Dat is grofweg ook hoe mijn moeder bij mij laagjes knipt jaquote:Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige plukken waren 9 cm
is heel makkelijk op deze manier
ik had geen zin om zoveel geld aan de kapper te besteden, dus dan maar zoquote:Op zondag 16 maart 2014 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is grofweg ook hoe mijn moeder bij mij laagjes knipt ja
Maar voorlopig gaat er hier even niks meer vanaf
Ik ben pas 2 keer in mijn leven bij een kapper geweest, en beide keren was gratisquote:Op zondag 16 maart 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had geen zin om zoveel geld aan de kapper te besteden, dus dan maar zo
Ik heb wel lastig haar. Heel dik en veel verschillende krullen. Dus altijd naar een goede kapper gegaan. Maar zo kan het soms dus ookquote:Op zondag 16 maart 2014 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 2 keer in mijn leven bij een kapper geweest, en beide keren was gratis![]()
Normaal knippen mijn moeder en mijn tante me altijdEn dat gaat ongeveer op die manier zoals in het filmpje..
Haar naar voren, knippen, terug naar achter en een beetje bijwerken..
![]()
Wel met een goede kappersschaar, dat dan weer wel.
Ik heb juist heel makkelijk haar wat dat betreftquote:Op zondag 16 maart 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb wel lastig haar. Heel dik en veel verschillende krullen. Dus altijd naar een goede kapper gegaan. Maar zo kan het soms dus ook
Knipt ze zichzelf?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb juist heel makkelijk haar wat dat betreft![]()
Heel erg stijl, en vooral heel erg veelEn tot voor kort ook eigenlijk altijd lang, dus gewoon simpel laagjes erin knippen en klaar
![]()
M'n moeder knipt ook mijn broers, mijn vader en haarzelf, maar met mij is ze altijd het snelst klaar![]()
Krullend haar zelf knippen lijkt me wel erg lastig trouwens![]()
Knip je het dan nat?
Ja, ze knipt zich al 30 jaar zelf ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Knipt ze zichzelf?
En uhm, de kapper knipt het droog. En ik gisteren half droog.
Ahja.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Knipt ze zichzelf?
En uhm, de kapper knipt het droog. En ik gisteren half droog.
Maar ze borstelt het helemaal uit dus dan is het steil.
Ziet het er dan wel mooi uitquote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ze knipt zich al 30 jaar zelf ofzoZe was de kosten voor de kapper ook zat
Ja hoorquote:
Hoiquote:
zal ik in de wa-groep sturen?quote:
Oké.quote:
Gallade., onze lokale Pokémon meester.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gallade., onze lokale Pokémon meester.
Oh.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]