Nee! Dat meen je niet, zonde dat diegene dat ook nog toeliet, heb je een link?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk heel erg slechte programma's. Nu toevallig zo'n modepolitieprogramma. Daar hebben ze van een leuke, stoere viking met lang haar een mooiboy gemaakt.Eerder had je niet kunnen raden dat hij homo is, nu ziet een blinde dat nog.
Je deed Donald Duck na? Of Woody Woodpeckerquote:Op maandag 17 maart 2014 00:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel met Han Pekel ja. Over Nederlandse stripboeken en zo...
Waarom?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:19 schreef Lemans24 het volgende:
Nooit Thaise Massage voor mij. Lijkt me eng.
Dat is een juiste constatering, mijn niveau van grappen is ook normaliter hogerquote:
We moeten ons dus gaan voorbereidenquote:Beste hornage,
Leuk! Je staat ingeschreven.
Succes met de voorbereidingen en tot de 23ste!
Met vriendelijke groet,
Het FIlmquiz-team
FMT?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:58 schreef hornage het volgende:
En onze inschrijving is een feit
[..]
We moeten ons dus gaan voorbereiden
Iemand tips?
Yes, 11 jaar voorbereiding achter de rug danquote:
Ik zou toch nog even gauw van alle films in de top 250 de directors cut met commentary kijken...quote:Op maandag 17 maart 2014 13:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Yes, 11 jaar voorbereiding achter de rug dan
Gewoon 4000-5000 IMDB pagina's in je opnemen.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:10 schreef hornage het volgende:
Mmm, best een goed plan
Ik heb er alleen nog 132 niet gezien.....![]()
Gemiddelde filmlengte 2 uur of, dus 264 uur. + een half uur pauze per film = 66 uur.
330 uur film / 24 = 13 dagen en 18 uur. Slaap niet meegerekend.... Wordt hem niet dus....
Naar die filmquiz? Ja hoorquote:
JIJ SNAPT HETquote:Op maandag 17 maart 2014 15:53 schreef hornage het volgende:
Zal ik dan maar zorgen dat ik dan Ender's Game gezien heb? Kunnen we die avond tenminste nog een beetje op niveau praten
Jij hoopt dat ik het snap nadat ik de film heb gezienquote:
Wishfull thinking inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 16:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Jij hoopt dat ik het snap nadat ik de film heb gezien
Ik ook nietquote:Op maandag 17 maart 2014 15:15 schreef hornage het volgende:
Ik heb geen fotografisch geheugen, jammer.....
Plus, welke onderdelen van een imdb pagina zijn interessant genoeg? Er staat ook voldoende echte nutteloze info op zo'n pagina...
Jullie zijn met z'n vieren, dus verdeel het en het lukt makkelijk!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:10 schreef hornage het volgende:
Mmm, best een goed plan
Ik heb er alleen nog 132 niet gezien.....![]()
Gemiddelde filmlengte 2 uur of, dus 264 uur. + een half uur pauze per film = 66 uur.
330 uur film / 24 = 13 dagen en 18 uur. Slaap niet meegerekend.... Wordt hem niet dus....
Ja, ze masseren niet alleen met hun duimen, maar bijv. ook met hun onderarmen, ze gaan over je heen kruipen, zetten hun voet in je rug, gaan met hun volle gewicht op je zitten.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het bij een Thaise massage dat ze over je heen gaan lopen?
Helaas alleen een stukje voor, geen after-vergelijking.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:15 schreef drakin het volgende:
Nee! Dat meen je niet, zonde dat diegene dat ook nog toeliet, heb je een link?
O zo mooi was die ook weer niet, dat is halflang haar, helemaal nog niet lang dus.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas alleen een stukje voor, geen after-vergelijking.
(Clipje Thijs verliefd op een Noorman?)
http://www.rtl.nl/de-modepolitie-20/#!/
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef wyccie het volgende:
Zelfs voor een vrouw is dat al lang haar. De kapper houdt de kaaklijn aan voor halflang. Wat jij mooi vindt verandert de definitie niet.
Laat jij daarom je haar groeien?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb het gevoel dat zulke mannen met die lengte iets willen compenseren.
Mijn haar valt uit.quote:
Je neus?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mijn haar valt uit.
Kun je nagaan.
Ik heb eens enkele operaties gehad om hem te verkleinen, maar hij is nog steeds te lang.
Kun je nagaan.
Doe normaal man, dat is toch gewoon lang haar.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef drakin het volgende:
Ik noem dat 'ik kan niet kiezen haar', dus halflang.
Lang voor een man moet toch echt voorbij de onderkant van de schouderbladen minstens hangen. Best is tot op de bilspleet.
Ja, ik ook.quote:
Ik weet dat Mythbusters geen geloofwaardig wetenschappelijk programma is... maar die hebben het ook al es getest en het was bij hun gewoon onzin... Ik zal het artikel straks es lezen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee
http://www.medicalnewstoday.com/articles/274012.php
quote:By contrast, in a 2012 report from Medical News Today, Dr. Jorge Parada, of Loyola University in Chicago, suggests that the 5-second rule is incorrect, and that food dropped on the floor is immediately contaminated and cannot be sanitized.
Ik heb 4 honden... alles wat hier op de grond valt ben ik sowieso kwijtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Als iets af te spoelen is onder de kraan dan vind ik het niet erg als het gevallen is. Maar anders dan krijgt de prullenbak het...
Nummer 4quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://whatculture.com/fi(...)matic-milestones.php
Met de Nederlandse prijzen van nu.. wil dat zeggen dat er 3 mensen naar de film zijn geweest...quote:
Wel begrijpelijk als je de titel ziet en hij was blijkbaar maar in 1 bioscoop te bekijken voor nog geen weekquote:
Is die film uit 85? Die screens zien er wel goed uit voor zo'n oude film...quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
"Vergeten" zodat je niet te snel zou focussen op die andere twee die half leesbaar zijn
Sommige bedrijven doen gelukkig wel hun best om een nette bron te gebruiken voor dit soort filmsquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is die film uit 85? Die screens zien er wel goed uit voor zo'n oude film...
Ik stoor me er nooit zo aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:20 schreef Lemans24 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan Whatsapp, met z'n 'laatst online om' statussen. Dat gecontroleer/gestalk (ja, vooral door mijzelf...) precies de reden dat ik het twee jaar geleden verwijderd had.
Maar je kunt het nu eindelijk wel uitzetten, ook in Android!
Grappig, ook als jij wat gevraagd hebt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind het bij sommige mensen wel grappig om te zien. Laatst online en dan blijkt dat ze al een week niks verstuurd/ontvangen hebben (of het gewoon negeren...) dat vind ik dan grappig
Als je zo nodig een antwoord wil.. bel dan gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Grappig, ook als jij wat gevraagd hebt?
Hoogst irritant, omdat je moeilijk kan vragen waarom ze niet reageren. Dat is nog irritanter namelijk.
Er zijn situaties dat dat niet zo logisch is...quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je zo nodig een antwoord wil.. bel dan gewoon
Met exen waar je noodgedwongen mee moet communiceren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Er zijn situaties dat dat niet zo logisch is...
Dat dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met exen waar je noodgedwongen mee moet communiceren.
Blijft altijd ongemakkelijk, hoe lief en goed bedoeld het ook is.quote:
Ja, dat dacht ik ook. Heb al gegoogled naar de adapters. Maar dan krijg je alleen maar websites om te kopen. Niet met uitleg bij welk apparaat het hoort of kan passen..quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:42 schreef sasquatsch het volgende:
Op merknaam?
Meestal zijn de adapters van hetzelfde merk als het apparaat.
4?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb 4 honden... alles wat hier op de grond valt ben ik sowieso kwijt
Welkom in de wereld van online daten. Daar is het helaas een kwestie van afwachten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Als je een vraag hebt en je kan niet bellen om die vraag beantwoord te krijgen... dan lijkt het mij dat die vraag ook niet zo belangrijk is... Zelfs als iemand aan de andere kant van de aarde zou wonen kun je nog bellen als de vraag belangrijk genoeg is
Pff maar jij maakt het jezelf ook wel moeilijk lijkt het. Online daten hoeft niet zo lastig te zijn, via Fok! niet in ieder gevalquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van online daten. Daar is het helaas een kwestie van afwachten.
Ik ben me daar gek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pff maar jij maakt het jezelf ook wel moeilijk lijkt het. Online daten hoeft niet zo lastig te zijn, via Fok! niet in ieder geval
quote:
Post je ook in het Tindertopic? Zo nee, doe dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Lemans24 het volgende:
Welkom in de wereld van online daten. Daar is het helaas een kwestie van afwachten.
je word steeds erger...quote:
Oh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Robby87 het volgende:
Ik voel altijd een seksuele spanning als wij tegelijk online zijn.
Waarom? Ik heb het woord niet eens genoemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Post je ook in het Tindertopic? Zo nee, doe dat.
My little pony...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die pokemonrugzak met z'n regenboogapendixes.
Gebruik je nu een andere app dan? Of datingsite?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb het woord niet eens genoemd.
Ook ja, maar via die ene app, wiens naam ik niet noem, krijg ik verreweg de leukste matches en gesprekken. Ook niet zo gek, als het eerste wat je doet *elkaar* liken is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gebruik je nu een andere app dan? Of datingsite?
Nee, omdat ik anders in het tindertopic moet posten...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
En waarom noem je die naam niet? Ben je bang dat we je gaan opzoeken?
Nice, maar ik doe dit keer niet meequote:Op donderdag 20 maart 2014 09:06 schreef Sands het volgende:
LIF / [WIN!] Toffe Captain America-prijzen!
Ik weet nog niet wat ik ga makenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nice, maar ik doe dit keer niet mee
Ik was ook verbaasd dat jij als IT'er en filmnerd nog niet soortgelijke apparatuur had. Mooi spul allemaal he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:43 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een Raspberry Pi gekocht en die geinstalleerd als NAS/mediaspeler. Dit had ik echt zo veel eerder moeten doen.
Op afstand downloads aanzetten die klaar zijn als ik thuis ben, vanaf mijn laptop of mobiel een film starten op mijn tv, en overal in huis toegang tot al mijn films en andere data omdat dat kastje toch altijd staat te draaien. En dat allemaal voor de prijs van 35 euro + wat kabeltjes en een harde schijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |