abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2014 @ 11:45:20 #201
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137794062
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:43 schreef mschol het volgende:

[..]

het kan uitzetten :P

maar ik vind het diep triest, dat dit anno 2014 kan.. maarja.. ben vast niet de enige die er zo overdenkt :P
Schijnt te moeten, omdat als ze met z'n allen bij elkaar op een vliegveld staat, het systeem overbelast raakt. Ok eens, dat zou misschien niet moeten kunnen in 2014.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137794070
Het vliegtuig is allang al gezonken. Waarom zou je een vliegtuig kapen en na een week nog steeds niet iets van jezelf laten horen.
pi_137794089
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:45 schreef koekii het volgende:
Het vliegtuig is allang al gezonken. Waarom zou je een vliegtuig kapen en na een week nog steeds niet iets van jezelf laten horen.
omdat je hem op den haag neer wil laten storten tijdens de NSS bijvoorbeeld? :X
pi_137794152
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:44 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Is volgens mij de locatie van de zeebeving die in december 2004 de grote tsunami toen heeft veroorzaakt.
Ja, was dat daar? Zou kunnen, ik heb daar toen niet zo ingedoken als dit nu.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 16 maart 2014 @ 11:49:38 #205
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_137794160
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat je hem op den haag neer wil laten storten tijdens de NSS bijvoorbeeld? :X
Aan de andere kant klinkt heel onlogisch om dan een vliegtuig 2 weken van te voren aan de andere kant van de wereld te kapen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_137794173
BREAKING: 3e piloot aan boord vliegtuig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137794178
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Aan de andere kant klinkt heel onlogisch om dan een vliegtuig 2 weken van te voren aan de andere kant van de wereld te kapen.
het vergroot de onwaarschijnlijkheid dat het daadwerkelijk gebeurd..? :P
pi_137794188
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Plus dat het met die brandstof (of ze moeten kunnen bijtanken) volgens mij niet te halen valt plus ook nog eens dat je onderweg WEL allerlei radars tegenkomt en bij geen respons als het goed is het ding uit de lucht geschoten zal worden.
pi_137794195
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:50 schreef mschol het volgende:

[..]

het vergroot de onwaarschijnlijkheid dat het daadwerkelijk gebeurd..? :P
De nieuwe feiten van AVherald verkleinen de mogelijke opties nogal... ;)

zondag 16 maart 2014 @ 11:51:35 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137794201
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:45 schreef koekii het volgende:
omdat je er nog meer wilt kapen?
pi_137794206
quote:
11s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:50 schreef El_Matador het volgende:
BREAKING: 3e piloot aan boord vliegtuig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt druk daar, deze airmarshal was ook al aanboord:
SPOILER
pi_137794242
The Guardian
The Associated Press has a bit on the reaction from China, where there is growing anger over the Malaysian government’s handling of the investigation:

The search for the jetliner with Chinese travellers aboard has revealed the limits of Beijing’s influence in its own backyard and left communist leaders facing outrage from their public.

Beijing has demanded Malaysia do more to find the plane, but despite sending nine ships to help in the search, China appears to have little leverage over its far smaller Southeast Asian neighbour.
The situation is especially uncomfortable for Chinese leaders because part of the ruling Communist party’s claim to a monopoly on power is that it is best qualified to look after the public’s interests.

The rise of social media and the increased willingness of China’s public to assert its rights adds to the pressure to find the 154 Chinese among the 227 missing passengers.

There is “very likely a lot more pressure from the domestic community in China on Beijing to make sure that Chinese nationals are being protected,” said Marc Lanteigne, research director at the New Zealand Contemporary China Research Centre at Victoria University of Wellington.

Beijing has resorted to taking the unusual step of publicly haranguing Malaysias government - a sign that whatever pressure it is applying in private is failing to produce results.

After Malaysian Prime Minister Najib Razak said on Saturday that the Boeing 777 might have flown beyond the current search area, Beijing reacted with fury, a sign that the announcement took it by surprise.

A deputy Chinese foreign minister demanded “more thorough and accurate information” about the new search area.

A stinging commentary by China’s official Xinhua News Agency accused Malaysia and the United States of dragging their feet, adding that the former “bears inescapable responsibility”. It went on:

quote:
Given todays technology, the delay smacks of either dereliction of duty or reluctance to share information in a full and timely manner
De "technologietijgers" van de wereld... :')

Enneh, die Chinezen zijn dus niet zo machtig... interessant.

pi_137794290
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:54 schreef El_Matador het volgende:
Enneh, die Chinezen zijn dus niet zo machtig... interessant.
ze kunnen heel veel druk uitoefenen in veel gevallen, maar omdat nu de hele wereld zijn ogen op malysie heeft kunnen ze vermoedelijk hun ultieme druk middelen niet gebruiken?? /wildguess...
pi_137794300
Ik heb met een medium net kaarten gelegd en ze zegt dat iedereen nog leeft. Ze zoeken aan de verkeerde kant... vliegtuig is naar het noorden/noord oosten gegaan. Ze zegt ook dat het vliegtuig vlak langs de kust staat. En dat volgende week een boot een signaal van hun oppikt! Geen signaal van het vliegtuig zelf maar een onderling communicatie signaal!
pi_137794303
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

omdat je er nog meer wilt kapen?
rond 24 maart op een verlaten vliegveld in Duitsland heb je meer succes denk ik...

niet dat ik iemand op ideeen wil brengen, laat dat duidelijk zijn :7

zondag 16 maart 2014 @ 11:58:07 #216
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137794312
waar is Australie precies aan het zoeken eigenlijk? In dat rechthoekje in dat kaartje van el matador?
pi_137794359
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:58 schreef Marrije het volgende:
waar is Australie precies aan het zoeken eigenlijk? In dat rechthoekje in dat kaartje van el matador?
Die rechthoek is niet gebaseerd op data, jij vroeg om een kaartje en ik heb wat snel in elkaar geflanst.

zondag 16 maart 2014 @ 12:01:05 #218
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137794374
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die rechthoek is niet gebaseerd op data, jij vroeg om een kaartje en ik heb wat snel in elkaar geflanst.
dat rechthoekje was toch die 1600 km aan de westkust?
pi_137794382
Nu wil ik weten wat er met het vliegtuig aan de hand is.
pi_137794389
Advanced Remote Viewing Projects: Project Missing Plane
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=27&t=10434
pi_137794395
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat rechthoekje was toch die 1600 km aan de westkust?
Het bericht was toen ongeveer 1600 km aan de westkust. Ik heb een rechthoekje gemaakt wat ongeveer 1600 is, maar kan ook 1200 of 2000 zijn... ;) Die 1600 km uit de medias was ook niet exact dus in feite maakt het niet zoveel uit; ongeveer dat gebied. Het ging mij om de dieptes daar, die zijn enorm.

zondag 16 maart 2014 @ 12:02:39 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137794404
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:01 schreef RVer het volgende:
Advanced Remote Viewing Projects: Project Missing Plane
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=27&t=10434
waarom zet je dit niet in het topic in BNW? daar krijg je misschien meer reacties?
pi_137794409
quote:
15s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:01 schreef Fierce. het volgende:
Nu wil ik weten wat er met het vliegtuig aan de hand is.
is foetsie...
pi_137794420
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:02 schreef mschol het volgende:

[..]

is foetsie...
Ja, maar wat heeft er nou echt plaatsgevonden. Raar gedoe. :{
  zondag 16 maart 2014 @ 12:03:30 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137794422
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het bericht was toen ongeveer 1600 km aan de westkust. Ik heb een rechthoekje gemaakt wat ongeveer 1600 is, maar kan ook 1200 of 2000 zijn... ;) Die 1600 km uit de medias was ook niet exact dus in feite maakt het niet zoveel uit; ongeveer dat gebied. Het ging mij om de dieptes daar, die zijn enorm.
jaja maar ik denk dat australie zoekt in die 1600 km straal, weet het alleen niet, niks over gelezen verder waar zij zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')