Is er bij de BBC ook een voorbeschouwing?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Eventjes vlot een OP in elkaar geknutseldcopy/pasta code in de spoiler onderaan
BBCBBC is er weer live bij(NL'se tijden)
BBC 1 | zaterdag 29 maart | 09u00 (HH 14.15)
BBC 1 | zondag 30 maart | 10u00 (HH 15.45)
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef davidderotator het volgende:
Wel degelijk 8u tot 10u30 straks, ook zondag om 9u (dus beide keren een uur voor de start).
Is altijd wel de moeite waard - mits je door het lichtelijk patriottische karakter heenkijktquote:TY
* Sally wekker verzet, en nieuw topic aanmaakt.
Is ook hun eerste live-race dus voorbeschouwing zal wel de moeite waard zijn (normaal altijd, nu nog ietsje meer).
Van wat ik in de gids kan vinden (ziggo) begint de uitzending zondag om 9:00 op BBC1 en volgens de officiële F1 app begint de race om 10:00 (beiden lokale tijd), dus het lijkt erop dat er inderdaad een voorbeschouwing is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:27 schreef Sally het volgende:
Is er bij de BBC ook een voorbeschouwing?
Eerder was het altijd een uur van tevoren, en ik ga wel proberen rond 8 uur wakker te zijn (), maar heeft het zin? Anders zet ik de wekker een uurtje later
Oh vandaar...ik ben nog een n00b in dit deel van FOK!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Normaal doet een mod de OP aanpassen (of een user copy/pasta'd mijn code in een nieuwe als het topic bijna vol is) zodat we de GP's in topic-reeks hebben. Anders had ik zelf wel een nieuwe kunnen openen.
En 't is Malaysian GP
Overgenomen van de Formula 1.com Calender 2014.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Normaal doet een mod de OP aanpassen (of een user copy/pasta'd mijn code in een nieuwe als het topic bijna vol is) zodat we de GP's in topic-reeks hebben. Anders had ik zelf wel een nieuwe kunnen openen.
En 't is Malaysian GP
Dat was mijn idee ookquote:
je hebt gelijk, mijn foutquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:11 schreef Sally het volgende:
Overgenomen van de Formula 1.com Calender 2014.
Ik zit erquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Van wat ik in de gids kan vinden (ziggo) begint de uitzending zondag om 9:00 op BBC1 en volgens de officiële F1 app begint de race om 10:00 (beiden lokale tijd), dus het lijkt erop dat er inderdaad een voorbeschouwing is.
Dus je hoeft alleen om 8 uur op te staan als je je wekker niet aan de zomertijd hebt aangepast. (8 uur wordt 9 uur)
Je wekker verzet zich morgen pas, het is zaterdagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zit er
M'n wekkers waren al verzet (1 gaat automagisch, dus makkie)
Paraplu's!
Kusje d'rop?quote:
Oooh, zie je: ik ben nog niet wakkerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wekker verzet zich morgen pas, het is zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh, zie je: ik ben nog niet wakker![]()
Dan had diegene die dat net zei, niet opgelet. Of ging dat alleen over de race?Ja dat ging over de raceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik probeerde te reeksen naar dit topic, maar dat kon nog niet inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:59 schreef Sinister-D- het volgende:
En 't is Malaysian GP
BBC is echt goed inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:28 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat ik maar afzie van een sport1 abo, ik vind de BBC veel tofferen dan neem ik die duitsers tussendoor er maar op de koop bij.
Het is meer dat mijn Duits zo verschrikkelijk slecht is, maar goed, misschien kan ik het zo een beetje opfrissen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
BBC is echt goed inderdaad.
En ach... Die reclame van RTL vind ik niet zo'n drama dat ik geld zou betalen om dat niet te hoeven zien.
Met Duits heb ik wat minder moeite, maar als het gaat om de specifiekere auto- en motorsporttermen, moet ik ook een steekje laten vallen soms...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn Duits zo verschrikkelijk slecht is, maar goed, misschien kan ik het zo een beetje opfrissen.
Ja, maar ik kijk het liefst op mijn tv, heb eindelijk zo'n plat nieuwerwets ding en weet nog niet hoe ik daar streams op kan kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Met Duits heb ik wat minder moeite, maar als het gaat om de specifiekere auto- en motorsporttermen, moet ik ook een steekje laten vallen soms...
Maar ach, als de BBC niet uitzend, heb je altijd nog de stream waar je Sky kunt krijgen. Zie de OP (ze staan er toch in?)
We blabla'en nog wat in de oude.quote:
Dat was dus mijn eigen postquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:43 schreef Sally het volgende:
[..]
We blabla'en nog wat in de oude.
Momenteel dus over de banden die nodig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |