Glimt die niet te veel om make up te dragen?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:54 schreef wyccie het volgende:
Ik vind juist de laatste zonder makeup al heel mooi. Daarvan zou ik denken dat ze stiekem toch wel makeup draagt.
Phantasialandquote:
Nee, die kortingszegels van de Jumbo/C1000quote:
Waarom zo lang? Nog wel andere pretparken bezocht in de tussentijd?quote:
Hoe onthoud je dit soort nutteloze informatie?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zegels voor de Efteling. De laatste keer dat ik er was kostte een kaartje fl 37,50.
Ik ken eigenlijk best veel vrouwen die nooit make-up dragen, of alleen bij het uitgaan ofzo. Maar volgens mij is dat ook een miniem cultuurverschil tussen Nederland en België.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef wyccie het volgende:
Joh, ergens drie jaar geleden zijn we gestopt met nummeren. Ik heb een paar topics geleden een willekeurig nummer gepakt, daarna weer. Lemans denkt dat we nu netjes aan het nummeren zijn, is niet zo.
Robby, heel veel vrouwen waarvan jij denkt dat ze geen makeup dragen hebben toch wel makeup op. Sowieso heeft pakweg 85% altijd mascara op.
Jij wilt echt niet te veel vrouwen zonder makeup zien, daar krijg je nachtmerries van.
Thanx, alleen jammer dat je die kaartjes dan voor 31mei moet hebben gebruiktquote:Op zondag 16 maart 2014 14:40 schreef wyccie het volgende:
De meeste van mijn vriendinnen en oud-collega's dragen ook geen make-up, maar dat is een beetje het soort mensen waar ik mee omga.
Dyon:http://www.groupon.nl/dea(...)tasialand-2-35850882
Allemaal vind ik ze het mooiste zonder make-up.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, op wie fap je liever...
O wacht... daar deed je niet meer aan of wel?
[ afbeelding ]
Vraag het aan Sofie van 27...quote:Op zondag 16 maart 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe is het met je Tinder dates, lemans?
Waaghals heeft ook wel interesse in Sofie.quote:
Serieus... met makeup en zo?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waaghals heeft ook wel interesse in Sofie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |