Nou, sterker nog. Ik trek volle zalen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Hihaho die heb ik nog niet eerder gehoord. Op de basisschool ook de lolligste?
Zal ik Etsu vragen of hij mijn ijsje in de OP zet?quote:
Duurt wel lang zeker, een hele zaal trekken?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, sterker nog. Ik trek volle zalen.
Hij levert wel mooi 14 maanden xbox gold ipv 12. Dat is nog eens een bijdrage zeg...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Hoezo negeren jullie LETMEIN niet gewoon? Wel zo makkelijk. Een goede bijdrage heeft toch nooit geleverd.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, sterker nog. Ik trek volle zalen.
Ik heb het nog steeds niet emotioneel verwerkt dat ie homo isquote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Weet ik. Daarom Wentworth Miller.
Ik kan dat.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt wel lang zeker, een hele zaal trekken?
Misschien was het een tussenvlucht? Hij is daar ook gaan reizen en heeft meerdere vluchten gehad..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap t niet
laatst zei je nog dat je je vriend op t vliegtuig had gezet
dat was echt geen september
Is zeker langquote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
jeetje dat is lang
ja rustig
niet veel gedaan, beetje voor school
Ach, hoe hij nu is, mag je hem hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet emotioneel verwerkt dat ie homo is
Niks tegen homo's maar had hem liever hetro gezien
Was beter dan JBquote:
Kopen?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij levert wel mooi 14 maanden xbox gold ipv 12. Dat is nog eens een bijdrage zeg...
Ja klopt. Goed uitgerust iigquote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien was het een tussenvlucht? Hij is daar ook gaan reizen en heeft meerdere vluchten gehad..
Maar dat hij hier vertrok was 6 september om precies te zijn..
[..]
Is zeker lang
Oh maar zulke weekenden zijn ook wel eens chill
Mag dat?quote:
Nope.quote:
Was plaatje uit vorig topic, zou niet weten waarom dat niet mag?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt. Goed uitgerust iig
Hoezo was hij zo lang weg dan?
[..]
Mag dat?
Nee, laat deze maar staanquote:
Huh?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij levert wel mooi 14 maanden xbox gold ipv 12. Dat is nog eens een bijdrage zeg...
ohquote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was plaatje uit vorig topic, zou niet weten waarom dat niet mag?
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Weet ik. Daarom Wentworth Miller.
Hij ging een semester in Taiwan studeren. En daarna nog anderhalve maand door de regio reizen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt. Goed uitgerust iig
Hoezo was hij zo lang weg dan?
super gaaf!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij ging een semester in Taiwan studeren. En daarna nog anderhalve maand door de regio reizen.
Ik neem een sjaal voor hem meequote:Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
super gaaf!
Heb je een warm welkom voor 'm?
Zei ik niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
Maar Etsu, waarom zou ik over zoiets niet de waarheid spreken?
Je zegt hier anders dat je me niet gelooft als ik zeg dat hij in september vertrokquote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zei ik niet.
Ik meen me nog te herinneren dat je je vriend laatst op het vliegtuig had gezet en dat die geland is in KL?
Maar dat kan ja, hij heeft in februari Maleisië als eerst bezocht.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap t niet
laatst zei je nog dat je je vriend op t vliegtuig had gezet
dat was echt geen september
Oh zo. Daaruit dacht ik dat je vriend daarna nog in NL is geland en toen weer is weggegaan ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zegt hier anders dat je me niet gelooft als ik zeg dat hij in september vertrok
[..]
Maar dat kan ja, hij heeft in februari Maleisië als eerst bezocht.
quote:
Ohquote:Op zondag 16 maart 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh zo. Daaruit dacht ik dat je vriend daarna nog in NL is geland en toen weer is weggegaan ofzo.Weet ik veel.
Dat is tog hassike liefffff!!!quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]Wat
Hij gaat het hier erg koud vinden
Hij is nu in Vietnam en het was eergister 'maar' 17 graden daar
En hij had het koud
Ik zou sof graag een ander kleurtje in de haren smeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
niet echt wat
maar als sof mooi vindt waarom niet?
quote:
quote:
quote:
spammersquote:Op zondag 16 maart 2014 22:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou sof graag een ander kleurtje in de haren smeren.
Klopt.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef Jimbo het volgende:
ik hoor net uit betrouwbare bron dat LB eigenlijk een blanke vent is van 40-45![]()
Meh, ze zag er eerder uit als een lieflijke jongedame van 14-18quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef Jimbo het volgende:
ik hoor net uit betrouwbare bron dat LB eigenlijk een blanke vent is van 40-45![]()
quote:
En ze heeft een baard.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef Jimbo het volgende:
picsquote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, ze zag er eerder uit als een lieflijke jongedame van 14-18
Gelukkig.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef Jimbo het volgende:
heuj ben jij der ook weerquote:
ik ookquote:
Kennen we wat mee hequote:
Ik deel mij in vertrouwen gegeven foto's nietquote:
liegenaar, de laatste naaktfotos die ik je stuurde eindigde ook op fokquote:Op zondag 16 maart 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik deel mij in vertrouwen gegeven foto's niet
Ik ben bang dat die door mijn stalker is gegliptquote:Op zondag 16 maart 2014 22:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liegenaar, de laatste naaktfotos die ik je stuurde eindigde ook op fok![]()
Zulke plaatjes zijn vervelendquote:
quote:
Maar ik fix die shit wel even.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet daar blij mee zijn, ik heb al zoveel gebreken volgens jou!
Ja, weet je hoe hard enzoquote:
Meen je dit serieus?quote:
Nee joh, ik kan toch heul niet hard wordenquote:
Kom over 10 jaar terug, alles opgelost dan.quote:
Ik moest deze zin 3 x lezen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die door mijn stalker is geglipt
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik moest deze zin 3 x lezen.
ik las gepijpt
quote:
Ik las het van boven naar beneden en snapte het in eerste instantie nietquote:
Zit ook eentje bij,dat Twitter haar vraagt om haar locatievoorzieningen aan te zettenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las het van boven naar beneden en snapte het in eerste instantie niet
Die heb ik ook gezien jaquote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit ook eentje bij,dat Twitter haar vraagt om haar locatievoorzieningen aan te zettenKan hem alleen niet meer vinden
Jaquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit ook eentje bij,dat Twitter haar vraagt om haar locatievoorzieningen aan te zettenKan hem alleen niet meer vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Geniaalquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Stiekem zit je gewoon mee te zingen nuquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ja, eigenlijk wel. Even kijken of hij net zo lekker liep als Spongebobbquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Even kijken of hij net zo lekker liep als Spongebobb
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit snap ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Equality!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
enorm gay.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je snapt mijn opmerking toch wel hopelijk? Altijd van die games waarin de vrouwen steeds minder dragen als ze hoger worden qua level, nu bij een man. grgr.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
bah, hommoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
En terecht, vrouwen zijn toch minderwaardig dus hoeven niet beschermd te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je snapt mijn opmerking toch wel hopelijk? Altijd van die games waarin de vrouwen steeds minder dragen als ze hoger worden qua level, nu bij een man. grgr.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik moet zeggen, sinds ik werkeloos ben heb ik een stuk meer vrije tijd dan toen ik nog werkte.
dus arbeit macht frei is bij deze ontkracht.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Idd, net alsof ze in gevaar zijn achter het aanrecht.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En terecht, vrouwen zijn toch minderwaardig dus hoeven niet beschermd te worden.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
okquote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Ik moet zeggen, sinds ik werkeloos ben heb ik een stuk meer vrije tijd dan toen ik nog werkte.
dus arbeit macht frei is bij deze ontkracht.![]()
Spannend verhaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Jimbo het volgende:
dus arbeit macht frei is bij deze ontkracht.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
ik doe leuke dingen hoor zonder te werken.
beetje golfen enzo. Ik denk serieus dat ik het meest relaxte leventje lijd van alle werkelozen
EN DAT VAN JULLIE BELASTINGCENTEN!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou het niet weten.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hou je bek joh
Heeft de trein naar Polen vertraging ofzo?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
jammer dat je nite gaat interrailen fokkie had je kunnen zeggen dat je op de trein naar polen was xdAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
was je met je chimi hoc kijken>?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Zelfs trein naar Auschwitzquote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
jammer dat je nite gaat interrailen fokkie had je kunnen zeggen dat je op de trein naar polen was xd“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik heb wel in de trein naar Polen gezeten.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
jammer dat je nite gaat interrailen fokkie had je kunnen zeggen dat je op de trein naar polen was xd"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
hahahahahhaaquote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
jammer dat je nite gaat interrailen fokkie had je kunnen zeggen dat je op de trein naar polen was xd
jood![]()
concentratie wordt er niet beter op hoe langer hij duurt. Toch niet mijn serie denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu nog beetje multitasken deze 2 episodes“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
nog 12 minuten, en dan nog 2 afleveringen.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
zometeen is het moment in s02e01quote:Op zondag 16 maart 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nog 12 minuten, en dan nog 2 afleveringen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ze duren ook zo tering lang
Tragisch momentquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja meeste welquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/fUMv9
Favoriet deze even, grgr.
Ik wil dezeDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik zou hem eerst laten smelten in mijn hand, en dan op mijn pener. Kijken of dat sneller gaat.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
wat een gaybullshit is dat zegWomen with dicks and weak men with vaginas.
Ik denk het wel. Vooral als hij net uit Etsu's dampende anus komt.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst laten smelten in mijn hand, en dan op mijn pener. Kijken of dat sneller gaat.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Helemaal niet, je pener is waarschijnlijk warmer dan je hand.quote:quote:Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Vooral als hij net uit Etsu's dampende anus komt.
hahahah wtfOmg
Momentje hoor Inso in HoC
Heel raar in ieder gevalquote:
1. Mijn post zo bewerken alsof ik alleen maar onzin praat.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/fUMv9
Favoriet deze even, grgr.
2. Wat is dat?
3. Hoe moet dat?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Vooral als hij net uit Etsu's dampende anus komt.!
![]()
Enkel doordat ik op een gegeven moment niet meer wist welke bal van mij was.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst uur door Leiden lopen wat praten, daarna paar uur poolen4-2 gewonnen
Uiteraardquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
'Bla bla bla ik ben slecht'quote:Op zondag 16 maart 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel doordat ik op een gegeven moment niet meer wist welke bal van mij was.
Dat is het enige wat ik hoor.Women with dicks and weak men with vaginas.
Meid toch, dra-ma-tisch!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
1. Mijn post zo bewerken alsof ik alleen maar onzin praat.Perfecte cadeaus voor mij.quote:2. Wat is dat?CTRL+Dquote:3. Hoe moet dat?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik zal mijn stok eens jouw ballen laten stoten, eikelbijter.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Bla bla bla ik ben slecht'
Dat is het enige wat ik hoor.
Ho ho, laten we maar eerst beginnen met daten en als het klikt, krijg je een pen en dan bouwen we het op naar duurdere cadeaus.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch, dra-ma-tisch!
[..]
Perfecte cadeaus voor mij.
[..]
CTRL+D![]()
Krijg je een penquote:Op zondag 16 maart 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ho ho, laten we maar eerst beginnen met daten en als het klikt, krijg je een pen en dan bouwen we het op naar duurdere cadeaus.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik bereid je alvast voor op de toekomst ja. Waardeer het, gvd.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ho ho, laten we maar eerst beginnen met daten en als het klikt, krijg je een pen en dan bouwen we het op naar duurdere cadeaus.
Teringquote:
Eerst je gebreken.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bereid je alvast voor op de toekomst ja. Waardeer het, gvd.![]()
quote:Gebrek nummer 1 is een date die lomp is. Oplossing? Keihard dumpen.quote:
Bedankt voor je tip, zal 'm toepassen binnenkort.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Gebrek nummer 1 is een date die lomp is. Oplossing? Keihard dumpen.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip, zal 'm toepassen binnenkort._! * Rezania kijkt Etsu vies aan.
Kom het maar ondervinden.quote:Ha, maagd!quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Jawel, twee jaar nee zeggen en dan een keer ja.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nee man iejl.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom het maar ondervinden.
[..]
Ha, maagd!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Geen idee waar je 't over hebt.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, twee jaar nee zeggen en dan een keer ja.![]()
Ben je nu ook al dement?quote:Weer een gebrek.
Kom maar met een medicijn tegen Alzheimer.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben je nu ook al dement?Weer een gebrek.
![]()
Dat is dus bijna niet te doen, zelfs in theorie niet. RIP jij.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom maar met een medicijn tegen Alzheimer.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dan word je weduwe binnenkort.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dus bijna niet te doen, zelfs in theorie niet. RIP jij.![]()
Nee elkaars pener ingipsen.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
1ste stap is daten, 2de stap toch trouwen?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Weduwe is vrouwelijk, idioot.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
1ste stap is daten, 2de stap toch trouwen?_!
Nu al gaan slapen.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ga GA kijken en dan slapen, doei
Kusje voor Rez![]()
wat is GAquote:Op maandag 17 maart 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ga GA kijken en dan slapen, doei
Kusje voor RezAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Going Analquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Komt wel goed schatje.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
9 u wekkertje zodat ik nog kan leren morgenochtendLoop al achter met m'n planning.
quote:
Ga ze maar in 1 keer afkijken, dan kan ik aan nieuwe serie beginnenquote:
Through The Wormhole.
Cosmos
Wetenschappelijke programma's.
Kan gelijk zien wie van jullie 2 het vrouwtje is.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
ik zit nu in episode 2quote:Op maandag 17 maart 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ze maar in 1 keer afkijken, dan kan ik aan nieuwe serie beginnen
na deze episode ga ik serieus meekijken
Ik chill nu op de bank met een vrouw, een hond en een kat.
ik word te burgerlijk de laatste 2 wekenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
My gawd moet je niet naar bed? Nog even missionarisen 10 minuutjes. en dan de pyjama aanquote:Op maandag 17 maart 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zit nu in episode 2
na deze episode ga ik serieus meekijken
Ik chill nu op de bank met een vrouw, een hond en een kat.
ik word te burgerlijk de laatste 2 weken“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ja al 11:16 pmquote:Op maandag 17 maart 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
My gawd moet je niet naar bed? Nog even missionarisen 10 minuutjes. en dan de pyjama aan
#latertjeAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Even lafjes erover heenquote:![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan gelijk zien wie van jullie 2 het vrouwtje is.
Maar nee, 4 wekelijkse seks is al geweest voor de komende tijd.
Binnenkort weer datum voor prikken toch.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Kan je lekker dubbel opvatten datquote:Op maandag 17 maart 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nee, 4 wekelijkse seks is al geweest voor de komende tijd.
Binnenkort weer datum voor prikken toch.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik heb niks met wetenschapquote:Op maandag 17 maart 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
TV / Cosmos: A SpaceTime Odyssey
Maar even serieus, mooie bazenserie dit.
Neil Degrasse Tyson.
Zo wetenschappelijk is het ook allemaal niet, het is vooral mooi.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:eenmalige premie ¤ 3,63
premie is exclusief eenmalig ¤ 9,68 poliskosten
Ik wil een reisverzekering afsluiten voor 3 dagen, kost minder dan 4 euro volgens die sites. Maar ja mag wel bijna 10 euro aan administratiekosten dokken.quote:
Dat is zoals een pen voor een euro bestellen en dan 5 euro aan verzendkosten moeten betalen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Of je koopt een pen voor 6 euro en je betaalt geen verzendkosten. #Positief denkenquote:Op maandag 17 maart 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
Dat is zoals een pen voor een euro bestellen en dan 5 euro aan verzendkosten moeten betalen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
daarom geen reisverzekeringquote:Op maandag 17 maart 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil een reisverzekering afsluiten voor 3 dagen, kost minder dan 4 euro volgens die sites. Maar ja mag wel bijna 10 euro aan administratiekosten dokken.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja, en als ik dan in België van de trap flikker en mijn kaak breek mag ik de hoofdprijs betalen. Nee, bedankt.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan in België van de trap flikker en mijn kaak breek mag ik de hoofdprijs betalen. Nee, bedankt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Jij wil zeker ook liever geen zorgverzekering?quote:
Nee, wel liever geen verplichte zorgverzekering.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil zeker ook liever geen zorgverzekering?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan in België van de trap flikker en mijn kaak breek mag ik de hoofdprijs betalen. Nee, bedankt.![]()
![]()
waarom zou je naar belgie willenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Maar je zou er dus wel één nemen, omdat er altijd wat kan gebeuren.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, wel liever geen verplichte zorgverzekering.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je zou er dus wel één nemen, omdat er altijd wat kan gebeuren.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
maar rez houdt van gaypenis dus daar heb je dan toch niets aanquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Hij ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar rez houdt van gaypenis dus daar heb je dan toch niets aanGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Zoals ik al zei: eerst een pen, dan de rest.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij mag ook betalen dan hoor, met je.
![]()
quote:Zoek dat op voordat je geld steekt in een verzekering voor
België
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja ja, zat alleen voor de premie te kijken net.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Zoek dat op voordat je geld steekt in een verzekering voor
België
Nog nooit een reisverzekering afgesloten.
#livingontheedgeAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Slim is het niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit een reisverzekering afgesloten.
#livingontheedge“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
enige waar je reisverzekering voor afsluit is dat je naar je eigen land kan worden vervoerd
dan lig ik wel in een ander land in de ziekenhuisAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Stel dat je wel ongeluk krijgt? Kanjer duurquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ziektekostenverzekering je weet zelfquote:Op maandag 17 maart 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel dat je wel ongeluk krijgt? Kanjer duurAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
houd me wakker, ik moet nog veel te veel doenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
gwn sossa toch je weet zelfquote:Op maandag 17 maart 2014 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
houd me wakker, ik moet nog veel te veel doenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
heb ik even niet bij de hand, helaasquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Ik ga wel weg maar verlaat je nietquote:
doei xxquote:Op maandag 17 maart 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga ook van FOK! voor vandaag
dahag xx“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
hoiOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik ben ziek
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Wat is er mis dan?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik moest overgeven en heb koppijnquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
* heppie geeft fruitmandquote:Op maandag 17 maart 2014 09:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest overgeven en heb koppijn
Beterschap.Women with dicks and weak men with vaginas.
Thanksquote:Op maandag 17 maart 2014 09:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
* heppie geeft fruitmand
Beterschap.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Mist toch niet te veel van school oid toch?quote:
Women with dicks and weak men with vaginas.
Nee niet echt. Zal zo ook proberen te lerenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mist toch niet te veel van school oid toch?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Je toont nu al meer inzet dan wat ik deed wanneer ik niet ziek was.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee niet echt. Zal zo ook proberen te lerenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: