hij hier vertrok was 6 september om precies te zijn..
[..]
Is zeker lang
Oh maar zulke weekenden zijn ook wel eens chill
Mag dat?quote:
Nope.quote:
Was plaatje uit vorig topic, zou niet weten waarom dat niet mag?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt. Goed uitgerust iig
Hoezo was hij zo lang weg dan?
[..]
Mag dat?
Nee, laat deze maar staanquote:
Huh?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij levert wel mooi 14 maanden xbox gold ipv 12. Dat is nog eens een bijdrage zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |