Mja ik had Digitenne besteld maandag. Ik zei nog: kun je het niet direct naar het postkantoor laten sturen, want ik heb hier altijd problemen met de bezorging. "Nee meneer, daar doen wij niets mee." En ta-daaaa.. 4 dagen later nog niet eens een kaartje in de bus dat ze langs zijn geweest. Moet er godverdomme dus alsnog achteraan én ik kan dit weekend geen F1 zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:06 schreef SiGNe het volgende:
Grr.. m'n kabel-provider is aan het verhuizen en heeft z'n abonnement tijdelijk opgezegd, komende tijd dus even geen digitale TV meer voor mij.
(Hier in de flat wordt alleen analoge TV ondersteund, digitaal is wel te ontvangen maar ik kan zelf geen kaart registreren, dat heb ik dus via een vriend (de kabel-provider) gedaan.)
Zondag voor mij dus ook geen F1 voor mij, moet ik denk ik maar buiten gaan spelen terwijl het een verzengende 20 graden wordt
Zondag is het gewoon droog, morgen misschien wel een natte kwalificatie maar ik denk van niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:31 schreef Meike26 het volgende:
Heeft die Van Dam dan echt niet door dat meeste teams waarschijnlijk met een regensetup aan het rijden zijn? De kans is zeer aannemelijk dat we zondag een natte gp gaan zien, dan gaan ze toch geen volledige droogweer setup testen ?
stream hetquote:Op vrijdag 28 maart 2014 05:07 schreef twiFight het volgende:
[..]
Mja ik had Digitenne besteld maandag. Ik zei nog: kun je het niet direct naar het postkantoor laten sturen, want ik heb hier altijd problemen met de bezorging. "Nee meneer, daar doen wij niets mee." En ta-daaaa.. 4 dagen later nog niet eens een kaartje in de bus dat ze langs zijn geweest. Moet er godverdomme dus alsnog achteraan én ik kan dit weekend geen F1 zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Het blijft gewoon droog, misschien met kans op regen, maar ze zullen op droog gaan rijden voor zondag.quote:Zondag is het gewoon droog, morgen misschien wel een natte kwalificatie maar ik denk van niet.
Ik vind F1-kaarten echt te duur. Ik ga met mijn zoon dit jaar naar het WEC op Spa. Hij mag gratis, ik betaal 28 euro. Hotelletje voor twee nachten was zo gevonden en absoluut niet duur.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:43 schreef Waffle het volgende:
Ik ook en moet nodig ook weer kaarten halen voor spa dit jaar.
Welke tribune zit? Of is WEC ook open tribune?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind F1-kaarten echt te duur. Ik ga met mijn zoon dit jaar naar het WEC op Spa. Hij mag gratis, ik betaal 28 euro. Hotelletje voor twee nachten was zo gevonden en absoluut niet duur.
Probeer dat in een F1-weekend...
Je mag zitten waar je wil.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:50 schreef Dino0603 het volgende:
[..]
Welke tribune zit? Of is WEC ook open tribune?
Die prijzen ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind F1-kaarten echt te duur. Ik ga met mijn zoon dit jaar naar het WEC op Spa. Hij mag gratis, ik betaal 28 euro. Hotelletje voor twee nachten was zo gevonden en absoluut niet duur.
Persoonlijk zou ik gewoon gaan met hem. Vooral als hij nu nog voor de minder prijs heen kan. Ik en mijn pa zijn vorig jaar voor het eerst geweest en we hebben er echt spijt van dat we nooit eerder zijn geweest. We hadden geen tribune kaarten genomen en vooral op vrijdag en zaterdag lekker het circuit rond gelopen. Overal is dan genoeg plek om alles mooi te zien. Wel moet je, vind ik, een heel weekend gaan. Het prijs verschil is zo klein en de wandeling door de pits is ook heel tof. Fototje maken met coureurs die achter in het veld staan is gewoon mogelijk. Ik ben bijvoorbeeld nog op de foto geweest met Bottas, Ricciardo en van der Garde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die prijzen ja.Al ben ik wel heel blij het een keer meegemaakt te hebben.
Dit weekend ook gewoon weer kijken, het geluid is jammer, maar de race vond ik best vermakelijk vorige keer.
Ik wil dan ook echt eens naar een F1-race toe. Ik kijk nu alweer twaalf jaar, dus eigenlijk wordt het wel eens een keertje tijd... Maar ja, komt wel...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Waffle het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik gewoon gaan met hem. Vooral als hij nu nog voor de minder prijs heen kan. Ik en mijn pa zijn vorig jaar voor het eerst geweest en we hebben er echt spijt van dat we nooit eerder zijn geweest. We hadden geen tribune kaarten genomen en vooral op vrijdag en zaterdag lekker het circuit rond gelopen. Overal is dan genoeg plek om alles mooi te zien. Wel moet je, vind ik, een heel weekend gaan. Het prijs verschil is zo klein en de wandeling door de pits is ook heel tof. Fototje maken met coureurs die achter in het veld staan is gewoon mogelijk. Ik ben bijvoorbeeld nog op de foto geweest met Bottas, Ricciardo en van der Garde.
Verder hebben we ons de rest van het weekend in spa ook goed vermaakt met bier drinken en barbecueën dat we dit jaar sowieso weer op een "camping" gaan staan in spa.
Zaterdag geloof ik ja. Maakt voor ons niet uit, want we hebben dan allebei twee weken vakantie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef Waffle het volgende:
Is de wec race trouwens op zaterdag? Daar wilde ik ook wel heen alleen zaterdag gaat hem niet worden. Dan moeten we vrij regelen voor vrijdag en zaterdag
Is er bij de BBC ook een voorbeschouwing?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Eventjes vlot een OP in elkaar geknutseldcopy/pasta code in de spoiler onderaan
BBCBBC is er weer live bij(NL'se tijden)
BBC 1 | zaterdag 29 maart | 09u00 (HH 14.15)
BBC 1 | zondag 30 maart | 10u00 (HH 15.45)
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef davidderotator het volgende:
Wel degelijk 8u tot 10u30 straks, ook zondag om 9u (dus beide keren een uur voor de start).
Is altijd wel de moeite waard - mits je door het lichtelijk patriottische karakter heenkijktquote:TY
* Sally wekker verzet, en nieuw topic aanmaakt.
Is ook hun eerste live-race dus voorbeschouwing zal wel de moeite waard zijn (normaal altijd, nu nog ietsje meer).
Heu'mel nie hier!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef Jigzoz het volgende:
Het zal wel tegen het zere been van sommigen zijn,
+1quote:maar eigenlijk vond ik de vorige race echt heel erg tof. Ik heb echt weer eens zitten genieten. Dus F3- geluid of niet: ik ga er weer lekker voor zitten.
Weeronline meldt anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef Dino0603 het volgende:
[..]
Het blijft gewoon droog, misschien met kans op regen, maar ze zullen op droog gaan rijden voor zondag.
dit heb ik nooit gesnapt. WHY?! zelfde als mensen die een handtekening van iemand willenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Waffle het volgende:
Fototje maken met coureurs die achter in het veld staan is gewoon mogelijk. Ik ben bijvoorbeeld nog op de foto geweest met Bottas, Ricciardo en van der Garde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |