Daar had hij nog niet echt naar gekeken geloof ik.quote:
Ach, we moeten allemaal geld verdienenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef wyccie het volgende:
Het is ook niets meer dan een seksadvertentie eigenlijk.
Ik weet het niet, momenteel...quote:Op zondag 16 maart 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe is het met je Tinder dates, lemans?
Op FOK! mag het, volgens mij, officieel niet in het tindertopic op R&P. Of het hier mag, weet ik niet. Op de rest van het internet stikt het van de sites met tindermeisjes e.d.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef wyccie het volgende:
Mag je eigenlijk die profielfoto's van Tinder zomaar posten zonder toestemming? Wie weet sta jij ook wel ergens op een forum door anderen gekeurd te worden, Lemans.
Natuurlijk mag dat, het komt van je openbare Facebookprofiel.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde of dat volgens de policy van Tinder mag. Het is toch een soort van besloten datingsite.
Je profielfoto is altijd openbaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef wyccie het volgende:
Oh!![]()
Dus je mag ook alleen meedoen aan Tinder als je Facebook openbaar is.
Officieus van Rusland. De VN (en zelfs china) erkennen het referendum niet...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen is de Krim van Rusland, raar hoe die dingen kunnen lopen.
En wat willen die daar tegen doen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Officieus van Rusland. De VN (en zelfs china) erkennen het referendum niet...
Tja, dat moet je mij niet vragen...quote:
Ik denk niet veel, ze laten Poetin gewoon zijn gang gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, dat moet je mij niet vragen...
En dus ook The Joys of Tinder niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef wyccie het volgende:
Ow.![]()
Het lijkt me duidelijk dat ik geen Facebook heb.
Ik kom die vrouwen nooit tegen... zou het net weten dus...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dus ook The Joys of Tinder niet.
Oh, willen echt zoveel vrouwen alleen maar seks, zsm?
Daar mis ik niks aan.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef Lemans24 het volgende:
En dus ook The Joys of Tinder niet.
Oh, willen echt zoveel vrouwen alleen maar seks, zsm?
Als ze mij op straat aanspreken wens ik ze vriendelijk de tyfusquote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk heel erg slechte programma's. Nu toevallig zo'n modepolitieprogramma. Daar hebben ze van een leuke, stoere viking met lang haar een mooiboy gemaakt.Eerder had je niet kunnen raden dat hij homo is, nu ziet een blinde dat nog.
Mediageilquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze mij op straat aanspreken wens ik ze vriendelijk de tyfus
Ik snap de mensen niet die zich lenen aan dit soort programma's
Why for fuck's sake?quote:
Leven geslaagdquote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zeggen dat ze op tv te zien waren.
Yes dan is mijn leven geslaagdquote:
Was dat dat programma met Han Pekel over tekstverwerkers?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben in Word vervolgd te zien geweesten bij RTL Boulevard
Met een happy end?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alleen Thaise massages in Nederland gehad.
Wel met Han Pekel ja. Over Nederlandse stripboeken en zo...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Was dat dat programma met Han Pekel over tekstverwerkers?
Ze dissen je...quote:Op maandag 17 maart 2014 00:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel met Han Pekel ja. Over Nederlandse stripboeken en zo...
Sta je daar niet ook mee op youtube?quote:Op maandag 17 maart 2014 01:08 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben een keer op tv geweest bij de rijdende rechter.
Dat was nadat m'n hengel kapot was gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |