Als je googlet op "hardlopen hartslagmeter" krijg je veel meer info dan je lezen kan. In het kort: sportkeuring is het meest betrouwbaar, je kan ook zelf een zware training doen en dan op het laatst een paar sprintjes; formules als 220-leeftijd zijn erg onbetrouwbaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee. Als ik nu zo rustig zit, geeft 'ie een HR van 60. Hoe weet ik wat mijn HRmax is? Wel een geruststelling dat het medisch in ieder geval waarschijnlijk geen kwaad kan.
Ik heb een lijstje met alle wedstrijden binnen 25 km van Den Haag, en ik wil ze allemaal een keer gedaan hebben. En dat is al meer dan een A4-tje vol.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:38 schreef YUR het volgende:
Ik doe niet aan hardloopbucketlists...ik weet nu al dat ik nooit die hele lijst af zou kunnen werken
Heb je ze allemaal ja?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje met alle wedstrijden binnen 25 km van Den Haag, en ik wil ze allemaal een keer gedaan hebben. En dat is al meer dan een A4-tje vol.
Swets aan de ultra?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ikbeloof nu alvast dat ik niet MEER dan 1 marathon per jaar doe
| 1 2 | [b]28 mei- [url=www.alkmaarcityrun.nl]Alkmaar City Run by Night[/url][/b] [*] douche-eendje - 5km |
Durf ik niet te zeggen. Er komen er steeds nieuwe bij. En niet alles staat op DutchRunners of Hardloopkalender.quote:
Ik zet mijn zinnen dit jaar vooral op de Meijendelloop, een week voor de Bruggenloop. Probleem is alleen dat die wedstrijd gegarandeerd was t/m 2013 en er nog niks bekend gemaakt is over een eventuele 2014-editie.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje met alle wedstrijden binnen 25 km van Den Haag, en ik wil ze allemaal een keer gedaan hebben. En dat is al meer dan een A4-tje vol.
Die is zwaar hoor: 25 km! Maar vooral: heel vroeg opstaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik zet mijn zinnen dit jaar vooral op de Meijendelloop, een week voor de Bruggenloop. Probleem is alleen dat die wedstrijd gegarandeerd was t/m 2013 en er nog niks bekend gemaakt is over een eventuele 2014-editie.
http://www.meijendelloop.nl
Als je net over de finish komt niet waarschijnlijk, maar dat veranderd snel weer. (In mijn geval)quote:Op maandag 17 maart 2014 14:46 schreef Guard het volgende:
Ik begin met 1x een M lopen, en kijk wel of ik het nog steeds zo leuk vind als het achter de rug is
ik heb een vermoeden hoe het gaat na het finishen: "holy shit, I did it. Never again!" En na een tijdje: "och het viel eigenlijk wel mee, zou best leuk zijn om nog eens te doen"quote:Op maandag 17 maart 2014 14:49 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Als je net over de finish komt niet waarschijnlijk, maar dat veranderd snel weer. (In mijn geval)
Het geheugen van een hardlopen kans soms nogal selectief zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:51 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden hoe het gaat na het finishen: "holy shit, I did it. Never again!" En na een tijdje: "och het viel eigenlijk wel mee, zou best leuk zijn om nog eens te doen"
O, ja, die moet ik ook nog lopen geloof ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:43 schreef douche-eendje het volgende:
[ code verwijderd ]
Zoiets dus? Deze immer falende loper heeft na ruim een half jaar bootcamp nu ineens een fijne loopconditie en techniek. Die moet eens echt getest worden![]()
zo ging dat bij mij na de finish van de Kennedymars...quote:Op maandag 17 maart 2014 14:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het geheugen van een hardlopen kans soms nogal selectief zijn.
Oh, juist dan zeg ik altijd heel vriendelijk goedendagquote:Op maandag 17 maart 2014 14:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort opmerkingen. Beter dan die stugge honden eigenaren die snel de andere kant op kijken zodat ze niks hoeven te zeggen als je voorbij komt.
Welkom terug!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:43 schreef douche-eendje het volgende:
[ code verwijderd ]
Zoiets dus? Deze immer falende loper heeft na ruim een half jaar bootcamp nu ineens een fijne loopconditie en techniek. Die moet eens echt getest worden![]()
Zijn er zeker wel veel?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:46 schreef pijll het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Er komen er steeds nieuwe bij. En niet alles staat op DutchRunners of Hardloopkalender.
Jaaaaa, die wil ik ook doen!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik zet mijn zinnen dit jaar vooral op de Meijendelloop, een week voor de Bruggenloop. Probleem is alleen dat die wedstrijd gegarandeerd was t/m 2013 en er nog niks bekend gemaakt is over een eventuele 2014-editie.
http://www.meijendelloop.nl
Altijd al achter je gezocht. Echt echt echt geen color?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ultratrailobstaclefunruns is het enige waar ik nog aan mee doe
Zo gaat het idd. En tijdens de 2de marathon begon ik na 35 KM mezelf af te vragen waarom ik het WEER moest doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:51 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden hoe het gaat na het finishen: "holy shit, I did it. Never again!" En na een tijdje: "och het viel eigenlijk wel mee, zou best leuk zijn om nog eens te doen"
Ik weet het, maar dat is juist heel gaaf, dat je in de schemering begint en de natuur ziet ontwaken.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:48 schreef pijll het volgende:
[..]
Die is zwaar hoor: 25 km! Maar vooral: heel vroeg opstaan.
Van mij krijgen ze altijd een bemoedigende glimlach. telt dat ook?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:23 schreef Nanook24 het volgende:
Ik hou wel van dat soort opmerkingen. Beter dan die stugge honden eigenaren die snel de andere kant op kijken zodat ze niks hoeven te zeggen als je voorbij komt.
Ja hoor, daar neem ik ook genoegen mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van mij krijgen ze altijd een bemoedigende glimlach. telt dat ook?
Dankje, dan bel ik vanavond even met mijn privé huisarts (pappaquote:Op maandag 17 maart 2014 14:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je googlet op "hardlopen hartslagmeter" krijg je veel meer info dan je lezen kan. In het kort: sportkeuring is het meest betrouwbaar, je kan ook zelf een zware training doen en dan op het laatst een paar sprintjes; formules als 220-leeftijd zijn erg onbetrouwbaar.
Belangrijker dan je HR max (die je in de praktijk vrijwel nooit zal halen) zijn dingen als omslagpunt en anaerobe drempels. Maar daar heb ik ook geen verstand van.
Gelukkig dan maar, Mijn hond is wel wat enthousiaster die wil altijd mee rennenquote:Op maandag 17 maart 2014 15:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ja hoor, daar neem ik ook genoegen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |