1/2 glaasjes per dag kan welquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
ik drink laatste tijd heel veel melk
is echt lekker
Heb jij ook melk gedronken bij Heppie? gr grquote:
Ehquote:Op zondag 16 maart 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij ook melk gedronken bij Heppie? gr gr
ohquote:
ik had gister driequote:
Mij leek het ook altijd wel gezond, maar schijnt heel slecht voor je maag te zijnquote:
Hmm oke, dan maar wat minderquote:Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij leek het ook altijd wel gezond, maar schijnt heel slecht voor je maag te zijn
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
Ik wil graag een ipad bij mijn verzekering
verzekeringenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
Ik wil graag een ipad bij mijn verzekering
tja de leefquote:Op zondag 16 maart 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[upd] Meisje (12) springt voor trein
12, dafuq.
Ze zijn meestal wel ouder jaquote:Op zondag 16 maart 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[upd] Meisje (12) springt voor trein
12, dafuq.
nou vind een volwassene die zelfmoord pleegt of zelfs een oudere jongere toch wel heel wat anders dan een kind van 12quote:
ik welquote:
mensen sowieso nietquote:Op zondag 16 maart 2014 14:47 schreef Fok-it het volgende:
Die kunnen totaal niet rationeel nadenken.
Dan zal er thuis ook wel wat fout zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nou vind een volwassene die zelfmoord pleegt of zelfs een oudere jongere toch wel heel wat anders dan een kind van 12
Dan ben je wel blij dat je verzekering hebt,quote:Op zondag 16 maart 2014 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel
hebben toch even 4 weken odnerdak voor mij bekostigd
Dat kan ook niet alleen aan pesten liggen denk ik nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zal er thuis ook wel wat fout zijn.
Al helemaal niet op je 12e..quote:Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ook niet alleen aan pesten liggen denk ik nee.
Ik ben m`n hele basisschool-periode gepest, maar ik heb echt nooit aan zelfmoord gedacht
ik bijna heel die tijd, ook nog nooit aan gedachtquote:Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ook niet alleen aan pesten liggen denk ik nee.
Ik ben m`n hele basisschool-periode gepest, maar ik heb echt nooit aan zelfmoord gedacht
Oh niet die van mij, ik ben wel een schatjequote:
Later wel trouwens, maar dan ga je ook anders denken.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bijna heel die tijd, ook nog nooit aan gedacht
Hoelang heb je gespaard?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:51 schreef xcachet het volgende:
Morgen ga ik kijken hoeveel geld er in mijn spaarvarken zit.
#spannend
mwah werd in de eerste en tweede ook niet normaal behandeld door klasgenoten, maar nooit gedacht aan zelfmoord.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later wel trouwens, maar dan ga je ook anders denken.
Als kind lijk je er gewoon niet bij stil te staan of zo, dat dat een mogelijkheid isDat komt gewoon niet in je op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |