SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 20:50:45 ]
Hoe vind je de OP, Roboi?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die 'niet goed, geld terug'-garantie kunnen de reizigers nu ook wel vergeten.
quote:- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
Wel wat meer info geven over waar diegene zich kan aanmelden. Anders blijft iedereen als nog wegquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Risicovolle vraag nu Koala in het topic rondhangt.
Dan ga ik wel in zijn plek.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Koala kaulo juka die doet sowieso al niet mee.
Niet gewoon hosselen met curvefever-doeleindenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet gewoon hosselen via curvefever-doeleinden
Ja hè!!!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Nou flips wat een keus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Rodawa het volgende:
Zo'n plotselinge piek van Dima's bezoeken in je fotoboek, je zou bijna denken dat er DM-contact heeft plaatsgevonden oid.
Je bent zelf duld.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik duld niet belachelijk te worden gemaakt.
Ja, schiet nu maar op met die loting, ik heb niet de hele dag de tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Mensen die dat niet doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet gewoon hosselen met curvefever-doeleinden
Ongelooflijk. Zometeen hebben we nog hulp nodig bij het uitzoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn keuze wel gemaakt hoor. Jij dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen.Niet weten hoe effectief dat is.
(kut snow)
[..]
Ongelooflijk. Zometeen hebben we nog hulp nodig bij het uitzoeken.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Rodawa het volgende:
Toto heeft zich afgemeld voor de loting, zo heeft hij mij in DM laten weten.
Helaas mag ik geen DM's posten.
Hoera Rodawa wint yeyyee
Als jij je keuze hebt gemaakt en aangezien ik volle vertrouwen in je heb, mag jij de beslissing maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb mijn keuze wel gemaakt hoor. Jij dan.
Ik denk toto.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij je keuze hebt gemaakt en aangezien ik volle vertrouwen in je heb, mag jij de beslissing maken.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toto it is. Toto je mag de 23e van juni bij Snow en mij slapen.
We geven rodawa wel een bosje verlepte rozen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil dat al.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |