Ach elk excuus om de wekelijkse schoonmaak een uur op te schuiven is prima hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
daar gaan we waarschijnlijk tijd genoeg voor hebben, met die monsoon en de moderne F1 gaan we waarschijnlijk een uur uitstelling krijgen
Heb een TR gezet op de nieuwe, of deze vast dicht kan - ik neem aan dat ook de mods niet kunnen reeksen tot deze oude dicht is.quote:
De oude, dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hier gewoon even een berg onzin neerflikkeren en deze is klaar.
2-5 mln en dan zitten er geen ruitenwissers bijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:37 schreef Sinister-D- het volgende:
inb4: mietjes! vroeger reden ze zelfs op houten wielen in de sneeuw!
Ze moesten maar eens banden gaan maken die wel tegen een een laag water van een halve meter kunnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
daar gaan we waarschijnlijk tijd genoeg voor hebben, met die monsoon en de moderne F1 gaan we waarschijnlijk een uur uitstelling krijgen
Die bestaan alquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze moesten maar eens banden gaan maken die wel tegen een een laag water van een halve meter kunnen.
Kijk, opgelost.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die bestaan al
[ afbeelding ]
Pirelli 520
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die bestaan al
[ afbeelding ]
Pirelli 520
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:37 schreef Sinister-D- het volgende:
inb4: mietjes! vroeger reden ze zelfs op houten wielen in de sneeuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
We maken er gewoon een regatta van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, deze plens water lijkt me voor ieder voertuig op wielen moeilijk fietsen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow en iedereen die hoopt dat Suzy Perry's topje doorzichtig gaat worden door de regen wil ik alvast waarschuwen:Ik zie geen onoverkomelijke bezwaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel vrouwen klagen over hun te dikke kont, Perry is die van haar nog aan het zoekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie geen onoverkomelijke bezwaren.
*roeispanen stuurt*quote:
Misschien leg ik de lat te laag, maar nee, ik zie nog steeds geen probleem.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Veel vrouwen klagen over hun te dikke kont, Perry is die van haar nog aan het zoeken
Grote hoeveelheden wijn...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:47 schreef Sally het volgende:
Ah, nu zitten we hier dus op de #271 die ik gisteravond/vannacht dacht te zien![]()
Gezellige etentjes - thuis aan de keukentafel - ftw
Ehm, toevallig was het dit keer bierquote:
Monsooooon.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:48 schreef Karstman het volgende:
Zat op sport1 te wachten, zapte even naar de bbc en verzoop bijna voor de tvde tering wat een water
Jaquote:
Krijgen we weer dat gedoe met die safety car die de hele tijd gaat kijken of het al kan...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:51 schreef Sally het volgende:
Mogelijk uitstel, overigens. Korte samenvatting
Zo vroeg is het toch niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:51 schreef Geralt het volgende:
Welke idioot heeft verzonnen dat het een goed idee is om 's morgens vroeg F1 te gaan houden![]()
De dame die dit presenteert op de BBC.quote:
Aardige juf, doet het leuk in bikini (broekje model 1980 volgens mijquote:
Deed vroeger MotoGP voor Beeb,....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:53 schreef Karstman het volgende:
[..]
Aardige juf, doet het leuk in bikini (broekje model 1980 volgens mij) maar hoe ze hier is beland? Was ze niet pit reporter eerst? soort sexy Allard Kalf.
Die ene man waarvan ik laatst een gerucht opving dat hij zelf zei dat hij dacht aan stoppen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:51 schreef Geralt het volgende:
Welke idioot heeft verzonnen dat het een goed idee is om 's morgens vroeg F1 te gaan houden![]()
Beetje jammer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Deed vroeger MotoGP voor Beeb,....
En heeft altijd een hekel gehad aan F1, totdat ze daar mocht gaan presenteren
Dan laat ze dat niet merken, die hekel aan F1...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Deed vroeger MotoGP voor Beeb,....
En heeft altijd een hekel gehad aan F1, totdat ze daar mocht gaan presenteren
Meer afgeven op F1 dan een hekel hebben eigenlijk.....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan laat ze dat niet merken, die hekel aan F1...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |