1/2 glaasjes per dag kan welquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
ik drink laatste tijd heel veel melk
is echt lekker
Heb jij ook melk gedronken bij Heppie? gr grquote:
Ehquote:Op zondag 16 maart 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij ook melk gedronken bij Heppie? gr gr
ohquote:
ik had gister driequote:
Mij leek het ook altijd wel gezond, maar schijnt heel slecht voor je maag te zijnquote:
Hmm oke, dan maar wat minderquote:Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij leek het ook altijd wel gezond, maar schijnt heel slecht voor je maag te zijn
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
Ik wil graag een ipad bij mijn verzekering
verzekeringenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
Ik wil graag een ipad bij mijn verzekering
tja de leefquote:Op zondag 16 maart 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[upd] Meisje (12) springt voor trein
12, dafuq.
Ze zijn meestal wel ouder jaquote:Op zondag 16 maart 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[upd] Meisje (12) springt voor trein
12, dafuq.
nou vind een volwassene die zelfmoord pleegt of zelfs een oudere jongere toch wel heel wat anders dan een kind van 12quote:
ik welquote:
mensen sowieso nietquote:Op zondag 16 maart 2014 14:47 schreef Fok-it het volgende:
Die kunnen totaal niet rationeel nadenken.
Dan zal er thuis ook wel wat fout zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nou vind een volwassene die zelfmoord pleegt of zelfs een oudere jongere toch wel heel wat anders dan een kind van 12
Dan ben je wel blij dat je verzekering hebt,quote:Op zondag 16 maart 2014 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel
hebben toch even 4 weken odnerdak voor mij bekostigd
Dat kan ook niet alleen aan pesten liggen denk ik nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zal er thuis ook wel wat fout zijn.
Al helemaal niet op je 12e..quote:Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ook niet alleen aan pesten liggen denk ik nee.
Ik ben m`n hele basisschool-periode gepest, maar ik heb echt nooit aan zelfmoord gedacht
ik bijna heel die tijd, ook nog nooit aan gedachtquote:Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ook niet alleen aan pesten liggen denk ik nee.
Ik ben m`n hele basisschool-periode gepest, maar ik heb echt nooit aan zelfmoord gedacht
Oh niet die van mij, ik ben wel een schatjequote:
Later wel trouwens, maar dan ga je ook anders denken.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bijna heel die tijd, ook nog nooit aan gedacht
Hoelang heb je gespaard?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:51 schreef xcachet het volgende:
Morgen ga ik kijken hoeveel geld er in mijn spaarvarken zit.
#spannend
mwah werd in de eerste en tweede ook niet normaal behandeld door klasgenoten, maar nooit gedacht aan zelfmoord.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later wel trouwens, maar dan ga je ook anders denken.
Als kind lijk je er gewoon niet bij stil te staan of zo, dat dat een mogelijkheid isDat komt gewoon niet in je op.
nog nooit gedaanquote:Op zondag 16 maart 2014 14:52 schreef supersof het volgende:
hebben jullie al belasting aangifte gedaan
ik krijg echt veel terugquote:
ja. krijg stuk minder terug dan laatste 2 jaarquote:Op zondag 16 maart 2014 14:52 schreef supersof het volgende:
nog niet, vandeweek maar eens doenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:52 schreef supersof het volgende:
balenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja. krijg stuk minder terug dan laatste 2 jaar
Goedkoopste Interrail-ticket is even duur als vliegtickets naar Krakow volgende weekquote:
Ik denk van wel.quote:
hoeveel krijg je terug?quote:
dan heb je contract voor onbepaalde tijdquote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef xcachet het volgende:
Ik heb op mijn werk nooit een contract gezien, laat staan onder tekent.
Ach, heb nog nooit wat erover betaald dusquote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
fokkie kom hier wonen
0% kansspelbelasting
dmquote:
Hopelijk pakken ze je niet een keerquote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, heb nog nooit wat erover betaald dus
Ja dat sowieso.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb je contract voor onbepaalde tijd
nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef xcachet het volgende:
Maar nooit ondertekent. Dat moet toch wel?
Ja, ik moet eigenlijk ff zo`n online ding fixenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is wel echt kanjer.
nederlands belasting ratten
pakken ze je ook op tegenwoordig.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk ff zo`n online ding fixen
ja, als er iets gebeurd tijdens het werk, bijvoorbeeld gebroken arm ofzo, dan moet je werkgever dat betalen tochquote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar nooit ondertekent. Dat moet toch wel?
Ik heb ook geen regels op werk. Op tijd komen.
Nee dan heb je gewoon geen contractquote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb je contract voor onbepaalde tijd
preciesquote:Op zondag 16 maart 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, als er iets gebeurd tijdens het werk, bijvoorbeeld gebroken arm ofzo, dan moet je werkgever dat betalen toch
Maar zou ik dat doen ? Kan ik wel langs Berlijn nogquote:Op zondag 16 maart 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pakken ze je ook op tegenwoordig.
kut ratten allemaal
hebben mijn ouders ja, maar ik had zin om het zelf te doenquote:
Onzin.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan heb je gewoon geen contract
zolang je geen contract hebt is het zwartquote:Op zondag 16 maart 2014 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
precies
als ik zwart werk ben ik niet verzekerd
hij zegt dat het wit is dus dat neem ik ook aan
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
zolang je geen contract hebt is het zwart
Maar krijg wel een jaar-opgave met verkeerde cijfers.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
zolang je geen contract hebt is het zwart
tuurlijk wel. het wordt nergens geregistreerd dus is het zwartquote:
Geen contract betekend niet dat het niet geregistreerd wordt.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
tuurlijk wel. het wordt nergens geregistreerd dus is het zwart
hm ja okequote:Op zondag 16 maart 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen contract betekend niet dat het niet geregistreerd wordt.
Ik denk dat het zo zit:quote:Op zondag 16 maart 2014 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
tuurlijk wel. het wordt nergens geregistreerd dus is het zwart
met interrail?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zou ik dat doen ? Kan ik wel langs Berlijn nog
hoe kan je belasting geven als je het contant krijgt danquote:Op zondag 16 maart 2014 14:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo zit:
op mijn jaar-opgave staat dat ik 3,50 euro verdien ofzo
maar verdien meer
ik betaal dus zometeen maar over die 3,50 belasting en de rest is zwart/fooi
Werk er bijna 2,5 jaarquote:Op zondag 16 maart 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen contract = een mondelinge overeenkomst voor onbepaalde tijd.
In feite ben je dan beter uit dan een contract voor korte tijd.
Euh, gewoon op je bank zetten?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan je belasting geven als je het contant krijgt dan
Dat is er dan al af.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan je belasting geven als je het contant krijgt dan
Ja het is beide even duur ongeveer. En anders moet ik helemaal naar Eindhoven.quote:
hoeveel danquote:Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef xcachet het volgende:
Ik ben over 2,5 week jarig. Maar vind dat ik zometeen te weinig verdien voor een 18 jarige.
interrailenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is beide even duur ongeveer. En anders moet ik helemaal naar Eindhoven.
En met interrail kan ik ook nog langer en niet alleen naar Krakow
Maar wordt wel duurder dan
quote:
trein is wel kutquote:Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is beide even duur ongeveer. En anders moet ik helemaal naar Eindhoven.
En met interrail kan ik ook nog langer en niet alleen naar Krakow
Maar wordt wel duurder dan
ga dat doen danquote:Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
iemand achter de kassa bij de ah verdient nog meer
nee hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
iemand achter de kassa bij de ah verdient nog meer
Ja opzich, maar ook wel relaxed vind ikquote:
zou leuker vinden dan afwassenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
kassa is echt slavenwerk ik moet dat ook doen
No mang, popie jopie mensen achter kassa.quote:
zit alles in hequote:Op zondag 16 maart 2014 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
http://mijn-kijk-op.infon(...)rting-2013-2014.html
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
No mang, popie jopie mensen achter kassa.
Na 15 minuten is mijn concentratie weg en dan gaat alles mis.
oh wtf. maar als het minimumloon is dan kan je er niks aan doenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik krijg geen vakantie geld of fooi
niks
Je chimi krijgt veel fooi omdat ze er goed uit ziet, dus dat gaat niet opquote:Op zondag 16 maart 2014 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn chimi krijgt ook zieke money zwart in horeca.
ook fooi enzo
dat wil ik ook
Zwart kan je er sowieso niks aan doen buiten stoppen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wtf. maar als het minimumloon is dan kan je er niks aan doen
hoe weet jij datquote:Op zondag 16 maart 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je chimi krijgt veel fooi omdat ze er goed uit ziet, dus dat gaat niet op
da's wel waar denk ikquote:Op zondag 16 maart 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je chimi krijgt veel fooi omdat ze er goed uit ziet, dus dat gaat niet op
jaaaquote:
nog steeds seksistischquote:
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor
quote:
Sinds wanneer trek jij je wat aan van mijn mening over je lichaam?quote:
je bent een jongenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer trek jij je wat aan van mijn mening over je lichaam?![]()
![]()
sowieso engelandquote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
liverpool heeft wel de meest overrated sfeer die er is
doeiquote:
wie raak jij niet?quote:
spelen kutquote:
Gelukkig is Heerenveen `nog'' slechterquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
omg die reclame met blindengeleidehondenZo schattig
Honten
Waarom zogenaamd?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga morgen naar het museum in Hilversum.
Ten minste, zogenaamd dan, omdat het veel geld scheelt t.o.v. een normale retour.
quote:
Ik hoef niet naar Hilversum museum.quote:
Oh zoquote:Op zondag 16 maart 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar Hilversum museum.
Maar das een aanbieding, e-ticket voor 21 euro retour, ipv 36 euro retour voor een normaal retourtje.
Meh, ik moet een halte verder, Media Park. Misschien kom ik nog wel celebs tegenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoHandig inderdaad.
Al is dat museum best wel leuk
celebs vind je in Amerika.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, ik moet een halte verder, Media Park. Misschien kom ik nog wel celebs tegen
Ja okéquote:Op zondag 16 maart 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
celebs vind je in Amerika.
In Nederland kom je hooguit een b-acteur of een clownsartiest tegen
Zijn maar weinig echt goeie acteurs in Nederland.quote:
chill manquote:
je hebt haar weggejaagd met je denigrerende gedrag :squote:
dat zijn echt kut dagen jaquote:
True.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn maar weinig echt goeie acteurs in Nederland.
13-17 op automatische piloot toch je weetquote:Op zondag 16 maart 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zijn echt kut dagen ja
had ik ook bij de ah
laatste uurtje is altijd vervelendquote:Op zondag 16 maart 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
13-17 op automatische piloot toch je weet
school tot ajax is verstandig en serie kijken leukquote:
Goossensquote:Op zondag 16 maart 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Heeft jaar of 2 geduurd voordat er een vrije trap in ging
feitelijk onjuist.quote:
ze weet dat ik haar liev vindquote:Op zondag 16 maart 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hebt haar weggejaagd met je denigrerende gedrag :s
oehquote:
VAquote:
JCquote:
Uiteraardquote:
Ja hoorquote:
Oh. Hoezoquote:
Hoe dat dan?quote:
Ohquote:
quote:
met pastelkrijt puntjes 'geverfd'quote:Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe dat dan?
Ik heb mijn haar ine en kokosmasker
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
met pastelkrijt puntjes 'geverfd'
vind ik leukquote:
ik doe wel pic op whatsappquote:
Oh tofquote:Op zondag 16 maart 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik leukHeb gister ook zelf mijn haar geknipt
nee gewoon laagjes gekniptquote:
Tofquote:
sommige plukken waren 9 cmquote:
Dat is grofweg ook hoe mijn moeder bij mij laagjes knipt jaquote:Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige plukken waren 9 cm
is heel makkelijk op deze manier
ik had geen zin om zoveel geld aan de kapper te besteden, dus dan maar zoquote:Op zondag 16 maart 2014 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is grofweg ook hoe mijn moeder bij mij laagjes knipt ja
Maar voorlopig gaat er hier even niks meer vanaf
Ik ben pas 2 keer in mijn leven bij een kapper geweest, en beide keren was gratisquote:Op zondag 16 maart 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had geen zin om zoveel geld aan de kapper te besteden, dus dan maar zo
Ik heb wel lastig haar. Heel dik en veel verschillende krullen. Dus altijd naar een goede kapper gegaan. Maar zo kan het soms dus ookquote:Op zondag 16 maart 2014 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 2 keer in mijn leven bij een kapper geweest, en beide keren was gratis![]()
Normaal knippen mijn moeder en mijn tante me altijdEn dat gaat ongeveer op die manier zoals in het filmpje..
Haar naar voren, knippen, terug naar achter en een beetje bijwerken..
![]()
Wel met een goede kappersschaar, dat dan weer wel.
Ik heb juist heel makkelijk haar wat dat betreftquote:Op zondag 16 maart 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb wel lastig haar. Heel dik en veel verschillende krullen. Dus altijd naar een goede kapper gegaan. Maar zo kan het soms dus ook
Knipt ze zichzelf?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb juist heel makkelijk haar wat dat betreft![]()
Heel erg stijl, en vooral heel erg veelEn tot voor kort ook eigenlijk altijd lang, dus gewoon simpel laagjes erin knippen en klaar
![]()
M'n moeder knipt ook mijn broers, mijn vader en haarzelf, maar met mij is ze altijd het snelst klaar![]()
Krullend haar zelf knippen lijkt me wel erg lastig trouwens![]()
Knip je het dan nat?
Ja, ze knipt zich al 30 jaar zelf ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Knipt ze zichzelf?
En uhm, de kapper knipt het droog. En ik gisteren half droog.
Ahja.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Knipt ze zichzelf?
En uhm, de kapper knipt het droog. En ik gisteren half droog.
Maar ze borstelt het helemaal uit dus dan is het steil.
Ziet het er dan wel mooi uitquote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ze knipt zich al 30 jaar zelf ofzoZe was de kosten voor de kapper ook zat
Ja hoorquote:
Hoiquote:
zal ik in de wa-groep sturen?quote:
Oké.quote:
Gallade., onze lokale Pokémon meester.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gallade., onze lokale Pokémon meester.
Oh.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gallade., onze lokale Pokémon meester.
Je bent wel een beetje onbeleefd. Ik stel me netjes voor en jij laat je door iemand anders voorstellenquote:
Ik chat hier ruim 1 maand meequote:Op zondag 16 maart 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje onbeleefd. Ik stel me netjes voor en jij laat je door iemand anders voorstellen
Ik heb je nog nooit gezienquote:
SGYENZO niet, Chizu welquote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef gallade. het volgende:
[..]
Heb je ooit iets vernomen van SGYENZO of Chizu?
Wie?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef gallade. het volgende:
[..]
Oh ja hahahaha dat was een idioot waar ken je hem van dan????????????quote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef gallade. het volgende:
[..]
quote:
Rijmt niet echt met elkaar ditquote:
....quote:Op zondag 16 maart 2014 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh ja hahahaha dat was een idioot waar ken je hem van dan????????????
huh wow sorry man dat ik je een idioot noemde :pppquote:Op zondag 16 maart 2014 18:43 schreef gallade. het volgende:
[..]
....
......
..
...als je opgelet had ben ik dat.
wild GALLADE fled!quote:Op zondag 16 maart 2014 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
huh wow sorry man dat ik je een idioot noemde :ppp
quote:
Omdat ik crewlid ben ben ik verplicht jou te melden bij Yvonne, bereid je anus voor.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:47 schreef gallade. het volgende:
Nee maar ben terug van een (onterechte) ban
zal ik doenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat ik crewlid ben ben ik verplicht jou te melden bij Yvonne, bereid je anus voor.
Ik dacht dat homo's niet van auto's hielden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef Rezania het volgende:
Jongens jongens, vanavond nieuwe Top Gear.
Katwijkers toch ook niet? Paard en wagen en zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat homo's niet van auto's hielden.
Ik heb dan ook geen bericht gemaakt over hoe blij ik ben dat Top Gear op tv is.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Katwijkers toch ook niet? Paard en wagen en zo.
Merk je geen seksuele spanning tussen onze passief-agressieve opmerkingen?quote:
Het was een flop dusquote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Merk je geen seksuele spanning tussen onze passief-agressieve opmerkingen?
Ik zat erover na te denken, maar toen maakte hij een opmerking dat hij alles met een hartslag zou doen behalve vrouwen.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen bericht gemaakt over hoe blij ik ben dat Top Gear op tv is.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zat erover na te denken, maar toen maakte hij een opmerking dat hij alles met een hartslag zou doen behalve vrouwen.
Ik zei het nog de dag daarvoor in DM. Dat jij het dan niet doet tsja.quote:
Ik voel me buitengesloten.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Rezdie CUL-muts heeft een KLB-topic gemaakt
Ja waren paar in de overgang zittende mutsen in CUL die op ons gingen afgevenquote:
Waar denk je dat ik schapendarm vandaan ga halen hier?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zei het nog de dag daarvoor in DM. Dat jij het dan niet doet tsja.
Niet standaard een condoom in je portemonnee hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik schapendarm vandaan ga halen hier?
Ik dacht dat jij altijd bareback gepakt werdquote:Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet standaard een condoom in je portemonnee hebben
Schapendarm bederft ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon worst van maken tochquote:
Heb ik niet nodig. Mijn gezicht is al contraceptie genoeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ksquote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Mijn gezicht is al contraceptie genoeg.
quote:
fatsuquote:
Ja dat hoort hier weet je nogquote:
Hoi schatjepatatje (L) lebber lebberquote:
Welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |