Je bent wel een beetje onbeleefd. Ik stel me netjes voor en jij laat je door iemand anders voorstellenquote:

Ik chat hier ruim 1 maand meequote:Op zondag 16 maart 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje onbeleefd. Ik stel me netjes voor en jij laat je door iemand anders voorstellen

Ik heb je nog nooit gezienquote:

SGYENZO niet, Chizu welquote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef gallade. het volgende:
[..]
Heb je ooit iets vernomen van SGYENZO of Chizu?

Wie?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef gallade. het volgende:
[..]

Oh ja hahahaha dat was een idioot waar ken je hem van dan????????????quote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef gallade. het volgende:
[..]

quote:
Rijmt niet echt met elkaar ditquote:

....quote:Op zondag 16 maart 2014 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh ja hahahaha dat was een idioot waar ken je hem van dan????????????

huh wow sorry man dat ik je een idioot noemde :pppquote:Op zondag 16 maart 2014 18:43 schreef gallade. het volgende:
[..]
....
......
..
...als je opgelet had ben ik dat.

wild GALLADE fled!quote:Op zondag 16 maart 2014 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
huh wow sorry man dat ik je een idioot noemde :ppp

quote:

Omdat ik crewlid ben ben ik verplicht jou te melden bij Yvonne, bereid je anus voor.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:47 schreef gallade. het volgende:
Nee maar ben terug van een (onterechte) ban

zal ik doenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat ik crewlid ben ben ik verplicht jou te melden bij Yvonne, bereid je anus voor.

Ik dacht dat homo's niet van auto's hielden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef Rezania het volgende:
Jongens jongens, vanavond nieuwe Top Gear.

Katwijkers toch ook niet? Paard en wagen en zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat homo's niet van auto's hielden.

Ik heb dan ook geen bericht gemaakt over hoe blij ik ben dat Top Gear op tv is.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Katwijkers toch ook niet? Paard en wagen en zo.

Merk je geen seksuele spanning tussen onze passief-agressieve opmerkingen?quote:

Het was een flop dusquote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Merk je geen seksuele spanning tussen onze passief-agressieve opmerkingen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |