quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Nou... normale kleren en andere make up en dan is het toch wel een mooie meid?quote:
Dan wel, vermoed ik. Het zijn juist die kleren en die make-up die ik naar vind.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou... normale kleren en andere make up en dan is het toch wel een mooie meid?
Buiten de make-up en de slechte kwaliteit van de foto lijkt ze wel een lief gezichtje te hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan wel, vermoed ik. Het zijn juist die kleren en die make-up die ik naar vind.
Ik zou zeggen geen make-up, per definitie, voor elke vrouw.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:01 schreef dyonvbaal het volgende:
en andere make up en dan is het toch wel een mooie meid?
Nee. Zolang de vrouw maar weet hoe ze het moet gebruiken..quote:Op zondag 16 maart 2014 13:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geen make-up, per definitie, voor elke vrouw.
1. Hopelijk niksquote:Op zondag 16 maart 2014 12:46 schreef dyonvbaal het volgende:
1. Wat moeten we met Sonja?
2. Is dit geen reeks die zich zelf nummert?
Want ze is van jou?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1. Hopelijk niks
2. Ik had bij het vorige deel een fout gemaakt.
313, bij dezen!
Geen is overdreven, het zal je verbazen wat een klein beetje correct gebruikte make-up kan doen met een gezicht, maar zoiets als in de OP vind ik echt niks.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geen make-up, per definitie, voor elke vrouw.
Omdat niet bij iedere vrouw puur natuur mooi is? En make up kan een vrouw ook gewoon goed staan. Maar het moet geen pop worden natuurlijk...quote:
Hangt er dus van af wat je mooi vindt.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Omdat niet bij iedere vrouw puur natuur mooi is?
Daar houd ik dus van, een rauw gezicht.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef wyccie het volgende:
Jij wilt echt niet te veel vrouwen zonder makeup zien, daar krijg je nachtmerries van.
Zeg nou zelf, op wie fap je liever...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar houd ik dus van, een rauw gezicht.
Bedankt voor het maken van mijn punt, dit bedoel ik (al is het zware make-up).quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, op wie fap je liever...
O wacht... daar deed je niet meer aan of wel?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |