Schijnt te moeten, omdat als ze met z'n allen bij elkaar op een vliegveld staat, het systeem overbelast raakt. Ok eens, dat zou misschien niet moeten kunnen in 2014.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
het kan uitzetten
maar ik vind het diep triest, dat dit anno 2014 kan.. maarja.. ben vast niet de enige die er zo overdenkt
omdat je hem op den haag neer wil laten storten tijdens de NSS bijvoorbeeld?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:45 schreef koekii het volgende:
Het vliegtuig is allang al gezonken. Waarom zou je een vliegtuig kapen en na een week nog steeds niet iets van jezelf laten horen.
Ja, was dat daar? Zou kunnen, ik heb daar toen niet zo ingedoken als dit nu.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is volgens mij de locatie van de zeebeving die in december 2004 de grote tsunami toen heeft veroorzaakt.
Aan de andere kant klinkt heel onlogisch om dan een vliegtuig 2 weken van te voren aan de andere kant van de wereld te kapen.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je hem op den haag neer wil laten storten tijdens de NSS bijvoorbeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
het vergroot de onwaarschijnlijkheid dat het daadwerkelijk gebeurd..?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aan de andere kant klinkt heel onlogisch om dan een vliegtuig 2 weken van te voren aan de andere kant van de wereld te kapen.
Plus dat het met die brandstof (of ze moeten kunnen bijtanken) volgens mij niet te halen valt plus ook nog eens dat je onderweg WEL allerlei radars tegenkomt en bij geen respons als het goed is het ding uit de lucht geschoten zal worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aan de andere kant klinkt heel onlogisch om dan een vliegtuig 2 weken van te voren aan de andere kant van de wereld te kapen.
De nieuwe feiten van AVherald verkleinen de mogelijke opties nogal...quote:Op zondag 16 maart 2014 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het vergroot de onwaarschijnlijkheid dat het daadwerkelijk gebeurd..?
omdat je er nog meer wilt kapen?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:45 schreef koekii het volgende:
Het vliegtuig is allang al gezonken. Waarom zou je een vliegtuig kapen en na een week nog steeds niet iets van jezelf laten horen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:50 schreef El_Matador het volgende:
BREAKING: 3e piloot aan boord vliegtuig!wordt druk daar, deze airmarshal was ook al aanboord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De "technologietijgers" van de wereld...quote:Given todays technology, the delay smacks of either dereliction of duty or reluctance to share information in a full and timely manner
ze kunnen heel veel druk uitoefenen in veel gevallen, maar omdat nu de hele wereld zijn ogen op malysie heeft kunnen ze vermoedelijk hun ultieme druk middelen niet gebruiken?? /wildguess...quote:Op zondag 16 maart 2014 11:54 schreef El_Matador het volgende:
Enneh, die Chinezen zijn dus niet zo machtig... interessant.
rond 24 maart op een verlaten vliegveld in Duitsland heb je meer succes denk ik...quote:
Die rechthoek is niet gebaseerd op data, jij vroeg om een kaartje en ik heb wat snel in elkaar geflanst.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:58 schreef Marrije het volgende:
waar is Australie precies aan het zoeken eigenlijk? In dat rechthoekje in dat kaartje van el matador?
dat rechthoekje was toch die 1600 km aan de westkust?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die rechthoek is niet gebaseerd op data, jij vroeg om een kaartje en ik heb wat snel in elkaar geflanst.
Het bericht was toen ongeveer 1600 km aan de westkust. Ik heb een rechthoekje gemaakt wat ongeveer 1600 is, maar kan ook 1200 of 2000 zijn...quote:Op zondag 16 maart 2014 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat rechthoekje was toch die 1600 km aan de westkust?
waarom zet je dit niet in het topic in BNW? daar krijg je misschien meer reacties?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:01 schreef RVer het volgende:
Advanced Remote Viewing Projects: Project Missing Plane
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=27&t=10434
is foetsie...quote:Op zondag 16 maart 2014 12:01 schreef Fierce. het volgende:
Nu wil ik weten wat er met het vliegtuig aan de hand is.
jaja maar ik denk dat australie zoekt in die 1600 km straal, weet het alleen niet, niks over gelezen verder waar zij zoekenquote:Op zondag 16 maart 2014 12:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het bericht was toen ongeveer 1600 km aan de westkust. Ik heb een rechthoekje gemaakt wat ongeveer 1600 is, maar kan ook 1200 of 2000 zijn...Die 1600 km uit de medias was ook niet exact dus in feite maakt het niet zoveel uit; ongeveer dat gebied. Het ging mij om de dieptes daar, die zijn enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |