quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Nou... normale kleren en andere make up en dan is het toch wel een mooie meid?quote:
Dan wel, vermoed ik. Het zijn juist die kleren en die make-up die ik naar vind.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou... normale kleren en andere make up en dan is het toch wel een mooie meid?
Buiten de make-up en de slechte kwaliteit van de foto lijkt ze wel een lief gezichtje te hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan wel, vermoed ik. Het zijn juist die kleren en die make-up die ik naar vind.
Ik zou zeggen geen make-up, per definitie, voor elke vrouw.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:01 schreef dyonvbaal het volgende:
en andere make up en dan is het toch wel een mooie meid?
Nee. Zolang de vrouw maar weet hoe ze het moet gebruiken..quote:Op zondag 16 maart 2014 13:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geen make-up, per definitie, voor elke vrouw.
1. Hopelijk niksquote:Op zondag 16 maart 2014 12:46 schreef dyonvbaal het volgende:
1. Wat moeten we met Sonja?
2. Is dit geen reeks die zich zelf nummert?
Want ze is van jou?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1. Hopelijk niks
2. Ik had bij het vorige deel een fout gemaakt.
313, bij dezen!
Geen is overdreven, het zal je verbazen wat een klein beetje correct gebruikte make-up kan doen met een gezicht, maar zoiets als in de OP vind ik echt niks.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geen make-up, per definitie, voor elke vrouw.
Omdat niet bij iedere vrouw puur natuur mooi is? En make up kan een vrouw ook gewoon goed staan. Maar het moet geen pop worden natuurlijk...quote:
Hangt er dus van af wat je mooi vindt.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Omdat niet bij iedere vrouw puur natuur mooi is?
Daar houd ik dus van, een rauw gezicht.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef wyccie het volgende:
Jij wilt echt niet te veel vrouwen zonder makeup zien, daar krijg je nachtmerries van.
Zeg nou zelf, op wie fap je liever...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar houd ik dus van, een rauw gezicht.
Bedankt voor het maken van mijn punt, dit bedoel ik (al is het zware make-up).quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, op wie fap je liever...
O wacht... daar deed je niet meer aan of wel?
[ afbeelding ]
Glimt die niet te veel om make up te dragen?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:54 schreef wyccie het volgende:
Ik vind juist de laatste zonder makeup al heel mooi. Daarvan zou ik denken dat ze stiekem toch wel makeup draagt.
Phantasialandquote:
Nee, die kortingszegels van de Jumbo/C1000quote:
Waarom zo lang? Nog wel andere pretparken bezocht in de tussentijd?quote:
Hoe onthoud je dit soort nutteloze informatie?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zegels voor de Efteling. De laatste keer dat ik er was kostte een kaartje fl 37,50.
Ik ken eigenlijk best veel vrouwen die nooit make-up dragen, of alleen bij het uitgaan ofzo. Maar volgens mij is dat ook een miniem cultuurverschil tussen Nederland en België.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef wyccie het volgende:
Joh, ergens drie jaar geleden zijn we gestopt met nummeren. Ik heb een paar topics geleden een willekeurig nummer gepakt, daarna weer. Lemans denkt dat we nu netjes aan het nummeren zijn, is niet zo.
Robby, heel veel vrouwen waarvan jij denkt dat ze geen makeup dragen hebben toch wel makeup op. Sowieso heeft pakweg 85% altijd mascara op.
Jij wilt echt niet te veel vrouwen zonder makeup zien, daar krijg je nachtmerries van.
Thanx, alleen jammer dat je die kaartjes dan voor 31mei moet hebben gebruiktquote:Op zondag 16 maart 2014 14:40 schreef wyccie het volgende:
De meeste van mijn vriendinnen en oud-collega's dragen ook geen make-up, maar dat is een beetje het soort mensen waar ik mee omga.
Dyon:http://www.groupon.nl/dea(...)tasialand-2-35850882
Allemaal vind ik ze het mooiste zonder make-up.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, op wie fap je liever...
O wacht... daar deed je niet meer aan of wel?
[ afbeelding ]
Vraag het aan Sofie van 27...quote:Op zondag 16 maart 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe is het met je Tinder dates, lemans?
Waaghals heeft ook wel interesse in Sofie.quote:
Serieus... met makeup en zo?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waaghals heeft ook wel interesse in Sofie.
Daar had hij nog niet echt naar gekeken geloof ik.quote:
Ach, we moeten allemaal geld verdienenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef wyccie het volgende:
Het is ook niets meer dan een seksadvertentie eigenlijk.
Ik weet het niet, momenteel...quote:Op zondag 16 maart 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe is het met je Tinder dates, lemans?
Op FOK! mag het, volgens mij, officieel niet in het tindertopic op R&P. Of het hier mag, weet ik niet. Op de rest van het internet stikt het van de sites met tindermeisjes e.d.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef wyccie het volgende:
Mag je eigenlijk die profielfoto's van Tinder zomaar posten zonder toestemming? Wie weet sta jij ook wel ergens op een forum door anderen gekeurd te worden, Lemans.
Natuurlijk mag dat, het komt van je openbare Facebookprofiel.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde of dat volgens de policy van Tinder mag. Het is toch een soort van besloten datingsite.
Je profielfoto is altijd openbaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef wyccie het volgende:
Oh!![]()
Dus je mag ook alleen meedoen aan Tinder als je Facebook openbaar is.
Officieus van Rusland. De VN (en zelfs china) erkennen het referendum niet...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen is de Krim van Rusland, raar hoe die dingen kunnen lopen.
En wat willen die daar tegen doen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Officieus van Rusland. De VN (en zelfs china) erkennen het referendum niet...
Tja, dat moet je mij niet vragen...quote:
Ik denk niet veel, ze laten Poetin gewoon zijn gang gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, dat moet je mij niet vragen...
En dus ook The Joys of Tinder niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef wyccie het volgende:
Ow.![]()
Het lijkt me duidelijk dat ik geen Facebook heb.
Ik kom die vrouwen nooit tegen... zou het net weten dus...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dus ook The Joys of Tinder niet.
Oh, willen echt zoveel vrouwen alleen maar seks, zsm?
Daar mis ik niks aan.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef Lemans24 het volgende:
En dus ook The Joys of Tinder niet.
Oh, willen echt zoveel vrouwen alleen maar seks, zsm?
Als ze mij op straat aanspreken wens ik ze vriendelijk de tyfusquote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk heel erg slechte programma's. Nu toevallig zo'n modepolitieprogramma. Daar hebben ze van een leuke, stoere viking met lang haar een mooiboy gemaakt.Eerder had je niet kunnen raden dat hij homo is, nu ziet een blinde dat nog.
Mediageilquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze mij op straat aanspreken wens ik ze vriendelijk de tyfus
Ik snap de mensen niet die zich lenen aan dit soort programma's
Why for fuck's sake?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |