Nee! Dat meen je niet, zonde dat diegene dat ook nog toeliet, heb je een link?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk heel erg slechte programma's. Nu toevallig zo'n modepolitieprogramma. Daar hebben ze van een leuke, stoere viking met lang haar een mooiboy gemaakt.Eerder had je niet kunnen raden dat hij homo is, nu ziet een blinde dat nog.
Je deed Donald Duck na? Of Woody Woodpeckerquote:Op maandag 17 maart 2014 00:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel met Han Pekel ja. Over Nederlandse stripboeken en zo...
Waarom?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:19 schreef Lemans24 het volgende:
Nooit Thaise Massage voor mij. Lijkt me eng.
Dat is een juiste constatering, mijn niveau van grappen is ook normaliter hogerquote:
We moeten ons dus gaan voorbereidenquote:Beste hornage,
Leuk! Je staat ingeschreven.
Succes met de voorbereidingen en tot de 23ste!
Met vriendelijke groet,
Het FIlmquiz-team
FMT?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:58 schreef hornage het volgende:
En onze inschrijving is een feit
[..]
We moeten ons dus gaan voorbereiden
Iemand tips?
Yes, 11 jaar voorbereiding achter de rug danquote:
Ik zou toch nog even gauw van alle films in de top 250 de directors cut met commentary kijken...quote:Op maandag 17 maart 2014 13:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Yes, 11 jaar voorbereiding achter de rug dan
Gewoon 4000-5000 IMDB pagina's in je opnemen.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:10 schreef hornage het volgende:
Mmm, best een goed plan
Ik heb er alleen nog 132 niet gezien.....![]()
Gemiddelde filmlengte 2 uur of, dus 264 uur. + een half uur pauze per film = 66 uur.
330 uur film / 24 = 13 dagen en 18 uur. Slaap niet meegerekend.... Wordt hem niet dus....
Naar die filmquiz? Ja hoorquote:
JIJ SNAPT HETquote:Op maandag 17 maart 2014 15:53 schreef hornage het volgende:
Zal ik dan maar zorgen dat ik dan Ender's Game gezien heb? Kunnen we die avond tenminste nog een beetje op niveau praten
Jij hoopt dat ik het snap nadat ik de film heb gezienquote:
Wishfull thinking inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 16:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Jij hoopt dat ik het snap nadat ik de film heb gezien
Ik ook nietquote:Op maandag 17 maart 2014 15:15 schreef hornage het volgende:
Ik heb geen fotografisch geheugen, jammer.....
Plus, welke onderdelen van een imdb pagina zijn interessant genoeg? Er staat ook voldoende echte nutteloze info op zo'n pagina...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |