Goedkoopste Interrail-ticket is even duur als vliegtickets naar Krakow volgende weekquote:
Ik denk van wel.quote:
hoeveel krijg je terug?quote:
dan heb je contract voor onbepaalde tijdquote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef xcachet het volgende:
Ik heb op mijn werk nooit een contract gezien, laat staan onder tekent.
Ach, heb nog nooit wat erover betaald dusquote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
fokkie kom hier wonen
0% kansspelbelasting
dmquote:
Hopelijk pakken ze je niet een keerquote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, heb nog nooit wat erover betaald dus
Ja dat sowieso.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb je contract voor onbepaalde tijd
nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef xcachet het volgende:
Maar nooit ondertekent. Dat moet toch wel?
Ja, ik moet eigenlijk ff zo`n online ding fixenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is wel echt kanjer.
nederlands belasting ratten
pakken ze je ook op tegenwoordig.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk ff zo`n online ding fixen
ja, als er iets gebeurd tijdens het werk, bijvoorbeeld gebroken arm ofzo, dan moet je werkgever dat betalen tochquote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar nooit ondertekent. Dat moet toch wel?
Ik heb ook geen regels op werk. Op tijd komen.
Nee dan heb je gewoon geen contractquote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb je contract voor onbepaalde tijd
preciesquote:Op zondag 16 maart 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, als er iets gebeurd tijdens het werk, bijvoorbeeld gebroken arm ofzo, dan moet je werkgever dat betalen toch
Maar zou ik dat doen ? Kan ik wel langs Berlijn nogquote:Op zondag 16 maart 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pakken ze je ook op tegenwoordig.
kut ratten allemaal
hebben mijn ouders ja, maar ik had zin om het zelf te doenquote:
Onzin.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan heb je gewoon geen contract
zolang je geen contract hebt is het zwartquote:Op zondag 16 maart 2014 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
precies
als ik zwart werk ben ik niet verzekerd
hij zegt dat het wit is dus dat neem ik ook aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |